بهترین لپ ‌تاپ‌‌های 2023 در بازار ایران (اسفند 1401)

بهترین لپ تاپ‌های 2023 دوباره در دسترس ما قرار دارن تا راحت‌تر زندگی کنیم. بهترین لپ ‌تاپ‌‌های تولید شده در دنیا کارهایی که باید انجام بدیم رو آسون‌تر می‌کنن. هر کسی، در هر جایی از این کره خاکی بخش مهمی از کارهای روزانه خودش‌ رو با لپ تاپ انجام می‌ده. اما همیشه موقع خرید لپ تاپ این دغدغه برای همه ما وجود داره که بهترین لپ تاپ بازار مربوط به کدوم برنده؟ مشخصات فنی اون چیه؟ چه نقاط ضعف و قوتی داره؟ و اینکه با چه قیمتی می‌شه اون رو خرید؟

ما در مجله لیپیک بهترین لپ‌ تاپ‌‌های سال 2023 رو برای هر کار و با هر بودجه‌ای بررسی کردیم و لیست بهترین لپ ‌تاپ‌‌های 2023 رو به شما معرفی می‌کنیم. از مک‌بوک‌ها تا کروم‌بوک‌ها و از لپ تاپ‌های هیبریدی‌ تا گیمینگ‌ها، شما با خوندن این مقاله طیف گسترده‌ای از لپ ‌تاپ‌ها رو در فهرست زیر پیدا می‌کنید تا بتونید بهترین لپ تاپ بازار رو بشناسید. ما سعی کردیم با معرفی بهترین لپ ‌تاپ‌‌های 2023 به شما کمک کنیم تا گزینه ایده‌آل خودتون رو پیدا کنید.

بهترین لپ ‌تاپ‌های 2023 بازار ایران

قبل از اینکه با لیست بهترین لپ ‌تاپ‌‌های 2023 بازار ایران آشنا بشید، میانبر ریزی می‌زنیم و سه گزینه برتر بین بهترین لپ ‌تاپ‌‌های 2023 رو معرفی می‌کنیم:

  • Apple MacBook Air (M2) بهترین لپ تاپ از هر نظر: این محصول کمپانی اپل با طراحی اصلاح ‌شده و سیلیکون اپل با مشخصات بالا، شرایط جدید و تازه‌ای رو برای عملکرد ایجاد می‌کنه و قدرتی بیش از اندازه کافی برای اکثر کاربران ارائه می‌ده.
  • Apple MacBook Pro (M2 Pro)
  • Dell XPS 13 بهترین لپ تاپ ویندوز: عملکرد فوق‌العاده، صفحه نمایش خیره کننده و طراحی ساده، این دستگاه رو به یکی از بهترین دستگاه‌های قابلِ حمل برای محاسبات در حال حرکت تبدیل کرده است.
  • Alienware X14 بهترین لپ تاپ برای بازی در هر مکانی: لپ تاپ های گیمینگ قدرتمندتری در بازار وجود داره، اما هیچ کدام قابلیت حمل واقعی نوت بوک فشرده Alienware رو نداره.

Apple MacBook Air (M2)

صفحه نمایش: 13.6 اینچی Retina 2560×1664 با P3 و True Tone

پردازنده: اپل M2

رم: 8/16/24 گیگابایت

حافظه: 256 گیگابایت/512 گیگابایت/1 ترابایت/ 2 ترابایت

ابعاد و وزن: 30.41×21.5×1.13 سانتی متر؛ 1.24 کیلوگرم

قیمت: از 55 میلیون تومان

نقاط قوت: قدرت تراشه M2 برای بیشتر وظایف کافیه؛ نمایشگر و بلندگو به شکل قابل توجهی بهبود پیدا کرده است؛ طراحی مجدد بسیار هوشمندانه است.

نقاط ضعف: تراشه M2 تنها از یک نمایشگر خارجی پشتیبانی می‌کنه؛ یک افزایش قیمت بزرگ حتی برای ارزان‌ترین مدل.

مک بوک ایر اپل مجهز به پردازنده M2 با یک پردازنده سطح بالا در داخل، معیار جدیدی رو برای عملکرد دستگاه‌های قابل حمل تعیین می‌کنه. این دستگاه در یک طراحی مجدد و کامل، شکل کلاسیک قبلی رو به نفع یک شاسی تخت عوض کرده و حاشیه‌های باریک در اطراف صفحه نمایش 13 اینچی به اون ظاهری مرتب می‌ده. روشنایی و کیفیت صدا هم به طور مفیدی در این دستگاه افزایش پیدا کرده است.

طراحی بدون استفاده از فن در این دستگاه می‌تونه عملکرد اون رو تحت تقاضای پایدار کاهش بده، اما تعداد بسیار کمی از کاربران به انرژی بیشتری نسبت به چیزی که Air می‌تونه ارائه کنه، نیاز دارن. سرعت این دستگاه برای بخش بزرگی از وظایف، فوق‌العاده است و این مساله با عمر باتری قابل توجه – تا 18 ساعت – مطابقت داره.


برای آشنایی با لپ تاپ های گیمینگ اچ پی مقاله “بهترین لپ تاپ های گیمینگ اچ پی” را مطالعه کنید


اما نکته مهم درباره این دستگاه که به حق می‌شه گفت بهترین لپ ‌تاپ جهان 2023 است، درباره قیمت اونه؛ افزایش قیمت این دستگاه، M2 Air رو به طور کامل از دسته‌بندی لپ تاپ‌های میان‌رده‌ خارج می‌کنه. اما اگه شما به عنوان کاربر الزام‌های عملکردی بسیار خاصی دارید، این دستگاه بهترین مک‌بوک و البته بهترین لپ‌ تاپ سال 2023 برای اکثر مردم است.

Apple MacBook Pro (M2 Pro)

صفحه نمایش: 14.2 و 16.2 اینچی Liquid Retina XDR

پردازنده: اپل M2 پرو یا اپل M2 مکس

رم: 16/32/64/96 گیگابایت

حافظه: 512 گیگابایت/1 تا 8 ترابایت

قیمت: از 57 میلیون تومان

نقاط قوت: اجرای فوق‌العاده‌، آرام و خنک، نمایشگر فوق‌العاده‌، بهبود اتصال‌ها.

نقاط ضعف: گزینه سلولی نداره، مرکز استیج/فیس‌آیدی نداره، گرونه.

مک بوک پرو 14 و 16 اینچی که دوباره طراحی شده، با وزن بیشتری از مدل قبلی 13 اینچی خودش، واژه تجارت رو معنی می‌کنه و به لطف تراشه 2023 M2 Pro یا 2023 M2 Max اپل (یا حتی هر کدوم از نسخه‌های 2021 M1)، قدرت فوق‌العاده‌ای داره. سقف عملکرد این دستگاه بالاتر از حالتی است که اکثر مردم همیشه به اون نیاز دارن. اما برای افرادی که وظایف جدی رو انجام می‌دن، Pro مهارت‌هایی داره که می‌تونه بسیاری از قله‌ها رو فتح کنه!

