بهترین لپ تاپ های سری Vivobook ایسوس 2023

در بین تموم سری‌های لپ تاپ‌های ایسوس، امروز قراره بهترین لپ تاپ های ایسوس Vivobook رو معرفی کنیم که زمان خرید لپ تاپ هم از نظر اقتصادی و هم از نظر کاربری، بتونین حساب ویژه‌ای روی اون‌ها باز کنین. البته قیمت این لپ تاپ ها تا 30 یا 40 میلیون تومن هم می‌رسه که بسته به بودجه‌تون می‌تونین یکی از اون‌ها رو انتخاب کنین و لذتش رو ببرین. در همین ابتدا باید بگوییم که تعداد مدل‌های سری ویووبوک ایسوس کم نیستند. برای همین در مطلب امروز از لیپک می‌خواهیم به چند مدل منحصربه‌فرد از بهترین لپ تاپ های ایسوس ویووبوک اشاره کنیم که هر کدام قیمت‌های متنوعی دارن.

لپ تاپ ایسوس Vivobook 17

اولین لپ تاپی که می‌خواهیم از اون بگوییم، لپ تاپ ایسوس Vivobook 17 است که همه اون رو به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های ویووبوک می‌شناسند که تو کارهای بیزنسی می‌تونه کار کاربرش رو راه بینداره. اصلا اگر در محل کارتون باشین یا در خونه، می‌تونین از این لپ تاپ که ظرفیت باتری‌اش در کل روز دوام میاره، استفاده کنین و حتی چند برنامه رو به صورت همزمان روی اون اجاره کنین. از امکانات سخت‌افزاری این لپ تاپ می‌توونیم به پردازنده Intel Core i7، پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce، صفحه نمایش فول اچ دی 17.3 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل، حافظه رم 16 گیگابایت و حافظه داخلی 1 ترابایتی اشاره کرد.


بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های سری TUF ایسوس


بهترین لپ تاپ های Vivobook ایسوس

 لپ تاپ ایسوس Vivobook pro 16x

لپ تاپ ایسوس Vivobook 16 یکی دیگه از بهترین لپ تاپ های Vivobook ایسوس مطلب امروزه که می‌تونه گزینه خوبی برای شما باشه. چون این لپ تاپ صرف نظر از اینکه قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر لپ تاپ‌ها داره، از نظر پردازنده پردازنده Intel Core i7، پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce، صفحه نمایش مات فو اچ دی 16 اینچی با رزولوشن 3840 در 2400 پیکسلی، حافظه رم تا 16 گیگابایتی، حافظه داخلی تا 1 ترابایتی می‌توان اون رو در فهرست بهترین لپ تاپ های اقتصادی ایسوس در نظر گرفت. در ضمن این لپ تاپ برای کارهای گرافیکی هم مناسبه.

لپ تاپ ایسوس Vivobook pro 16x

 

لپ تاپ ایسوس Vivobook 15

لپ تاپ ایسوس Vivobook 15 هم خودش رو تو دل بهترین لپ تاپ های Vivobook ایسوس جا کرده و از همون نگاه اول، می‌بینیم که ظاهر متفاوتی داره. این لپ تاپ با پردازنده Intel Core i5، پردازنده گرافیکی NVIDIA، حافظه رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 512 گیگابایتی، صفحه نمایش اولد 15.6 اینچی و رزولوشن 1080 در 1920 پیکسلی که البته لمسی نیست و حاشیه باریکی داره، وارد بازار ایران شده است. از ویژگی‌های دیگه این لپ تاپ که ویژگی خوبی هم نیست اینه که تاچ پد اون کیفیت مطلوبی نداره. اما یه اسکنر اثر انگشت روی تاچ پد دیده می‌شه. از ویژگی‌های دیگه این لپ تاپ می‌شه به صفحه کلید با نور پس زمینه اشاره کرد تا در محیط تاریک هیچ مشکلی برای تایپ نداشته باشین.


بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های سری Rog ایسوس


لپ تاپ ایسوس Vivobook 15

لپ تاپ ایسوس Vivobook Flip 14

اگه در بین بهترین لپ تاپ های Vivobook ایسوس به دنبال یه لپ تاپ می‌گردین که بتونین صفحه نمایش اون با 360 درجه چرخش به پشت صفحه کلیدش برگردونین، لپ تاپ ایسوس Vivobook Flip 14 می‌تونه این خواسته شما رو برآورده کنه. این لپ تاپ اقتصادی و میان‌رده با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌اش حتی امکانات مناسبی در حد سری‌های XPS از برند Dell و شاید هم مک بوک در اختیارتون قرار می‌ده. پردازنده AMD Ryzen 5، پردازنده گرافیکی AMD Radeon، صفحه نمایش 14 اینچی با رزولون 1920 در 1080، حافظه رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 512 گیگابایت از ویژگی‌های سخت‌افزاری این لپ تاپ به حساب میان.


بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های سری زنبوک ایسوس


بهترین لپ تاپ های ایسوس ویووبوک

بهترین لپ تاپ های ویووبوک موجود بازار

در این بخش از مطلب می‌خواهیم لپ تاپ های بهترین لپ تاپ های ویووبوک 2023 موجود بازار رو معرفی کنیم و درباره هر کدوم یک سری توضیحاتی بدهیم و بگوییم که از چه ویژگی‌های سخت افزاری برخوردارن. پس در ادامه با ما همراه باشین تا لیست بهترین لپ تاپ های Vivobook ایسوس رو بر اساس قیمت دسته‌بندی کنیم و از قیمت حدودی اون‌ها مطلع باشین. البته این را هم بگوییم که قیمت این لپ تاپ‌ها به خاطر بالا و پایین شدن قیمت دلار، ممکنه کم و زیاد شود. پس پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید، قیمت اون‌ها رو چک کنید.


بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس


بهترین لپ تاپ ایسوس سری ویووبوک تا 15 میلیون تومان

در این بخش از مطلب تنها به 2 مدل از بهترین لپ تاپ های Vivobook ایسوس در بازه قیمتی تا 15 میلیون تومان اشاره می‌کنیم.

لپ تاپ ایسوس Vivobook X543MA-GQ1012

یکی دیگه از لپ تاپ های اقتصادی و ارزون برند ایسوس لپ تاپ ایسوس مدل Vivobook X543MA-GQ1012 است که علاوه بر قیمت مناسب، امکانات مختلفی داره و رضایت کاربرانش رو جلب کنه. این لپ تاپ با طراحی گیرا، صفحه نمایش 15.6 اینچی و رزولوشن 1920 در 1080 پیکسلی با پوشش مات، صفحه کلید مناسب با کلیدهای نرم و روان راهی بازار شده است. البته صفحه کلید این لپ تاپ متاسفانه نور پس زمینه نداره و این رو می‌شه یه ویژگی منفی در این لپ تاپ دید. اما یه تاچ پد بزرگ داره که کارتون رو برای راه می‌اندازه. از سخت افزار این لپ تاپ هم نگذریم که به پردازنده مرکزی Intel Celeron، 4 گیگابایت حافظه رم، 1 ترابایت حافظه داخلی و باتری با ظرفیت 33 وات مجهزه.

بهترین لپ تاپ های Vivobook

سایر مدل ها:

لپ تاپ ایسوس مدل Vivobook R427FA

لپ تاپ ایسوس مدل Vivobook Go 14 Flip TP1401KA

و …


بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های تا 15 میلیون


بهترین لپ تاپ ایسوس سری ویووبوک تا 20 میلیون تومان

در این بخش از مطلب تنها به 2 مدل از بهترین لپ تاپ های Vivobook در بازه قیمتی 20 میلیون تومان اشاره می‌کنیم.

