راهنمای خرید لپ تاپ ایسوس

اگر این روزها به دنبال خرید لپ تاپ ایسوس هستید، این راهنمای خرید لپ تاپ ایسوس را برای شما آماده کرده ایم تا خریدی راحت و بی دردسر را تجربه کنید.در ابتدا پیشنهاد می کنیم مقاله راهنمای خرید لپ تاپ را مطالعه کنید.

وقتی صحبت از لپ تاپ و کامپیوتر به میان می آید، ایسوس برخی از بهترین سخت افزارهای موجود را ارائه می دهد. از قطعات رایانه شخصی گرفته تا مانیتور یا لپ تاپ، ایسوس برای همه افراد چیزی برای ارائه دارد. ایسوس سری لپ تاپ های فوق العاده‌ای دارد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای لپ تاپ های ویندوزی است که در حال حاضر می توانید در بازار پیدا کنید.

در حالی که ایسوس لپ‌تاپ‌های فوق‌العاده‌ای دارد، اما تعداد زیادی از آنها وجود دارد. با سری های متعدد لپ تاپ با موارد استفاده، قیمت، طراحی و سخت افزار متفاوت، انتخاب لپ تاپ مناسب برای شما دشوار است. برای کمک به شما در این زمینه، این مقاله را تهیه کرده‌ایم که مجموعه لپ‌تاپ‌های این شرکت را تحلیل و بررسی می‌کند.

ایسوس در نبرد بهترین و بدترین برندهای لپ‌تاپ فوق‌العاده خوب عمل کرد و فهمیدن دلیل آن سخت نیست. نوآوری‌های چشمگیر ایسوس و نوت‌بوک‌های مقرون‌به‌صرفه، این سازنده لپ‌تاپ را در صنعت، در صدر نگه می‌دارد. قطعاً تعداد زیادی از برندهای لپ تاپ ها وجود دارند. اما بهترین برند لپ تاپ برای شما کدام است؟ یک نوت بوک تجاری، یک لپ تاپ بازی قدرتمند یا یک کروم بوک؟

خرید لپ تاپ، گوشی یا هر چیز الکترونیکی دیگر حتی می تواند برای حرفه ای ها و اهل فن نیز سردرگم کننده باشد. امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا با نحوه انتخاب و خرید یک لپ تاپ اداری، خانگی، گیمینگ و… مدرن ایسوس آشنا شوید. پس تا انتهای مطلب با فروشگاه اینترنتی لیپک همراه باشید تا به گنجینه اطلاعاتی خودتان بیفزایید. خوشحال خواهیم شد در صورت مفید بودن، این پست را با سایر دوستان تان به اشتراک بگذارید.

توجه: این راهنمای خرید لپ‌تاپ ایسوس، برندهای TUF گیمینگ و Republic of Gamers (ROG) را از ایسوس مستثنی می‌کند.

فهرست مطالب

شرح مختصری از شرکت ایسوس بزرگ ترین شرکت تولیدکننده‌ مادربورد در دنیا

  • نوع شرکت: سهامی عام
  • سال تأسیس: ۲ آوریل ۱۹۸۹
  • بنیانگذاران: تد هسو، وین شه و تی. اچ. تانگ
  • دفتر مرکزی: تایپه، تایوان
  • محدودهٔ فعالیت: جهانی
  • حوزه فعالیت: سخت افزار کامپیوتر، الکترونیک و سخت افزار شبکه
  • محصولات: مادربورد، کامپیوتر شخصی (PC)، مانیتور، پروژکتور، مادربرد، کارت گرافیک، حافظه جانبی، سرور، لپ‌تاپ، ال‌سی‌دی، کارت ویدئو، نت‌بوک دستگاه‌های اینترنت پهن‌باند، گوشی موبایل گیمینگ، رایانهٔ جیبی، درایو های نوری، روتر ارتباط بی‌سیم، وبکم و تجهیزات شبکه
  • وبسایت: com
  • انواع لپ تاپ: سری VivoBook، سری گیمینگ ROG (معروف ترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس)، سری TUF، سری Zenbook، سری ASUSPRO

راهنمای خرید لپ تاپ ایسوس سریVivoBook

  • شرکت: ایسوس
  • سیستم عامل: Windows 10 Home edition
  • صفحه نمایش: 14 اینچ، 15.6 اینچ یا 17.3 اینچ
  • پردازنده مرکزی: 11th Gen Intel Core و Ryzen 5000 series
  • پردازنده گرافیکی: Nvidia GeForce و  AMD Radeon
  • حسگر اثر انگشت: بله برای Windows Hello

سری VivoBook سری اصلی لپ تاپ های شرکت ایسوس است که هدف آن خدمات رسانی به عموم مردم است و برای استفاده خانگی، اداری و دانشجویی ارائه می‌شود. این سری از لپ تاپ ها بیشتر روی بهره وری و استفاده عمومی تمرکز می کنند، بنابراین گزینه های  GPU(پردازنده گرافیکی) عالی و فانتزی را در این لپ تاپ ها پیدا نخواهید دید. سری VivoBook دارای چهار سطح VivoBook، VivoBook S، VivoBook Pro  و  VivoBook Flip هستند که ما هر کدام را به اختصار شرح خواهیم داد.