با نوارهای منو که بریدگی بالای صفحه رو پوشش می‌دن، یک ناحیه نمایش کامل 16:10 در دسترس شما قرار می‌گیره. پنل مینی ال‌ای‌دی با رنگ‌های مشکی، رنگ‌های زنده و روشنایی که تا 1600 نیت (واحد روشنایی صفحه نمایش) می‌رسه، بسیار زیباست. همه این ویژگی‌ها با یک سیستم شش بلندگوی پانچ تکمیل می‌شه. اگر در زمینه‌ای کار می‌کنید که می‌تونید از مهارت‌های Apple MacBook Pro (M2) بهره ببرید یا به سادگی خواهان بهترین لپ‌تاپ بازار هستید، از داشتن مک بوک پرو هرگز ناامید نمی‌شید.

Dell XPS 13 (9310)

صفحه نمایش: 13.4 اینچی

پردازنده: اینتل Core i7-1250U | Core i5-1230U

رم: 8/16/32 گیگابایت

حافظه: 512 گیگابایت/ 1 ترابایت

قیمت: از 45 میلیون تومان

نقاط قوت: قابلیت حمل راحت به لطف طراحی فشرده، شاسی فلزی خوش ساخت، دوام باتری بیشتر از 10 ساعت، صفحه نمایش واضح و روشن، حس خوب تایپ کردن با کیبورد.

نقاط ضعف: CPU و GPU یکپارچه برای انجام کارهای سخت به اندازه کافی قدرتمند نیستند؛ پورت USB-A یا HDMI ندارد.

با عملکرد خوب، صفحه نمایش خیره کننده و فرم ساده‌ای که خودش رو تو سفر نشون می‌ده، XPS 13 دل یکی از بهترین گزینه‌های لپ تاپ قابل حمل بازاره و در میان بهترین لپ ‌تاپ ‌های 2023 قرار داره. این دستگاه با ضخامت 1.48 میلی‌متر و وزن 1.27 کیلوگرم، نشون می‌ده که کل بسته‌بندی به خوبی ساخته شده و برای یک کوله‌پشتی عالیه.

شاخص کلیدی این دستگاه با صفحه نمایش OLED اون مشخص می‌شه و اگر چه مقداری از عمر باتری رو قربانی خودش می‌کنه، اما پاداش این قربانی رو با عمق رنگ همه جانبه و جزئیات چشمگیر از پنل 13.4 اینچی می‌گیرید. حاشیه‌های باریک این دستگاه، به ظاهر عالی اون کمک می‌کنن. لپ تاپ XPS 13 به دو پورت Thunderbolt4 مجهز است.

عملکرد این دستگاه بر اساس شاخص‌هایی که تیک می‌زنید متفاوته، اما سیلیکون اینتل نسل یازدهم در پردازنده اون به این معنیه که این دستگاه تقریبا در هر راه‌اندازی سریعه.


بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های دل (Dell)


Asus Zenbook Pro 14 Duo OLED

صفحه نمایش: 14.5 اینچی 2880×1800 OLED + 12.7 اینچی 2880×864 OLED

پردازنده: اینتل Core i7 / Core i9 12 هسته‌ای

رم: 16/32 گیگابایت

حافظه: 512 گیگابایت/ 1 ترابایت

قیمت: از 84 میلیون تومان

نقاط قوت: ارائه عملکرد فوق‌العاده با استفاده از ترکیب CPU/GPU؛ دو صفحه نمایش‌ زیبا.

نقاط ضعف: عمر باتری کم؛ کیبورد و پد لمسی توسط صفحه ‌نمایش دوم به خطر افتاده است.

بین لیست بهترین لپ ‌تاپ‌‌های 2023، یک لپ‌ تاپ با دو صفحه ‌نمایش از نظر طراحی خاص به نظر می‌رسه. اما برای تعداد کمی از افراد که در جریان کار خلاقانه‌ خودشون می‌تونن از نمایشگرهای دوگانه استفاده کنن، لپ تاپ Zenbook Pro 14 ایسوس بهترین دستگاهیه که می‌تونید دریافت کنید. پنل اصلی 14.5 اینچی OLED این دستگاه، تصاویر واضح 2K و نرخ رفرش 120 هرتز را در یک فریم باریک قرار می‌ده، در حالی که صفحه دوم درست بالای کیبورد قرار داره.

با دقت رنگ، روشنایی و وضوح افقی مشابه نمایشگر اصلی، صفحه نمایش لمسی پاسخگوی قلمروی بیشتری از انعطاف‌پذیری ورودی رو اضافه می‌کنه. چه با ضربه زدن روی میانبرها و چه نوشتن با قلم دیجیتال ایسوس، این دستگاه بهره‌وری شما رو افزایش می‌ده.

البته که داشتن دو صفحه نمایش دارای نکات منفی هم هست. Asus ZenBook PRO DUO با وزن 1.75 کیلوگرم سبک نیست، در حالی که قرار گرفتن کیبورد رو به جلو، جایی برای استراحت مچ دست شما باقی نمی‌ذاره. به دلیل قدرت مورد نیاز برای اجرای دو صفحه نمایش، صدا به صورت کامل پخش می‌شه و باتری در عرض پنج ساعت از بین می‌ره.

LG Gram 16

صفحه نمایش: 16 اینچی، 2560 x 1600 IPS

پردازنده: اینتل Core i7-1165G7 چهار هسته‌ای، 2.8 گیگاهرتز

رم: 16 گیگابایت

حافظه: 1 ترابایت

قیمت: از 95 میلیون تومان

نقاط قوت: طراحی باورنکردنی و سبک؛ نمایشگر بزرگ و پررنگ 16:10؛ عمر فوق‌العاده باتری؛ ویژگی‌های مناسب و ارگونومی.

نقاط ضعف: با وجود آزمایش نظامی، نمای بیرونی کمی شل و ول به نظر می‌رسه؛ کارت گرافیک ندارد.

لپ تاپ Gram 16 ال‌جی با وزن قابل‌توجه 1.19 کیلوگرم، صفحه نمایش بزرگی را با یک شاسی ساده ترکیب می‌کنه تا لپ‌تاپ فوق‌العاده‌ای رو برای کارهای روزمره ارائه بده. صفحه نمایش بزرگ و پررنگ 16:10 اون برای اسناد و وب‌ سایت ایده‌آل است، همون‌ طور که عمر باتری عالیه و تا 21 ساعت دووم میاره.

این دستگاه ویژگی‌های مهم زیادی داره که شامل مجموعه‌ای از کلیدهای پاسخگو، بلندگوهای معقول، حسگر اثر انگشت و گزینه‌های اتصال جامع، از جمله پورت 3.5 میلی متری هدفون و خروجی HDMI می‌شه. البته کیفیت در مقایسه با وب کم 720p در حد متوسط باقی مونده. مشکل بزرگ این دستگاه شاید این باشه که عملکرد مستقیم اون هیچ نبرد معیاری رو پیروز نمی‌شه و رقبای قوی‌تر وظایف فشرده‌تر رو بهتر انجام می‌دن. اما برای یک روز طولانی با انجام کارهای فراوان، Gram 16 می‌تونه بدون لکنت کار کنه.

