بهترین گوشی‌های ردمی شیائومی در سال 2023

بهترین گوشی‌های ردمی شیائومی در سال 2023

به نظرتون بهترین گوشی‌های ردمی شیائومی در سال 2023 کدوم مدل‌ها هستن؟ موقع خرید گوشی شیائومی سری ردمی باید به چه چیزی توجه کنیم؟

شرکت بزرگ شیائومی در سری ردمی، گوشی‌های زیادی با امکانات خوب و قیمت مناسب تولید کرده که هرکدوم ویژگی‌های خاص خودشون رو دارن. بعضی از اون‌ها دوربین قوی‌تری دارن، برای گیمینگ مناسبن یا صفحه نمایش و باتریشون فوق‌العادست. ما در این مقاله سعی کردیم تا بهترین گوشی‌های ردمی شیائومی رو بررسی کنیم تا شما برای خرید این گوشی‌های هوشمند کارتون راحت باشه.شما می‌تونین با توجه به نیازتون و البته با توجه به قیمت، گوشی مورد علاقتون رو انتخاب کنین، پس همراه ما باشین.


 بهترین گوشی ردمی از نظر قیمت

بهترین گوشی ردمی شیائومی تا 5 میلیون

  • گوشی Xiaomi Redmi 10A

گوشی Xiaomi Redmi 10A یک گوشی قوی با امکانات و قیمت بی‌نظیره که در مارس 2022 (فروردین 1401) عرضه شد، که میشه این گوشی رو بهترین گوشی ردمی تا 5 میلیون محسوب کرد. شیائومی ردمی 10 اِی 194 گرمه و ابعادی معادل 16.49 در7.71 در 0.9 سانتی‌متر داره. شیائومی به خاطر طراحی‌های شگفت انگیزش معروفه و شیائومی Redmi 10A با طراحی جدید، آینده‌نگرتر و قوی‌تر از نسخه‌های قبلی خودش به نظر می‌رسه ودر رنگ‌های مشکی زغالی، آبی دریایی و خاکستری اسلیت عرضه می‌شه. گوشی Xiaomi Redmi 10A سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری MIUI 12.5 داره که شاید اندروید 11 به نظر ما کمی قدیمی باشه اما ازنظر رابط کاربری، راضی کنندست. در MIUI 12.5، تعداد زیادی ویژگی جدید به Xiaomi Redmi 10A اضافه شده که تا حد زیادی به رفع اشکالات پرداخته.

 این گوشی نسخه‌های متفاوتی از نظر حافظه داخلی و رم داره که شما میتونین از 32 تا 128 گیگابایت حافظه داخلی و از 3 تا 6 گیگابایت رم با توجه به بودجه و نیازتون انتخاب کنین. تمامی این امکانات با قیمت مناسب، Xiaomi Redmi 10A رو در بین بهترین گوشی‌های شیائومی تا 5 میلیون تومان قرار می‌ده. این گوشی یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری با وضوح 1080p و با سرعت 30 فریم بر ثانیه ارائه می‌ده. این دوربین می‌تونه عکس‌های خوبی با جزئیات و وضوح شگفت انگیز بگیره. لنز اصلی لرزشگیر دیجیتال هم داره. با خرید این گوشی، در جلو هم یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دارین که لحظات زیباتون رو به راحتی ثبت کنین.

گزینه‌های مختلف اتصال درشیائومی مدل Redmi 10A شامل: WiFi، Mobile Hotspot، بلوتوث و اتصال 4G هستش. از محدودیت‌های این گوشی اینه که ضدآب نیست و مقاومت دربرابر آب و گرد وغبار وجود نداره. شیائومی Redmi 10A با تراشه MediaTek Helio G25 و سی‌ پی یو 8 هسته‌ای Cortex-A53عرضه می‌شه که در بنچمارک Antutu  امتیاز عالی کسب کرده. IMG PowerVR GE8320 یکی از قدرتمندترین پردازنده‌های گرافیکی در گوشی‌های میان‌رده است که باعث می‌شه شیائومی ردمی 10A قدرتمندتر از سایر گوشی‌های هوشمند میان رده باشه.

