بهترین گوشی های 2023 تا 60 میلیون (فروردین 1402)

در بازار تکنولوژی گوشی‌های هوشمند، طیف وسیعی از مدل‌ها، برندها و از همه مهم‌تر قیمت‌ها وجود داره، اما قطعاً برای کسایی که می‌تونن هزینه بیش‌تری کنن و محدودیت بودجه ندارن، گزینه‌های حرفه‌ای‌تری هست که خریدشون می‌تونه خیلی جذاب‌تر باشه. توی این مقاله می‌خوایم به بررسی بهترین گوشی تا 60 میلیون بپردازیم و ببینیم که اگه بخوایم با این بودجه یه گوشی خوب بخریم، کدوم مدل بهترینه. برای این‌که مدل‌ها زیادن توی این مقاله بهترین گوشی‌ها تا 60 میلیون رو تو چند برند برتر بازار به‌صورت جداگانه بررسی می‌کنیم. برای خرید گوشی کلیک کنید.

فهرست مطالب

بهترین گوشی‌های سامسونگ تا 60 میلیون

یکی از برندهای پرطرفدار در زمینه ساخت و طراحی گوشی‌های هوشمند، بدون شک برند سامسونگه. این کمپانی یه عالمه گوشی خفن و حرفه‌ای تولید کرده که می‌شه بینشون بهترین گوشی‌ها تا رنج 60 میلیون رو خرید.

توی خرید این گوشی‌ها اول‌ از همه باید تراشه رو در نظر گرفت که سامسونگ تونسته توی مدل‌های رده‌بالای خودش از بهترین و قدرتمندترین پردازنده‌ها استفاده کنه. بهترین گوشی تا 60 میلیون از برند سامسونگ قطعاً یه پردازنده قوی داره، نمایشگرش خیلی شفاف و وضوح بالایی داره، می‌شه با دوربینش عکسای خیلی با کیفیتی گرفت و قدرت نگهداری شارژش هم بالاست. طراحی هم که قطعاً باید بی‌نظیر و خیلی حرفه‌ای باشه. مدلایی که سامسونگ تو رنج 60 میلیون داره زیاده که ما در ادامه چند تا از بهترین گوشی‌های موبایل تا 60 میلیون این برند و بررسی می‌کنیم.

بهترین گوشی‌های سامسونگ تا 60 میلیون

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S22 Ultra 5G با ظرفیت 512 GB و رم 8 GB

بدون شک یکی از بهترین گوشی‌ها تا 60 میلیون بازار از برند سامسونگ، گوشی اس 22 اولتراست؛ می‌پرسین چرا؟ دلیلش اینه که این مدل جذاب و قدرتمند تونسته دو ویژگی عالی مدل‌های قدیمی‌تر خودشو با هم یکی کنه و به خاطر همینم می‌شه اونو بهترین گوشی تا 60 میلیون سامسونگ در نظر گرفت. این مدل دوربین قدرتمند سری نوت و در کنار عملکرد حرفه‌ای سری S رو با هم داره. در نتیجه یه استاندارد جدید رو برای گوشی‌های هوشمند پریمیوم به وجود آورده.

با قلم حرفه‌ای S Pen اس 22 اولترا می‌تونین یه دنیا خلاقیت به خرج بدین. در مورد دوربین هم، Galaxy S22 Ultra با لنزهای دوربین یکپارچه و یک قاب فلزی براق که جلوه‌ای آینه‌ای ایجاد می‌کنه، ممتازترین ظاهر و احساسو نشون می‌ده. با این دوربین می‌تونین توی هر شرایطی و با هر نوع نوری بهترینو خیره‌کننده‌ترین عکسا رو بگیرین. این گوشی که به آخرین پردازنده 4 نانومتری مجهزه می‌تونه پیشرفته‌ترین پردازشهای هوش مصنوعی رو انجام بده و باتریش هم می‌تونه یه روز کامل دووم داشته باشه. چی بهتر از این مشخصات می‌تونه یه گوشی رو به بهترین گوشی تا 60 میلیون تبدیل کنه؟


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ 2023


گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G دو سیم‌کارت ظرفیت 256GB و رم 8GB

اگر در بین بهترین گوشی‌های تا 60 میلیون سامسونگ به دنبال خرید یه گوشی دو سیم کارته قدرتمندی، قطعاً بهترین گزینه‌ای که بهت پیشنهاد می‌شه گوشی اس 21 سامسونگه. یه گوشی با قابلیت جاگذاری دو تا سیم‌کارت که با رم 8 گیگابایتی برای خرید موجوده.

