بهترین لپ تاپ های سری Rog ایسوس 2023

یکی از قدیمی‌ترین برندهای موجود در بازار، ایسوسه. ایسوس سال‌هاست که فعالیت داره و بین کاربران به عنوان یکی از معتبرترین برندها شناخته می‌شه. لپ‌تاپ‌های ایسوس به طور کلی لپ‌تاپ‌هایی‌اند که نسبت به قیمت خود کارآمدتر هستند. ایسوس برای تمامی سطوح لپ‌تاپ‌هایی نررو تولید می‌کنه؛ از سیستم‌های ارزان قیمت برای کارهای روزمره، سیستم‌های میان رده مناسب برای دانشجویان و ماشین‌های تحریر تا سیستم‌های گران قیمت مناسب برای بازی، طراحی، برنامه‌نویسی و غیره.

بنابراین در مجموعه محصولات ایسوس، یک لپ‌تاپ مناسب با مشخصات عالی برای هر کاری پیدا می‌کنید. قبل از اینکه به معرفی بهترین لپ‌تاپ‌های Rog ایسوس بپردازیم، باید اشاره کنیم که برای انتخاب یک مدل به عنوان بهترین لپ‌تاپ، فاکتورهای مختلفی رو در نظر می‌گیریم. مانند طراحی، سخت افزار و نرم افزار. جدا از این موارد، اولویت ما ارائه محصولاتیه که در حال حاضر در بازار وجود داره و می‌تونید اون‌ها رو بخرید.


بیشتر بخوانید:

تاریخچه برند ایسوس

بهترین لپ تاپ های سری ویووبوک ایسوس

بهترین لپ تاپ های سری TUF ایسوس


بهترین لپ‌تاپ‌های راگ موجود در بازار

بهترین لپ‌تاپ‌های راگ موجود در بازار

دنیای گیمینگ بسیار گسترده و جذابه. تعداد زیادی از گیمرها به دنبال یک لپ‌تاپ گیمینگ حرفه‌ای هستند تا تجربه خوبی از بازی داشته باشند. لپ‌تاپ‌های سری Rog شرکت حرفه‌ای ایسوس دارای بهترین مدل‌های لپ‌تاپ گیمینگ هستند. این سری از لپ‌تاپ‌ها شامل Zephyrus ،G ،Flow ،Scar و موارد دیگری است. ایسوس همواره در هنگام ساخت این لپ‌تاپ‌ها سعی کرده تعادل خوبی بین کیفیت و قیمت برقرار کنه. اگر از اون دسته گیمرهایی هستید که علاوه‌بر امکانات، نمایشگر و طراحی براتون مهمه، قطعا با یکی از مدل‌های جذاب سری لپ‌تاپ ایسوس ROG، تمامی نیازهای خودتون رو برآورده خواهید کرد. به همین خاطر می‌خواهیم بهترین لپ‌تاپ‌های Rog ایسوس رو بهتون معرفی کنیم، تا انتخاب بهتری در خرید لپ‌تاپ داشته باشید.

1- لپ‌تاپ ایسوس مدل ROG Strix G15 G513RW-A

لپ‌تاپ G513RW یکی از بهترین لپ‌تاپ های گیمینگ ایسوس است که با کانفیگ قوی و طراحی بروز شده مخصوص لپ‌تاپ‌های سری ROG، یک تجربه بازی عالی رو به شما ارائه می‌ده. نمایشگر 165 هرتزی این دستگاه بهترین شرایط رو برای پیروزی مقابل حریفان در بازی‌های رقابتی به شما می‌ده. با کمک نمایشگر 2K این لپ‌تاپ ROG می‌تونید تصاویر بسیار واضحی رو ببینید. باتری این لپ‌تاپ 90 وات ساعته که امکان شارژ تا 4 ساعت رو فراهم می‌کنه.

مدل ROG Strix G15 G513RW-A بهترین لپ تاپ ایسوس

برای استفاده از پورت‌های جانبی ایسوس در این دستگاه، 2 پورت Type-C، دو پورت USB3، یک عدد HDMI، یک جک 3.5 میلی‌متری و یک LAN در نظر گرفته شده تا بتونید هر زمان که بخواهید، دستگاه‌های خودتون رو متصل کنید. جلوه ویژه نورپردازی Aura Sync در این لپ‌تاپ یک محیط بازی هیجان انگیز رو ایجاد می‌کنه که در هر حالتی می‌تونه شما رو همراهی می‌کنه. این ویژگی به شما این امکان رو می‌ده که طراحی نور بازی رو، به دلخواه خودتون تنظیم کنید.