 گوشی شیائومی Redmi 10A یک صفحه نمایش 6.53 اینچی IPS LCD با روشنایی 400nits داره که برای این گوشی با این قیمت راضی کنندست. نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتز هستش که تجربه کار گوشی رو بسیار سریع می‌کنه، مخصوصاً به هنگام بازی کردن. Xiaomi Redmi 10A با باتری 5000 میلی آمپر عرضه می‌شه که برای استفاده روزانه کافیه. علاوه بر این، Xiaomi Redmi  دارای یک چیپست متوسط با دوربین متوسطه. بنابراین، اگر به دنبال یک گوشی با قیمت پایین و امکانات خوب هستین، خرید این گوشی رو به شدت توصیه می‌کنیم.


بهترین گوشی ردمی

بهترین گوشی ردمی شیائومی تا 10 میلیون

قیمت گوشی خوب امروزه به یک معضل برای کاربران تبدیل شده اما اگر شما تجربه داشتن؛ گوشی سطح بالا رو با هزینه کمتر می‌خواین بهتون گوشی Redmi Note 10 Pro رو پیشنهاد می‌دیم که بهترین گوشی شیائومی ردمی تا 10 میلیونه. Redmi Note 10 Pro ضخامتش فقط 8.1 میلی‌متره و وزن زیر 200 گرم اون (193 گرم) زیاد نیست. با امکاناتی که Redmi Note 10 Pro به شما ارائه میده، شما حدس می‌زنین که هزینه اون بسیار بیشتره. شما یک دوربین 108 مگاپیکسلی قوی دارین که عکس‌های خوبی می‌گیره و حالت شب خوبی هم داره. همچنین یک دوربین ماکرو بسیار خوب موجوده که برای عکاسی از طبیعت عالیه. اکثر دوربین‌های ماکرو در گوشی‌های ارزان قیمت کیفیت مناسبی ندارن اما این مورد تو آزمایش‌ها به خوبی خودش رو نشون داده. راستی برای اطلاع بیشتر از انواع دوربین و کاربرد آن‌ها این مقاله رو می‌تونین مطالعه کنین.

Redmi Note 10 Pro  دارای صفحه نمایش بزرگ 6.67 اینچی با رزولوشن 1080 در 2400، از نوع AMOLED با نرخ تازه‌سازی 120 هرتزیه که وضوح خوب، کنتراست عالی، رنگ عمیق و فضای کافی برای ویدیو و بازی ارائه می‌ده. روشنایی این صفحه نمایش با طیف رنگی گسترده، حدود 450 نیت هستش. حتی اگر از حالت صفحه نمایش 120 هرتزی استفاده کنین باتری Redmi Note 10 Pro مدت زیادی شارژ نگه میداره.

با اسنپدراگون 732G،این گوشی برای بازی بسیار مناسبه و با توجه به قیمتش از اسپیکر‌های بسیار خوبی استفاده می‌کنه. ردمی نوت 10 پرو دارای شیشه گوریلا گلسه، نه پلاستیکی که امروزه حتی در گوشی‌های اندرویدی گرون‌تر می‌بینیم. شیائومی ردمی نوت 10 پرو ترکیبی از ویژگی‌های طراحی رده بالا و پایین را رو با هم داره واین ترکیبیه که ما خیلی دوست داریم.

Redmi Note 10 Pro از یک اسکنر اثر انگشت کناری استفاده می‌کنه که سریع و قابل اعتماده .همچنین قابلیت بلسترIR در بالای گوشی وجود داره که توسط برنامه Mi Remote استفاده می‌شه تا به گوشی اجازه بده به عنوان یک کنترل از راه دور جهانی عمل کنه. بلندگوهای دوگانه Redmi Note 10 Pro برای یک گوشی با این قیمت عالیه چون صدا و باس خوبی دارن.یکی در پایین و دیگری بالای صفحه نمایش قرار داره. این کار میدان صدای استریو رو به حداکثر می‌رسونه که زمان بازی کردن به شما حس خوبی میده.