توی ساخت این مدل سامسونگ روی سه ویژگی موردعلاقه کاربران تمرکز کرده که شامل صفحه‌نمایش، عملکرد و دوربین می‌شه. سامسونگ سعی کرده بهترین ویژگی‌ها رو با کمترین هزینه ارائه بده. صفحه‌نمایش 6.4 اینچی این گوشی از نوع Dynamic AMOLED 2X با پشتیبانی از  HDR10+ و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز که قطعاً جزو بهتریناس.

عملکرد هم با چیپست اسنپدراگون 888 حرف نداره. در مورد دوربین  هم باید بگیم که دوربین اس 21 یه کپی پیست از Galaxy S20 FE که اگه اونو بشناسین می‌دونین که دوربینش فوق‌العادس. بااین‌همه ویژگی جذاب قطعاً اس 21 یکی از بهترین گوشی‌ها تا 60 میلیون بازار برای خریده.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A73 5G دو سیم‌کارت ظرفیت 128GB و رم 8GB

می‌خوایم مدل بعدی بهترین گوشی تا 60 میلیون برند سامسونگ رو از بین سری A انتخاب کنیم و گزینه ما، گوشی Galaxy A73 5G سامسونگه. این مدلم جای دو تا سیم‌کارت و داره و از نظر ویژگی و عملکرد خیلی عالیه. حافظه داخلی این مدل 128 گیگابایته و یه رم 8 گیگابایتی داره.

برای عملکرد باید به پردازنده یه گوشی توجه کنین. این گوشی سامسونگ یه تراشه اسنپدراگون 778G 5G داره. صفحه‌نمایش گلکسی A73 از نوع Super AMOLED Plus که یه نمایشگر خازنی و چند لمسی داره که رزولوشن اون فول‌اچ‌دی 1080 در 2400. وجود فناوری گوریلاگلس 5 روی صفحه‌نمایش اونو در برابر ضربه و آسیب مقاوم می‌کنه. گلکسی A73 با مشخصاتی که داره می‌تونه یکی از بهترین گوشی‌های موبایل تا 60 میلیون باشه.

بهترین گوشی‌های آیفون تا 60 میلیون

بهترین گوشی‌های آیفون تا 60 میلیون

در بین گوشی‌های هوشمند، آیفون یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهاست که قطعاً طرفدارای زیادی هم داره. البته باتوجه‌ به محدودیت‌های واردکردن گوشی‌های آیفون و نوسانات بازار ارز قیمت گوشی‌های آیفون خیلی بالا رفته. بااین‌حال می‌شه یه سری از اونا رو به‌عنوان بهترین گوشی 2023 تا 60 میلیون معرفی کرد.

معمولاً طراحی گوشی‌های آیفون چیزیه که نظر کاربران رو جلب می‌کنه. بااین‌ وجود قطعاً سخت‌افزار مهم‌ترین ویژگیِ که در مورد گوشی‌های آیفون به چشم میاد. این گوشی‌ها بهترین سخت افزارو دارن و کارایی و قدرتشون بی‌نظیره. جذابیت‌هایی که رابط کاربری گوشی‌های آیفون داره مورد دیگس که موجب شده کاربرای زیادی خواهان خرید اونا به‌عنوان بهترین گوشی تا 60 میلیون باشن. یه سری از جذاب‌ترین و بهترین گوشی‌ها تا سقف 60 میلیون در برند آیفون رو در ادامه بررسی می‌کنیم.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Non Active CH/A ظرفیت 256 GB و رم 4 گیگابایت

یکی از بهترین گوشی‌های موبایل تا 60 میلیون، گوشی آیفون 13 اپل است. این گوشی زیبای آیفون رو می‌شه با رنگ‌های سفید، مشکی، آبی، صورتی، قرمز و سبز خرید. جنس بدنه این گوشی ترکیبی از شیشه گوریلاگلس و بدنه آلومینیومیه.

