بهترین لپ تاپ های تا 25 میلیون در سال 2023

اگه دنبال خرید یک لپ تاپ مقرون به صرفه اما کاربردی باشی، باتوجه‌ به قیمتایی که توی بازار است الان بهترین گزینه برای شما یک لپ تاپ تا سقف 25 میلیونه. لپ تاپی که بتونه در حد نرمال کارهای روتین و انجام بده و نیازاتو برطرف کنه. البته نباید از یک لپ تاپ تا این قیمت انتظار کارهای بسیار حرفه‌ای رو داشت، اما می‌شه باهاش خیلی کارا کرد. با ما بمونید تا در ادامه بهترین لپ تاپ های تا 25 میلیون رو بهتون معرفی کنیم!

نکته: برای دیدن لیست برترین لپ تاپ ها در تمام رده های قیمتی، مقاله “بهترین لپ تاپ های 2023” رو بخونید.

بهترین لپ تاپ های تا قیمت 25 میلیون در بازار ایران

نکته مهم در مورد خرید بهترین لپ تاپ تا رنج 25 میلیون توجه به مشخصات اونه، در واقع باید بدونین که اگه بودجه مدنظر شما برای خرید یک لپ تاپ نهایتاً به 25 میلیون می‌رسه باید انتظار چه ویژگی‌هایی رو داشته باشین. البته باتوجه‌ به نوسانات قیمتی بازار ممکنه این لیست و قیمتا کمی جابه‌جا بشه. اما بهترین لپ تاپ های تا 25 میلیون تو بازار ایران شامل گزینه‌های زیر میشه:

بهترین لپ تاپ های تا 25 میلیون

لپ تاپ  لنوو IdeaPad 3 15 (2021)

البته اگه یکم بیشتر هزینه کنید می‌تونید یک مدل بالاتر با پردازنده AMD Ryzen 5 5500U رو بخری که خیلی سریع‌ترِ و 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رو در اختیارتون می‌زاره. این لپ تاپ مشخصاتی داره که می‌شه اونو به‌عنوان بهترین لپ تاپ اقتصادی تا 25 میلیون در نظر گرفت. می‌تونه کارهای عمومی مانند مرور وب، پخش محتوای ویدئویی، پردازش متن و … رو به‌راحتی راه بندازه و با خرید اون مدل بالاتر که یک پیکربندی حرفه‌ای‌تر با یک پردازنده سریع‌تر داره، می‌شه کارهای بیشتری رو هم انجام داد.

در مورد صفحه‌نمایش لپ تاپ  لنوو IdeaPad 3 15 (2021) یک پنل 15.6 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل داره و در نتیجه فضای زیادی رو برای مولتی تسکینگ در اختیارتون می‌زاره. صفحه این لپ تاپ در بیشتر تنظیمات، به‌اندازه‌کافی روشنه. کیبورد این لپ تاپ به‌ظاهر جادار و راحته، اما موقع کارکردن با اون متوجه می‌شین که کمی به فشار بیشتر کلیدها نیازه. در نتیجه ممکن کیبورد برای تایپ‌کردن‌های طولانی کمی خسته‌کننده باشه.

انتخاب پورت آن مناسبه. شما دو USB-A، یک HDMI با اندازه کامل و یک پورت USB-C دریافت می‌کنید که قطعاً خیلی کاربردیه. نکته منفی اینه که نمی تونید از USB-C برای شارژ لپ تاپ یا خروجی سیگنال ویدئویی به یک صفحه‌نمایش خارجی استفاده کنید. به‌هرحال روی‌هم‌رفته این مدل رو می‌شه یکی از بهترین لپ تاپ های تا 25 میلیون در نظر گرفت.