شیائومی ردمی نوت 10 پرو نیز دقیقاً همون چیپستی رو داره که در گوشی‌های این کلاس وجود داره. Snapdragon 732G، یک پردازنده میان رده که برای بازی بسیار مناسبه. تصاویر استاندارد Redmi Note 10 Pro در کل بسیار دلپذیره، به خصوص با قیمتی که داره . شیائومی ردمی نوت 10 پرو دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلیه. سنسور دوم 8 مگاپیکسل و از نوع فوق‌عریض و سنسور سوم 5 مگاپیکسلی و از نوع ماکرو و سنسور چهارم 2 مگاپیکسل از نوع عمق هستش.

Redmi Note10 Pro همچنین یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی، با سنسور 8Sony IMX355 داره و برای دوربین سلفی از لنز 16 مگاپیکسلی سونی IMX471 استفاده می‌کنه. ویدیو چطور؟ شیائومی ردمی نوت 10 پرو می‌تونه تا رزولوشن 4K تا 30 فریم در ثانیه فیلم‌برداری کنه. شیائومی ردمی نوت 10 پرو دارای باتری 5020 میلی آمپر ساعتیه که برای یک گوشی میان‌رده بسیار عالی به نظر می رسه.

همونطور که گفتیم، Redmi Note 10 Pro یک گوشی عالی برای بازیه. این گوشی دارای یک پردازنده قوی از سری گیمینگه که توسط بلندگوهای استریوعالی، عمر باتری طولانی و صفحه نمایش OLED عالی تقویت شده. شما می‌تونین برای اطلاع بیشتر از بهترین بازی‌های موبایل این مقاله رو مطالعه کنین. Redmi Note 10 Pro یکی از ارزون‌ترین گوشی‌هاییه که تجربه‌ای شبیه به یک گوشی گرون قیمت رو ارائه می‌ده. صفحه نمایش عالی، عملکرد کلی بسیار خوب، دوربین اصلی قوی و شارژر سریع 33 واتی داره که از گوشی‌های موجود در کلاس گران‌قیمت دوام بیشتری داره.


بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 2023 تا 10 میلیون


بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون

بهترین گوشی ردمی شیائومی بالای 10 میلیون

سری ردمی شیائومی در سال‌های اخیر نظرات خیلی‌ها رو به خودش جلب کرده و گوشی‌های فوق‌العاده‌ای رو طراحی و روانه بازار کرده.

 گوشی Redmi Note 11 Pro 5G عملکردی قوی، نمایشگر عالی و دوربین با کیفیت رو به شما ارائه می‌کنه، همه این‌ ویژگی‌ها با قیمتی مناسب. ردمی نوت 11 پرو، یک گوشی میان رده با امکانات بی‌نظیره و از بهترین گوشی‌های ردمی شیائومی بالای 10 میلیونه. شیائومی تغییر زیادی رو در Redmi Note 11 Pro 5G  خود انجام نداده، قبلاً در Redmi Note 10 Pro شاهد نمایشگرهای AMOLED بودیم. البته این به این معنا نیست که این بار هیچ پیشرفت سخت افزاری واضحی وجود نداشته چون Redmi Note 11 Pro 5G، پردازنده سریع‌تر اسنپدراگون G96، شارژر سریع 67 واتی و اتصال 5G  داره که اون رو نسبت به نسخه‌های قبلی متمایز می‌کنه.