Asus VivoBook  پایه و مبنای این سری  است. این لپ تاپ ها که برای مصارف خانگی طراحی شده‌اند، در حال حاضر با نسخه خانگی ویندوز 10 عرضه می شوند. برخی از لپ تاپ های این سری با ویندوز در حالت S عرضه می شوند، اما خریدار می تواند در تنظیمات به ویندوز 10 معمولی و کامل سوئیچ کند. می توانید VivoBook ایسوس را با صفحه نمایش 14، 15.6 یا 17.3 اینچی تهیه کنید.

گزینه‌های CPU شامل پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل Core و پردازنده‌های سری Ryzen 5000 است. گزینه هایی برای پردازنده های گرافیکی رده پایین Nvidia GeForce و AMD Radeon وجود دارد. سری VivoBook همچنین دارای چند ویژگی جالب است، مانند حسگر اثر انگشت برای Windows Hello و صفحه کلید عددی نورانی که در ترک‌پد ادغام شده است.

معرفی بهترین لپ تاپ ایسوس سری VivoBook

VivoBook 15 قلب تمام لپ تاپ های ایسوس است. این لپ تاپ 15.6 اینچی دارای پردازنده Intel Core i3، رم و فضای ذخیره‌سازی کافی و یک صفحه کلید با اندازه کامل است. قیمت این مدل از لپ تاپ ایسوس سری VivoBook حدود 419.99 دلار است.

چهار سطح مختلف لپ تاپ ایسوس سری VivoBook

Asus VivoBook S

سری VivoBook S کمی بالاتر از سری VivoBook قرار دارد. این لپ تاپ ها هنوز هم لپ تاپ های معمولی خانگی، اداری و دانشجویی هستند، اما با طراحی شیک تر و مشخصات کمی بهتر، عرضه می‌شوند. لپ تاپ‌های سری VivoBook S ایسوس هم با نسخه خانگی ویندوز 10 عرضه می شوند. گزینه های اندازه شامل صفحه نمایش 13.3 اینچی، 14 اینچی و 15.6 اینچی است. VivoBook S13  در لیست بهترین لپ تاپ های سال 2021 قرار دارد.

گزینه‌های CPU شامل پردازنده‌های Intel Core نسل یازدهم و پردازنده‌های AMD Ryzen 5000 هستند. گزینه های GPU دوباره جزو آپشن های رده پایین بوده و با پردازنده های گرافیکی Nvidia GeForce و AMD Radeon Vega در دسترس هستند. در مجموع، این سری VivoBook ها کمی بهتر هستند که برخی SKU ها با مشخصات اسپورتینگ مانند Thunderbolt 4 USB-C را دارند. در این سری نسبت به سری قبلی (سری VivoBook) شما سخت‌افزار بهتری دریافت می کنید، که آن را تبدیل به یک سری لپ‌تاپ های میان رده برای کسانی می کند که به دنبال عملکرد کمی بیشتر از دستگاه روزمره خود هستند.

معرفی بهترین لپ تاپ ایسوس سری VivoBook S

VivoBook S15 به لطف پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i5 آماده انجام یک روز کاری طولانی است. شما همچنین می توانید از میان رنگین کمان رنگ های روشن این لپ تاپ انتخاب کنید و بین مردم متمایز شوید. قیمت این مدل از لپ تاپ ایسوس سری VivoBook S حدود 699.99 دلار است.

Asus VivoBook Pro

همه ما می دانیم که نام  Pro به دلیل بازخورد مثبت در بین کاربران در گوشی از محبوبیت بیشتری در میان سازندگان برخوردار است. این موضوع در مورد لپ تاپ نیز صدق می کند. ایسوس لپ تاپ های پرو را در خط تولید خود دارد، اما سری VivoBook Pro فقط آپش رده بالاتر VivoBook است. VivoBook Pro  فقط در یک گزینه 15.6 اینچی عرضه می شود. در حالی که ایسوس هنوز این لپ تاپ ها را در سایت خود فهرست می کند، اما مدتی است که آنها را به روز رسانی نکرده است.