بهترین کروم بوک تا 25 میلیون در بازار

لنوو مدل Lenovo Chromebook C340 15 (2020) بهترین کروم بوک تا 25 میلیون در بازار

اگر در بین بهترین لپ تاپ های تا 25 میلیون به دنبال یک کروم بوک مقرون به صرفه و بسیار باکیفیت باشی، پیشنهاد ما کروم بوک لنوو مدل Lenovo Chromebook C340 15 (2020) است. یک دستگاه دو در یک با لولای 360 درجه‌ای. این مورد یکی از خوش‌ساخت‌ترین گزینه‌ها در بین بهترین لپ تاپ تا قیمت 25 میلیون است، چرا که فرم و ارگونومی طراحی این مدل بسیار راحته و حملش رو و خیلی آسون می‌‎کنه.

این لپ تاپ، باتری خیلی خوبی داره و باتری اون به‌راحتی در طول یک روز کامل، با کارکرد معمولی دوام میاره. شارژ این لپ تاپ از طریق USB – C انجام می‌شه و برای شارژ کردنش به آداپتور برق اختصاصی نیازی نیست. با صفحه‌کلید این کروم بوک خیلی احساس راحتی می‎‌کنین و ارگونومی اون برای تایپ‌کردن خیلی خوب و راحته. صفحه لمسی اون در سمت کوچک‌تر قرار گرفته، اما به‌خوبی به تمام حرکات و دستورات حرکتی پاسخ می‌ده.

از نظر مشخصات، می‌تونید این لپ تاپ رو با پردازنده Intel Pentium Gold یا Core i3 تهیه کنین. هر دوی این پردازنده‌ها به‌اندازه کافی برای ارائه یک تجربه روان و راحت قدرتمندن. بااین‌حال نقطه‌ضعف این سیستم اینه که تنها می‌شه اونو با کارت حافظه حداکثر 4 گیگابایت در اختیار داشت.


بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های لنوو


صفحه‌نمایش 1080 آن نسبتاً واضح به نظر می‌رسه و فضای زیادی برای انجام چند کار فراهم می‌کنه. بااین‌حال، خیلی روشن نمی‌شه؛ به این معنی که دید در محیط‌های بسیار روشن یا آفتابی می‌تونه محدودتر بشه.

بهترین لپ تاپ بازار تا 25 میلیون برای گیمینگ

لپ تاپ لنوو IdeaPad Gaming 3 15IHU6 I5

یکی از بهترین لپ تاپ های تا 25 میلیون یا بهتر بگیم یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ تا 25 میلیون ، لپ تاپ IdeaPad Gaming 3 15IHU6 I5 از برند لنووست. این مدل می‌تونه یک پیشنهاد عالی برای گیمرها باشه. یک لپ تاپ باکیفیت با یک نمایشگر 15.6 اینچی با پنل IPS که وضوح‌بالا و نرخ نوسازی موردنیاز گیمرها رو ارائه می‌ده. وجود یک پردازنده چهار هسته‌ای در کنار رم 16 گیگابایتی سرعت کافی برای اجرای بازی‌ها رو ارائه می‌ده و قطعاً گیمرها رو راضی می‌‎کنه.

نکته مهمی که این لپ تاپ رو به‌عنوان بهترین لپ تاپ اقتصادی تا 25 میلیون برای گیمینگ تبدیل می‎‌کنه وجود یک پردازنده گرافیکی مجزاست که به ظرفیت اختصاصی 4 گیگابایت مجهز شده. علاوه بر این مورد این لپ تاپ یک هارد SSD داره که سرعت اونو به مراتب بیشتر می‎‌کنه تا گیمرها راحت‌تر و بهتر بتونن بازی‌هاشون رو اجرا کنن.


بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های سری ThinkPad لنوو


بهترین لپ تاپ های تا 25 میلیون

لپ تاپ Microsoft Surface Go 3 یکی از بهترین لپ تاپ های تا 25 میلیون

در بین بهترین لپ تاپ های تا 25 میلیون در بازار ایران، Microsoft Surface Go 3 یک گزینه عالی برای دانش‌آموزان و دانشجوهاس و البته در اجرای محتواهای چندرسانه‌ای هم کارش حرف نداره. بااین‌حال می‌شه اونو به‌عنوان بهترین لپ تاپ بازار تا 25 میلیون برای گیمینگ هم در نظر گرفت.