ردمی نوت 11 پرو، ابعادی معادل 16.42 در 7.61 در0.81  سانتی‎متر داره و با 202 گرم وزن که نسبت به نسخه قدیمی خودش کمی سنگین‌تره. قسمت پشتی شیشه‌ای و با روکش ماته که تجربه لمس اون خیلی حس خوبی داره. در قسمت بالایی گوشی هم جک 3.5 میلی‌متری هدفون و هم یک بلستر IR پیدا می‌کنین. مورد دوم یا همون IR Blaster زیاد رایج نیست، اما به شما این امکان رو می‌ده که از Note 11 Pro 5G به عنوان یک کنترل از راه دور استفاده کنین. شیائومی حتی اپلیکیشن Mi Remote رو برای همین منظور قرار داده.

MIUI 13 و اندروید 11 تجربه کاربری خیلی خوبی به شما میده اما خب شاید نسخه 11 اندروید کمی شما رو دلسرد کنه. شیائومی در Redmi Note 11 Pro 5G یک صفحه نمایش 6.67 اینچی با وضوح 2400 در1080 (+FHD) و از نوع Super AMOLED  در اختیارمون قرار داده، با نرخ تازه سازی 120 هرتز که در مجموع ویژگی‌های این صفحه نمایش برای تماشای فیلم و یا بازی و یا امور روزمره دیگه بسیار مناسبه .

Redmi Note 11 Pro 5G بر روی تراشه اسنپدراگون Mediatek Helio G96 با معماری 12 نانومتری اجرا می‌شه که به‌نظر کاربران پردازش و سرعت قابل قبولی داره . پردازنده گرافیکی ردمی نوت 11 پرو، Mali-G57 MC2 هستش و سی پی یو 8 هسته‌ای داره. در مجموع قطعاً به عنوان یک گوشی گیمینگ مقرون به صرفه از بسیاری از همتایان خودش پتانسیل بیشتری داره.

شیائومی گوشی Redmi Note 11 Pro 5G رو به باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز کرده که برای یک روز کامل استفاده فشرده یا دو روز استفاده سبک کاملاً مناسبه. در تست ما ردمی نوت 11 پرو، 18 ساعت و 31 دقیقه دوام آورده که این تقریباً یک ساعت بیشتر از Redmi Note 10 Pro است. نکته مهم در Redmi Note 11 Pro ارائه یک شارژر سریع 67 واتیه که شیائومی ادعا می‌کنه صفر تا 50 درصد اون تنها در 15 دقیقه و 100 درصد رو در 42 دقیقه شارژ می‌کنه.

Redmi Note 11 Pro 5G مجهز به یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی از نوع عریض، یک دوربین 8 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض و دو دوربین 2 مگاپیکسلی از نوع ماکرو و عمقه. قابلیت HDR  و پانوراما و فلش LED  هم وجود داره و دوربین سلفی هم از نوع عریض و 16 مگاپیکسلیه . ضبط ویدیو با کیفیت 1080P با سرعت 30 فریم در ثانیه هستش. افزایش سرعت در عملکرد و پردازش گوشی، شارژ سریعتر و قابلیت 5G برتری‌های ردمی نوت 11 پرو نسبت به نسخه قبلی خودش یعنی ردمی نوت 10 پرو است.

Redmi Note 11 Pro 5G یکی دیگه از پیشنهادهای اقتصادی شیائومیه. به طور کلی، هنوز هم Redmi Note 11 Pro 5G یکی از بهترین گوشی‌های میان رده با قیمت مناسبه. کیفیت تصویر همچنان قویه و در مقایسه با گوشی‌های رقیب خودش سریع‌تره ونمایشگر بهتری داره، عکس‌های واضح‌تری می‌گیره و سریع‌تر هم شارژ می‌شه. پس می‌تونه یک انتخاب خوب برای شما باشه تا هم قیمت کمتری پرداخت کنین و هم از قابلیت‌های این گوشی استفاده کنین. برای مشاهده بهترین گوشی های هوشمند سری‌های دیگر شیائومی مقاله‌های زیر را مطالعه کنید:


بهترین گوشی های پوکو شیائومی


Redmi Note 12

گوشی Redmi Note12 یکی از بهترین گوشی‌های سری ردمی شیاوئمیه. زمانش رسیده که Redmi Note 12 5G رو بررسی کنیم تا ببینیم نسبت به قیمتش ارزش خرید داره یا نه. این گوشی جزو اولین گوشی‌‌هاییه که با پردازنده اسنپدراگون 4 نسل 1 عرضه می‌شه. دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، باتری 5000 میلی آمپر ودوربین سه گانه 48 مگاپیکسلیه. Redmi Note 12 5G از طراحی جذابی برخورداره و درکنار طراحی باید عملکرد خوب، عمر باتری عالی، صفحه نمایش واضح و عکاسی فوق العاده رو هم اضافه کنین.

قاب پشت این گوشی از جنس شیشه هستش که احساس خوبی تو دست داره. این شیشه در برابر لک و اثر انگشت اونقدرا هم مقاوم نیست، ولی به خوبی اون‌ها رو پنهون می‌کنه. شیائومی ردمی نوت 12 فقط 188 گرمه، وزن سبک با لبه‌های باریک، باعث می‌شه تا در دست گرفتن گوشی برای یک جلسه طولانی یا فیلم و بازی راحت باشه. ردمی نوت 12 دارای استاندارد IP53 برای پاشش جزئی و گرد و غباره و می‌تونه خیال شما رو تا حدودی راحت کنه.

Redmi Note 12 5G با صفحه نمایش 6.7 اینچی از نوع AMOLED، با وضوح +FHD و نرخ به روز رسانی 120 هرتز و روشنایی 1200 نیت عرضه می‌شه که واقعا صفحه نمایش خوبی برای تماشا و بازی هستش. Redmi Note 12 دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتیه که می‌تونه تا بیشتر از یک روز با یک بار شارژ دوام بیاره. این گوشی در تست باتری PC Mark امتیاز قابل توجه 16 ساعت و 21 دقیقه رو به دست آورده .گوشی هوشمند Redmi دارای شارژ سریع 33 واتیه که حدود یک ساعت طول می‌کشه تا گوشی رو از 0 تا 100 درصد شارژ کنه. همچنین این گوشی دارای رابط کاربری MIUI 13 با اندروید 12 است.

Redmi Note 12 5G از پردازنده میان رده اسنپدراگون 4 نسل 1 پشتیبانی می‌کنه. Redmi Note 12 5G دارای دوربین‌های سه گانه هستش که از یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل شده. عکس‌هایی که در نور روز از سنسور اصلی گرفته شده قابل قبول به نظر می‌رسن، رنگ‌ها دقیقن و دارای جزئیات معقولی هستن.

برای سلفی و تماس ویدیویی، Redmi Note 12 5G یک دوربین 13 مگاپیکسلی داره که دارای گزینه‌‌هایی مانند حالت‌های زیبایی، فیلترها و HDR است. دوربین سلفی، رنگ پوست رو دقیق و با جزئیات خوب صورت نشون می‌ده. سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، زمان زیادی رو برای فوکوس و پردازش تصاویر صرف نمی‌کنه وعلاوه بر این، رنگ‌ها به واقعیت نزدیکن. حالت شب در این دوربین نیز موجوده و به کاهش نویز در تصاویری که در نور کم گرفته می‌‎شن تا حدی کمک می‌کنه.

Redmi Note 12 5G نسبت به قیمتش یک گوشی هوشمند خیلی خوبه و شاید به جز چند کاستی توی عکاسی در نور کم شکایتی نداشته باشیم. این گوشی تقریباً در هر قسمتی، چه طراحی، چه نمایشگر، چه عملکرد یا عمر باتری،عملکرد خوبی ارائه می‌ده. ردمی نوت 12  دوست خوب شما و از بهترین گوشی‌های ردمی شیائومی بالای 10 میلیونه، پس می‌تونین بهش اعتماد کنین.

