بهترین گوشی‌های 2023 تا 40 میلیون (فروردین 1402)

بهترین گوشی‌های 2023 تا 40 میلیون

جستجو برای بهترین گوشی‌‌ با در نظر داشتن بودجه خاص اغلب می‌تونه دلهره‌آور باشه، به خصوص اگر قصد انتخاب گوشی‌های اندرویدی بین این همه مدل رو داشته باشین. اگرچه تولیدکنندگان زیادی برای انتخاب وجود داره، با این حال، بهترین گوشی‌های تا 40 میلیون از نظر ساخت و ویژگی یکسان نیستن. بنابراین، لازمه توجه داشته باشین که اگر گزینه‌های اقتصادی رو انتخاب می‌کنین، باید عملکرد مناسب گوشی رو هم در نظر داشته باشین. از اونجایی که تنوع برندها و مدل‌ها بسیار زیاده و مطمئناً انتخاب بین گزینه‌های متنوع نیاز به وقت و دقت زیادی داره، تصمیم گرفتیم تا در این مقاله با معرفی بهترین گوشی تا 40 میلیون از برندهای مختلف و همینطور از نظر کارایی‌های خاص بهتون توی انتخاب راحت و بهتر کمک کنیم. همراه ما باشین. برای خرید موبایل کلیک کنید.

نکته: برای دیدن لیست برترین گوشی‌ها در تمام رده‌های قیمتی، مقاله “بهترین گوشی های  2023 در بازار” رو بخونید.

بهترین گوشی‌های سامسونگ تا 40 میلیون

سامسونگ درگیر یک نبرد بی پایان گوشی‌های هوشمند با بزرگ‌ترین رقیب فناوری خود، اپل است. برخلاف گوشی‌های آیفون، سامسونگ بازار رو با مجموعه‌ای از مدل‌های گوشی گلکسی پر کرده که محدوده قیمتی متفاوتی دارن، از گلکسی A13 ارزون‌قیمت گرفته تا گلکسی S23 Ultra پرچمدار که توی antutu امتیاز قابل توجهی داره. اینکه کدوم گوشی سامسونگ رو انتخاب کنین به عوامل مختلفی بستگی داره. می‌تونه یکی از مهم‌‌ترین و اصلی‌ترین این عوامل، بودجه باشه و یا حتی عوامل مهم دیگه‌ای مثل اندازه صفحه نمایش، کیفیت نمایشگر، عمر باتری و ویژگی‌های دوربین. با این اوصاف، اگر گزینه‌های بودجه‌ای رو انتخاب می‌کنین و قصد خرید بهترین گوشی تا 40 میلیون دارین، باید مشخصات دیگه گوشی، عملکرد مناسب و پشتیبانی نرم افزاری خوب رو هم در نظر داشته باشین.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ 2023


سامسونگ شرکتیه که توی ساخت بهترین گوشی‌های با قیمت مناسب نسبت به برندهای دیگه برتری داره و اگر به دنبال بهترین گوشی تا 40 میلیون هستین نیازی به نگرانی نیست، چرا که همیشه یک گوشی سامسونگ مناسب با بودجه شما وجود داره. بنابراین، اگر هنوز مطمئن نیستین که دنبال چه چیزی بگردین و یا براتون سوال پیش اومده که بهترین گوشی‌های سامسونگ از هر نظر با توجه به بودجه مورد نظرتون کدومه، جای درستی قرار دارین. ما در ادامه این مقاله لیستی از بهترین گوشی‌های سامسونگ تا 40 میلیون رو در اختیارتون می‌ذاریم تا کمکتون کنیم بهترین انتخاب رو داشته باشین.

بهترین گوشی سامسونگ تا 40 میلیون

گوشی‌های آیفون تا 40 میلیون

این روزها دنیای اپل به مکانی بسیار عالی و جذاب برای خرید گوشی شناخته شده اما قیمت بالای این گوشی‌ها باعث شده تا برخی فکر کنن که با بودجه محدودتر امکان دستیابی به این گوشی‌ها وجود نداره. شاید باورش سخت باشه اما باید بهتون بگیم که آیفون‌های ارزون‌تری برای برخی از شما که بودجه محدودتری دارین در دسترسه!