Microsoft Surface Go 3 یک لپ تاپ خیلی جمع‌و‌جوره و سایرش 10.5 اینچِ؛ بنابراین اگه به دنبال یک چیز جمع‌وجور برای استفاده چندرسانه‌ای یا مرور وب باشی، قطعاً باید Microsoft Surface Go 3 یکی از گزینه‌هات باشه. این یک تبلت ویندوزی با پایه داخلی و پوشش قابل جدا شدنه. نمایشگر 10.5 اینچی واضح این تبلت ویندوزی در اکثر تنظیمات به‌ اندازه کافی روشنه.

مدل Intel Pentium Gold با 4 گیگابایت حافظه برای مرور وب ساده، ایمیل‌ها و پخش ویدئو مناسبه، اما انتظار نداشته باشید ویدئوهای 4K را ویرایش کنید یا بازی‌های خیلی سنگین و با این لپ تاپ انجام بدین. باتری این لپ تاپ حدود 7 ساعت با نور کم یا تا 3 ساعت برای پخش ویدئو دوام داره. بااین‌حال برای داشتن یکی از بهترین لپ تاپ ها تا 25 میلیون 2023، این مدل مایکروسافت می‌تونه گزینه بسیار خوبی باشه.

بهترین لپ تاپ تا رنج 25 میلیون

لپ تاپ  ایسوس Vivobook 16X M1603QA-MB511

برند ایسوس یکی از بهترین برندهای تولیدکننده لپ تاپ های حرفه‌ایه و چی بهتر از اینکه یکی از بهترین لپ تاپ های تا 25 میلیون از این برند باشه. لپ تاپ Vivobook 16X M1603QA-MB511 با یک پردازنده قوی و کارآمد می‌تونه یک انتخاب خیلی هوشمندانه باشه.

این مدل یک صفحه‌نمایش 16 اینچی مات داره که با رزولوشن 1080 * 1920 و وضوح Full HD می‌تونه روشنایی و شفافیت بالایی رو ارائه بده. این لپ تاپ با ظرفیت باتری 50 وات بر ساعت می‌تونه کارایی لازم رو برای اجرای کارهای روتین داشته باشه. طراحی این لپ تاپ خیلی زیباست و از بهترین سبک طراحی برای ساختش استفاده شده.


بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های ایسوس


کیبورد Vivobook 16X M1603QA-MB511 خیلی طراحی قشنگ و با ظرافتی داره که با یک نور پس‌زمینه زیباییش بیشتر می‌شه. می‌تونین این لپ تاپ رو با قفل اثر انگشت باز و بسته کنین. در کنار تمام این مشخصات چیزی که باعث شده این لپ تاپ رو به‌عنوان بهترین لپ تاپ تا رنج 25 میلیون در نظر بگیریم، بدون شک قدرت بالای پردازنده اون به نسبت قیمت محصولِ.

بهترین لپ تاپ های تا 25 میلیون در بازار

لپ تاپ ایسر مدل کروم بوک 317 یکی از بهترین لپ تاپ های تا 25 میلیون

Chromebook 317 ایسر یکی دیگه از گزینه‌های لیست بهترین لپ تاپ های تا 25 میلیون که خریدش به کسایی که دنبال یک لپ تاپ مقرون به صرفه و کاربردی هستن پیشنهاد می‌شه. این مدل بهترین لپ تاپ اقتصادی تا 25 میلیون 17 اینچی بازار محسوب می‌شه. Acer Chromebook 317 اولین لپ تاپ 17.3 اینچی با سیستم‌عامل Chrome OS توی جهان که واقعاً همه رو شگفت‌زده کرده.

وقتی برای اولین‌بار اینو شنیدیم خیلی متعجب شدیم؟ آخه مگه هدف اصلی خریداران کروم بوک‌ها داشتن یک دستگاه همراه با قابلیت حمل آسون نیست که بشه همه‌جا تو سفر اونو به همراه داشت؟ بااین‌حال به نظر می‌رسه ایسر مخاطبای هدف خودشو می‌شناخته و این کروم بوک بزرگ و براشون ساخته.