بهترین گوشی ردمی 2023

بهترین گوشی شیائومی ردمی بالای 15 میلیون

Redmi Note 12 Pro 5G

خب می‌رسیم به یکی دیگه از بهترین گوشی‌های ردمی شیائومی. ما توی این قسمت از مقاله، گوشی ردمی نوت 12 که از آخرین مدل‌های سری ردمیه رو معرفی می‌کنیم. ضخامت اون فقط 7.9 میلی متره و با 187 گرم وزن، خیلی سنگین نیست. قاب پشت این گوشی از جنس شیشه هستش و با لبه‌های مسطح بسیار شیک به نظر می‌رسه.

گوشی Redmi Note 12 Pro 5G باتری 5000 میلی آمپر ساعتی داره واز شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کنه. Redmi Note 12 Pro 5G یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی مدل IMX766 با OIS داره که می‌تونه بدون لرزش و با بهترین کیفیت عکس‌های شما رو ثبت کنه. یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو به شما توانایی‌های زیادی برای انتخاب سوژه و ثبت عکس میدن.به طور کل کیفیت دوربین اصلی مناسبه و رنگ و وضوح خوبی داره. دو تا فلشLED  و قابلیت HDR  و Panorama  از امکانات دیگه‌ی ردمی نوت 12 پرو هستن. در جلو هم این گوشی هوشمند از یک دوربین 16 مگاپیکسلی بهره می‌بره که کیفیت خوبی داره. برای اطلاع بیشتر از گوشی‌های مناسب عکاسی می‌تونین این مقاله رو مطالعه کنین.

Redmi Note 12 به صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی فول اچ دی پلاس از نوع AMOLED مجهز شده که دارای گواهی+ HDR10 است. تماشای فیلم یا بازی کردن تو این صفحه نمایش قطعاً تجربه خوبی باید باشه. نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتز و تراکم پیکسلی اون 522 پیکسل بر اینچه.

Redmi Note 12 Pro 5G به تراشه MediaTek Dimensity 1080  با معماری 6 نانو‌متری مجهز شده که سرعت خیلی خوبی به گوشی داده. این گوشی، یک گوشی هوشمند خوش‌ساخت با مشخصات و ویژگی‌های بسیار مناسبه و شارژ سریع‌تر، دوربین اصلی با وضوح بالاتر و فضای ذخیره‌سازی بیشتر نسبت به نسخه‌های قبلی خودش ارائه می‌ده که با بعضی از اون‌ها تو این مقاله آشنا شدین. با این حال، Redmi Note 12 Pro 5G رو نباید نادیده گرفت زیرا بیشتر ویژگی‌ها و مشخصات مدل بالاتر خودش،  پرو پلاس رو ارائه می‌ده اما با قیمت مقرون به صرفه‌تر.

خب تا اینجا سعی کردیم بهترین گوشی‌های ردمی شیائومی رو از نظر ویژگی و قیمت بهتون معرفی کنیم. در ادامه این مقاله قصد داریم تا بهترین گوشی‌های ردمی شیائومی رو از نظر دوربین، باتری، صفحه نمایش و بازی بهتون معرفی کنیم. پس همچنان همراه ما باشین…


بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 2023 تا 20 میلیون

بهترین گوشی های 2023 تا 30 میلیون

بهترین گوشی های 2023 تا 40 میلیون


 بهترین گوشی redmi از نظر دوربین 

K50 Ultra

خب رسیدیم به قسمت جالب مقاله برای دوستدارای عکاسی با گوشی. ما در این قسمت از مقاله می‌خوایم بهترین گوشی سری ردمی شیائومی رو از نظر دوربین خدمتتون معرفی کنیم تا شما خیلی راحت بتونین گوشی مناسب عکاسی رو انتخاب کنین. بنابراین، بهتره زودتر شما رو با گوشی ردمی K50 اولترا شیائومی آشنا کنیم. این گوشی برای عکاسی و فیلمبرداری فوق‌العاده عمل می‌کنه و برای عکاسی بسیار کاربردیه. اگه عکاس هستین یا به عکس گرفتن با گوشی علاقه دارین، گوشی K50 Ultra رو فراموش نکنین .