لپ تاپ Matebook X Pro هوآوی در معرفی بهترین لپ ‌تاپ ‌های 2023

Huawei Matebook X Pro

صفحه نمایش: 14.2 اینچی، 3120×2080 LCD

پردازنده: اینتل Core i7 12 هسته‌ای – 1260p

رم: 16 گیگابایت

حافظه: 512 گیگابایت

قیمت: از 50 میلیون تومان

نقاط قوت: صفحه نمایش با وضوح و نرخ تازه‌سازی بالا؛ طراحی باریک و ساختار محکم؛ کیبورد و تاچ پد عالی.

نقاط ضعف: یک دستگاه گران قیمت؛ عمر متوسط باتری.

از روکش آلومینیومی گرفته تا عملکرد جامد، جایگزینی که هوآوی برای مک‌بوک ارائه داده، تأثیر قانع کننده‌ای مقابل رقیب اون یعنی اپل داره. با این حال، در جایی که برخی از لپ‌تاپ‌ها فقط با صفحه نمایش 13 اینچی قرار می‌گیرن، حاشیه‌های باریک به این معنی است که لپ تاپ Matebook X Pro هوآوی می‌تونه یک دستگاه 14.2 اینچی رو به همراه وب‌کم جا بده. وقتی در نظر بگیرید که ضخامت اون فقط 15.5 میلی متر و وزنش 1.38 کیلوگرم است، بسیار چشمگیر خودش رو نشون می‌ده.

ممکنه این دستگاه با OLED برای پانچ کامل مطابقت نداشته باشه، اما صفحه نمایش Matebook X Pro ویژگی‌های پایینی نداره: زوایای دید عالی، روشنایی مناسب و وضوح اون دقیق است. دقت رنگ هم فوق‌العاده است که اون رو به یک پیروزی برای تماشا و خلق کردن تبدیل می‌کنه.

به لطف پردازنده 12 هسته‌ای، Matebook X Pro می‌تونه وظایف خودش رو انجام بده. این پردازنده، کارت گرافیک اختصاصی برای گرافیک سخت نداره و عمر باتری همچنان یک نقطه دردناکه. اما اگر می‌خواهید یک دستگاه پرکار داشته باشید، به‌ویژه با کیبورد و پد لمسی بزرگ و بدون اصطکاک بالا، Matebook X Pro پرواز می‌کنه!

لپ تاپ Yoga Slim 9i لنوو در لیست بهترین لپ ‌تاپ‌ های 2023

Lenovo Yoga Slim 9i Gen 7

صفحه نمایش: 14 اینچی، 2880×1800 OLED

پردازنده: اینتل Core i7 – 1280p

رم: 16 گیگابایت

حافظه: 512 گیگابایت/1 ترابایت

قیمت: از 70 میلیون تومان

نقاط قوت: صفحه نمایش OLED زیبا؛ طراحی سفارشی و چشم‌نواز.

نقاط ضعف: کیبورد برای تایپ خیلی راضی کننده نیست؛ مک‌بوک‌های با قیمت مشابه عمر باتری بهتری رو ارائه می‌دن.

لنوو به داشتن لپ‌ تاپ‌ های تجاری معروفه، اما لپ تاپ Yoga Slim 9i لنوو فوق‌العاده جذاب، نشانه‌های ظاهری خودش رو از دنیای گوشی‌های هوشمند می‌گیره: لبه‌های گرد، حاشیه‌های باریک و آلومینیوم صیقلی. ابعاد این دستگاه با بسیاری از دستگاه‌های 13 اینچی، از جمله وزن 1.4 کیلوگرمی، مطابقت داره و چه صفحه نمایشی است: کیفیت تصویر حماسی است، با رنگ‌های سیاه عالی، کنتراست استثنایی و رنگ‌های زنده از OLED 14اینچی. 4K یک گزینه است، اما نسخه 2K دارای نرخ رفرش 90 هرتز بالاتر برای اسکرول بدون لکنت است. هر کدوم رو که مشخص کنید، در می‌تونه تا انتها تا بشه تا به وضعیت صاف شدن کامل برسه.

با همه اینها اما Yoga Slim 9i با پردازنده نسل دوازدهم اینتل i7 همراه با 16 گیگابایت رم، عملکرد خوبی نداره. گفته می‌شه هسته‌های اضافی اون به‌ سرعت با برنامه‌های سخت‌گیرانه برخورد می‌کنن، حتی اگر طرفداران مجبور به فعال شدن باشن.

لپ تاپ Alienware X14 دل بهترین لپ‌ تاپ سال 2023

Dell Alienware X14

صفحه نمایش: 14 اینچی، 1920×1080 IPS LCD

پردازنده: اینتل Core i7 – 12700H شش هسته‌ای

رم: 16 گیگابایت

حافظه: 1 ترابایت

قیمت: از 90 میلیون تومان

نقاط قوت: سرعت عالی جریان اصلی بازی؛ صفحه نمایش عالی 1080p؛ پورت‌ها و اتصالات چشمگیر؛ بدنه بیرونی محکم، زیبا و باریک.

نقاط ضعف: عمر باتری متوسط است؛ صدای فن قابل توجه است؛ پد لمسی کوچک.

لپ تاپ Alienware X14 دل با دستگاه‌های گیمیگ قدرتمند مرتبط است، اما اولین نوت بوک فشرده این برند نقطه مقابل این دستگاه قرار می‌گیره. این باریک‌ترین لپ ‌تاپ گیمینگ 14 اینچی است که می‌تونید با 14.5 میلی‌ متر بخرید و در میان سبک‌ترین لپ‌ تاپ‌ها با وزن 1.79 کیلوگرم قرار می‌گیره. با این حال، به لطف گرافیک Nvidia GeForce RTX و سیلیکون نسل دوازدهم اینتل هنوز هم عملکرد جریان اصلی خوبی رو ارائه می‌کنه.

اندازه این دستگاه با برخی ویژگی‌ها همراه شده است. این لپ تاپ از Razer Blade 14 از نظر عمر باتری بهتر است هر چند بلندگوها ناامید کننده جلوه می‌کنن. برخی کاربران هم از رزولوشن 1080p خودداری خواهند کرد اما نرخ رفرش 144 هرتز پخش شفاف رو تضمین می‌کنه، در حالی که روشنایی و کنتراست به اندازه کافی برای دید خوب و تصویری واضح بالا است.

شما می‌تونید هر بازی بزرگی را بدون محدودیت عمده بازی کنید، به علاوه تراشه i7 این دستگاه برای کارهای دسکتاپ سریع است. کیبورد Dell Alienware X14 هم سریع و واضح است. در حالی که رقبای گران‌تر، قدرت و عمر باتری بیشتری رو ارائه می‌کنن، X14 در جایی که اهمیت داره، به عنوان یک دستگاه با قابلیت حمل مناسب، توانایی خودش رو نشون می‌ده.

لپ تاپ Surface Laptop Go 2 مایکروسافت جز هترین لپ‌ تاپ ‌های سال 2023

Microsoft Surface Laptop Go 2

صفحه نمایش: 12.4 اینچی 1536×1024 صفحه نمایش لمسی

پردازنده: نسل یازدهم اینتل Core i5

رم: 4/8 گیگابایت

حافظه: 128/256 گیگابایت

قیمت: از 17 میلیون تومان

نقاط قوت: طراحی زیبا و مطمئن؛ سبک و باریک؛ عملکرد خوب.

