بهترین گوشی سامسونگ ارزان قیمت در سال 2023

بین تمام برندهایی که در دنیای فناوری دیده می‌شه، نام برند سامسونگ هنوز که هنوزه مطرحه و تونسته خودش رو جز پرچمدارها و حتی جز بهترین گوشی سامسونگ ارزان قرار بده. این برند کره‌ای که علاوه بر محصولات خانگی، تونسته گوشی‌های هوشمند خودش رو در سطح جهانی عرضه کنه، گوشی‌های ارزان‌قیمتی هم داره که در مقاله امروز به اون‌ها اشاره می‌کنیم. برای مشاهده قیمت موبایل کلیک کنید.

حالا چرا ارزون؟ چون اوضاع اقتصادی این روزهای ایران به هر دلیلی که هست، وضعیت خوبی رو نمی‌گذرونه و اگه شما به تلفن همراه جدیدی نیاز داشته باشین، باید مقاله امروز رو مطالعه کنین تا بتونین با قیمت مناسبی، بهترین گوشی ارزان سامسونگ 2023 رو تهیه کنین. البته این رو هم فراموش نکنین که سامسونگ گوشی های میان رده و پرچمداری هم تولید می‌کنه. اما در مقاله امروز فقط و فقط می‌خواهم شما رو با چند مورد از بهترین گوشی سامسونگ ارزان آشنا کنیم. پس اگه قصد خرید گوشی سامسونگ دارید، با ما همراه باشید.


بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی سامسونگ در سال 2023

بهترین گوشی های میان رده سامسونگ سال 2023

بهترین گوشی سامسونگ تا 5 میلیون تومان


لیست بهترین گوشی های ارزان سامسونگ

برند سامسونگ، گوشی‌های متنوعی تولید و عرضه کرده و همچان هم می‌کنه که برای شرح دادن ویژگی‌های هر کدوم باید یه مقاله جداگانه به اون‌ها اختصاص داد. در مقاله امروز که نمی‌تونیم به تموم اون مدل‌ها بپردازیم، اما تلاشمون رو می‌کنیم به چند مورد از بهترین گوشی سامسونگ ارزان قیمت اشاره کنیم.

سامسونگ گلکسی A04

گوشی سامسونگ گلگسی A04 که از اندروید 12 هم پشتیبانی می‌کنه هم بهترین گوشی سامسونگ ارزان به حساب میاد که امکانات مختلفی رو در اختیار خریدارانش قرار می‌ده که از امکاناتش می‌تونیم به صفحه نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن 1600 در 720 پیکسل اشاره کنیم. این گوشی که هشت هسته‌ایه، در کنار 64 گیگابایت حافظه داخلی، یه رم 3 یا 4 گیگابایتی هم داره که اجازه نمی‌ده به همین راحتی حافظه تلفن همراه‌تون پر بشه.

بهترین گوشی سامسونگ ارزان

از ظرفیت باتری این گوشی هم نمی‌شه گذشت که نهایتا تا 2 روز می‌تونه بدون شارژ می‌تونین از اون استفاده کنین. در پشت این تلفن هوشمند هم سه دوربین با سنسور 50 و 2 سنسور 2 مگاپیکسلی دیده می‌شه که می‌تونین از لحظه به لحظه خاطرات‌تون عکس‌های باکیفیت و زیبایی بگیرین. البته دوربین جلوی این تلفن همراه هم یه لنز 5 مگاپیکسلی داره. با تموم این ویژگی‌های که از این تلفن همراه گفتیم، می‌تونین ببینین که سامسونگ گلگسی A04 می‌تونه بهترین گوشی سامسونگ ارزان باشه.

سامسونگ گلگسی M32

اگه بخواهیم در بین گوشی‌های هوشمند سامسونگ به یکی دیگه از مدل‌هایش اشاره کنیم، می‌تونیم نام گوشی سامسونگ گلگسی M32 رو بیاریم که می‌تونیم اون رو هم در لیست بهترین گوشی سامسونگ ارزان در نظر بگیریم. جالبه بدونین که این گوشی حتی برای هندی‌ها هم گزینه ارزانی به حساب میاد و از زمان عرضه‌اش به هند، اونقدر محبوبیتش بیشتر شد که این برند کره‌ای تصمیم گرفت سامسونگ گلگسی M32 خودش رو به کشورهای دیگه از جمله ایران هم صادر کنه.

این گوشی در لیست بهترین گوشی های سری M سامسونگ 2023 هم حضور داره.

سامسونگ گلگسی M32

از مشخصات سخت افزاری این گوشی هم می‌تونیم به صفحه نمایش 6.5 اینچی که رزولوشن 1600 در 720 داره، حافظه 128 گیگابایتی، فضای 4 تا 8 گیگابایت رم، یه دوربین با رزولوشن 48 مگاپیکسلی برای تصاویر عریض، یه سنسور 8 مگاپیکسلی برای تصاویر فوق عریض، یه سنسور 5 مگاپیکسلی برای تصویربرداری از نمای نزدیک و یه سنسور 2 مگاپیکسلی اون اشاره کرد. در ضمن، دوربین سلفی این مدل از بهترین گوشی ارزان سامسونگ 2023 هم رزولوشن 20 مگاپیکسلی داره که برای گرفتن یه تصویر سلفی مناسبه.

سامسونگ گلگسی M23 G5

گوشی سامسونگ گلگسی M23 G5 هم بهترین گوشی سامسونگ ارزان محسوب می‌شه که فناری‌اش به حدی پیشرفته شده که یکی از ویژگی‌های متمایز گوشی‌های درجه یک متمایزه رو داره و اون هم اینه که می‌تونه از G5 پشتیانی کنه و این هم یعنی با استفاده از این گوشی، می‌تونین از سرعت اینترنت بالا لذت ببرین. از پشتیبانی اتصال این گوشه به شبکه G5 که بگذریم، می‌خواهیم از مشخصات سخت افزاری‌اش هم بگوییم که یه صفحه نمایش 6.6 اینچی با رزولوشن 2408 در 1080 داره.