اپل توی این گوشی از پردازنده اختصاصی خودش با تراشه 5 نانومتری Apple A15 Bionic استفاده کرده. پردازنده شش هسته‌ای این گوشی قدرت بالایی رو به اون میده. در کنار این پردازنده حافظه 256 گیگابایتی اون با یه رم 4 گیگابایتی موجب شده که سرعت و قدرت آیفون 13 عالی باشه و اونو به بهترین گوشی تا 60 میلیون توی بازار ایران تبدیل کنه.

موبایل اپل مدل iPhone 13 Non Active CH/A ظرفیت 128GB

اگه بودجه‌ای کمتر از 60 میلیون دارین و بازم می‌خواین یه گوشی آیفون داشته‌باشین، می‌تونین آیفون 13 اپل با ظرفیت 128 گیگابایت هم بخرین. این گوشی هم مشخصاتش مثل مشخصاتی که بالا بهش اشاره کردیمِ، اما ظرفیتش 128 گیگابایته. شاید ظرفیتش کمتر باشه اما هنوزم بدون شک جزو بهترین گوشی‌ها تا رنج 60 میلیونه.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های آیفون 2023


گوشی اپل مدل iPhone 11 VN/A Not Active تک سیم‌کارت Small Box با ظرفیت 128GB و رم 4GB

می‌خوایم آیفون 11 رو به‌عنوان گزینه بعدی بهترین گوشی تا 60 میلیون برند اپل معرفی کنیم. اپل مدل iPhone 11 VN/A Not Active با یه سیم کارت نانو قابل‌استفادس و می‌تونه دو تا سیم کارت رو ساپورت کنه. طراحی اون خیلی شیک و محکمه، چرا که بدنه پشتی و جلویی اون شیشس که خیلی قشنگش می‌کنه و دورتادور بدنه اون آلومینیومی.

اپل توی این گوشی از تراشه اختصاصی خودش یعنی تراشه Apple A13 Bionic استفاده کرده. پردازنده گرافیکیش هم اختصاصی اپل یعنی Apple GPU (4-core graphics) GPU هس. حافظه داخلیش 128 گیگابایت و رم اون هم 4 گیگابایته. در این مدل از رابط کاربری ویژه اپل استفاده شده که قطعاً محیط اونو خیلی جذاب‌تر و کاربرپسندتر می‌کنه و به خاطر همینه که جزو بهترین گوشی‌ها تا 60 میلیون بازاره.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی گیمینگ شیائومی در سال ۲۰۲۳


بهترین گوشی‌های شیائومی تا 60 میلیون

بهترین گوشی‌های شیائومی تا 60 میلیون

گوشی‌های شیائومی این روزا توی بازار ایران جزو پرفروش‌ترین گوشی‌ها هستن که طرفدارای خیلی زیادی هم دارند. اگه بخوایم از این برند بهترین گوشی تا 60 میلیون رو انتخاب کنیم، میشه به رده‌بالاترین گوشی‌های این برند اشاره کرد. در ادامه سه تا از بهترین‌های شیائومی که جزو بهترین گوشی‌ها تا سقف 60 میلیون هستن رو معرفی می‌کنیم.

گوشی شیائومی مدل POCO F4 GT ظرفیت 128GB و رم 8GB

این مدل شیائومی و توی بازار به‌عنوان یکی از بهترین گوشی‌ها برای گیم تا 60 میلیون هم می‌شناسن. جذاب‌ترین ویژگی این گوشی طراحی اونه که خیلی جذابه. بدنش کامل از آلومینیومه و صفحه‌نمایش اون به نمایشگر تخت از نوع امولد که 86 درصد پنل رو گرفته. بااین‌حال چیزی که در مورد نمایشگر این گوشی توی ذوق می‌زنه این که با نور زیاد روز یکم کیفیتش کم می‌شه.

