بهترین گوشی‌­های 2023 در بازار ایران (اسفند 1401)

این روزها به دلیل تنوع زیاد گوشی­‌های هوشمند، انتخاب و خرید گوشی همراه می‌­تونه برای برخی از شماها کار سخت و وقت‌­گیری باشه به خصوص وقتی قراره مواردی مثل عمر باتری، قابلیت­‌های دوربین، فضای ذخیره‌سازی و حتی ویژگی­‌های امنیتی رو با توجه به نیازهای خودتون دقیق بررسی کنین. علاوه بر این، جدای از اینکه گوشی انتخابی شما سیستم اندروید باشه و یا iOS، لازمه تا قیمت و طول عمر گوشی هوشمند رو هم در نظر بگیرین که کار شما یک کمی سخت‌­تر می‌شه. بنابراین ما برای کمک به تصمیم‌­گیری انتخاب بهترین گوشی­ مناسب نیازهای شما از عکاسی گرفته تا گیمینگ و روزمره، فهرستی از بهترین گوشی­‌های هوشمند 2

023 رو گردآوری کردیم تا شما با خیال راحت بتونین بهترین گوشی 2023 متناسب با نیازتون رو بخرین. پس با ما همراه باشید.

بهترین گوشی­‌های 2023

بهترین گوشی­‌های 2023 نقاط مشترک زیادی دارن از پردازنده‌­های پرقدرت گرفته تا دوربین­‌های شگفت‌­انگیز و نمایشگرهای شفاف. گوشی‌های با کیفیت زیادی وجود دارن که می‌­تونین همین حالا خریداری کنین اما به دلیل ویژگی­‌های کلیدی مشترک بین بهترین گوشی­‌های 2023  و گزینه‌­های مختلف موجود، تصمیم­‌گیری اینکه کدوم یکی برای شما مناسب‌­تره آسون نیست. بنابراین، برای اینکه انتخاب رو براتون ساده‌تر کنیم، لیستی از بهترین گوشی‌ها برای خرید در سال 2023 رو جمع‌­آوری کردیم. از گوشی‌­های پرچمدار گرفته تا گوشی‌­های با قیمت کم‌تر و همچنین گوشی­‌هایی با همه ویژگی­‌هایی که انتظار دارین. راستی، توی این لیست بهترین گوشی‌های 2023 اندروید و آیفون رو هم می‌­تونین بشناسین. پس از خوندن این قسمت مقاله غافل نشین.

  • اپل آیفون 14 پرو مکس (Apple iPhone 14 Pro Max)- بهترین آیفون در دسترس در حال حاضر

  • گوگل پیکسل 7 پرو (Google Pixel 7 Pro)- پرچمدار اندروید با ناب‌­ترین تجربه گوگل

  • سامسونگ گلکسی زِد فولد 4 (Samsung Galaxy Z Fold 4)- به سادگی بهترین گوشی موبایل تاشو موجود در بازار

  • سامسونگ گلکسی زِد فلیپ 4 (Samsung Galaxy Z Flip 4)- بهترین گوشی تاشو

  • ایسوس زِن فون 9 (Asus Zenfone 9)- بهترین گوشی جمع و جور اندرویدی موجود در بازار

  • سونی اکسپریا 1 آی وی (Sony Xperia 1 IV)-  اولین گوشی با زوم دوربین متغیر

  • وان پلاس 11 (One Plus 11)

  • گوگل پیکسل 7 (Google Pixel 7)- ارزان‌ترین
  • سونی اکسپریا پرو آی (Sony Xperia Pro-I)- دوربین حرفه­‌ای در یک گوشی هوشمند

  • ایسوس راگ فون 6 پرو (Asus ROG Phone 6 Pro)- بهترین گوشی بازی

در ادامه مقاله قراره بهترین گوشی‌­های 2023 هر برند رو به طور جداگانه بهتون معرفی کنیم تا اگر برند خاصی مد نظرتونه راحت‌تر بتونین بهترین گوشی­‌های 2023 اون برند رو بشناسید. پس همراه ما باشین.