نقاط ضعف: ضروری بودن حالت صرفه‌‌جویی در باتری برای استفاده سبک در تمام روز؛ گران بود ارتقا مشخصات؛ مشکلات مدل‌های سطح پایه؛ کیبورد بدون نور پس زمینه.

لپ تاپ Surface Laptop Go 2 مایکروسافت که جذابیت لپ‌تاپ‌های ممتاز مایکروسافت رو با قیمتی مناسب‌تر ارائه می‌کنه، ابزاری قابل حمل و برای دانش‌آموزان و دانشجوها عالی است. آلومینیوم جایگزین منیزیمی شده که در مدل‌های دیگه سرفیس دیده می‌شه، اما حس و ظاهر در اینجا هنوز راضی‌کننده است. البته که وزن کل بسته فقط 1.13 کیلوگرم است.

صفحه نمایش 12.4 اینچی PixelSense اون از نسبت تصویر 3:2 استفاده می‌کنه که برای کار روی اسناد ایده‌آل است. روشنایی در 400 نیت مناسب است، حتی اگه رنگ و کنتراست کمی کمتر از حد متوسط ​​باشه، در حالی که صفحه نمایش لمسی شیشه‌ای گزینه‌های جایگزین رو در گروه قیمتی میان‌رده تحت‌الشعاع قرار می‌ده.

همه نسخه‌های Surface Laptop Go مایکروسافت با پردازنده i5 نسل دهم یا یازدهم عرضه می‌شن. همراه با 8 گیگابایت رم، با هیچ مشکلی در عملکرد روزمره مواجه نخواهید شد و این همون نکته‌ای هست که Go 2 را از مدل‌های گران‌تر متمایز می‌کنه. در آزمایش‌ها به طور میانگین طول عمر باتری این دستگاه هفت ساعت در نظر گرفته شده اما فعال کردن «بهینه‌سازی باتری» این میزان رو به 11 ساعت می‌رسونه. تنها چیزی که واقعا از دست رفته یک نور پس‌زمینه کیبورد است.

لپ تاپ XPS 13 Plus دل برای معرفی بهترین لپ ‌تاپ ‌های 2023

Dell XPS 13 Plus

صفحه نمایش: 13.4 اینچی 3840×2400 صفحه نمایش لمسی

پردازنده: اینتل Core i7 – 1260p دوازده هسته‌ای

رم: 32 گیگابایت

حافظه: 1 ترابایت

قیمت: از 125 میلیون تومان

نقاط قوت: نمایشگر خیره کننده؛ ظاهری زیبا و تقریبا علمی تخیلی.

نقاط ضعف: CPU گرما رو پمپ می‌کنه و باعث تخلیه بزرگی در باتری می‌شه؛ پد لمسی نیاز به عادت کردن دارد.

XPS 13 دل قبلا لپ‌تاپ ویندوزی مورد علاقه بسیاری بود. اما مدل پلاس بر روی هر چیزی که در مورد نسخه استاندارد قابل توجه بود، ساخته شده. این دستگاه دارای یک CPU قوی‌تر، پد لمسی نامرئی، کیبورد هموار و میانبرهای خازنی است. مانند XPS13، پوسته آلومینیومی اون صاف و سبک است. وقتی دستگاه را باز کنید، چرخش مینیمالیستی Dell با نگاهی که در مرزهای علمی تخیلی قرار داره، بلافاصله آشکار می‌شه.

یک OLED 3.5K در بالای صفحه مشخصات لپ تاپ XPS 13 Plus دل قرار داره، اما گزینه صفحه نمایش لمسی LCD 2K همچنان جزئیات باشکوه و کنتراست مناسبی رو ارائه می‌کنه حتی اگه نرخ‌های تازه‌سازی 60 هرتز سریع‌ترین نرخ‌های موجود نباشه. نکته‌ای که موجب سرعت این دستگاه میشه تراشه 12 هسته‌ای اینتل i7 در داخل اون هست که همراه با 32 گیگابایت رم سخاوتمندانه، عملکرد روزانه عالی رو ارائه می‌ده.

هیچ پردازنده گرافیکی اختصاصی وجود نداره و عمر باتری به طور متوسط ​​حدود پنج ساعت از شبکه اصلی فاصله داره. اتصال هم محدودتر از آنچه ما می‌خواهیم هست. اما اگر همیشه XPS 13 را با ویژگی‌های متفاوت دوست داشتید، پلاس ارزش دیدن رو داره.

لپ تاپ IdeaPad 330 لنوو بهترین لپ ‌تاپ‌‌های 2023 تا 10 میلیون

بهترین لپ ‌تاپ‌ 2023 تا 10 میلیون

برای شناسایی بهترین لپ‌ تاپ 2023 و خرید اون در بازار ایران یکی از اساسی‌ترین موارد تامین بودجه است. به همین دلیل ما در مجله لیپیک می‌خواهیم بهترین لپ تاپ‌های 2023 رو با بودجه‌های مختلف به شما معرفی کنیم. در اولین قدم باید بهترین لپ تاپ‌های 2023 تا بودجه 10 میلیون تومان رو بررسی کنیم. برای خرید لپ تاپ تا 10 میلیون تومان با توجه به شرایط نرخ ارز بودجه بسیار کمی به حساب میاد و به همین دلیل نمی‌شه انتظار چندانی برای خرید با این قیمت داشت.

لپ تاپ‌‌های تا 10 میلیون تومان معمولا دستگاه‌هایی رو پوشش می‌ده که طراحی اونها به شکلی انجام می‌شه که قیمت نهایی ارزون تمام بشه. به همین دلیل هم هست که این دستگاه‌ها معمولا در ساختشون از ضعیف‌ترین و ارزان‌ترین قطعات و شاخصه‌ها استفاده شده است. البته که قطعات لپ‌ تاپ‌های ارزون‌تر باعث نمیشه که بگیم اونها مثلا زودتر خراب می‌شن بلکه منظور اینه که از نظر کارایی و سرعت فرایندی این لپ تاپ‌ها ضعیف‌تر هستن.

اگه دنبال بهترین لپ ‌تاپ ‌های 2023 هستید که با اونها کارهایی مثل گشت و گذار در صفحات وب، کار با نرم‌افزارهای آفیس، تحقیق دانشجویی یا دانش‌آموزی، کتاب و مقاله خوندن، دیدن فیلم و گوش دادن به موزیک و… رو انجام بدید لپ‌تاپ‌های با این رنج قیمتی برای شما مناسبه. از جمله این لپ‌تاپ‌ها میشه به موارد زیر اشاره کرد:

Surface Laptop Studio مایکروسافت بهترین لپ‌ تاپ‌ های 2023 تا 20 میلیون

بهترین لپ‌ تاپ‌ 2023 تا 20 میلیون

برای خرید از لیست بهترین لپ ‌تاپ‌ های 2023، لپ تاپ‌های تا 20 میلیون تومان گستره بیشتری برای انتخاب خریداران به وجود میاره. این لپ تپ‌ها با اینکه برتری عجیب و غریبی نسبت به لپ تاپ‌های تا 10 میلیون تومان ندارن اما برای افرادی که می‌خوان کارهای ساده و معمولی رو با لپ تاپ انجام بدن ضمن اینکه سرعت بالاتر و قدرت فرایندی بهتری رو در دسترس قرار می‌ده، می‌تونه از نظر شاخصه‌های مدنظر افراد حرفه‌ای‌تر هم تفاوت‌هایی رو به وجود بیاره.