سامسونگ گلگسی M23 G5

یه فضای رم تا 4 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت هم در این گوشی دیده می‌شه که اجازه نمی‌دهد حافظه‌تون به همین راحتی پر بشه. این مدل از گوشی برند سامسونگ هم 3 دوربین دارد که یکی از اون‌ها 50 مگاپیکسلیه که زاویه عریضی رو پوشش می‌ده. دوربین دوم این مدل هم 8 مگاپیکسلیه که اون هم نمای فوق عریض رو در اختیارتون قرار می‌دهد و سومین دوربین هم یه لنزه که رزولوشن 2 مگاپیکسلی داره. دوربین سلفی این مدل از گوشی سامسونگ هم یه لنز با رزولوشن 8 مگاپیکسلیه تا از گرفتن یه عکسی سلفی لذت ببرین.

سامسونگ گلکسی F22

سامسونگ گلکسی F22 با صفحه نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن 1600 در 720 رو هم می‌شه در لیست بهترین مدل گوشی سامسونگ ارزان قیمت قرار داد که برای شمایی که نیاز دارین کارهای روزمره‌تون رو با یه گوشی انجام بدین، می‌تونه گزینه مناسبی در نظر گرفته بشه. این گوشی از برند کره‌ای یه حافظه داخلی 64 گیگابایتی و حافظه رم 4 گیگابایتی داره تا خیال‌تون از بابت پر نشدن گوشی‌تون به همین زودی راحت باشه. از ویژگی‌های دیگه این گوشی هم می‌شه به دوربین‌های پشت اون اشاره کرد که رزولوشن اون‌ها به ترتیب به 48 و 8 مگاپیکسل می‌رسه. البته 1 سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی و 1 سنسور ماکروسنج 2 مگاپیکسلی هم داره که برای عکاسی تصاویر باکیفیت طراحی شدن. دوربین جلوی این گوشی هم 13 مگاپیکسل وضوع داره و برای یه عکس سلفی عالی مناسبه.

سامسونگ گلکسی F22

سامسونگ گلکسی A13

یکی دیگه از بهترین گوشی سامسونگ با قیمت ارزان که در انتهای مقاله می‌خواهیم به اون اشاره کنیم گوشی نیست، جز گوشی سامسونگ گلگسی A13 با اندروید 12 که در کنار قیمت مناسبش، امکانات مختلفی رو در اختیار خریدارانش قرار می‌ده که از امکاناتش می‌شه به حافظه 64 گیگابایتی و حافظه رم 4 تا 6 گیگابایتی و داشتن یه صفحه نمایش 6.6 اینچی با رزولوشن 2408 در 1080 پیکسلی اشاره کرد.

سامسونگ گلکسی A13

البته این مدل از گوشی های سامسونگ امکانات دیگه‌ای هم داره و اون هم مجهز بودن به چند دوربین با سنسورهای 50 مگاپیکسلی، 5 مگاپیکسلی و 2 سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمیقه تا با استفاده از اون‌ها بتونین برای گرفتن تصاویر عریض، فوق عریض، ماکرو و تشخیص عمق استفاده کنین. از دوربین سلفی این مدل از بهترین گوشی سامسونگ ارزان هم نباید گذشت که اون هم یه رزولوشن 8 مگاپیکسلی داره و برای یه عکس دونفره سلفی مناسبه.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ سری A


کدام گوشی ارزان سامسونگ بهترین عملکرد را دارد؟

نمی‌شه به طور قطع گفت کدوم از گوشی‌هایی که در مقاله امروز معرفی کردیم، بهترین عملکرد رو دارن. چون هر کدوم از اون‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فرد خودشون رو دارن.

کدام گوشی برای من مناسب‌تر است؟

برای پاسخ به این سوال نمی‌تونیم جواب دقیقی بدیم. چون شما باید براساس ترجیخات‌تون باید گوشی مورد نظر رو پیدا کنین. چون هر کدوم از بهترین مدل گوشی سامسونگ ارزان قیمت کارآمدی خودشون رو دارن و برای هر کسی می‌تونه کارایی متفاوتی داشته باشن. اگر قصد آشنایی با بهترین گوشی های شیائومی تا رنج 5 میلیون تومان را دارید کلیک کنید.

کلام آخر

همونطور که گفتیم، در بین تموم برندهای گوشی دنیا مانند اپل و شیائومی و …، برند سامسونگ با تولید و عرضه گوشی های مختلف و متنوع در اندازه و شکل‌های مختلف، تونسته رو به یکی از برندهای مطرح دنیا تبدیل کنه. با اینکه سامسونگ گوشی های پرچمدار گران‌قیمتی داره، اما در مقاله امروز سعی کردیم چند مورد از بهترین گوشی سامسونگ با قیمت ارزان رو در اختیارتون قرار بدیم تا اگه بودجه کمی برای خرید یه تلفن هوشمند دارین، بتونین از یه گوشی مناسب و با کیفیت بهره‌مند بشین. اصلا اگه به دنبال بهترین گوشی سامسونگ ارزان هستین، می‌تونین روی این برند که جای خودش رو توی بازار ایران پیدا کرده، حساب کنین.

نوشته های مرتبط

بهترین گوشی‌های شیائومی در 2023 و جدیدترین در 2024

بهترین اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل و بهترین مارک در 2024

بهترین cpu برای گیم: منتخب پردازنده‌های گیمینگ 2023 و 2024