بهترین گوشی­‌های سامسونگ در سال 2023

بهترین گوشی‌­های سامسونگ توی شکل‌­ها و اندازه‌­های مختلف به بازار عرضه می‌­شن، اینکه شما دنبال مدل ارزان‌قیمت، گوشی پرچمدار و یا یک گوشی موبایل تاشو همه‌کاره باشین به طور بالقوه می‌­تونین از مجموعه گسترده گوشی‌های شرکت سامسونگ بهره­‌مند بشین. با عرضه پرچمداران جدید سامسونگ برای شروع سال 2023، گلکسی اِس 23 اولترا (Samsung Galaxy S23 Ultra) توی لیست بهترین گوشی­‌های سامسونگ سال 2023 در صدر و گلکسی اِس 23 (Samsung Galaxy S23) مقرون به صرفه­‌تر در جایگاه دوم قرار گرفته. این گوشی­‌های دارای طراحی‌های جدید و ساختارهای سازگار با محیط زیست، با مشخصات سخت‌افزاری پیشرفته همراه هستن و در عین حال  قیمتی مشابه مدل‌های قبلی خودشون دارن. ما در جریان هستیم که تنوع زیاد این شرکت ممکنه انتخاب بهترین گوشی سال 2023 رو براتون کمی سخت کنه پس نگران نباشین چون ما اینجا هستیم تا کمکتون کنیم دستگاه متناسب با نیازهای خودتون رو انتخاب کنین.


برای مشاهده قیمت و خرید گوشی سامسونگ کلیک کنید


ما در اینجا لیستی از بهترین گوشی‌های سامسونگ 2023 رو تهیه کردیم که شامل همه رده­‌های این شرکت می‌شن از مجموعه گوشی‌های هوشمند سری گلکسی A مقرون‌به‌صرفه گرفته تا خانواده نمادین گلکسی اِس و گوشی‌های تاشو Z، پس همراه باشین.

  • سامسونگ گلکسی اِس 23 اولترا (Samsung Galaxy S23 Ultra)
  • سامسونگ گلکسی اِس 23 (Samsung Galaxy S23)
  • سامسونگ گلکسی زِد فولد 4 (Samsung Galaxy Z Fold 4)
  • سامسونگ گلکسی زِد فیلیپ 4 (Samsung Galaxy Z Flip 4)
  • سامسونگ گلکسی کاور 6 پرو (Samsung Galaxy Cover 6 Pro)

بیشتر بخوانید:

مقایسه سری نوت و سری S سامسونگ


بهترین گوشی سامسونگ

بهترین گوشی­‌های شیائومی در سال 2023

بهترین گوشی‌­های شیائومی 2023 برای افرادی که یکی از بهترین گوشی‌­های هوشمند بازار رو می­‌خوان طراحی شده. اگرچه ممکنه این برند به اندازه اپل و سامسونگ شناخته شده نباشه اما شیائومی ثابت کرده که می­‌تونه با بهترین این دو برند از نظر کیفیت ساخت و دوربین‌­های عالی رقابت کنه. تعدادی از این گوشی­‌ها به طور کلی توی بهترین گوشی­‌ها در نظر گرفته میشن درحالیکه باقی اون‌ها از بهترین گوشی­‌ها از نظر دوربین هستن. اگر شما به دنبال گوشی ارزون قیمت باشین متوجه می‌­شین که بسیاری از مدل­‌های ارزون شیائومی از بهترین گوشی­‌های ارزون موجود در بازار به شمار میان. همچنین این امکان وجود داره که گوشی­‌های شیائومی رو هم در محدوده اقتصادی و هم در عرصه رده­‌های بالاتر پیدا کنین. با بررسی کامل مدل‌­های برتر شیائومی، همه ویژگی­‌های اون­‌ها مثل دوربین، عمر باتری، عملکرد و کیفیت صفحه نمایش به طور گسترده می‌­تونیم به شما کمک کنیم که بهترین گوشی شیائومی رو برای نیازهای خاص خودتون پیدا کنین. برای مثال، در حالی که Xiaomi 12 Pro با عملکرد استثنایی، طراحی شیک و شارژ سریع، جایگاه اول رو به خودش اختصاص داده ممکنه شما بخواین که سراغ گوشی گرون­تر این برند برین.


برای مشاهده قیمت و خرید گوشی شیائومی کلیک کنید


خب اگر آماده این هستین تا از برند شیائومی گوشی هوشمند خودتون رو انتخاب کنین، می­‌تونین از لیستی که ما از بهترین گوشی‌های شیائومی2023 گردآوری کردیم نهایت استفاده رو ببرین.