بودجه 20 میلیون تومان هر چند در شرایط کنونی بودجه مناسبی برای خرید لپ تاپ بین بهترین لپ تاپ‌های بازار به حساب نمیاد، اما در این محدوده قیمت می‌شه لپ تاپ‌‌هایی رو انتخاب کرد که برای کاربردهای عادی کفایت می‌کنن. البته وابسته به اینکه لپ تاپ‌‌های این محدوده قیمت از چه CPU، رم و کارت گرافیکی استفاده می‌کنن درصد استفاده از اونها هم متفاوت می‌شه.

ما با بررسی لپ تاپ های این گروه قیمتی به این نتیجه رسیدیم که لپ تاپ 255 G8 Ryzen 5 اچ پی بیشترین ارزش خرید رو داره.


برای آشنایی با لپ تاپ های این رنج قیمتی مقاله های زیر رو بخونید:

بهترین لپ تاپ های تا ۱۵ میلیون در سال ۲۰۲۳

بهترین لپ‌تاپ‌های تا ۲۰ میلیون در سال ۲۰۲۳


لپ تاپ 255 G8 Ryzen 5 اچ پی بهترین لپ تاپ‌ های 2023 تا 30 میلیون

بهترین لپ تاپ‌ 2023 تا 30 میلیون

معرفی بهترین لپ ‌تاپ‌‌های 2023 بدون دونستن مشخصات فنی و بودجه‌ای که باید برای تهیه اونها ذخیره کرد، شاید اونقدرها کاربردی نباشه. احتمالا با توجه به شرایط اقتصادی در بازار ایران برای خرید بهترین لپ تاپ‌های سال 2023 بودجه 30 میلیون تومانی عدد مناسبی باشه. به نظر می‌رسه بخشی از نیازهای افراد از اقشار محتلف و به طور کلی دانشجوها و دانش‌آموزان در این محدوده قیمتی بر طرف بشه چرا که می‌تونیم در لیست بهترین لپ تاپ‌های 2023 تا 30 میلیون دستگاه‌های با کیفیتی پیدا کنیم.

باید به این مساله توجه داشته باشید که لپ تاپ‌هایی که با بودجه 30 میلیونی می‌شه تهیه کرد، جز دسته‌بندی لپ‌ تاپ‌هایی حساب می‌شن که معمولا CPU اونها به طور معمول سری Core i3 یا Core i5 هست و با استفاده از حافظه، رم و کارت گرافیکی نه چندان بالا هم می‌تونن دستگاه‌های بهره‌وری باشن. لپ تاپی که ما برای این گروه قیمتی انتخاب کردیم مک بوک ایر M1 2020 هست، چون با این که مدل 2020 هست باز هم ارزش خرید بالایی داره.


برای آشنایی با لپ تاپ های این رنج قیمتی مقاله زیر رو بخونید:

بهترین لپ تاپ های تا ۲۵ میلیون در سال ۲۰۲۳

بهترین لپ تاپ های تا ۳۰ میلیون در سال ۲۰۲۳


مک بوک ایر M1 2020 اپل بهترین لپ تاپ‌‌های 2023 تا 40 میلیون

بهترین لپ تاپ‌ 2023 تا 40 میلیون

هر چند که این روزها بازار ایران با واکنش‌های مختلفی درباره قیمت لپ تاپ روبه‌رو شده اما هنوز هم برای خرید بهترین لپ تاپ‌های سال 2023 می‌شه با قیمت‌های مختلفی اقدام کرد. یکی از مهم‌ترین محدوده‌های قیمتی برای خرید بهترین لپ تاپ‌های سال 2023 بودجه تا 40 میلیون تومان است. بودجه‌ای که تا همین چند روز پیش می‌شد از اون برای خرید لپ تاپ‌های حرفه‌ای‌تر استفاده کرد و قیمت مناسبی برای انجام کارهای تخصصی با لپ تاپ دونست.

اما حالا بودجه 40 میلیون تومانی، هر چند که دستگاه‌ها و محصولات خوبی رو برای انتخاب پیش‌روی شما قرار می‌ده، درست وسط ورود به دنیای لپ تاپ‌های حرفه‌ای و گذر از دستگاه‌های معمولی‌تر قرار می‌گیره. هر چند که نباید فراموش کرد این محدوده قیمتی درست همون جایی است که دروازه ورود به لپ تاپ‌های مک‌بوک باز میشه و برخی از نمونه‌های مهم کمپانی اپل هم در دسترس قرار می‌گیره. بهترین لپ تاپ‌های 2023 تا بودجه 40 میلیون نقطه شروع کلیدی برای خرید لپ تاپ‌هایی با توان پردازشی و گرافیکی بالاتر خواهد بود.


برای آشنایی با لپ تاپ های این رنج قیمتی مقاله‌های زیر رو بخونید:

بهترین لپ تاپ های تا ۳۵ میلیون در سال 2024

بهترین لپ تاپ های تا ۴۰ میلیون در سال ۲۰۲۳


لپ تاپ TUF Gaming F15 ایسوس بهترین لپ تاپ‌های 2023 تا 60 میلیون
لپ تاپ Envy x360 15t اچ پی بهترین لپ تاپ‌های 2023 تا 60 میلیون

بهترین لپ تاپ 2023 تا 60 میلیون

وقتی در معرفی بهترین لپ تاپ‌های سال 2023 به محدوده قیمت 50 تا 60 میلیون وارد می‌شیم، مطمئنا با محصولاتی روبه‌رو هستیم که بهترین‌های بازار رو تشکیل می‌دن. هر چند که لپ‌ تاپ‌های گرون‌تری هم در ادامه معرفی خواهیم کرد اما این محصولات با بهترین کارایی مورد نظر خریداران برابری می‌کنن. محصولات این محدوده قیمتی بهترین لپ تاپ‌های 2023 یعنی مک بوک‌های ایر M2 و پرو M2 رو هم شامل می‌شن و همین مساله گویای همه اون چیزی است که قصد داریم درباره این محدوده قیمتی بیان کنیم.

بهترین لپ تاپ‌های 2023 تا 60 میلیون تومان فارغ از دستگاه‌های مک‌بوک در برندهای دیگر از نظر پردازنده در سطح Core i7 هستند و از لحاظ رم، حافظه و کارت گرافیکی هم در زمره بهترین‌ها قرار می‌گیرن. به این نکته توجه کنید که این دستگاه‌ها با صفحه نمایش، کیبورد و تاچ پدهای حرفه‌ای در خدمت حرفه‌ای‌ها قرار می‌گیرن و برای انجام کارهایی که نیاز به سرعت پردازش و توان بالا دارن به شدت به کار میاد.