این وب‌سایت VivoBook Pro را به صورت قابل تنظیم با پردازنده های Core نسل نهم اینتل و پردازنده های گرافیکی Nvidia GeForce GTX 1650 فهرست می کند. این لپ‌تاپ حتی با Windows 10 Home ارائه می‌شود نه با ویندوز پرو. تنها بخشِ تا حدودی حرفه ای این لپ تاپ این است که دارای گزینه هایی برای نمایشگرهایی با وضوح 4کا و نرخ تازه سازی تا 120 هرتز است. این لپ‌تاپ‌ها دیگر برای فروش در دسترس نیستند و حتی اگر یکی از آنها را برای فروش پیدا کنید، خرید آن را توصیه نمی کنیم.

معرفی بهترین لپ تاپ ایسوس سری VivoBook Pro

Asus VivoBook Pro دیگر جدیدترین مدل موجود نیست، اما با این وجود دارای مشخصات کاملی است. شما می توانید از پردازنده Core i7 و صفحه نمایش 17.3 اینچی برای تمام نیازهای بهره وری خود استفاده کنید. قیمت این مدل از لپ تاپ ایسوس سری VivoBook Pro حدود 1.999.99 دلار است.

Asus VivoBook Flip

ایسوس چند لپ تاپ دارد که با یک لولای 360 درجه ارائه می شوند. این کار به لپ تاپ اجازه می دهد به عنوان تبلت استفاده شود. این لپ تاپ های تبدیل شدنی ایسوس از برند Flip استفاده می کنند و این دقیقاً همان چیزی است که سری VivoBook Flip ارائه می دهد. اگر به دنبال یک VivoBook  همه کاره هستید که بتوانید آن را به عنوان یک تبلت هم استفاده کنید، این مجموعه برای شما مناسب است. VivoBook Pro ایسوس با دو اندازه ارائه می شوند. بیشتر عرضه ها با صفحه نمایش 14 اینچی عرضه می شوند، اما ایسوس یک ورژن از این لپ تاپ را با اندازه صفحه نمایش تقریباً منسوخ شده 11.6 اینچی ارائه می دهد.

سیستم عامل Asus VivoBook Flip، ترکیبی از Windows 10 Home و Pro است. آپشن های CPU تا نسل یازدهم اینتل Core i7 و تراشه ها یا همان پردازنده های سری Ryzen 5000 AMD و پردازنده های گرافیکی یکپارچه است. این لپ تاپ های  ایسوس، یک قلم نیز دارند. طراحی نازک و سبک آن به خوبی با فرم فاکتور یا Form Factor مطابقت دارد و این سری را به یک لپ تاپ فوق العاده قابل حمل میان رده تبدیل می کند.

معرفی بهترین لپ تاپ ایسوس سری VivoBook Flip

اگر تا به حال خواهان قابل حمل بودن VivoBook با انعطاف پذیری 2 در 1 بوده اید، دیگر به دنبال آن نباشید. Asus VivoBook Flip مدل 14 اینچی دارای پردازنده AMD Ryzen 7 و حافظه عظیم 512 گیگابایتی است. قیمت این مدل از لپ تاپ ایسوس سری VivoBook Pro حدود 719.99 دلار است.

راهنمای خرید لپ تاپ ایسوس سری  ZenBook

  • شرکت: ایسوس
  • سیستم عامل: Windows 10 Home
  • صفحه نمایش: 13.3 اینچی، 14 اینچی و 15.6 اینچی
  • پردازنده مرکزی: 11th Gen Intel Core و AMD Ryzen 5000
  • پردازنده گرافیکی: lower-end Nvidia و تراشه های  AMD
  • حسگر اثر انگشت: بله

ZenBook سری اصلی لپ تاپ های ایسوس است. این شرکت لپ‌تاپ‌های ZenBook series را به صورت پرمیوم یا ممتاز (premium)، نازک (thin) و سبک (light) به بازار عرضه می کند. این سری، تعادل عالی از قابلیت حمل، احساس برتر بودن و قدرت را ارائه می دهند. این لپ تاپ ها، جزو لپ تاپ های میان رده و رده بالا هستند و در مجموع پنج سری فرعی برای ارائه موارد استفاده مختلف وجود دارد.

ردیف پایه لپ تاپ زنبوک دارای آپشن های نازک و سبک لپ تاپ برای بهره وری و مصرف رسانه است. آپشن های زیادی در اینجا برای انتخاب وجود دارد، از جمله ZenBook 13، ZenBook 14  و ZenBook 15، به ترتیب با اندازه های صفحه نمایش 13.3 اینچی، 14 اینچی و 15.6 اینچی. ZenBook 13  همچنین آپشن ها و حق انتخاب های صفحه نمایش OLED را ارائه می دهد.