بهترین گوشی شیائومی

بهترین گوشی­‌های اپل در سال 2023

گوشی­‌های اپل بدون شک از بهترین گوشی­‌های هوشمند موجود با عملکرد عالی، به روز رسانی منظم برای سال‌­ها و خروجی عکس و ویدئوی ثابت شده هستن. قبل­ترها انتخاب بهترین گوشی آیفون خیلی ساده­‌تر و فقط در حد انتخاب رنگ و ظرفیت بود اما الان، در سال 2023 به این سادگی نیست. جدیدترین پرچمدار اپل در سال 2023 در انواع بیشتری از Mini  گرفته تا Pro و Pro Max  نسبت به قبل عرضه شده است. همچنین، این سازنده موبایل در سال 2023 هم تعدادی از گوشی‌­های برتر سال­های قبل و همچنین مدل SE رو برای خریداران با بودجه کمتر به فروش می­‌رسونه.


برای خرید و مشاهده قیمت گوشی آیفون کلیک کنید


ما در اینجا سعی کردیم لیستی از بهترین گوشی­‌های اپل سال 2023 که می‌­تونین خریداری کنین رو در اختیارتون قرار بدیم. پس در ادامه مقاله همراه ما باشین…

  • آیفون 14 پرومکس (iPhone 14 Pro Max)
  • آیفون 14 پرو (iPhone 14 Pro)
  • آیفون 14 پلاس (iPhone 14 Plus)
  • آیفون 14 (iPhone 14)

بهترین گوشی آیفون

بهترین گوشی‌­های 2023 تا 5 میلیون

گاهی خیلی از شماها به دنبال گوشی هوشمندی هستین که علاوه بر امکانات خوب قیمت معقول و پایینی هم داشته باشه. خب احتمالاً می‌دونین که گوشی‌­های زیادی توی بازارهستن که با امکانات بسیار خوب قیمت مناسبی هم دارن اما سوالی که پیش میاد اینه که همه این گوشی‌ها ارزش خرید دارن؟ برای پاسخ به این سوال و کمک به شما عزیزان برای خرید گوشی تا 5 میلیون، در این مقاله از مجله لیپک سعی کردیم تا لیستی از بهترین گوشی­‌های تا 5 میلیون که ارزش خرید دارن رو تهیه و در اختیارتون قرار بدیم تا با خیال راحت بتونین گوشی مورد نظرتون رو انتخاب و خریداری کنین.


بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های تا 5 میلیون تومان


بهترین گوشی‌های 2023 تا 10 میلیون

در حال حاضر گوشی‌­های متنوعی توی بازار وجود داره اما اگر بودجه افراد محدود باشه، دایره انتخاب هم محدود می‌شه. توی این مواقع افراد سردرگم می‌شن و دنبال اینن که با بودجه مدنظرشون کدوم گوشی براشون مناسب­تره. نگران نباشین ما اینجاییم تا به شما که بودجه محدودتری دارین کمک کنیم بهترین گوشی 2023 تا 10 میلیون رو بشناسین و بهتر برای خریدتون تصمیم بگیرین. احتمالاً می­‌دونین که برندهای شیائومی و سامسونگ نسبت به باقی برندها در این بازه قیمتی محبوبیت بیشتری دارن به این دلیل که با بودجه محدود بهترین امکانات رو در اختیارتون می‌ذارن. همراه ما باشین تا بهتون بهترین گوشی­‌های 2023 تا 10 میلیون رو معرفی کنیم.

بهترین گوشی های 2023

بهترین گوشی­‌های 2023 تا 20 میلیون

بله… رسیدیم به قسمت بهترین گوشی­‌های 2023 تا 20 میلیون که شامل گوشی های میان رده برندهای محبوب می‌شه. احتمال زیاد شما که دنبال گوشی­‌های تا 20 میلیون هستین براتون سوال شده باشه که کدوم گوشی بهترین موبایل توی بازاره؟ چون تنوع گوشی موبایل توی این بازه قیمتی زیاده اما اینکه کدوم مناسبتره انتخابش راحت نیست. ما اینجا سعی کردیم که کار شما رو ساده‌­تر کنیم و فهرستی از بهترین گوشی‌­های 2023 تا 20 میلیون رو آماده کردیم. توی این لیست می‌­تونین با بهترین گوشی­‌های میان رده 2023 دو برند محبوب شیائومی و سامسونگ آشنا بشین. همراه ما باشین.