برای آشنایی با لپ تاپ های این رنج قیمتی مقاله‌های زیر رو بخونید:

بهترین لپ تاپ های تا ۶۰ میلیون در سال ۲۰۲۳


لپ تاپ Predator Helios 300 ایسر بهترین لپ تاپ‌های 2023 تا 80 میلیون

بهترین لپ تاپ 2023 تا 80 میلیون

لیست بهترین لپ ‌تاپ‌های 2023 رو در حالی می‌تونیم تکمیل کنیم که رویکرد متفاوتی به بهترین لپ تاپ‌های 2023 تا 80 میلیون تومان داشته باشیم. وقتی به این محدوده قیمتی ورود می‌کنیم دیگه باید آماده باشیم که با سخت‌افزارهای بالارده و پردازنده‌های مرکزی فوق‌العاده روبه‌رو بشیم. در محدوده قیمت 60 تا 80 میلیون تومان بهترین لپ تاپ‌های 2023 به گونه‌ای قرار می‌گیرن که بهترین امکان‌هایی که از یک دستگاه توقع داریم رو داشته باشن.

از سمت دیگه باید به این مساله توجه داشت که بهترین لپ تاپ‌های 2023 تا 80 میلیون تومان نه تنها محتوا از طریق صفحه نمایش‌های لمسی درخشان دیده می‌شه بلکه پنل دستگاه‌ها هم در وضعیت فوق‌العاده‌ای قرار دارد. این لپ‌ تاپ‌ها به طور ویژه برای کارهای گرافیکی و بازی‌های رایانه‌ای طراحی شده و با عمر باتری معمولا فوق‌العاده تفاوت رو به شکل کلیدی رقم می‌زنن.


برای آشنایی با لپ تاپ های این رنج قیمتی مقاله‌های زیر رو بخونید:

بهترین لپ تاپ های تا ۸۰ میلیون در سال ۲۰۲۳


لپ تاپ Legion 5 Pro لنوو بهترین لپ تاپ‌های 2023 بالای 80 میلیون

بهترین لپ تاپ 2023 بالای 80 میلیون

بهترین لپ‌ تاپ‌های 2023 در دسته‌بندی قیمتی بالای 80 میلیون نقطه پایانی برای بهترین دستگاه‌هایی است که برندهای محتلف تا امروز تولید کردن. البته که این حرف به این معنی نیست که این لپ تاپ‌‌های گرون قیمت در بازار ایران از نظر کارایی هم لزوما بهترین هستند اما این محصولات همه ویژگی‌های مورد نظر لپ تاپ‌های حرفه‌ای رو یک جا دارند. پردازنده مرکزی این دستگاه‌ها معمولا شامل Core i9 لست و همه مشخصات فنی اونها از پیشرفته‌ترین شرایط موجود در بازار ناشی می‌شه.

این دستگاه‌ها به طور معمول زیبایی، طراحی ارگونومیکی، وزن مناسب برای حمل راحت، استفاده برای مدت طولانی بدون هر گونه مشکل، نمایشگر واضح و شفاف و البته معمولا بزرگ، سرعت پاسخگویی بالا و… رو همزمان ارائه می‌دن. اتفاقی که باعث می‌شه این لپ تاپ‌ها با وجود قیمت بالایی که در بازار دارند باز هم به عنوان برترین لپ‌تاپ‌های بالای 80 میلیون قرار بگیرن. از جمله این نوع لپ‌تاپ‌ها می توان به لپ تاپ Legion 5 Pro ،ROG Strix SCAR 15 یا Asus ZenBook UX582ZM-H2065W اشاره کرد.

لپ تاپ ROG Zephyrus G15 ایسوس بهترین لپ تاپ‌‌های 2023 برای گیمینگ

بهترین لپ تاپ‌‌های 2023 برای گیمینگ

بهترین لپ تاپ گیمینگ در طول سال تغییرات زیادی می‌کنه. روزهای اولیه بازی‌های موبایلی عمدتا جایگزین‌هایی برای دسکتاپ با شاسی‌های درهم، آجرهای برقی متعدد و نورپردازی RGB بودن. اما مدعیان برتر حالا متفاوت هستن. سازندگان بالاخره مشخصات قدرتمندی رو در گیمینگ‌ها قرار می‌دن: ساختارهای شیک‌تر، قابل حمل‌تر و حرفه‌ای‌تر. اونها صفحه‌های نمایش عالی و با طراوت دارن که برای یک تجربه عالی از بازی ضروری هستن. این لپ‌تاپ‌ها نه تنها برای بازی، بلکه برای کارهای روزمره هم عالیه.

یکی از نکته‌هایی که باید در مورد بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ در نظر داشته باشید، قدرتی است که می‌تونید از اونها انتظار داشته باشید. بین لپ‌تاپ‌های گیمینگ زیادی که در مجله لیپیک بررسی کردیم، در اینجا لپ‌تاپ‌هایی معرفی شده که در فهرست بهترین‌های سال 2023 قرار می‌گیرن. بهترین لپ تاپ گیمینگ سال 2023 ایسوس ROG Zephyrus G15 است. دستگاهی که می‌تونه سخت‌ترین بازی‌های موجود در بازار رو به راحتی انجام بده.


برای مشاهده قیمت و خرید لپ تاپ گیمینگ کلیک کنید


مک بوک پرو 14 اینچی اپل بهترین لپ تاپ‌‌های 2023 برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ تاپ‌‌های 2023 برای کارهای گرافیکی

وقتی که از نرم‌افزار طراحی گرافیک، ویرایشگرهای عکس و نرم‌افزار مدل‌سازی و رندر سه بعدی استفاده می‌کنید، عملکرد دستگاه شما بسیار مهم است. این برنامه‌های خلاقانه با منابع فشرده می‌تونن فشار جدی روی لپ‌تاپ شما وارد کنن. بنابراین، نگه داشتن روند طراحی به موقع و در مسیر، نیازمند یک لپ تاپ با قدرت واقعی است تا نرم‌افزار شما را به خوبی اجرا کنه.

بهترین لپ‌تاپ‌ها برای کارهای گرافیکی باید با رم مناسب، یک CPU سریع و یک GPU قدرتمند بارگیری بشن. صفحه نمایش با رزولوشن بالا باید طیف رنگی وسیعی را نمایش بده که طیف رنگی را به دقت منعکس کنه. همچنین فضای ذخیره‌سازی زیادی می‌خواهید. توجه داشته باشید که جمع کردن یک SSD با بهترین فضای ذخیره‌سازی ابری عکس برای ایمن نگه داشتن کار شما در حالت آفلاین و آنلاین ایده‌آل است. برای اینکه نرم‌افزار طراحی دیجیتال شما به خوبی اجرا بشه، ما به دنبال بهترین لپ تاپ ها برای طراحی گرافیک هستیم.