باتری گوشی پوکو اف 4 یه باتری متوسطه که باعث می‌شه استفاده از اون برای گیم رو یکم زیر سوال ببره. بااین‌حال برای استفاده روزمره باتری این گوشی کارایی خوبی داره. شیائومی توی این مدل خودش از دوربین‌های ساخت شرکت سونی استفاده کرده که با یه سنسور 64 مگاپیکسلی می‌شه باهاش عکسای باکیفیت رو خوبی و گرفت. پردازنده پوکو F4 از نوع اسنپدراگون 8 نسل یک که همه می‌دونن جزو بهترین و جدیدترین پردازنده‌های اندرویدی بازاره. وجود همین پردازنده این مدل شیائومی رو به‌عنوان بهترین گوشی تا 60 میلیون تبدیل می‌کنه.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های شیائومی


موبایل شیائومی Mi 11 Ultra ظرفیت 256 GB و رم 12GB

توی لیست بهترین گوشی تا 60 میلیون از برند شیائومی، مدل بعدی گوشی Mi 11 اولتراست. این مدل یکی از رده‌بالاهای برند شیائومی است که می‌توان خرید. پردازنده‌ای که توی این مدل به‌کاررفته از نوع کوالکام اسنپدراگون 888 هس که قدرتش حرف نداره و عملکرد گوشی رو به سطح بالایی می‌رسونه. می‌تونین با این گوشی کارای خیلی جذابی انجام بدین.

گوشی موبایل شیائومی Mi 11 Ultra یه صفحه‌نمایش AMOLED داره که با نرخ نوسازی 120 هرتز و پشتیبانی از HDR10+، کیفیت تصویرش خیلی خوبه. باتری این گوشی خوبه و قابلیت شارژ سریع 120 واتی رو هم داره، اما بااین‌حال توی بررسی‌هایی که انجام شده قدرت و دوام باتری کمی از چیزی که برای یه گوشی رده‌بالا انتظار میره کمتره.

گوشی شیائومی مدل 12S Ultra با ظرفیت 256 GB و رم 8 GB

گزینه بعدی در لیست بهترین گوشی تا 60 میلیون برند شیائومی، گوشی 12S Ultra شیائومی است. این مدل با پردازنده اسپندراگون 8 نسل یکم و اندروید 12 عرضه شده. در کنار رابط کاربری MIUI13، جذابیت و قدرتش عالی شده. دوربینش خیلی قویه و صفحه‌نمایش 6.6 اینچی اون از نوع LTPO AMOLED با رزولوشن 1440 در 3200 پیکسل، کیفیت بسیار خوبی داره.

بهترین گوشی‌ها برای گیم تا 60 میلیون

بهترین گوشی‌های گیمینگ تا 60 میلیون

اگه برای گیمینگ هم دنبال یه گوشی قوی تا 60 میلیون هستین، باید به پردازنده، باتری، رم و سایز نمایشگر گوشی توجه کنین. گزینه‌های زیادی رو میشه به‌عنوان بهترین گوشی‌ها برای گیم تا 60 میلیون در نظر گرفت که چندتاشو در ادامه بررسی می‌کنیم.

گوشی شیائومی ردمی K50

K50 شیائومی یکی از بهترین گوشی‌ها تا سقف 60 میلیون توی بازاره که میشه برای گیمینگ اونو خرید. عملکردش توی گیم خیلی عالیه و قدرت بالایی داره. دلیل اون هم چیپست قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل یک کوالکام با رم 12 و ظرفیت 256 گیگابایتشِ. نمایشگرش بزرگه و از نوع آمولده. به خاطر همینم لذت بازی کردن با اون خیلی زیاده. گیمرها قطعاً برای خرید بهترین گوشی تا 60 میلیون برای گیم می‌تونن این مدل رو در نظر داشته باشن.


بیشتر بخوانید: چگونه گوشی به تلویزیون وصل کنیم؟


گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی Z FOLD 3

این مدل یکی از قوی‌ترین گوشی‌های بازار برای گیم که میشه اونو خرید. اما چرا اونو به‌عنوان بهترین گوشی تا 60 میلیون مخصوص گیمینگ می‌شناسیم؟ دلیلش پردازنده قوی این گوشی که از نوع تراشه 5 نانومتری اسنپدراگون  888 هس. یه رم 12 گیگابایتی داره که اجرای بازی‌ها رو راحت می‌کنه. با استفاده از قلم استایلوس، کار با این گوشی خیلی راحت‌تر شده. اما برجسته‌ترین مشخصه‌ای که این گوشی داره باتری اونه که یه باتری 4400 میلی‌آمپر بر ساعت که می‌تونه از شارژ سریع 25 واتی هم پشتیبانی کنه.