  • سامسونگ گلکسی آ53 (Samsung Galaxy A53 5G)
  • سامسونگ گلکسی آ53 (Samsung Galaxy A53)
  • سامسونگ گلکسی آ5 (Samsung Galaxy A73 5G)
  • شیائومی می 11 (Xiaomi Mi 11)

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های تا 20 میلیون تومان


بهترین گوشی‌های 2023 تا 30 میلیون

بهترین گوشی‌­های 2023 تا 30 میلیون تومان معمولاً گوشی­‌های پرچمدار محسوب می­شن. بنابراین اگر در نظر دارین تا گوشی پرچمدار خریداری کنین این لیست می­‌تونه برای شما کمک کننده باشه. لازمه اضافه کنیم که ما در اینجا فقط بهترین گوشی‌های 2023 رو معرفی کردیم یعنی امکان داره شما بتونین توی این بازه قیمتی بهترین گوشی‌­های سال 2022 رو خریداری کنین که ما در این لیست به اون­‌ها خیلی اشاره نکردیم. پس همچنان با ما همراه باشین تا با بهترین گوشی­‌های 2023 تا 30 میلیون آشنا بشین.

  • اُپو رنو 8 پرو (Oppo Reno 8 Pro)
  • وان پلاس 10 تی (OnePlus 10T)

بهترین گوشی­‌های 2023 تا 40 میلیون

می‌­دونیم که امروزه گوشی­‌های هوشمند در رده­‌های قیمتی مختلف تنوع خیلی زیادی دارن اما مشکلی که وجود داره اینه که هر چه قدر قیمت گوشی­‌های هوشمند زیاد می‌شه تنوع گوشی‌­های موجود در بازار محدودتر می‌شه که باعث می‌شه انتخاب برای خریدارن سخت و وقت گیر بشه. بنابراین ما سعی کردیم در این قسمت از مقاله با جمع آوری لیستی از بهترین گوشی­‌های 2023 تا 40 میلیون بهتون برای خرید بهترین گوشی‌های 2023 در رده قیمتی مدنظرتون کمک کنیم. لازمه یادآوری کنیم که گوشی­‌هایی که توی این لیست قراره بخونین امکانات زیادی دارن و تا حد قابل قبولی قادرن که نیازتون رو از جنبه‌­های مختلف مثل ظاهر، کیفیت دوربین و صفحه نمایش برطرف کنن. امیدواریم که این مطلب براتون کمک کننده باشه.

  • نوبیا رِد مجیک 7 (Nubia Red Magic 7)
  • بلک شارک 5 پرو (Black Shark 5 Pro)
  • ویوو ایکس 90 (VIVO X90)
  • وان پلاس 11 (OnePlus 11)

بهترین گوشی تا 40 میلیون

بهترین گوشی­‌های 2023 تا 50 میلیون

در این قسمت از مقاله سعی کردیم تا لیستی از بهترین گوشی­‌های 2023 تا 50 میلیون رو براتون تهیه کنیم تا راحت­تر بتونین از بینشون انتخاب کنین. توی این لیست گوشی­‌های بسیار خوبی رو از هر لحاظ می­‌تونین پیدا کنین به این معنی که بعضی از گوشی­‌های این لیست با بهترین­‌های بازار در رقابتن. مثلاً همونطور که در اوایل مقاله ذکر کردیم، گوشی  سامسونگ گلکسی زِد فیلیپ 4 (Samsung Galaxy Z Flip 4) بهترین گوشی موبایل تاشو 2023 معرفی شده و یا سری ایسوس راگ فون (Asus ROG Phone) از بهترین گوشی­‌های 2023 موجود در بازار برای بازی به شمار میان. پس اگر می‌­خوان که گوشی 2023 در حد گوشی­‌های تاپ داشته باشین از خوندن این لیست غافل نشین.