سری ZenBook بین بخش پرمیوم و بخش روزمره تعادل برقرار می کنند. با این سری از لپ تاپ های ایسوس، شما سیستم عامل ویندوز 10 Home را دریافت می کنید. گزینه های CPU مطابق آخرین مشخصات با به روزرسانی 2021 است.

آپشن های پردازنده مرکزی در دسترس عبارتند از: حداکثر نسل یازدهم اینتل Core و سری Ryzen 5000 AMD. گزینه های GPU یا پردازنده گرافیکی برای ZenBook 13 و 14 شامل تراشه های رده پایین Nvidia و AMD می شود. با این حال، ZenBook 15 دارای گزینه‌های اختصاصی گرافیکی Nvidia است که GTX 1650 Max-Q را نیز پوشش می دهند. شما در این سری از لپ تاپ های ایسوس،گزینه های نمایش 4K را دریافت می کند.شما می توانید جهت مشاهده لپ تاپ های سری ZenBook به صفحه خرید لپ تاپ ZenBook مراجعه کنید.

معرفی بهترین لپ تاپ ایسوس سری ZenBook

Asus Zenbook 15: با نمایشگر تقریباً بدون قاب و حاشیه و روکش براق خاکستری کاجی. Asus Zenbook 15 مجهز به پردازنده Core i7 و صفحه نمایش لمسی برای دسترسی آسان به برنامه ها است. قیمت این مدل از لپ تاپ ایسوس سری ZenBook حدود 1.449.99 دلار است.

چهار سطح مختلف لپ تاپ ایسوس سری ZenBook

Asus ZenBook S

ZenBook S ردیف بعدی در سری ZenBook است که در حال حاضر تنها یک مدل ZenBook S UX393 را ارائه می کند که کمی متفاوت از سری ZenBook پایه است. در این سطح فقط گزینه های CPU اینتل را با پردازنده Core i7 نسل یازدهم دریافت می کنید.

چیزی که این سری را متمایز می کند صفحه نمایش 13.9 اینچی لمسی  3.3Kبا نسبت تصویر 3:2 است. ZenBook S ایسوس یک لپ تاپ فوق قابل حمل با طراحی فوق‌العاده درجه یک است و قطعاً در مجموعه ZenBook متمایز بوده و به خوبی می درخشد. قیمت این مدل از لپ تاپ ایسوس سری ZenBook حدود 1.402.99 دلار است.

Asus ZenBook Pro

سری ZenBook Pro در واقع شامل لپ تاپ هایی می شود که شایسته عنوان Pro هستند. این مجموعه تنها دو مدل دارد: ZenBook Pro 15  و  ZenBook Pro Duo 15که هر دو دارای صفحه نمایش OLED تا 4K در اندازه 15.6 اینچی هستند. در حال حاضر تنها پردازنده های اینتل در دسترس هستند، به طوری که پرو تا نسل دهم Core i7 اینتل وجود دارد، در حالی که Pro Duo دارای دو صفحه نمایشی (dual-screen Pro Duo) تا نسل دهم Core i9 است.

Pro Duo صفحه نمایش دومی معروف به نام ScreenPad Plus دارد که بالای صفحه کلید قرار گرفته است. گزینه های GPU عبارتند از: Nvidia GeForce GTX 1650 Ti برای Pro و Nvidia GeForce RTX 3070 برای Pro Duo. شاید از شنیدن این موضوع خیلی تعجب کنید که ایسوس این سری از لپ تاپ های Pro را با ویندوز 10 Home عرضه می کند و نه Pro. با این حال بازهم لپ تاپ های زنبوک پرو برخی از بهترین لپ تاپ های ایسوس برای حرفه ای ها هستند.

معرفی بهترین لپ تاپ ایسوس سری Asus ZenBook Pro

Asus Zenbook Pro Duo: هیولایی با دو صفحه که برای خلاقان ساخته شده است. لپ تاپ ایسوس مدل Zenbook Pro Duo  یک هیولای قدرتمند از لپ تاپ است که با صفحه نمایش دوم ابتکاری همراه شده است که بیشتر شبیه یک اکستنشن نمایشگر اصلی شماست. قیمت این مدل از لپ تاپ ایسوس سری ZenBook حدود 2.298.00 دلار است.

Asus ZenBook Flip

سری ZenBook Flip شامل لپ تاپ های تبدیل‌پذیر پرمیوم ایسوس است. این سری از لپ تاپ های ایسوس از طراحی ممتاز و همچنین فرم نازک و سبک بسیار مورد کاربردی و مورد نیاز برخوردار است و یک لولا 360 درجه ای هم اضافه می کند. اندازه نمایشگر ZenBook Flip با سه آپشن عرضه می شود: یک صفحه نمایش 13.3 اینچی، یک صفحه نمایش 14 اینچی یا یک صفحه نمایش 15.6 اینچی. با توجه به آپشن های CPU، در این سری هیچ AMD وجود ندارد و فقط تا تراشه های Core i7  نسل یازدهم اینتل را می توانید پیدا نمایید.