گوشی وان پلاس 10T

برای خرید بهترین گوشی‌ها برای گیم تا 60 میلیون یکی از گزینه‌های جذاب، گوشی وان پلاس 10T با یه تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 پلاس نسل یکمِ. رم این مدل 8 گیگابایتِ که در کنار این پردازنده به گوشی وان پلاس امکان پردازش‌های بسیار سنگین رو می‌ده. به خاطر همینم میشه با این گوشی بازی‌های سنگین رو اجرا کرد و از داشتنش لذت برد. سایر مشخصاتش مثل نمایشگر 6.7 اینچی از نوع Fluid AMOLED و باتری قوی‌ای که داره، این مدل و به بهترین گوشی تا 60 میلیون برای گیمینگ تبدیل کرده.

بهترین گوشی تا 60 میلیون برای عکس گرفتن

بهترین گوشی‌ها برای عکاسی تا 60 میلیون

اگه بخوایم بهترین گوشی تا 60 میلیون رو برای عکاسی بخریم، قطعاً دو تا ویژگی رو باید در نظر بگیریم، یکی دوربین و دومی هم فضای ذخیره‌سازی بالا. البته اگه بخوایم بیرون از خونه چندین ساعت عکاسی کنیم، باتری هم خیلی مهمه.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های مناسب عکاسی


گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S22 5G با ظرفیت 128 و رم 8 گیگابایت

این مدل بهترین گوشی تا 60 میلیونه که به کسایی که دنبال عکاسی حرفه‌ای هستن پیشنهاد می‌شه. این مدل یه دوربین 12 مگاپیکسلی اولترا واید داره که امکان عکاسی با شعاع دید بالا رو به کاربران می‌ده. کیفیت عکس‌های سلفی این گوشی هم به خاطر وجود دوربین 40 مگاپیکسلی اون خیلی بالاست.

آیفون 13 مینی

این مدل با یه دوربین 12 مگاپیکسلی، قابلیت فوکوس خودکار، لرزشگیر اپتیکال و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی می‌تونه بهترین گوشی تا 60 میلیون اپل برای عکاسی باشه.

گوشی گوگل پیکسل 7

یکی از مدل‌های گوگل که در زمینه عکاسی و فیلم‌برداری قدرت بالایی داره، گوشی گوگل پیکسل 7 این کمپانیه که خیلی قوی و حرفه‌ای طراحی شده. این گوشی به یه دوربین اصلی با سنسور 12 مگاپیکسلی مجهزه که بهش کارایی خوبی رو توی عکاسی و فیلم‌برداری حرفه‌ای داده.

سوالات متداول

بهترین گوشی‌های گیمینگ تا 60 میلیون کدامند؟

1- گوشی شیائومی ردمی K50
2- گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی Z FOLD 3
3- گوشی وان پلاس 10T

بهترین گوشی‌ها برای عکاسی تا 60 میلیون کدامند؟

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S22 5G با ظرفیت 128 و رم 8 گیگابایت
آیفون 13 مینی
گوشی گوگل پیکسل 7

بهترین گوشی‌های شیائومی تا 60 میلیون کدامند؟

گوشی شیائومی مدل POCO F4 GT ظرفیت 128GB و رم 8GB
موبایل شیائومی Mi 11 Ultra ظرفیت 256 GB و رم 12GB
گوشی شیائومی مدل 12S Ultra با ظرفیت 256 GB و رم 8 GB

نوشته های مرتبط

بهترین گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون تا 20 میلیون (بهمن 1402)

بهترین گوشی سامسونگ زیر 5 میلیون تومان – نو و کارکرده (دی 1402)

بهترین گوشی های 2023 تا 50 میلیون (فروردین 1402)