لپ تاپ ایسوس Vivobook R565EA

آخرین لپ تاپی که می‌خواهیم از اون بنویسیم، لپ تاپ ایسوس Vivobook R565EA است که صرف نظر از قیمت پایینش نسبت به سایر لپ تاپ های اقتصادی، پردازنده مناسبی داره و می‌شه اون رو در حد یه لپ تاپ عالی در نظر گرفت. اصلا این لپ تاپ یه صفحه نمایش فول اچ دی 15.6 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسلی است که روشنایی مناسب داره و برای کارهای روزمره و حتی تماشای فیلم و سریال مناسبه. این لپ تاپ یه صفحه کلید روان و نرم با نور پس زمینه داره و حتی مثل لپ تاپ های قبلی به یه تاچ پد مجهزه تا بدون موس هم بتونین به راحتی کارهاتون رو انجام بدین. پردازنده Intel Core i3، پردازنده گرافیکی Intel UHD، حافظه 4 گیگابایتی رم، حافظه 128 گیگابایت داخلی از ویژگی‌های سخت افزاری این لپ تاپ به حساب میان. اگر بین خرید لپ تاپ های ایسوس و برندهای دیگر تردید دارید، مقاله” مقایسه لپ تاپ های ایسوس و ایسر” را مطالعه کنید.

لپ تاپ ایسوس Vivobook x515JA

اگه بودجه‌تون تا 20 میلیون تومن می‌رسه، می‌تونین این لپ تاپ رو بخرین. لپ تاپی که در علاوه بر وزن پایین و زیبایی‌اش، از لحاظ سخت‌افزاری هم حرفی برای گفتن داره. چون این لپ تاپ که می‌شه اون رو در لیست بهترین لپ تاپ های Vivobook ایسوس قرار داد، به پردازنده Intel Core i3، صفحه نمایش فول اچ دی 15.6 اینچی با رزولوشن پیکلسلی، حافظه رم تا 8 گیگابایت، 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهزه.

سایر مدل ها:

لپ تاپ ایسوس مدل Vivobook X515EA

و …


بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های تا 20 میلیون


بهترین لپ تاپ ایسوس سری ویووبوک تا 30 میلیون تومان

در این بخش از مطلب تنها به 1 مدل از بهترین لپ تاپ های Vivobook ایسوس در بازه قیمتی تا 30 میلیون تومان اشاره می‌کنیم.

لپ تاپ ایسوس Vivobook R1502ZA

اگه بودجه‌تون از 20 میلیون تومان هم بیشتره، می‌تونین یکی دیگه از مدل‌های سری ویووبوک یعنی ایسوس مدل Vivobook R1502ZA رو انتخاب کنین که می‌شه اون رو یه لپ تاپ کارآمد و حتی یکی از بهترین لپ تاپ های Vivobook ایسوس به حساب آورد. از ویژگی‌های سخت افزاری این لپ تاپ هم می‌تونیم به پردازنده Intel Core i5، پردازنده گرافیکی Intel Iris، صفحه نمایش فول اچ دی 15.6 اینچی با 1920 در 1080 رزولوشن پیکسلی، حافظه رم تا 8 یا 16 گیگابایت، حافظه داخلی تا 512 گیگابایت و باتری اون اشاره کرد که با دو سه ساعت به طور کامل شارژ می‌شه و از اون بعد با خیال راحت می‌تونین از اون در هر جایی استفاده کنین.

بهترین لپ تاپ ویووبوک 2023

سایر مدل ها:

لپ تاپ ایسوس مدل Vivobook 16X M1603QA

لپ تاپ ایسوس مدل Vivobook Pro M6500QH

و …


بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های تا 30 میلیون


بهترین لپ تاپ ایسوس سری ویووبوک تا 40 میلیون تومان

در این بخش از مطلب تنها به 2 مدل از بهترین لپ تاپ های Vivobook ایسوس در بازه قیمتی تا 40 میلیون تومان اشاره می‌کنیم.

لپ تاپ ایسوس Vivobook R565-EP

یکی دیگه از بهترین لپ تاپ های Vivobook ایسوس هم لپ تاپ ایسوس Vivobook است که اگر کار معمولی و نه چندان سنگین داشته باشین، می‌تونین از اون استفاده کنین. اگه از ویژگی‌های این لپ تاپ بخواهیم بگوییم، می‌تونیم به ظاهر زیبا و کیفیت ساخت مناسبش اشاره کرد. این لپ تاپ یه صفحه نمایش 15.6 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسلی داره و کیفیت مناسبی از یه نمایشگر رو به کاربرش هدیه می‌ده. صفحه کلیدی این لپ تاپ هم کلیدهای نرم و جذابی داره که تایپ کردن روی اون حتی برای چند ساعت هم جذابیت خودش رو داره و اجازه نمی‌دهد از استفاده از اون خسته بشین.

