بهترین گوشی های سامسونگ سری m در سال 2023 (اسفند 1401)

امروز قراره شما رو با بهترین گوشی سری M سامسونگ آشنا کنیم که تموم نسل‌های اون با امکانات و ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارن، جز موبایل‌های میان‌رده و پایین‌رده به حساب میان و چند سالی هم می‌شه که خودشون رو تو دل خیلی‌ها جا کردن. برند سامسونگ مدل‌ها و نسل‌های متنوعی از گوشی‌های هوشمند حتی در سری M رو عرضه می‌کنه. برای همین در ابتدای مقاله امروز در مجله لیپک به چند مورد از بهترین گوشی‌ های ام سامسونگ 2023 اشاره می‌کنیم و به بررسی ویژگی های کلیدی بهترین گوشی های سامسونگ سری M می‌پردازیم.

سامسونگ گلکسی سری M33

از بهترین گوشی های سری ام سامسونگ می‌شه به گوشی سامسونگ گلکسی سری M33 اشاره کرد که با ویژگی‌هایی که در اختیارتون قرار می‌ده، قیمت به نسبت مناسبی داره. طراحی این گوشی که بی‌شباهت به مدل‌های گلکسی A22 و حتی گلکسی A23 هم نیست، می‌تونه گزینه مناسبی برای شما در نظر گرفته بشه. اگه بخواهیم از امکانات این مدل از بهترین گوشی سری M سامسونگه بپردازیم، می‌تونیم به اندروید 12، یه صفحه نمایش 6.6 اینچی با رزولوشن 2408 در 1080 پیکسل و نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتزی اشاره کنیم که می‌تونه یه صفحه نمایش مناسب رو در اختیارتون قرار بده.

گوشی سامسونگ گلکسی M33

باتری این مدل هم یه باتری 5.000 میلی‌آمپریه که یه روز بدون اینکه نیاز به شارژ کردن داشته باشه، می‌تونه براتون کار کنه. البته اگه بیشتر از حد از این گوشی کار بکشید، به طبع ظرفیتش زودتر تموم می‌شه و به شارژ مجدد نیاز پیدا می‌کنه. اگه از دوبین‌های این گوشی هم حرف بزنیم، می‌تونیم به یه دوربین 50 مگاپیکسلی، دوربین 5 مگاپیکسلی، یه سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و یه سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق اشاره کنیم. دوربین جلوی این مدل از گوشی سامسونگ هم یه لنز 8 مگاپیکسلیه که می‌تونین هر چه فیلم و عکس رو در حافظه داخلی 128 گیگابایتش ذخیره کنین. برای مشاهده قیمت گوشی کلیک کنید.

گوشی سامسونگ M13

یکی از بهترین گوشی سری M سامسونگ که اون رو می‌شه حتی در لیست ارزون‌ترین گوشی‌های این برند قرار داد، گوشی سامسونگ گلکسی M13 هست که از ویژگی‌های این مدل می‌شه به یه صفحه نمایش 6.6 اینچی با رزولوشن فول اچ دی اشاره کرد که می‌تونین بهترین تصاویر رو در اون مشاهده کنین. این گوشی که از سیستم‌عامل اندروید 12 پشتیبانی می‌کنه، یه پردازنده 8 هسته‌ای هم داره تا برنامه‌ها و بازی‌های سنگین رو بتونین روی اون اجرا کنین. بد نیست از دوربین این مدل از برند سامسونگ هم بگیم که دوربین اصلی‌اش 50 مگاپیکسل رزولوشن داره. یه سنسور 5 و 2 مگاپیکسلی هم در پشت اون دیده می‌شه. دوربین جلویش هم به یه لنز 8 مگاپیکسلی مجهزه. این گوشی در لیست بهترین گوشی های سامسونگ زیر 5 میلیون تومان از نظر مجله لیپک هم قرار داره.

گلکسی M04

سامسونگ گلکسی سری M04 هم یکی از بهترین گوشی سری M سامسونگ محسوب می‌شه که نسبت به سایر مدل‌ها قیمت مناسب‌تری داره. این گوشی که بی‌شباهت هم به گلکسی A04e نیست، امکانات مختلفی مانند سیستم عامل اندروید 12، یه صفحه نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن 720، حافظه 4 گیگابایتی رم و 128 گیگابایتی و باتری 5.000 میلی‌آمپری داره.


بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های سری A سامسونگ 2023

بهترین گوشی های سری S سامسونگ 2023


بهترین گوشی سامسونگ سری m از نظر قیمت

شاید قبل از خرید بهترین گوشی سری M سامسونگ دل‌تون بخواهد از قیمت‌هایش مطلع باشین. در این بخش از مقاله می‌خواهیم از بهترین گوشی های سری ام سامسونگ بگوییم که علاوه بر داشتن امکانات فوق‌العاده، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای هم دارن و این هم یعنی با هر بودجه‌ای که داشته باشین، می‌تونین یکی از اون گوشی‌های میان‌رده یا پایین‌رده رو تهیه کنین. البته این رو هم بگیم که در بین تموم مدل‌های سری ام که قیمت‌های متنوعی دارن، در هر بخش از بهترین گوشی سری M تا 7 میلیون، تا 10 میلیون، تا 10 میلیون و بالای 10 میلیون تومن، فقط به یک مورد اشاره می‌کنیم. یه نکته دیگه هم اینه که قیمت این گوشی‌ها ممکنه بالا و پایین بره. برای همین توصیه می‌کنیم قیمت دقیق هر کدوم رو از منابع موثق پیگیر بشین.