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های آیفون 2023


در حال حاضر مدل‌های مختلفی از گوشی‌های آیفون توی بازار وجود داره که قدیمی‌ترین اون برای سال 2020 هستش. یک نکته جالب در مورد آیفون‌ها اینه که حتی اگر مدل‌های کمی قدیمی‌تر رو انتخاب کنین، با آخرین نسخه iOS به روزرسانی می‌شن. به این دلیل که آیفون‌ها به طول عمرشون معروفن و مدل‌های این برند تا 5 سال پس از عرضه پشتیبانی می‌شن ،بنابراین، چیزی به نام “بهترین” آیفون وجود نداره و بسته به نیاز، بودجه و ترجیحات شما، برخی از مدل‌های آیفون براتون بهتر از بقیه خواهد بود. با این اوصاف اگر قصد خرید گوشی آیفون تا 40 میلیون رو دارین تا پایان این بخش از مقاله همراه ما باشین چرا که گوشی‌های آیفون تا 40 میلیون موجود در بازار رو بررسی کردیم و برای کمک به انتخاب بهتر شما در اختیارتون قرار دادیم.

بهترین گوشی‌های آیفون تا 40 میلیون عبارتند از:

گوشی آیفون تا 40 میلیون

بهترین گوشی‌های شیائومی تا 40 میلیون

همه ما می‌دونیم که امروزه شیائومی در خط مقدم نوآوری گوشی‌های هوشمنده، اگرچه این برند ممکنه به اندازه اپل یا سامسونگ شناخته شده نباشه، اما شیائومی ثابت کرده که می‌تونه با این برندها رقابت کنه. از شارژ فوق سریع گرفته تا نمایشگرهای آبشاری و برآمدگی‌های دوربین مجهز به نمایشگر. نکته قابل توجه اینه که این شرکت تونسته این کار رو به روشی بسیار آگاهانه از نظر قیمت انجام بده! البته به این معنی نیست که همه گوشی‌های شیائومی توی رده ارزون قیمت قرار دارن، چرا که بهترین گوشی‌های شیائومی اغلب به عنوان برخی از بهترین گوشی‌های موجود در بازار در نظر گرفته می‌شن.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی شیائومی 2023


واضحه که انتخاب بهترین گوشی شیائومی بین مدل‌های متنوع این برند با در نظر گرفتن ویژگی‌ها و میزان بودجه، از هر نظر کار سخت و وقت گیریه. بنابراین ما سعی کردیم با تهیه لیستی از بهترین گوشی‌های شیائومی تا 40 میلیون به شما کمک کنیم تا بهترین گوشی شیائومی رو برای نیازهای خاص خودتون پیدا کنین. پس همچنان همراه ما باشین که قراره با گوشی‌های شیائومی تا 40 میلیون آشنا بشین و انتخاب بهتری داشته باشین.

Xiaomi phones up to 40 million

بهترین گوشی‌های گیمینگ تا 40 میلیون

انتخاب بهترین گوشی مخصوص بازی تا 40 میلیون ممکنه کار آسونی نباشه. امروزه گزینه‌های زیادی توی بازار وجود داره و گاهی اوقات انتخاب مناسب‌ترین گزینه برای نیازهای ما کار دشواریه. با این حال، تحقیق و بررسی برای خرید بهترین گوشی‌های گیمینگ ضروریه تا مطمئن بشین که بهترین گزینه برای شماست. مشخصه که هدف گوشی‌های گیمینگ ارائه عملکرد بهتر بازی با تمرکز روی قسمت‌هاییه که برای گیمرها اهمیت بیشتری نسبت به سایرین دارن، مثل ذخیره‌سازی سریع‌تر و پردازنده بهتر. اما برای اینکه بازی‌های گوشی روان، راحت و بدون آسیب به دستگاه اجرا بشن، باید به هنگام خرید به چند جنبه مختلف توجه کرد که در ادامه مقاله بهشون اشاره خواهیم کرد. پس همراه ما باشین.