  • ایسوس راگ فون 6 پرو (Asus ROG Phone 6 Pro)
  • سامسونگ گلکسی زِد فیلیپ 4 (Samsung Galaxy Z Flip 4)
  • هواوی پی 60 پرو (Huawei P60 Pro)
  • وان پلاس 11 (One Plus 11)
  • ایسوس زِن فون 9 (Asus Zenfone 9)

بهترین گوشی تاشو

بهترین گوشی­‌های 2023 بالای 50 میلیون

خب… رسیدیم به هیجان انگیزترین و دوست داشتنی‌­ترین گوشی‌هایی که اکثرمون دوست داریم یکی ازشون داشته باشیم یعنی بهترین گوشی های پرچمدار 2023. در این لیست قصد داریم بهترین گوشی­‌های 2023 بالای 50 میلیون رو بهتون معرفی کنیم. اینطور که به نظر می‌رسه توی لیست بهترین گوشی‌های 2023، کمپانی سامسونگ تعداد بیشتری از بهترین گوشی‌­های 2023 رو داره و برندهای دیگه بعد از سامسونگ قرار گرفتن. بزن بریم که وقتشه تا با بهترین­ گوشی‌­های  2023 بالای 50 میلیون آشناتون کنیم.

  • سامسونگ گلکسی اِس 23 اولترا (Samsung Galaxy S23 Ultra)
  • سامسونگ گلکسی اِس 23 (Samsung Galaxy S23)
  • سامسونگ گلکسی اِس 23 پلاس (Samsung Galaxy S23 Plus)
  • گوگل پیکسل 7 پرو (Google Pixel 7 Pro)
  • آیفون 14 پرو مکس (iPhone 14 Pro Max)
  • سامسونگ گلکسی زِد فولد4 (Samsung Galaxy Z Fold 4)
  • سونی اکسپریا 1 آی وی  (Sony Xperia 1 IV)
  • سونی اکسپریا پرو آی  (Sony Xperia Pro-I)
  • ایسوس راگ فون 6 پرو (Asus ROG Phone 6 Pro)
  • نوبیا رِد مجیک 8 پرو (Nubia Red Magic 8 Pro)
  • ایسوس راگ فون 6D (Asus ROG Phone 6D)

بهترین گوشی تاشو سامسونگ

حالا که با بهترین گوشی­‌های 2023 توی قیمت‌­های مختلف از 5 میلیون تا بالای 50 میلیون آشنا شدین همراه ما باشین که قراره با بهترین گوشی­‌های 2023 از نظر قدرت پردازشی، دوربین و بازی آشناتون کنیم. پس با ما همچنان همراه باشین که مطالب داره جالب‌تر می‌شه.

بهترین گوشی­‌های 2023 از نظر قدرت پردازشی

 در این قسمت از مقاله قراره بهترین گوشی­­‌های 2023 رو از نظر قدرت پردازشی به شما معرفی کنیم. خب احتمالاً می­‌دونین که پردازنده از مهم‌ترین اجزای دستگاه‌­های دیجیتالیه که توی عملکرد دستگاه (گوشی موبایل) تاثیر چشمگیری داره به طوری که هر چی پردازنده گوشی موبایل قدرت بیشتری داشته باشه، عملکرد و کارایی گوشی هوشمند هم افزایش پیدا می­‌کنه در نتیجه شما تاثیرش رو در اجرای برنامه‌­ها و بازی‌­ها می‌تونین ببینین. بنابراین در اینجا سعی داریم به شما بهترین گوشی­‌های 2023 رو از نظر قدرت پردازنده گرافیکی و پردازنده اصلی معرفی کنیم. توی لیستی که برای شما آماده کردیم هم گوشی­‌های پرچمدار از نظر نرم‌افزار و سخت‌افزار و هم گوشی­‌های میان‌رده از نظر قدرت پردازنده وجود داره تا اگر نمی­‌خواین خیلی هزینه کنین بتونین گوشی قدرتمند مورد نظرتون رو انتخاب و خریداری کنین. با ما همراه باشین و لیست بهترین گوشی­‌های 2023 رو از نظر قدرت پردازشی بخونین و بشناسین.


بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های شیائومی سری ردمی


  • سامسونگ گلکسی اِس 23 اولترا (Samsung Galaxy S23 Ultra)
  • آیفون 14 پرو مکس (iPhone 14 Pro Max)
  • سامسونگ گلکسی آ53 (Samsung Galaxy A53 5G)
  • شیائومی 12 پرو (Xiaomi 12 Pro)

بهترین گوشی از نظر پردازنده

بهترین گوشی­‌های 2023 از نظر دوربین

رسیدیم به قسمت مورد علاقه دوستداران عکاسی و ثبت خاطرات. شما عزیزای دلی که علاقه­‌مند به عکس و فیلم گرفتن با گوشی هوشمند خودتون هستین و می­‌خواین بدونین که کدوم گوشی برای شما مناسب­تره جای درستی قرار دارید. ما در این قسمت از مقاله لیستی از بهترین گوشی­‌ها از نظر دوربین رو برای کمک به تصمیم‌­گیری شما گردآوری کردیم تا گزینه مناسب­تر رو انتخاب کنین. ما می­دونیم که رقابت بین کمپانی­‌های سازنده گوشی­‌های هوشمند بسیار داغه و اکثر تولید کننده‌­ها سعی می‌­کنن با مجهزتر و قوی کردن دوربین­‌های گوشی سهم بیشتر بازار رو به خودشون اختصاص بدن اما لازمه بدونین که برای انتخاب مناسب گوشی با دوربین خوب باید هدف نهایی خودتون رو مشخص کنین. برای مثال، بدونین که هدف از عکاسی، عکاسی از منظره، غذا، حیوانات هستش و یا پرتره. علاوه بر این باید در نظر داشته باشین که مگا پیکسل به اندازه دیافراگم اهمیتی نداره چرا که هرچه قدر دیافراگم وسیع‌­تر باشه به نور بیشتری اجازه ورود می‌ده و در نهایت باعث تولید عکس با کیفیت­‌تری در تاریکی می‌شه. از دوربین‌­های جلو هم غافل نشیم به خصوص که این روزها بیش از هر زمان دیگه‌­ای سلفی می‌­گیریم. بعضی از گوشی‌­های موبایل مثل پیکسل 6، در واقع می­‌تونن همون جلوه‌­های حالت پرتره‌­ای رو انجام بدن که در خروجی دوربین­‌های پشت گوشی هم دیده میشه اما در بعضی گوشی‌­های دارای دو دوربین جلو، لنز دوم جزئیات بیشتری رو در پس زمینه نشون می‌ده. امیدواریم که این مطالب در انتخاب بهترین گوشی موبایل برای عکاسی از هدف مورد نظرتون کمکتون کنه. در ادامه می­‌تونین لیست بهترین گوشی­‌های 2023 از نظر دوربین رو بخونین.


بیشتر بخوانید: بهترین دوربین گوشی آیفون 


  • سامسونگ گلکسی اِس 23 اولترا (Samsung Galaxy S23 Ultra)
  • آیفون 14 پرو مکس (iPhone 14 Pro Max)
  • گوگل پیکسل 7 پرو (Google Pixel 7 Pro)
  • گوگل پیکسل 6 اِی (Google Pixel 6a)
  • آیفون 14 پرو (iPhone 14 Pro)
  • آیفون (iPhone 14)
  • وان پلاس 11 (OnePlus 11)
  • گوگل پیکسل 7 (Google Pixel 7)
  • آیفون 14 پلاس (iPhone 14 Plus)
  • سامسونگ گلکسی زِد فولد 4 (Samsung Galaxy Z Fold 4)
  • شیائومی ردمی نوت 12 پرو (Xiaomi Redmi Note 12 Pro)
  • سونی اکسپریا پرو آی (Sony Xperia Pro-I)
  • شیائومی 12 اس اولترا (Xiaomi 12S Ultra)
  • هواوی پی 50 پرو (HUAWEI P50 PRO)