بیشتر بخوانید:

مقایسه لپ تاپ های ایسوس و لنوو

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس


2- لپ‌تاپ ایسوس مدل ROG FLOW Z13 GZ301ZE-A ROG

لپ‌تاپ Z13 بسیار سریع و انعطاف‌پذیر است. وزن سبک این لپ‌تاپ‎‌ها با ساختار مستحکم اون رو برای رفتن به هر جایی آماده می‌کنه. طراحی لپ‌تاپ ROG FLOW Z13 یادآور ساختار سفینه‌های فضایی است. این لپ‌تاپ کوچیک، مجهز به پردازنده نسل دوازدهم است و با گرافیک RTX 3050TI و صفحه نمایش 120 هرتز و FHD+ تصاویر بسیار شفافی رو در اختیار شما قرار می‌ده. باتری 56 وات ساعتی این لپ‌تاپ قوی تا 3 ساعت در حین انجام کارهای روزانه، شما رو همراهی میکنه. اگرچه پورت‌های این لپ‌تاپ محدوده، اما می‌تونید به راحتی از طریق هاب به تجهیزات جانبی الکترونیکی متصل بشید. صفحه کلید این لپ‌تاپ مجهز به نورپردازیه و برای تایپ راحت‌تر، سنسور اثرانگشت رو در اختیارتون قرار می‌ده.


لپ تاپ خوب هم‌رده:

Asus ROG Flow Z13 GZ301ZC-LD110W


3- بهترین لپ‌تاپ ROG مدل ROG Zephyrus G15 GA503RW-A

بهترین لپ‌تاپ ROG مدل ROG Zephyrus G15 GA503RW-A

لپ‌تاپ‌های سری Zephyrus، یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های Rog ایسوسه که برای افرادی که در امور خلاقانه‌ حرفه‌ای هستند، مناسبه. این لپ‌تاپ گیمینگ رده بالای ایسوس، با طراحی خاص خود این حس رو به شما القا می‌کنه که از یک لپ‌تاپ لوکس استفاده می‌کنید. این لپ‌تاپ مجهز به نمایشگر WQHD IPS است که با نرخ تازه سازی ۲۴۰ هرتز همیشه حس برتر بودن رو به شما می‌ده. با فضای رنگی DCI-P3، می‌تونید یکی از با کیفیت‌ترین صفحه نمایش‌های موجود در بازار رو داشته باشید. لپ‌تاپ سری ROG ایسوس بهترین گزینه برای افرادیه که به یک سیستم قدرتمند نیاز دارند، اما در عین حال جابه جاییشون هم زیاده. به دلیل وزن سبک این لپ‌تاپ نسبت به سایر سری‌های گیمینگ و همچنین کارایی بالا، می‌تونیم اون رو لپ‌تاپی مناسب، برای مهندسان و طراحان دانست.

4- لپ‌تاپ ROG مدل ROG Strix SCAR 17 G733ZW-AA

لپ تاپ ASUS ROG G733ZW هر چالشی رو به یک لذت تبدیل می‌کنه. این لپ‌تاپ با طراحی جذاب، Aura Sync خلاقیت شما رو بیدار می‌کنه. لوگوی Rog در قاب عقب دارای نورپردازی RGB است که زیبایی اون رو دو چندان می‌کند. صفحه نمایش 360 هرتزی می‌تونه پیروزی رو در هر بازی به شما هدیه بده. از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ می‌تونیم به فضای رنگی 73.35% sRGB 100% ،Adobe RGB و DCI-P3 اشاره کرد. خنک‌کننده‌های استثنایی این لپ تاپ سری Rog آماده هستند تا لپ تاپ شما رو حتی در اوج کارایی خنک نگه دارند. این لپ تاپ دارای قفل KeyStone مخصوص سری SCAR ایسوسه.