اولین موردی که برای انتخاب بهترین گوشی مخصوص بازی باید در نظر داشته باشین، رزولوشن اونه. صفحه نمایش چیزیه که تعیین می‌کنه که چند پیکسل در هر اینچ (PPI) وجود داره. بنابراین هر چه PPI گوشی موبایل بالاتر باشه، تصویر بازی واضح‌تر خواهد بود. برای یک گوشی هوشمند مخصوص بازی، ایده آل‌ترین چیز اینه که اطمینان حاصل کنین که گوشی هوشمند دارای وضوح Full HD باشه که معمولاً حدود 390PPI داره.

یکی دیگه از عوامل تعیین کننده در انتخاب بهترین گوشی گیمینگ، پردازنده هستش. از اونجایی که بازی‌ها معمولاً داده‌های زیادی دارن، لازمه تا گوشی هوشمند یک پردازنده قدرتمند داشته باشه تا بتونه بدون مشکل اون‌ها رو پردازش کنه. به طور کلی، برای بازی بدون مشکل بهتره تا گوشی‌هایی که پردازنده چهار هسته‌ای و یا هشت هسته‌ای دارن رو انتخاب کنین. علاوه‌بر این، طول عمر باتری، اندازه صفحه نمایش، سیستم خنک کننده، حافظه رم و رام (RAM and ROM) و سیستم عامل از فاکتورهای مهمی هستن که بهتره هنگام انتخاب بهترین گوشی گیمینگ تا 40 میلیون، در نظر داشته باشین.

لیست بهترین گوشی‌های گیمینگ

در این قسمت از مقاله سعی کردیم تا لیستی از بهترین گوشی‌های بازی تا 40 میلیون رو گردآوری کنیم تا بهترین انتخاب رو بین گزینه‌های مختلف داشته باشین. پس همراه ما باشین تا با بهترین گوشی‌های بازی آشناتون کنیم.

  • Black Shark 5
  • Black Shark 4
  • Nubia Red Magic 7
  • OnePlus 10T
  • Poco F4 GT
  •  Motorola Edge Plus
بهترین گوشی گیمینگ رنج 40 میلیون

راستی، اگر دوست دارین تا با بهترین بازی‌های اندروید و بهترین گوشی مناسبشون آشنا بشین، خوندن این مقاله از مجله لیپک رو فراموش نکنین.

بهترین گوشی‌ها برای عکاسی تا 40 میلیون

همه ما می‌دونیم که امروزه دوربین‌های گوشی بسیار توانمند و متنوع شدن و از اونجایی که بهترین گوشی‌های هوشمند دوربین‌های عالی دارن، نمی‌شه گفت یک گوشی کاملاً بهترینه، بنابراین، بهترین راه برای ارزیابی این دوربین‌ها، تقسیمشون به دسته‌های مختلف عکاسی و انتخاب بر اساس نیازتون هستش. علاوه‌بر این، به هنگام خرید بهترین گوشی برای عکاسی به یک سری نکات باید توجه داشته باشین. ممکنه براتون سوال بشه که توجه به چه نکاتی مهمه؟ نگران نباشین، ما توی ادامه این قسمت از مقاله می‌خوایم از موارد مهمی که موقع خرید بهترین گوشی تا 40 میلیون برای عکاسی، باید بهشون دقت داشته باشین صحبت کنیم. پس همراه ما باشین.


بیشتر بخوانید: بهترین دوربین گوشی 2024


خب، اولین موردی که باید بهش توجه کنین اینه که مگاپیکسل همه چیز نیست. به عبارتی، نشان دهنده خوب بودن یا نبودن دوربین گوشی هوشمند شما نیست. مگاپیکسل بالاتر ممکنه امتیاز به نظر برسه، اما تا حد زیادی به فناوری داخل گوشی مربوط میشه. اولین و مهمترین موردی که باید بهش دقت کنین دیافراگم هستش. عددی که با f/ همراهه و ممکنه تو نگاه اول کمی گیج کننده به نظر برسه، اما در مورد دوربینی که تو دستتون دارین اطلاعات زیادی می‌ده. برای مثال، دیافراگم f/1.4 عریض‌تر از دیافراگم f/2.0 هستش، به این معنی که دوربین نور بسیار بیشتری رو وارد می‌کنه و در نتیجه پتانسیل بیشتری برای نشون دادن جزئیات داره.