خب بهتره مشخصات دوربین‌های K50 Ultra رو بررسی کنیم:

دوربین اصلی: 108 مگاپیکسل از نوع عریض با قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر با دیافراگم f/1.6

دوربین دوم: 8 مگاپیکسل از نوع فوق عریض با پوشش 120 درجه و دیافراگم f/2.2.

دوربین سوم: 2 مگاپیکسل از نوع ماکرو با دیافراگم f/2.4

دوربین سلفی: 20 مگاپیکسل از نوع عریض

دوربین K50 Ultra از قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن 4K بهره می‌بره که کیفیت تصویر و رنگ در نمونه‌های گرفته شده فوق‌العادست. همچنین قابلیت HDR و پانوراما و فلش LED نیز وجود دارد. در مجموع همه این ویژگی‌های خاص دوربین K50 Ultra باعث میشه تا شما خاطراتتون رو به بهترین حالت ثبت کنین.


بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی شیائومی برای عکاسی


بهترین گوشی ردمی از نظر دوربین

بهترین گوشی ردمی برای بازی

اگه اهل بازی و گیمینگ هستین و دوست دارین گوشی‌شما مناسب این کار باشه، این مقاله رو از دست ندین و همراه ما باشین تا به بررسی بهترین گوشی ردمی برای بازی بپردازیم.

XIAOMI REDMI K50 GAMING

XIAOMI REDMI K50 GAMING کاملاً مناسب بازی طراحی شده و نظر خیلی از دوست‌داران بازی و گیمینگ رو به خودش جلب کرده، این گوشی از یک پردازنده هشت هسته‌ای بهره می‌بره که به همراه حافظه گرافیکی می‌تونه به راحتی تمام بازی‌های مورد علاقه شما رو بدون نقص و وقفه اجرا کنه. یکی دیگه از خصوصیاتی که اکثر گیمر‌ها به اون توجه می‌کنن و مهمه، صفحه نمایش بزرگ و با کیفیته. XIAOMI REDMI K50 GAMING از یک صفحه نمایش 6.67 اینچی با نرخ تازه سازی 120 هرتز بهره می‌بره. احتمالاً شما که به بازی علاقه دارین می‌دونین که نرخ تازه‌سازی یکی از ویژگی‌های مهم تو گیمینگ محسوب میشه. XIAOMI REDMI K50 GAMING دارای صفحه نمایش با تراکم 395 پیکسلی بر هر اینچ و با 1 میلیارد رنگ هستش که برای تماشای ویدیو و بازی بی‌نظیره. روشنایی این صفحه نمایش 800 نیت هست و از فرمت تصویری +HDR10 هم بهره ‎می‎بره که به معنای اینه که شما محتوای تصویری خودتون رو با کیفیتی بیشتر می‌بینین و صفحه نمایشی بی‌نظیر برای بازی در اختیار دارین.


بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی


بهترین گوشی ردمی برای بازی

بهترین گوشی Redmi از نظر باتری

XIAOMI REDMI K60 PRO

باتری گوشی یکی از مهم‌ترین فاکتور‌ها برای انتخاب گوشیه. یه باتری خوب می‌تونه شما رو مدت زمان ‌زیادی از نیاز به شارژر و پاوربانک بی‌نیاز کنه تا با خیال راحت از گوشیتون اسفاده کنین. اما معیار مناسب برای انتخاب یه باتری خوب چیه؟ با ما همراه باشین تا با یکی از بهترین گوشی‌ها در زمینه باتری آشناتون کنیم.