برای مشاهده قیمت و خرید لپ تاپ گرافیکی کلیک کنید


لپ تاپ XPS 15 دل

بهترین لپ تاپ‌های مهندسی در سال 2023

یادتون باشه که همه لپ‌ تاپ‌ها یکسان ساخته نشدن. در حالی که داشتن بهترین لپ‌ تاپ یا تبلت یک نیاز عملی برای هر مهندسی در سراسر جهانه، بسیاری از اونها می‌تونن با یک کروم‌بوک ارزان و کم مصرف که قادر به پردازش کلمه و مرور وب است، کار کنن. به هر حال، مهندسانی که از برنامه‌هایی مانند CAD و MATLAB با منابع فشرده استفاده می‌کنن؛ برای اجرای مؤثر نیاز به لپ‌تاپ قدرتمندتری دارن. یک نوت بوک یا کروم بوک با بودجه بیشتر لزوما مناسب نیست.

یافتن این تعادل در حال حاضر دشوار است، به خصوص زمانی که باید عمر باتری، قابلیت حمل و نمایشگر رو هم در نظر بگیرید. بهترین لپ‌تاپ‌های مهندسی باید بتونن یک روز کامل مطالعه را با یک بار شارژ دوام بیارن و نباید اونقدر حجیم باشن که به یک کار طاقت‌فرسا تبدیل بشن. لپ‌تاپ‌های مهندسی باید برنامه‌های پرقدرت رو در بسیاری از ویندوزها اجرا کنن. این می‌تونه یک پنجره CAD، یک سرویس نقشه‌برداری بزرگ و یک برگه بزرگ اکسل باشه که همه به طور همزمان باز و اجرا می‌شن.

به همین دلیل، تقاضا برای کارت‌های گرافیکی پیشرفته، پردازنده‌های قدرتمند و افزایش رم بیشتر از لپ ‌تاپ‌های معمولی است. در جایی که اکثر لپ ‌تاپ‌ها روی قاب سبک وزن، عمر باتری طولانی یا سایر مشخصات تمرکز می‌کنن، این لپ ‌تاپ‌ها باید بتونن به راحتی عملیات پیشرفته رو انجام بدن حتی اگه به این معنی باشه که عمر باتری رو برای تمام روز ندارن.


برای آشنایی بیشتر با بهترین لپ تاپ های مهندسی، مقاله بهترین لپ تاپ های مهندسی 2023 را مطالعه کنید.


لپ تاپ Spectre x360 اچ پی بهترین لپ تاپ‌‌های مناسب برنامه‌ نویسی در سال 2023

بهترین لپ تاپ‌‌های مناسب برنامه‌ نویسی

با یکی از بهترین لپ تاپ ها برای برنامه نویسی می‌تونید از هر جایی کدنویسی کنید و انتخاب یکی هم خیلی سخت نیست. با این حال، هنگام محدود کردن جستجو باید چندین فاکتور رو در نظر داشته باشید. وقتی که در حال اجرا و آزمایش کد هستید، به عملکرد کافی نیاز دارید تا گردش کار شما تحت تأثیر محدودیت‌های قابل حمل قرار نگیره. به دنبال بهترین پردازنده‌ها و رم سریع باشید تا با پروژه‌هاتون هماهنگ بشید. یک SSD سریع و با ظرفیت بالا هم بگیرید. شما نمی‌خواهید برای بارگیری پروژه‌ها و فایل‌ها خیلی منتظر بمونید.

در مجموع، لپ تاپ‌های برنامه نویسی روی چند نکته اصلی تمرکز دارن: پردازنده‌ها، رم، کیبورد و سرعت ذخیره‌سازی. صرف نظر از برند لپ تاپ، اگر این چهار عنصر در یک لپ تاپ بالا باشن، به احتمال زیاد به عنوان یک لپ تاپ برنامه نویسی عملکرد خوبی وجود داره.

برای دیدن لیست بهترین لپ تاپ ها برای برنامه نویسی، مقاله “بهترین لپ تاپ های برنامه نویسی 2023” رو مطالعه کنید.


برای مشاهده قیمت و خرید لپ تاپ برنامه نویسی کلیک کنید


مک بوک ایر M1 اپل بهترین لپ تاپ‌های 2023 برای دانشجوها

بهترین لپ تاپ‌های 2023 برای دانشجوها

انتخاب لپ‌تاپ برای دانشجوها به شروع سال تحصیلی محدود نمی‌شه. دلایل زیادی وجود داره که چرا ممکنه به یک دستگاه جدید نیاز داشته باشید، و از اونجایی که هر دوره به چیزی متفاوت نیاز داره، ما لیستی از بهترین لپ‌ تاپ‌ها برای تحصیل، از بهترین لپ‌ تاپ‌های دانشگاهی گرفته تا لپ‌تاپ‌های مخصوص دانشجویان جوان‌تر را گردآوری کردیم.

مگر اینکه در حال مطالعه رشته‌های خاصی مثل مدل‌سازی سه بعدی یا جلوه‌های بصری باشید اما به احتمال زیاد به هیچ دستگاه فوق‌العاده قدرتمندی نیاز ندارید و دستگاهی که بتونه از برنامه‌های کاربردی از طریق مرورگر استفاده کنه ممکنه برای دانشجوها کافی باشه. برای ایجاد لیست بهترین لپ تاپ‌های 2023 برای دانشجوها، ما توی مجله لیپیک بر ارزش پول، قابل حمل بودن و طول عمر باتری تمرکز کردیم. برای آشنایی بیشتر با این نوع لپ‌تاپ‌ها، مقاله بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2023 رو بخوانید.


برای مشاهده قیمت و خرید لپ تاپ داشجویی کلیک کنید


Asus ROG Zephyrus G14 بهترین لپ تاپ ‌های ایسوس در سال 2023

بهترین لپ تاپ ‌های ایسوس در سال 2023

ایسوس یکی از بهترین برندهای لپ تاپ امروزی در بازار است که به خاطر طیف گسترده‌ای از لپ تاپ‌های نوآورانه شناخته شده است. شما می‌تونید به راحتی یکی از دستگاه‌های ایسوس را پیدا کنید که متناسب با نیازهاتون باشه. چه به دنبال یک دستگاه قدرتمند، چه لپ تاپی راحت و سبک برای حمل و نقل یا یک لپ ‌تاپ با نمایشگر OLED باشکوه باشید، ایسوس شما را پوشش می‌ده.

بنابراین برای اینکه جست‌وجوی شما برای لپ‌تاپ تا حد امکان آسان بشه، ما در مجله لیپیک لیستی از بهترین لپ‌ تاپ‌هایی رو که برند ایسوس ارائه می‌کنه، تهیه کردیم. در زیر بهترین انتخاب کلی ما و همچنین توصیه‌هایی برای بهترین نمایشگر، بهترین لپ تاپ گیمینگ و موارد دیگر رو پیدا می‌کنید.

ما در مقاله بهترین لپ تاپ های ایسوس، برترین لپ تاپ های این برند در سری‌های Vivobook ،Zenbook ،ProArt و … رو بررسی کردیم، که پیشنهاد می‌کنیم حتما این مقاله رو هم مطالعه کنید.