لپ تاپ ایسوس Vivobook

در قسمت پایین صفحه کلید این لپ تاپ هم یه تاچ پد می‌بینن که به صورت همزمان می‌تونین از ویژگی تاچ اون استفاده کنین. از ویژگی‌های سخت افزاری این لپ تاپ هم می‌شه به مجهز بودن Intel Core i7، یه پردازنده گرافیکی NVIDIA، حافظه 16 گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. این لپ تاپ حتی یه باتری 37 وات ساعتی هم داره که اگه یه بار شارز بشه، می‌تونه برای چند ساعت به کار کردن ادامه بده. این لپ تاپ درگاه‌های مختلفی داره که می‌تونین از اون‌ها هم استفاده کنین.

لپ تاپ ایسوس Vivobook 15 K513EQ

اگه به یه لپ تاپ دیگه هم بخواهیم اشاره کنیم که قیمت بالایی هم داشته باشه، لپ تاپ ایسوس Vivobook K513EQ به ذهن‌مون می‌رسه که برای خرید اون باید تا 40 میلیون تومن هزینه کنید. اگه بخواهیم به ویژگی‌های سخت‌افزاری این مدل از بهترین لپ تاپ های Vivobook اشاره کنیم، می‌بینیم که پردازنده Intel Core i7، پردازنده گرافیکی NVIDIA Geforce، یه صفحه نمایش مات 15.6 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسلی، 8 گیگابایت حافظه رم، 512 گیگابایت حافظه داخلی داره.


بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های تا 40 میلیون


بهترین لپ تاپ ایسوس از ویووبوک

کلام آخر

با اینکه سری‌های ویووبوک به یکی دو مدل خلاصه نمی‌شن، اما در مقاله امروز سعی کردیم بهترین مدل‌های ویووبوک از لپ تاپ ایسوس Vivobook 17 و لپ تاپ ایسوسVivobook pro 16x  گرفته تا لپ تاپ ایسوس Vivobook R565-EP و لپ تاپ ایسوس Vivobook 15 K513EQ و … رو معرفی کنیم و از ویژگی‌های هر کدوم بگوییم. نکته آخری که می‌خواهیم یکبار دیگه به اون اشاره کنیم اینه که قیمت این لپ تاپ‌ها ممکنه بالا و پایین بشه. برای همین توصیه می‌کنیم قبل از خرید، قیمت دقیق اون‌ها رو چک کنین.

سوالات متداول

1.بهترین لپ تاپ سری ویووبوک از ایسوس در سال 2023 کدام است؟

لپ تاپ ایسوس Vivobook 17 و لپ تاپ ایسوس Vivobook pro 16x  و لپ تاپ ایسوس Vivobook 15

2.بهترین لپ تاپ های Vivobook ایسوس تا 15 میلیون سال 2023 کدام است؟

لپ تاپ ایسوس Vivobook X543MA-GQ1012 و لپ تاپ ایسوس Vivobook Flip 14

3.بهترین لپ تاپ سری ویووبوک از ایسوس تا 20 میلیون سال 2023 کدام است؟

لپ تاپ ایسوس Vivobook R565EA و لپ تاپ ایسوس Vivobook x515JA

4.بهترین لپ تاپ سری ویووبوک از ایسوس تا 30 میلیون سال 2023 کدام است؟

لپ تاپ ایسوس Vivobook R1502ZA

5.بهترین لپ تاپ سری ویووبوک از ایسوس تا 40 میلیون سال 2023 کدام است؟

لپ تاپ ایسوس Vivobook R565-EP و لپ تاپ ایسوس Vivobook 15 K513EQ

نوشته های مرتبط

بهترین هارد اکسترنال PS5 ،PS4 و XBOX

بهترین گوشی‌های شیائومی در 2023 و جدیدترین در 2024

بهترین اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل و بهترین مارک در 2024