البته کروم بوک 317 ایسر روشن‌ترین صفحه‌نمایش، قوی‌ترین پردازنده و طولانی‌ترین عمر باتری رو نداره، اما قطعاً برای کسایی که به دنبال یک دستگاه قوی با نمایشگر جادار و بزرگ هستن یک گزینه مقرون به صرفه و عالیه. شاید بشه این مدل رو به‌عنوان بهترین لپ تاپ تا رنج 25 میلیون با یک صفحه‌نمایش خیلی بزرگ در نظر گرفت.

به‌هرحال اگه بخوایم یک نگاهی به مشخصات فنی این مدل بندازیم باید بگیم که در این لپ تاپ از یک پردازنده Intel Pentium Silver N6000 در کنار گرافیک  Intel UHD استفاده شده. رم 8 گیگابایتی با فضای ذخیره‌سازی 64 گیگابایت می‌تونه در حد معمول نیازهای کاربران رو پاسخ بده.


بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های ایسر


لپ تاپ های ایسر از لپ تاپ‌های مورد علاقه گیمرهان.

بهترین لپ تاپ های تا 25 میلیون بازار ایران

لپ تاپ MSI GF63 Thin 11SC

در بین لپ تاپ های MSI هم می‌شه یکی از بهترین لپ تاپ های تا 25 میلیون رو پیدا کرد. لپ تاپ MSI GF63 Thin 11SC یکی از محصولات جذاب و کاربردی این کمپانیِ که می‌شه اونو تو رنج قیمت 25 میلیون خریداری کرد. این لپ تاپ یک صفحه‌نمایش 15.6 اینچی داره و از اون جایی که با یک پنل IPS عرضه شده، کیفیت تصویر بسیار خوبی رو ارائه می‌ده. شفافیت، کیفیت تصویر فول‌اچ‌دی و وضوح‌بالای تصویر، امتیاز خوبی رو به نمایشگر این لپ تاپ می‌ده.

اما شاید مشخصه‌ای که این مدل رو به بهترین لپ تاپ تا سقف 25 میلیون تبدیل کرده، پردازنده اون باشه. پردازنده اصلی این لپ تاپ یک پردازنده 6 هسته‌ای Core i5 11400H با حافظه کش 12 مگابایتیِ که قطعاً در اجرای برنامه‌ها عملکرد خیلی خوبی داره. این مدل با رم 8 گیگابایت تولید شده، اما MSI فکر نیاز کاربرها رو کرده و این امکان رو به اونا می‌ده که بتونن رم رو در صورت نیازشون ارتقا بدن.

خرید بهترین تاپ تا رنج 25 میلیون

لپ تاپ Lenovo Flex 5 Chromebook یکی از بهترین لپ تاپ اقتصادی تا 25 میلیون

توی لیست بهترین لپ تاپ های تا 25 میلیون جای یک لپ تاپ جمع‌وجور و کاربردی خالیه. به همین خاطر بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون بعدی ما لپ تاپ Lenovo Flex 5 Chromebook که با ابعاد 13.3 اینچ، به‌راحتی می‌شه همه‌جا اونو با خودتون ببرین.

مهم‌ترین موردی که خرید این لپ تاپ رو جذاب‌تر می‌کنه، طراحی انعطاف‌پذیر دو در یک اونه. این مدل با صفحه‌نمایش لمسی با پشتیبانی از قلم ارائه می‌شه. صفحه‌کلید اون طراحی بی‌نظیری داره و سبک طراحی کلی اون به شکلیِ که با خریدش به‌هیچ‌عنوان احساس نمی‌کنید که یک لپ تاپ ارزان‌قیمتی رو خریدین. شاسی فلزی سخت با بدنه نیمه آلومینیومی، اونو یک لپ تاپ قوی و محکم نشون می‌ده. این مدل به لطف لولای محکم 360 درجه‌اش می‌‎تونه به یک تبلت تبدیل بشه.