بهترین گوشی سری M تا 5 میلیون

سامسونگ سری M22

شاید بشود گوشی سامسونگ گلکسی M22 رو جز بهترین گوشی سامسونگ سری m قیمت مناسب دونست که امکانات مناسبی رو در اختیار کاربرش قرار می‌ده. اصلا سیستم‌عامل اندروید 11، یه صفحه نمایش 6.4 اینچی با وضوح تصویر 1600 در 720 پیکسلی با نرخ 90 هرتز هم داره که بخشی از امکانات این مدل از بهترین گوشی های سامسونگ سری M محسوب می‌شه.

بهترین گوشی سری M سامسونگ

اصلا این مدل از بهترین مدل گوشی سامسونگ سری m نسبت به قیمتی که داره، با امکاناتی که داره می‌تونه نیازهاتون رو برآورده کنه. در ضمن، این گوشی یه رم 4 و 6 گیگابایتی هم داره که می‌تونین با خیال راحت بسیاری از بازی هایی که می‌خواهین رو با گوشی‌تون بازی کنین. این مدل از گوشی 4 دوربین داره که شامل یه دوربین 48 مگاپیکسلی، یه دوربین 8 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی هست که یکی برای تصاویر ماکرو و یکی هم برای سنجش عمقه. در ضمن، دوربین جلو یا سلفی این مدل از گوشی هم 13 مگاپیکسلیه.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ ارزان قیمت


بهترین گوشی سری M تا 7 میلیون

سامسونگ گلکسی سری M32

یکی از بهترین گوشی سری M سامسونگ که بازه قیمتی‌اش تا 7 میلیون تومن می‌رسه، گوشی سامسونگ گلکسی M32 هست که امکانات کمی از مابقی گوشی‌های سامسونگ نداره و می‌شه از طراحی محکم و زیبا و خوش‌دستش گفت. از امکانات این مدل هم می‌شه به مجهز بودن سیستم عامل اندروید 11، صفحه نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل و دوربین اصلی 64 مگاپکسلی اشاره کرد. البته یه لنز 8 و دو لنز 2 مگاپیکسلی هم داره. دوربین جلوی اون هم 20 مگاپیکسلیه. اگه از فضای ذخیره‌سازی این مدل از بهترین گوشی های سامسونگ سری ام 2023 بخواهیم بگوییم، می‌تونیم به حاغظه رم 4 و 6 و 8 گیگابایتی‌اش اشاره کرد.

سامسونگ سری M22

بهترین گوشی سری ام تا 10 میلیون

گوشی سامسونگ گلکسی M52

بهترین گوشی سری M سامسونگ که در بازه قیمتی 10 میلیون تومان به ذهن‌مون می‌رسه، چیزی نیست جز گوشی سامسونگ گلکسی M52 که از همان گوشی‌های میان‌رده خوب از برند کره‌ای محسوب می‌شه. اما اون‌قدر در طراحی و خوش‌دست بودنش کار شده که اصلا خیال نمی‌کنین دارین با یه گوشی میان‌رده کار می‌کنین. از امکانات این مدل از سری M هم می‌شه به داشتن سیستم‌عامل اندروید 11، یه صفحه نمایش 6.7 اینچی با نرخ 120 هرتز برای بازی و تماشای فیلم و سریال اشاره کرد.

گوشی سامسونگ گلکسی M52

البته اهمیت دوربین در این مدل هم نمی‌شه نادیده گرفت. این مدل از گوشی سامسونگ هم 3 دوربین داره که یه دوربین فوق عرض 64 مگاپیکسلی، یه سنسور ماکرو 12 مگاپیکسلی و یه سنسور 5 مگاپیکسلی در قسمت پشتش داره. دوربین جلوی اون هم 32 مگاپیکسلیه. خیال‌تون هم از عمر باتری‌اش راحت باشه. چون یه باتری 5.000 میلی‌آمپری داره و این هم یعنی یه روز کامل بدون شارژ می‌تونه کار کنه و اگه هم شارژش خالی بشه، می‌تونین در عرض 1 ساعت یا 1 ساعت و نیم به طول کامل شارژش کنین.


بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های میان رده سامسونگ


بهترین گوشی سری ام بالای 10 میلیون

سامسونگ گلکسی سری M62

با اینکه دوست داشتیم این مدل یعنی سامسونگ گلکسی M62 رو در ابتدای مقاله قرار بدیم، اما ترجیح دادیم اون رو در این بخش یعنی در بخش بهترین گوشی سری ام بالای 10 میلیون بیاریم. این مدل از سامسونگ که به اندروید 11 مجهزه و می‌شه اون رو به اندروید 12 هم ارتقا داد، هر چیزی که از یه گوشی انتظار داشته باشین رو در اختیارتون قرار می‌ده.