گزینه های GPU برای ZenBook Flip 13 و 14 به دلیل محدودیت فضا و حرارتی به Iris Xe یکپارچه اینتل محدود شده است. با این حال ZenBook Flip 15 دارای کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1650 Ti است. آپشن های صفحه نمایش عبارتند از: OLED در سراسر برد، با رزولوشن Full HD و 4K. برخی از مدل های این سری از قلم فشاری 4096 پشتیبانی می کنند.

معرفی بهترین لپ تاپ ایسوس سری Asus ZenBook Flip

ZenBook Flip کاملاً قابل حمل با اندازه 13.3 اینچی است، اما انعطاف پذیری یک دستگاه واقعی 2 در 1 را نیز دارد. شما می توانید در این مدل از لپ تاپ برای اجرای نمایش از پردازنده Core i7 نسل یازدهم اینتل با 16 گیگابایت رم استفاده کنید. قیمت این مدل از لپ تاپ ایسوس سری ZenBook حدود 1.189.77 دلار است.

Asus ZenBook Duo

ZenBook Duo  نمایشگر ثانویه بسیار دوست داشتنی را بالای صفحه کلید به نام ScreenPad Plus  در اختیار می گذارد. این یک نسخه پایین تر از ZenBook Pro Duo است. شما در این مدل، پردازنده نسل دهم اینتل را دریافت می کنید که یک حق انتخاب برای انتخاب پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce MX250 است.

همچنین شما حق انتخاب بین سیستم عامل Windows 10 Home  و Pro را دارید.  ایسوس هنوز نسل یازدهم اینتل را در Duo عرضه نکرده است، اما اگر این کار را انجام دهد، Asus ZenBook Duo یک دستگاه کار عالی خواهد شد.

معرفی بهترین لپ تاپ ایسوس سری Asus ZenBook Duo

ZenBook Duo نمایشگر قدرتمند دوم را با قیمت کمی مقرون به صرفه تر عرضه می کند. شما در این مدل از لپ تاپ، سخت‌افزار نسل یازدهم اینتل را می‌بینید که در داخل آن قرار گرفته اند، و روکش آبی آسمانی آن مطمئناً چشم ها را به خود خیره می سازد. قیمت این مدل از لپ تاپ ایسوس سری ZenBook حدود 1.999.99 دلار است

راهنمای خرید Chromebook ایسوس

  • شرکت: ایسوس
  • سیستم عامل: گوگل کروم
  • صفحه نمایش: 10.5 اینچی، 11.6 اینچی، 14 اینچی و 15.6 اینچی
  • پردازنده مرکزی: Intel Celeron، Pentium، 11th Gen Intel Core
  • پردازنده گرافیکی: –

کروم بوک ها در سال های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. ایسوس هم آپشن های بسیار کمی در مجموعه کروم بوک های خود دارد. اندازه های زیادی برای انتخاب وجود دارد، از جمله تبلت کروم بوک 10.5 اینچی ایسوس با صفحه کلید جدا شدنی، و همچنین سایزهای 11.6، 12، 14 و 15.6 اینچی.

با بیش از 10 ساعت عمر باتری و طراحی فوق العاده نازک و سبک، کروم بوک های ایسوس آزادی تمام روز را به شما می دهند. یعنی اینکه این لپ تاپ های ایسوس همیشه در هر زمان و هر کجا که باشید، آماده استفاده هستند! کروم بوک 12، 14 و 15 اینچی همچنین دارای گزینه هایی با برند Flip قابل تبدیل لپ تاپ/تبلت است.

گزینه های پردازنده عبارتند از: اینتل سلرون، پنتیوم، و تا نسل یازدهم اینتل  Core i7و همچنین تا 3000 series AMD Ryzen 5

باید متذکر شویم که کروم بوک ها از بیرون شبیه لپ تاپ هستند اما با ورود به سیستم شاهد چیز متفاوتی خواهید بود! چرا؟ چون به جایی سیستم عامل ویندوز یا مک او اس، مرورگر گوگل کروم را اجرا و تجربه خواهید کرد.

با توجه به آن چیزی که از  Chromebookها می دانیم، اینها نازک و سبک هستند و همچنین نوید عمر باتری طولانی تری نسبت به لپ تاپ های ویندوزی معمولی شما می دهند و آنها را به گزینه های عالی برای دانش آموزان تبدیل می کند.