بیشتر بخوانید:

بررسی و مقایسه لپ تاپ های ایسر و ایسوس

بهترین لپ تاپ های سری زنبوک


5- لپ‌تاپ ایسوس مدل ROG Zephyrus M16 GU603HM-A

لپ‌تاپ ایسوس مدل ROG Zephyrus M16 GU603HM-A

هرکسی که به دنبال لپ‌تاپ برای تولید محتوای حرفه‌ایه، حتماً باید نام ROG Zephyrus M16 GU603HM رو به خاطر بسپاره. نمایشگر لپ‌تاپ مدل ROG GU603HM دارای قابلیت‌های Dolby Vision، طیف رنگی DCI-P3، تصاویر با وضوح بالا، نرخ فریم 165 هرتز و زمان پاسخگویی 3 میلی‌ثانیه است. با این لپ‌تاپ آماده باشید تا بالاترین عملکرد رو در خنک‌ترین حالت تجربه کنید. سیستم صوتی این لپ‌تاپ چند وجهی، مجهز به فناوری Dolby Atmos است و لذت صدا و موسیقی رو در بالاترین سطح برای شما به همراه داره.


لپ تاپ خوب هم‌رده:

لپ تاپ ایسوس مدل Asus ROG Zephyrus M16 GU603ZM-LS007W


6- لپ‌تاپ ایسوس مدل ROG Strix Scar 17 SE

لپ‌تاپ ایسوس ROG Zephyrus Strix Scar 17 SE یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های ROG سری ایسوس است. اگر قیمت براتون مهم نیست، این گزینه بهترین گزینه برای شماست. با پردازنده 16 هسته‌ای Core i9-12950HX اینتل، فضای ذخیره‌سازی فوق سریع SSD و گرافیک RTX 3080 Ti، می‌تونید هر برنامه و بازی سنگینی رو در کم‌ترین زمان اجرا کنید. ایسوس به لطف استفاده از فلز مایع و محفظه گرمایشی که برای خنک‌سازی این مدل در نظر گرفته است، حتی در سنگین‌ترین کارها نیز موفق به کنترل دمای لپ‌تاپ شده است.

البته این لپ‌تاپ، یک لپ‌تاپ 17.3 اینچی است و به همین خاطر ضخامت لپ تاپ بسیار بیشتر از مدل‌هایی است که قطعات ضعیف‌تری دارند؛ اما در عوض شما یکی از قدرتمندترین لپ‌تاپ‌های دنیا را دارید.

7- لپ‌تاپ ایسوس مدل ROG Zephyrus G14

لپ‌تاپ ایسوس مدل ROG Zephyrus G14

لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus G14 یکی از بهترین لپ تاپ های ROG ایسوس است. این لپ‌تاپ ۱۴ اینچی کاملاً بین سری‌های TUF و ROG Strix قرار می‌گیره و البته زبان طراحی خاص خود رو داره. قابلیت حمل آسون، طراحی ساده و زیبا، پردازنده Ryzen 9 در کنار بلندگوهای عالی، همگی این مدل رو به یکی از بهترین گزینه‌های 14 اینچی ایسوس تبدیل کرده است.
با این حال، در مدل 2022، ایسوس کارت‌های گرافیک انویدیا رو محدود کرده و به همین دلیل این لپ‌تاپ یکی از محدود لپ‌تاپ‌های تمام AMD است که می‌تونید بخرید. بزرگ‌ترین نقطه ضعف لپ‌تاپ همین مشکله، مخصوصا زمانی که رهگیری پرتو فعال باشه. در عوض، شما یک پردازنده با مصرف باتری بسیار کم‌تر از رقبا دارید و می‌تونید از لپ‌تاپ برای بازی استفاده کنید.

8- لپ تاپ ایسوس ROG Strix G15 G512LI-D

Strix G15 G512LI-D یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین نوت‌بوک‌های سری ROG ایسوس است، اما این قیمت پایین باعث نشده که ایسوس در طراحی Strix G15 G512LI-D کم کاری کنه. اگرچه طراحی اون به سطح نوت‌بوک‌های باکیفیت نمی‌رسه، اما در کل خوبه. وجود تاچ‌پد با پد اعداد نیمه فیزیکی، استفاده از نور پس زمینه RGB برای کیبورد و وجود سه پورت USB 3.0 نشان از این طراحی خوب داره.