بهترین دوربین گوشی

بهترین گوشی‌های 2023 برای بازی

خب این قسمت از مقاله برای شما گیمرهای عزیزیه که اکثر وقت آزاد خودتون رو صرف بازی می­‌کنین و می‌خواین که از زیبایی­‌های بازیتون بیشتر لذت ببرین. ما در اینجا بهترین گوشی­ های گیمینگ 2023 رو براتون گردآوری کردیم تا راحت­‌تر بتونین بهترین گوشی مناسب برای بازی موردنظرتون رو انتخاب و خریداری کنین. احتمالاً می­‌دونین که در حالت ایده‌­آل به هنگام خرید گوشی مخصوص بازی، به عملکرد سریع، صفحه نمایش بزرگ با وضوح و نرخ تصویرسازی بالا، عمر باتری خوب و ویژگی‌­های سفارشی برای بازی نیاز دارین. بنابراین ممکنه که برخی از بهترین گوشی­‌های هوشمند مانند آیفون 14 و یا سونی اکسپریا برای بازی­‌های موبایل کارایی خوبی داشته باشن اما پیشنهاد ما به شما گیمرهای عزیز اینه که برای تجربه بازی بهتر، یک گوشی که منحصراً برای گیم طراحی شده خریداری کنین. خب لازمه که یک اشاره کوچیکی به تفاوت بین گوشی‌­های هوشمند و گوشی‌­های اختصاصی بازی داشته باشیم تا راحت­تر بتونین تصمیم­‌گیری کنین. یک گوشی اختصاصی برای بازی تمایل به خنک­سازی بهتر داره و حتی دارای کنترل‌­های فیزیکی با قابلیت اضافه شدن هستش. برای مثال، گوشی Asus ROG Phone 6D همه این ویژگی­‌هارو داره و به همین دلیله که در صدر لیست بهترین گوشی­‌های بازی 2023 قرار داره. بنابراین ما در اینجا سعی کردیم برای شما دوستای گیمری لیستی از بهترین گوشی­‌های 2023 برای بازی رو رتبه بندی کنیم و توی یک دسته دیگه گوشی­‌های هوشمند عمومی‌­تر 2023 که برای بازی کردن مناسب هستن بهتون معرفی کنیم. می‌­تونین لیست بهترین گوشی‌­های مخصوص بازی 2023 رو به ترتیب رتبه در ادامه مقاله بخونین.

بهترین گوشی گیمینگ

بهترین گوشی‌های بازی موجود در حال حاضر

  • ایسوس راگ فون 6دی (Asus ROG Phone 6D)
  • بلک شارک 5 پرو (Black Shark 5 Pro)
  • ایسوس راگ فون 6 (Asus ROG Phone 6)‌
  • نوبیا رِد مجیک 7 (Nubia Red Magic 7)
  • بلک شارک 4 پرو (Black Shark 4 Pro)
  • رد مجیک 8 پرو (Red Magic 8 Pro)

بهترین گوشی‌های غیر بازی برای بازی

  • سونی اکسپریا 1 آی وی (Sony Xperia 1 IV)
  • آیفون 14 پرو مکس (iPhone 14 Pro Max)
  • سامسونگ گلکسی اِس 23 اولترا (Samsung Galaxy S23 Ultra)
  • وان پلاس 10 تی (OnePlus 10T)
  • پوکو اِف 4 جی تی (Poco F4 GT)
  • گوگل پیکسل 7 پرو (Google Pixel 7 Pro)

بهترین گوشی 2023 برای بازی

کلام آخر

ما توی این مقاله بهترین گوشی­‌های 2023 رو از نظر بازه‌­های قیمتی مختلف، دوربین و پردازنده و حتی بازی بهتون معرفی کردیم. ما سعی کردیم با آماده کردن لیستی از بهترین گوشی‌های 2023 بهتون کمک کنیم تا گوشی‌­هایی که توی بازار و برندها بهترن و ارزش خرید دارن رو انتخاب و خریداری کنین. لازمه بهتون یادآوری کنیم که این لیست به طور منظم آپدیت می‌شه و به محض معرفی گوشی جدید 2023 به هر کدوم از لیست مربوط به خودشون اضافه می‌شه. راستی، اگر از نظرتون مدلی از گوشی­‌های 2023 هستش که میشه گفت جز بهترین­‌ها هستش و ارزش خرید داره ولی توی این لیست جاش خالیه، خوشحال می­‌شیم که بهمون بگین تا به این مقاله اضافه بشه. در آخر، امیدواریم که با این مقاله تا حدی تونسته باشیم از سردرگمی انتخاب بین مدل­‌ها و آپشن­‌های مورد نظرتون درتون بیاریم و کمک کرده باشیم.

نوشته های مرتبط

بهترین گوشی‌های شیائومی در 2023 و جدیدترین در 2024

بهترین اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل و بهترین مارک در 2024

بهترین cpu برای گیم: منتخب پردازنده‌های گیمینگ 2023 و 2024