همونطور که همه می‌دونیم یه باتری برحسب ظرفیت اون رده بندی می‌شه و خب طبیعتاً یک باتری 5000 میلی‌آمپری از یک باتری 4000 میلی‌آمپری ظرفیت بیشتری داره. گوشی XIAOMI REDMI K60 PRO ردمی از یه باتری از نوع لیتیوم پلیمری یا ظرفیت 5000 میلی‌آمپر بهره می‌بره. این گوشی از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کنه که می‌تونه گوشی شما رو در مدت زمان 20 دقیقه 100 درصد شارژ کنه به این معنی که شما زمان بسیار کمی رو برای شارژ گوشی صرف می‌کنین. در مقابل، یک باتری 5000 میلی‌آمپری قوی وجود داره که می‌تونه شما رو تا بیشتر از یک روز از شارژ گوشی بی‌نیاز کنه. البته به میزان استفاده شما از گوشی خیلی ارتباط داره، یعنی اگه از دوربین استفاده کنین یا زیاد گیم بازی کنین، مسلماً باتری شما زودتر تموم می‌شه. اما در نظر داشته باشین که XIAOMI REDMI K60 PRO، بهترین گوشی ردمی از نظر باتری محسوب میشه، پس اگر باتری گوشی براتون مهمه ما به شما این گوشی رو توصیه می‌کنیم. برای مطلع شدن از اخبار جدیدترین گوشی شیائومی مقاله زیر را بخوانید:


سری شیائومی ردمی 13


بهترین گوشی شیائومی ردمی از نظر باتری

بهترین گوشی ردمی از نظر صفحه نمایش

Xiaomi 12T Pro

خب رسیدیم به قسمت جالب. اینجا قصد داریم بهترین گوشی‌ شیائومی رو از نظر صفحه نمایش بهتون معرفی کنیم. گوشی Xiaomi 12T pro که به نوعی از پرچمدارای اقتصادی محسوب میشه دوتا ویژگی برجسته داره. اولین ویژگی برجسته گوشی Xiaomi 12T صفحه نمایش اونه. شیائومی 12 تی پرو، یک صفحه نمایش 6.67 اینچی َAMOLED با فرکانس 120 هرتز ارائه می‌ده. شیائومی 12 تی پرو به دلیل وضوح بیش از حد معمولش یعنی 1220*2712 پیکسل یک صفحه نمایش مناسب برای تماشای فیلم و بازیه. با این ویژگی‌ها می‌تونین ریزترین جزئیات رو بدون هیچ مشکلی ببینین. علاوه بر این، شیائومی 12 تی پرو، نمایشگر با روشنایی 900 نیت داره که نشون میده شما می‌تونین محتوای تصویریتون رو خیلی واضح حتی در زیر نور آفتاب ببینین.  همچنین این صفحه نمایش گواهینامه Dolby Vision و +HDR10 رو داره که صفحه نمایش عالی اون رو تائید می‌کنه. در مجموع این ویژگی‌ باعث شده تا این گوشی، به عنوان بهترین گوشی ردمی شیائومی از نظر صفحه نمایش معرفی بشه.

کلام آخر

ما در این مقاله سعی کردیم بهترین گوشی‌های ردمی 2023 رو بهتون معرفی کنیم. این روزها که تکنولوژی با سرعت خیلی زیادی داره پیشرفت می‌کنه، انتخاب بهترین گوشی از هر جهتی کار سختی به نظر می‌رسه، چرا که توی این همه تنوع انتخاب بهترین گوشی با توجه به نیازمون وقت و انرژی زیادی می‌طلبه. بنابراین، ما در این مقاله سعی کردیم از بهترین گوشی‌های ردمی 2023 صحبت کنیم و بهترین اون‌هارو از نظر باتری، صفحه نمایش، قیمت و دوربین بهتون معرفی کنیم تا شما که قصد خرید گوشی‌های ردمی رو دارین از اینجا دست خالی نرین.

نوشته های مرتبط

بهترین گوشی‌های شیائومی در 2023 و جدیدترین در 2024

بهترین اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل و بهترین مارک در 2024

بهترین cpu برای گیم: منتخب پردازنده‌های گیمینگ 2023 و 2024