معرفی بهترین لپ تاپ ایسوس سری کروم بوک

Asus Chromebook Flip C436: این کروم بوک ممتاز ایسوس اغلب در میان مدل های مورد علاقه مخاطبان لیپک قرار دارد. جدیدترین سخت افزار با طراحی 2 در 1 که می تواند شما را در تمام طول روز مجذوب و مشغول نگه دارد. قیمت این کروم بوک ایسوس حدود 799.99 دلار است

راهنمای خرید ExpertBook ایسوس

  • شرکت: ایسوس
  • سیستم عامل: Windows 10 Pro
  • صفحه نمایش: 13، 14 و 15 اینچی
  • پردازنده مرکزی: Core i7
  • پردازنده گرافیکی: Geforce MX130 GDDR5
  • حسگر اثر انگشت: بله

ایسوس، سری ExpertBook را در دسته لپ تاپ های تجاری خود به بازار عرضه می کند. اینها لپ تاپ های شرکتی با تمرکز بر بهره وری هستند. همه لپ تاپ ها با ویندوز 10 پرو و تراشه‌های نسل یازدهم اینتل Core i7 عرضه می شوند. آنها همچنین دارای چیزی هستند که ایسوس آن را قابلیت دوام درجه نظامی (military-grade durability) می نامد. دو سری از اکسپرت بوک ایسوس وجود دارد: سری P ضروری (essential P series) و سری B برتر یا پریمیوم (premium B series)

سری B دارای مشخصات بهتری است، با حداکثر ظرفیت 2 x 2 TB PCIe SSDs.  سری B همچنین طراحی بهتری دارد و ایسوس ExpertBook B9 را سبک ترین لپ تاپ تجاری در جهان می نامد. گرافیک ها یکپارچه هستند و ایسوس همچنین گزینه صفحه کلید عددی تاچ پد را برای برخی مدل ها فراهم می کند.

معرفی بهترین لپ تاپ Asus ExpertBook

با این دستگاه قدرتمند هر جا بروید، می توانید دست به کار شده و بیزینس خودتان را شروع کنید. ایسوس استحکام درجه نظامی و باتری 24 ساعته را در این بدنه 15.6 اینچی قرار داده و سپس با سخت افزار نسل دهم آن را کامل تر کرده است. قیمت این مدل از لپ تاپ ایسوس سری ExpertBook حدود 1.699.99 دلار است

راهنمای خرید ProArt Studio Book ایسوس

  • شرکت: ایسوس
  • سیستم عامل: Windows 11 64Bit Home
  • صفحه نمایش: 13، 14 و 15 اینچی
  • پردازنده مرکزی: 9th Gen Intel Core i7, i9, and Xeon chipsets
  • پردازنده گرافیکی: RTX 2060, Quadro RTX 3000, 5000, and 6000 chips
  • حسگر اثر انگشت: بله

سری ProArt ایسوس شامل لپ تاپ های واقعاً حرفه ای می باشد. این لپ تاپ ها برای سازندگان طراحی شده اند و در دو سایز عرضه می‌شوند: صفحه نمایش 15.6 اینچی و صفحه نمایش 17 اینچی.

ایسوس فقط گزینه های اینتل را در این سری از لپ تاپ های خود ارائه می دهد، اما یک انتخاب بین تراشه هایCore i7، i9  و Xeon نسل نهم اینتل وجود دارد. از نظر پردازنده گرافیکی، ایسوس انتخابی از تراشه های RTX 2060، Quadro RTX 3000، 5000 و 6000 را ارائه می دهد. همچنین آپشن های صفحه نمایش با وضوح 4K UHD  را دریافت می کنید.

معرفی بهترین لپ تاپ Asus ProArt Studio Book

اگر قدرت یک ExpertBook را می خواهید اما طرفدار خلاقیت هستید، ProArt StudioBook یک همراه عالی است. شما می توانید مقدار زیادی فضای ذخیره سازی و حافظه و همچنین یک پردازنده Core i9 نسل نهم را به این لپ تاپ اضافه کنید. قیمت این مدل از لپ تاپ ایسوس سری ProArt Studio Book حدود 1.999.99 دلار است

لپ تاپ های برند ایسوس

این راهنما به طور کلی در مورد راهنمای خرید لپ تاپ های ایسوس است، اما این زیربخش به لپ تاپ های ایسوس اختصاص دارد که خارج از خط تولید برجسته تر ایسوس قرار دارند. در حالی که هر کدام از این لپ تاپ ها هم تعدادی زیرمجموعه در داخل خود دارند، ولی ایسوس همه آنها را با هم تحت تب لپ تاپ های ایسوس عرضه می کند. بنابراین ما در این قسمت فقط به اختصار نام آنها را با هم ذکر می کنیم و به صفحات اختصاصی خودشان ارجاع می دهیم. این سری ها عبارتند از:

  • لپ تاپ ایسوس سری BR و W: نت بوک های سبک وزن و کم مصرف با پردازنده‌های پنتیوم اینتل، ساخته‌شده برای استفاده در کلاس درس
  • لپ تاپ ایسوس سریE : لپ تاپ های ارزان قیمت نازک و سبک برای مصارف خانگی و دانشجویی، با پردازنده های اینتل سلرون و پنتیوم
  • لپ تاپ ایسوس سری L: لپ تاپ های سبک وزن و کم مصرف روزمره با پردازنده های پنتیوم اینتل
  • لپ تاپ ایسوس سری M: لپ تاپ های معمولی روزمره با چیپ‌ست های AMD، به روزرسانی شده با آخرین پردازنده های Ryzen 5000
  • لپ تاپ ایسوس سریNovaGo : لپ تاپ «همیشه متصل» مجهز به اسنپدراگون کوالکام (Qualcomm Snapdragon)
  • لپ تاپ ایسوس سری X: لپ تاپ های همه منظوره با پردازنده های مرکزی Intel Core و Celeron

راهنمای خرید لپ تاپ ایسوس: بهترین لپ تاپ ایسوس را انتخاب کنید

ایسوس تعداد زیادی لپ تاپ دارد که در این راهنمای خرید لپ تاپ ایسوس نگاهی به آنها انداخته ایم. تنها دسته لپ تاپ هایی که در اینجا به آنها پرداخته نشده است، لپ تاپ های گیمینگ هستند. اما قول می دهیم به زودی راهنماهای اختصاصی برای لپ تاپ های بازی Asus TUF و ROG را پست خواهیم کرد.

انتخاب لپ تاپ مناسب برای شما نباید خیلی سخت باشد اگر بدانید برای چه کاری از آن استفاده خواهید کرد. نحوه استفاده از لپ تاپ، فرم فاکتور و بودجه از مهم ترین عواملی است که باید هنگام انتخاب بهترین لپ تاپ ایسوس برای نیازهای خود در نظر بگیرید.

ایسوس همچنین تمدیدات گارانتی و همچنین سایر مزایای تبلیغاتی را هر از چند گاهی ارائه می دهد، بنابراین قبل از نهایی کردن خرید، مطمئن شوید که آنها را نیز بررسی کرده اید.

تجربه خریدی راحت و آسوده با لیپک

در نهایت امیدواریم ما اهالی لیپک توانسته باشیم با این راهنمای خرید، شما را در انتخاب راحت و آسوده یک لپ تاپ مناسب، همراهی کرده باشیم. همیشه یادتان باشد که لپ تاپی که می‌خرید حتماً گارانتی داشته باشد تا در صورت ایجاد مشکل برای لپ تاپ تان بتوانید لپ تاپ را تعویض و یا تعمیر کنید.

لیپک کاربردی ترین و باکیفیت ترین محصولات الکترونیکی را از برندهای معتبر با قیمت هایی استثنایی در وبسایت خود عرضه می کند. این فروشگاه اینترنتی خیال شما را بابت خرید تمامی محصولات نام آشنا و معروف بازار جهان راحت کرده است که خود این امر نشان دهنده اصالت و قابل اعتماد بودن این فروشگاه آنلاین می باشد.

این فروشگاه اینترنتی با چند سال سابقه درخشان در حوزه توزیع قطعات اورجینال در سراسر ایران، تلاش دارد تا بهترین و باکیفیت ترین محصولات الکترونیکی برندهای مختلف از جمله گوشی های موبایل، لپ تاپ و تبلت را عرضه نماید. خرید لپ تاپ از لیپک مبارک تان باد!

سوالات متداول راهنمای خرید لپ تاپ ایسوس

کدام مدل لپ تاپ ایسوس بهتر است؟

بهترین لپ تاپ های ایسوس که در سال 2022 می توانید بخرید، عبارتند از:

  • Asus ZenBook 13 UX325EA
  • Asus Chromebook Flip C436
  • Asus ROG Zephyrus M16
  • Asus Chromebook Detachable CM3
  • Asus ZenBook Pro 14 Duo OLED
  • Asus ROG Flow X13
  • Asus ProArt StudioBook 15
  • Asus ExpertBook B9450

آیا لپ تاپ ایسوس، مارک خوبی است؟

ایسوس یک برند لپ تاپ استثنایی است. آنها نه تنها با استفاده از مواد بادوام ساخته شده اند، بلکه دارای طرح های ظریفی نیز هستند. تمام اجزا و قطعات لپ تاپ این شرکت از مواد باکیفیت ساخته شده اند تا تجربه‌ای دلنشین و قابل توجه را به همه کاربران ارائه دهند.