همونطور که گفتیم صفحه‌کلید این مدل استثناییه. شما عاشق صفحه‌کلید Flex 5 Chromebook می‌شین. این برجسته‌ترین ویژگی این مدلِ. این صفحه‌کلید جزیره‌ای، با نور پس‌زمینه یکی از کلیدی‌ترین و پرشورترین کلیدهایی است که تا به امروز لذت بررسی آن را داشتیم. Flex 5 Chromebook برای کارهای روزمره عالیه چون‌ صفحه‌کلید اون، این توانایی رو بهتون می‌ده تا با سرعتی ریتمیک تمامی کارهایی که به تایپ‌کردن نیاز داره رو انجام بدین.

بهترین لپ تاپ های تا 25 میلیون در ایران

این لپ تاپ ها برای چه کسانی مناسب است؟

به‌صورت کلی بهترین لپ تاپ های تا 25 میلیون ، مشخصات و ویژگی‌های متوسطی دارن و نمیشه اونا رو جزو مدل‌های رده‌بالا در نظر گرفت. بااین‌حال بسته به مدل انتخابی این لپ تاپ ها میتونن بهترین گزینه برای کسایی باشن که هم بودجه شون محدوده و هم دنبال یک لپ تاپ مطمئن با کارایی بالا هستن. تمام لپ تاپ های لیست می تونن از پس کارای روزمره بر بیان و قابلیت‌های لازم رو ارائه بدن. کارمندان، دانش‌آموزان، دانشجویان، کسانی که به دنبال خرید یک لپ تاپ خونگی هستن و کسب‌وکارهای مختلف همگی میتونن از بین این گزینه‌ها بهترین لپ تاپ اقتصادی تا 25 میلیون رو بخرن.


بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های دانشجویی


سوالات متداول بهترین لپ تاپ های تا 25 میلیون

1.آیا یک لپ تاپ تا سقف 25 میلیون میتونه لپ تاپ خوبی باشه؟

خوب‌بودن یا نبودن یک لپ تاپ با قیمت حدود 25 میلیون به این بستگی داره که چه انتظاری از اون دارین و برای چه کاری میخواین ازش استفاده کنین. بااین‌حال برای یک کاربرد روزمره و روتین، تمام گزینه‌های معرفی شده می‌تونن بهترین لپ تاپ های تا 25 میلیون بازار باشن که ارزش خرید رو دارن.

2.چطور باید بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون رو انتخاب کرد؟

بهتره برای انتخاب بهترین لپ تاپ بازار تا 25 میلیون اول یک لیست از نیازها و قابلیت‌های موردنیاز خودتون رو تهیه کنین و بعد بر اساس این مشخصات، لیست لپ تاپ هایی با این ویژگی‌ها رو در بیارین. حالا با قیمت گرفتن ساده می‌تونین مناسب‌ترین گزینه رو انتخاب کنین. برای ارزیابی این لپ تاپ ها باید عملکرد، عمر باتری، نمایشگر، بلندگوها و مواردی از این‌ دست رو ارزیابی کرد.

3.آیا برای کارهای حرفه‌ای هم می‌شه لپ تاپ تا 25 میلیون رو خرید؟

بستگی داره که به چه کارایی حرفه‌ای بگیم! اگه به دنبال یک لپ تاپ گرافیکی قوی هستین یا می‌خواین با لپ تاپ‌تون ویدئوهای باکیفیت بالارو ویرایش کنین باید کمی بیشتر بودجه داشته باشین. اما مثلاً می‌شه تو این رنج قیمتی بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 25 میلیون که تعادل خوبی بین قیمت و عملکرد داشته باشه رو خریداری کرد.

نوشته های مرتبط

راهنمای خرید لپ تاپ در ایران؛ بهترین مشخصات لپ تاپ برای هر نفر

بهترین لپ تاپ تا 35 میلیون 1402 برای گیمینگ، اداری و دانشجویی

انواع صفحه نمایش لپ تاپ