برای خرید یا مشاهده مشخصات و قیمت لپ تاپ ایسوس کلیک کنید


بهترین لپ تاپ‌ های لنوو در سال 2023

انتخاب بهترین لپ تاپ لنوو دشوار است زیرا هر کدوم رو که انتخاب کنید برای همه افراد مناسب نیست! در دستگاه‌های لنوو شما انتخاب‌های زیادی دارید. مجموعه لپ‌ تاپ‌های لنوو گسترده است و شامل مارک‌های معروفی مانند IdeaPad، Legion، Yoga، و ThinkBook می‌شه. با یکی از بهترین سخت‌افزارهای داخلی، زیباترین نمایشگر یا بیشترین قابلیت حمل همراه موافقید؟

لپ‌تاپ‌های لنوو اغلب جزو بهترین مدل‌های با ارزش هستن که می‌تونید تهیه کنید، چه به دنبال یک کروم‌بوک ارزان قیمت باشید یا یک دستگاه تلفن همراه ممتاز. لنوو یکی از معدود تولیدکنندگانی است که لپ تاپ‌هایی رو با لینوکس (اوبونتو) نصب شده ارائه می‌ده و مدل‌های ارزان قیمت اون نسبت به رقبا از ساختار محکم‌تری برخوردار هستن. مجله لیپیک به شما توصیه می‌کنه که لیست ما رو بررسی کنید چرا که اینها بهترین گزینه‌هایی هستند که لنوو برای فروش ارائه می‌ده. برای آشنایی با بهترین لپ تاپ های این برند، مقاله بهترین لپ تاپ های لنوو رو بخوانید.


برای خرید و مشاهده مشخصات و قیمت لپ تاپ لنوو کلیک کنید


بهترین لپ تاپ‌ های HP در سال 2023

محصولات HP هر آنچه رو که از بهترین لپ‌تاپ‌ها می‌خواهید ارائه می‌دن. HP جایگاه مناسبی رو در بازار لپ تاپ ایجاد کرده و همه چیز رو از اولترابوک‌های حرفه‌ای درجه یک گرفته تا لپ تاپ های سطح پایه با قیمت معقول ارائه می‌ده. بسیاری از لپ‌ تاپ‌های HP می‌تونن به راحتی به عنوان لپ‌ تاپ‌های دانشجویی باورنکردنی عمل کنن و مجموعه HP ZBook Studio برای متخصصان خلاقی که به دنبال بهترین دستگاه‌ها هستن، عالی است.

اگر به دنبال بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ هستید، محصولات HP عملکرد بازی‌های باورنکردنی رو با قیمت‌های بسیار مناسب ارائه می‌دن، بدون اینکه از طراحی فیزیکی و دوام اون کاسته بشه. به طور خلاصه، اگه به دنبال هر نوع لپ ‌تاپ جدیدی هستید و HP برند انتخابی شماست، تنها کاری که باید انجام بدید اینه که مطمئن باشید که لپ‌تاپی مناسب نیازهای خودتون پیدا می‌کنین. برای آشنایی با بهترین لپ تاپ های این برند، مقاله بهترین لپ تاپ های اچ پی رو بخوانید.


برای خرید و مشاهده مشخصات و قیمت لپ تاپ HP کلیک کنید


بهترین لپ تاپ‌ های ایسر در سال 2023

وقتی به دنبال بهترین لپ‌ تاپ‌‌ها یا بهترین لپ ‌تاپ‌جهان 2023 می‌گردین، چند برند دائما در لیست‌های مختلف ظاهر می‌شن. شرکت‌هایی مثل HP، Dell و Acer همگی دستگاه‌های خارق‌العاده‌ای می‌سازند و بنابراین، تقریبا همیشه در راس توصیه‌های ما هستند. با این حال، معمولا همه این لیست‌ها دستگاه‌هایی از مارک‌های مختلف دارند و اگر برندی رو واقعاً دوست دارید، پیدا کردن چیزی که به دنبال آن هستید دشوار است.

ایسر لپ‌تاپ‌های فوق‌العاده‌ای رو در انواع بخش‌ها تولید می‌کنه. فرقی هم نمی‌کنه، چه دستگاه‌های سبک و نازک ممتاز، فرم‌های منحصربه‌فرد برای سازندگان، دستگاه‌های گیمینگ قدرتمند، یا حتی کروم‌بوک‌های مقرون‌به‌صرفه، مطمئناً چیزی رو که دوست دارین اینجا پیدا می‌کنین. ما در مجله لیپیک بهترین لپ‌ تاپ‌های ایسر رو که می‌تونین بخرین، در چند دسته مختلف گردآوری کردیم. به این ترتیب، شما باید بتونین چیزی رو پیدا کنین که متناسب با نیازهای خاص خودتون باشه. برای آشنایی با بهترین لپ تاپ های این برند، مقاله بهترین لپ تاپ های ایسر رو بخوانید.


برای خرید و مشاهده مشخصات و قیمت لپ تاپ ایسر کلیک کنید


بهترین لپ تاپ‌های اپل در سال 2023

لپ تاپ‌های مک‌بوک اپل فقط یک نماد وضعیت نیستند: اینها رایانه‌هایی با صفحه نمایش واضح و نرم‌افزار روان هستن و سال‌ها بدون نشان دادن علائم کندی کار می‌کنن. مطمئناً، این دستگاه‌ها ممکنه در مقایسه با برخی از رایانه‌های ویندوزی قیمت بالاتری داشته باشن، اما ما فکر می‌کنیم خرید اونها برای برخی از توانمندترین و فشرده‌ترین لپ‌تاپ‌ها ارزشش رو داره.

در حالی که اونها دستگاه‌های چشمگیری هستند، اپل 90 درصد از مسیر انتقال به ساخت تراشه‌ برای لپ تاپ‌هایش رو طی کرده و نمی‌خواهیم وانمود کنیم که خط تولید فعلی آشفته نیست. خرید یکی از محصولات اپل با سردرد زیادی همراه می‌شه چرا که (حداقل در یک نگاه) طیف گسترده‌ای از تغییرات و شباهت‌های زیادی در اندازه‌ها و طرح‌ها وجود داره. معمولا همیشه این جور نیست که جدیدترین مدل گزینه‌ای ایده‌آل برای نیازهای شما باشه! بسیار شبیه به آخرین سری گوشی‌های هوشمند آیفون 14، همه آنها بسیار چشمگیر هستند، اما این تصمیم خرید اغلب به قابلیت حمل در مقابل قدرت بستگی دارد. برای آشنایی با بهترین لپ تاپ های این برند، مقاله راهنمای خرید بهترین لپ تاپ های اپل رو بخوانید.

حرف آخر

اگه فکر می‌کنین به مشاوره نیاز دارید که آیا نوع خاصی از لپ تاپ برای شما مناسبه، به بخش سؤالات متداول در فروشگاه لیپیک بروید و اگر به دنبال صرفه‌جویی در هزینه خرید خودتون هستید، مطمئن بشید که برای بررسی بهترین قیمت‌های لپ تاپ‌های 2023 به بخش لپ تاپ فروشگاه لیپیک سر می‌زنید.

نوشته های مرتبط

بهترین گوشی‌های شیائومی در 2023 و جدیدترین در 2024

بهترین اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل و بهترین مارک در 2024

بهترین cpu برای گیم: منتخب پردازنده‌های گیمینگ 2023 و 2024