سامسونگ گلکسی سری M62

صفحه نمایش این گوشی خوش‌دست 6.7 اینچیه که این گوشی رو به یکی از بهترین میان رده های سامسونگ تبدیل کرده است. البته این گوشی امکانات دیگه‌ای هم داره که می‌شه به یه دوربین 64، یه لنز 12 و دو لنز 5 مگاپیکسلی اشاره کرد. دوربین جلوی این گوشی هم 32 مگاپیکسلیه. در ضمن، این تلفن همراه به یه باتری 7.000 ملی‌آمپری مجهزه که می‌شه اون رو هم در کنار مدل M51 به عنوان بهترین گوشی از نظر باتری در نظر گرفت.

بهترین گوشی سامسونگ سری M از نظر عکاسی

گوشی سامسونگ سری M53

در این بخش از مطلب نوبتی هم باشه، توبت معرفی یکی از بهترین گوشی های سری ام سامسونگ رسیده که هر چیزی که برای یه عکاسی درجه یک مناسبه رو در دل خودش جایی داده است. گوشی سامسونگ Galaxy M53 به سیستم‌عامل اندروید 12 مجهزه، یه لنز واید 108 پیکسلی داره که با استفاده از اون می‌تونین یه عکس جذاب داشته باشین. این گوشی یه دوربین 108 مگاپیکسلی، یه لنز 8 مگاپیکسلی، یه سنسور عمق سنج و یه سنسور ماکرو با رزولوشن 2 مگاپیکسلی رو در اختیار خریدارش قرار می‌ده. البته یه دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هم داره که همان کیفیت و رزولوشنی رو ارائه می‌ده که نسل قبلی این دوربین ارائه می‌کرد.

گوشی سامسونگ سری M53

از ویژگی‌های دیگه این گوشی هم می‌شه به یه نمایشگر 6.7 اینچی با وضوح تصویر 2408 در 1080 پیکسل و نرخ 120 هرتز اشاره کرد تا تصاویر رو با کیفیت و وضوح بهتر و جذاب‌تری تماشا کنین. این مدل هم به مدل قبلی‌اش یعنی M52 بی‌شباهت نیست و ویژگی‌ها و مزیت‌های خودش رو برای کاربرش ارائه می‌کرد. حالا اگه بخواهیم از امکانات دیگه سری M53 بگوییم، می‌تونیم به یه صفحه نمایش 6.7 اینچی با نرخ 120 هرتزی، حافظه 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کنیم که اجازه نمی‌ده حافظه گوشی‌تان به همین راحتی پر بشه.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ از نظر عکاسی


بهترین گوشی سامسونگ سری M از نظر باتری

گوشی سامسونگ مدل M51

ظرفیت باتری ممکنه مدنظر خریداران گوشی همراه نباشه، اما بعد از خرید یه گوشی هوشمند که امکانات زیادی در اختیارتون قرار می‌ده و قراره همیشه از اون استفاده کنین، تازه متوجه اهمیت ظرفیت باتری می‌شین و اون رو حتی یک مزیت در نظر می‌گیرین. اصلا هر چه‌قدر باتری یه گوشی هوشمند دیرتر خالی بشه، یعنی شما از گوشی رضایت بیشتری دارید.

گوشی سامسونگ مدل M51

در کنار تمام مدل‌های M33، مدل M52 و مدل M53 که باتری 5.000 میلی‌آمپری دارن، می‌تونیم نام مدل M51 با سیستم‌عامل اندروید 10 رو بیاریم که با باتری 7.000 میلی‌آمپرش اجازه می‌ده یه روز کامل بتونین از گوشی‌تون به راحتی استفاده کنین و نگران تموم شدن باتری‌اش هم نباشین. از امکانات دیگه این گوشی هم می‌شه به صفحه نمایش 6.7 اینچی، یه دوربین 64 مگاپیکسلی، یه لنز 12 مگاپیکسلی و دو لنز 5 مگاپیکسلی اشاره کرد. این مدل از گوشی سامسونگ یه دوربین 32 مگاپیکسلی سلفی هم در جلوی خودش داره.

کلام آخر

در مقاله امروز سعی‌مون رو کردیم در بین تموم بهترین گوشی های سامسونگ در سری m، شما رو با بهترین‌های گوشی این سری آشنا کنیم. حتی به گوشی‌هایی با قیمت‌های مختلف 5 و 7 و 10 و بالای 10 میلیون تومن هم اشاره کردیم تا با یه هزینه به نسبت مناسبی، بتونین از امکانات یه گوشی استفاده کنین.

نوشته های مرتبط

بهترین گوشی‌های شیائومی در 2023 و جدیدترین در 2024

بهترین اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل و بهترین مارک در 2024

بهترین cpu برای گیم: منتخب پردازنده‌های گیمینگ 2023 و 2024