چه تفاوتی بین لپ تاپ ASUS VivoBook و ASUS وجود دارد؟

VivoBook نام مجموعه بزرگی از لپ تاپ های ایسوس است. از یک لپ‌تاپ 11 اینچی که می توانید برای نت برداری به مدرسه ببرید گرفته تا یک powerhouse که برای ویرایش ویدیو مورد استفاده قرار می گیرد، VivoBook مناسب برای هر کاربر وجود دارد. علاوه بر این، VivoBook Flip، یک لپ تاپ 2 در 1 است که مزایای تبلت و لپ تاپ را با هم ترکیب می کند.

آیا لپ تاپ ایسوس دوام زیادی دارد؟

لپ تاپ های ایسوس به دلیل کیفیت ساخت مستحکم معروف هستند. لپ تاپ های این شرکت در صورت مراقبت صحیح، 5 سال به بالا دوام بیاورند.

ایسوس بهتر است یا ایسر؟

به نظر می‌رسد که ایسر در قیمت مدل های پایین تر خود کمی از ایسوس پیشی گرفته است. در نهایت وقتی به این دو برند به عنوان یک کل نگاه می کنید و کل مجموعه لپ تاپ های آنها را در نظر می گیرید، به نظر می رسد که ایسر از نظر قیمت به عملکرد برتری کمی دارد.

آیا ASUS VivoBook 14 ارزش خرید را دارد؟

VivoBook 14 یک لپ تاپ کاری قابل حمل بسیار خوب است. اندازه جمع و جور و وزن کم آن باعث می شود که داخل و خارج کردن آن در بیشتر کوله پشتی ها بسیار آسان باشد. SSD آن تضمین می کند که هر زمان که به آن نیاز داشتید، ویندوز آن سریع از حالت خواب خارج می شود. حسگر اثر انگشت این لپ تاپ ایسوس هم یک لایه راحتی اضافه می کند.

آیا ایسوس یک شرکت چینی است؟

ایسوس یک شرکت سخت افزاری کامپیوتری و لوازم الکترونیکی مصرفی مستقر در تایوان است که در سال 1989 تاسیس شد. ایسوس که به ایجاد محصولاتی برای زندگی هوشمند امروز و فردا اختصاص دارد، شماره 1 مادربرد و برند بازی و همچنین جزو 3 فروشنده نوت بوک برتر در جهان است.

آیا ایسوس لپ تاپ خوبی برای دانش آموزان است؟

ASUS VivoBook 15  (غیر لمسی) یک لپ تاپ مقرون به صرفه و دارای پردازنده نسل هشتمی Core i3 اینتل، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه SSD است. مشخصات فوق به اندازه کافی خوب است تا بتواند اکثر وظایف روزمره زندگی دانش آموزان را بدون هیچ مشکلی انجام دهد.

آیا می توان SSD را به لپ تاپ ایسوس اضافه کرد؟

در ادامه این راهنمای خرید لپ تاپ ایسوس متذکر می شویم که اگر نیاز به ارتقای حافظه، هارد دیسک (HDD) یا درایو حالت جامد (SSD) نوت بوک، دسکتاپ و All-in-One رایانه شخصی خودتان دارید، می توانید مشخصات فنی مدل دستگاه خود را در وب سایت رسمی ایسوس جستجو کنید تا تعیین کنید که آیا سخت افزار کامپیوتر از ارتقا و حداکثر مشخصات برای ارتقا پشتیبانی می کند یا خیر.

کیفیت لپ تاپ های ایسوس چطور است؟

برخی از افراد سوال می کنند که آیا ایسوس یک لپ تاپ با کیفیت است؟ در جواب باید بگوییم که بله. لپ تاپ های ایسوس کیفیت بالایی دارند و تقریباً با هر برند معروف لپ‌تاپ موجود در بازار می توانند رقابت کنند. تمرکز اصلی ایسوس این بوده است که گزینه هایی را برای خریداران لپ تاپ مقرون به صرفه فراهم کند که عملکرد مورد نظرشان را با قیمتی مقرون به صرفه به آنها بدهد.

ASUS  مخفف چیست؟

پشتیبانی و خدمات آپدیت سالانه (Annual Support & Update Service)

منبع معتبری که در نوشتن این مطلب از آنها استفاده کرده ایم:  androidauthority.com

نوشته های مرتبط

راهنمای خرید لپ تاپ در ایران؛ بهترین مشخصات لپ تاپ برای هر نفر

بهترین لپ تاپ تا 35 میلیون 1402 برای گیمینگ، اداری و دانشجویی

انواع صفحه نمایش لپ تاپ