اندازه پیکسل و سنسور هم به اندازه عدد f مهمن. به طور خلاصه، اندازه هر پیکسل، کیفیت تصویر رو تعیین می‌کنه. برخلاف دیافراگم، وقتی صحبت از اندازه پیکسل و سنسور می‌شه، هر چقدر عدد بزرگتر باشه بهتره. با اندازه بزرگ سنسور دوربین می‌شه دامنه دینامیکی بهتری به دست آورد و همچنین نویز بصری رو کاهش داد، در حالی که اندازه پیکسل بزرگتر اجازه می‌ده نور بیشتری وارد بشه و در نور کم عملکرد بهتری داشته باشه.

لیست بهترین گوشی عکاسی تا 40 میلیون

امروزه انتخاب بهترین گوشی از نظر دوربین اون هم با این همه تنوع برند، کیفیت و قیمت کار آسونی نیست. بنابراین، در این بخش از مقاله سعی کردیم تا لیستی جامع از بهترین گوشی‌های عکاسی تا 40 میلیون گردآوری کنیم تا بتونین بهترین گوشی رو با توجه به نکات بالا انتخاب کنین. امیدواریم که با یادآوری نکات مهم برای انتخاب دوربین مناسب و لیست زیر بهتون برای خرید راحت کمک کرده باشیم.

  • iPhone 13 mini
  • Samsung Galaxy S22
  • Samsung Galaxy S21
  • Samsung Galaxy A73
  • شیائومی mi11 ultra
  • شیائومی 12 پرو
  • گوگل پیکسل 6
  • شیائومی 12T پرو
  • شیائومی 13 لایت
بهترین گوشی عکاسی تا سقف 40 میلیون

کلام آخر

رقابت بین برندها باعث شده تا تنوع مدل‌های گوشی و همچنین تنوع کارایی اون‌ها بسیار زیاد بشه. در نتیجه انتخاب بهترین گوشی با توجه به بودجه و ویژگی‌های مورد نظر خیلی سخت و انرژی بره. بنابراین، ما توی این مقاله از مجله لیپک سعی کردیم تا بهترین گوشی‌های تا 40 میلیون رو از نظر برند و کارایی‌های خاص مثل گیمینگ و عکاسی بهتون معرفی کنیم تا با شناخت بیشتر و خیال راحت‌تری بتونین گوشی مورد نظرتون رو انتخاب و خریداری کنین.

سوالات متداول

بهترین گوشی آیفون اقتصادی موجود در بازار کدام است؟

پاسخ به این سوال تا حد زیادی بستگی به میزان بودجه‌ای که در نظر دارین بستگی داره. در حال حاضر ارزون‌ترین گوشی آیفون موجود در بازار iPhone SE 2020 هستش.

بهترین گوشی برای عکاسی تا 40 میلیون کدام است؟

پاسخ به این سوال بستگی به انتظار شما از دوربین داره، مثلا اگر نور بیشتر و عکس روشن‌تر رو ترجیح می‌دین گوشی آیفون برای شما مناسب‌تره. در کل ما بهترین گوشی‌های عکاسی تا 40 میلیون و فاکتورهایی که باید در نظر داشته باشین توی این مقاله بررسی کردیم تا شما بسته به انتظارتون انتخاب بهتری داشته باشین.

بهترین گوشی گیمینگ تا 40 میلیون کدام است؟

گوشی‌های گیمینگ زیادی با برندهای متنوع در بازار وجود داره که می‌تونین خریداری کنین، اما در لیست بهترین گوشی‌های گیمینگ تا 40 میلیون، گوشی‌های Black Shark انتخاب مناسبی برای شما هستن.

نوشته های مرتبط

بهترین گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون تا 20 میلیون (بهمن 1402)

بهترین گوشی سامسونگ زیر 5 میلیون تومان – نو و کارکرده (دی 1402)

بهترین گوشی های 2023 تا 60 میلیون (فروردین 1402)