Strix G15 G512LI-D دارای صفحه نمایش IPS با رزولوشن FHD در قاب مناسبه که به دلیل نرخ تازه سازی استثنایی 144 هرتز می‌تونه بازی روانی رو برای کاربر این لپ‌تاپ فراهم کنه. پردازنده Core i7 10750H با حافظه نهان 12 مگابایتی و اورکلاک 5 گیگاهرتز قلب تپنده این لپ‌تاپ محسوب می‌شه که مجهز به پردازنده گرافیکی GTX1650TI با 4 گیگابایت حافظه اختصاصی است. علاوه‌بر تمام این موارد، یک حافظه رم 16 گیگابایتی از DDR4 با سرعت 3200 مگاهرتز.


لپ تاپ خوب هم‌رده:

لپ تاپ ایسوس مدل Asus ROG Strix G15 G513RM-LN393


لپ تاپ ایسوس ROG Strix G15 G512LI-D

البته این رم تا 32 گیگابایت قابل ارتقا است و در برخی نسخه‌های دیگه کم‌تر یا بیش‌تره. مثلا در نسخه DH این لپ‌تاپ 4 گیگابایت رم وجود داره. خوشبختانه Strix G15 G512LI-D فضای ذخیره‌سازی HDD برای این لپ‌تاپ نداره و با 512 گیگابایت حافظه پرسرعت PCIe SSD عرضه می‌شه. با تمام این اوصاف، لپ‌تاپ گیمینگ اقتصادی ایسوس باتری چندان خوبی نداره و باتری اون تا 3 ساعت شارژ می‌شه.

9- لپ‌تاپ ایسوس مدل ROG Strix G15 G513IH-A

این لپ‌تاپ از نظر طراحی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داره. Strix G15 G513IH-A نوار نور خوبی رو در زیر بدنه خود داره که اون رو به طور خاصی جذاب کرده. نور زیر صفحه نمایش RGB و عدم وجود صفحه اعداد، عملکرد صفحه کلید این لپ‌تاپ رو دلپذیر می‌کنه. اما به نظر نمی‌رسه تاچ پد دستگاه کیفیت بالایی داره. ایسوس از نمایشگر این لپ‌تاپ غافل نشده؛ در قسمت جلو، Strix G15 G513IH-A صفحه نمایش IPS با وضوح FHD داره که با نرخ تازه سازی 144 هرتز ارائه می‌شه. این صفحه نمایش 15.6 اینچی با توجه به رزولوشن بالا و نرخ تازه سازی چشمگیرش گزینه‌ای عالی برای گیمرها است.

ایسوس پردازنده‌ای از AMD به نام Ryzen 7 4800H رو برای Strix G15 G513IH-A انتخاب کرده که دارای 16 هسته مجازی و فیزیکی است. این پردازنده، 16 گیگابایت رم DDR4 با سرعت 3200 مگاهرتز داره که تا 32 گیگابایت قابل ارتقا است. پردازنده گرافیکی این دستگاه یک GTX 1650 GDDR6 قدرتمند با 4 گیگابایت حافظه اختصاصی انویدیا است. همچنین این لپ‌تاپ یک گزینه بازی مقرون به صرفه برای کاربران است.


لپ تاپ خوب هم‌رده:

لپ تاپ ایسوس مدلAsus ROG Strix G15 G513RW-HF155


بهترین لپ‌تاپ‌های Rog ایسوس

 

سوالات رایج در مورد بهترین لپ‌تاپ‌های Rog ایسوس

1. بهترین لپ‌تاپ‌های Rog ایسوس، چه مدل‌هایی هستند؟

لپ‌تاپ‌های سری Rog شرکت حرفه‌ای ایسوس دارای بهترین مدل‌های لپ‌تاپ گیمینگ هستند. این سری از لپ‌تاپ‌ها شامل Zephyrus ،G ،Flow ،Scar و موارد دیگری است.

2. ویژگی اصلی لپ‌تاپ ایسوس مدل ROG Strix G15 G513RW-A چیست؟

کانفیگ قوی، نمایشگر 165 هرتزی، نمایشگر 2K و باتری 90 وات ساعته از ویژگی‌های اصلی این لپ‌تاپ محسوب می‌شه.

3. معنی سری Rog چیست؟

ROG مخفف Republic of Gamers است که تمرکز اون در ساخت لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای با عملکرد بالا است.

نوشته های مرتبط

بهترین گوشی‌های شیائومی در 2023 و جدیدترین در 2024

بهترین اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل و بهترین مارک در 2024

بهترین cpu برای گیم: منتخب پردازنده‌های گیمینگ 2023 و 2024