بهترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ در سال 2023

بهترین ساعت‌های هوشمند 2023 سامسونگ هدف مشخصی دارن: برطرف کردن نیازهای افرادی که از ساعت‌های هوشمند استفاده می‌کنن. اگر شما به دنبال تناسب اندام هستید و به بررسی داده‌های سلامتی خودتون اهمیت می‌دید، اگر یک تاجر هستید که به پیگیری جلسات بی‌پایان نیاز دارید، یا اگر فقط می‌خواهید برای اول بودن یک یار کمکی داشته باشید، ساعت‌های هوشمند سامسونگ می‌تونن به شما در انجام هر کاری کمک کنن. اگر چه بهترین ساعت‌های هوشمند اپل (اپل واچ) یک ساعت عالی محسوب می‌شن، اما اپل حالا تنها گزینه با کیفیت بالا در بازار نیست. در سال‌های اخیر سامسونگ مجموعه‌ای از ساعت‌های هوشمند با عملکرد بالا رو با سازگاری بین پلتفرم‌ها عرضه کرده است.

ما بررسی زیادی در مورد تک تک ساعت‌های هوشمند سامسونگ در بازار انجام دادیم تا مطمئن بشیم بهترین‌ها رو برای معرفی به شما انتخاب کردیم. ما در مجله لیپک معتقدیم مهم‌ترین ویژگی‌های ساعت هوشمند باید زندگی شما رو آسون‌تر‌ کنه: ویژگی‌هایی مانند عمر باتری طولانی، شارژ سریع، صفحه‌ نمایش تقویت ‌شده و سیستم‌عامل‌های با کاربری آسان که سازگاری متقابل رو بهینه می‌کنن. با توجه به قیمتی که این ساعت‌ها در بازار دارن لیستی از بهترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ 2023 رو در ادامه مشاهده می‌کنید.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

اندازه کیس: 40 میلی‌ متر و 44 میلی متر

عمر باتری: 410 میلی آمپر ساعت؛ حداکثر تا 50 ساعت

حافظه: 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی

قابلیت اتصال: وای‌فای، بلوتوث، جی‌پی‌اس، ان‌اف‌سی، ال‌تی‌ای

نقاط قوت: ساختار بادوام، طراحی باریک و همه کاره، آسان برای استفاده، عملکرد عالی در هر دو سیستم عامل اندروید و اپل، شارژ سریع.

نقاط ضعف: عمر نسبتا ضعیف باتری، در دسترس نبودن سنسور دمای پوست هنگام راه‌اندازی.

گلکسی واچ 5 سامسونگ از پلتفرم گلکسی واچ 4 استفاده می‌کنه که خیلی خوبه چون گلکسی واچ 4 در نوع خودش یک پوشیدنی عالی حساب می‌شه. احتمالا مهم‌ترین تغییر گلکسی واچ 5 قاب لمسی هوشمند اون بوده که به جای قاب چرخشی نسل‌های قبلی به کار رفته است. در حالی‌که قاب لمسی هوشمند جدید ساعت رو زیباتر و استفاده از اون رو آسون‌تر می‌کنه اما نیاز دارید که بهش عادت کنید.

یکی دیگر از ارتقا طراحی در گلکسی واچ 5، نمایه قاب منحنی است که به راحتی روی مچ دست شما خودش رو نشون می‌ده و در نهایت باعث نظارت دقیق‌تر سلامتی می‌شه. با پلتفرم Wear OS این ساعت هوشمند سامسونگ می‌تونید به راحتی داده‌های سلامتی خودتون رو با گوشی سامسونگ همگام یا با کمی تلاش بیشتر می‌تونید داده‌ها رو به Google Fit منتقل کنید؛ به این ترتیب از هر دستگاهی به اون داده‌ها دسترسی خواعید داشت. Wear OS به راحتی قابل پیمایش است و دسترسی سریع به برنامه‌های محبوب مثل Google Wallet و Spotify رو فراهم می‌کنه.

Samsung Galaxy Watch4: بهترین ساعت هوشمند سامسونگ از نظر اقتصادی

اندازه کیس: 40 میلی‌ متر و 44 میلی متر

عمر باتری: 361 میلی آمپر ساعت؛ حداکثر تا 40 ساعت

حافظه: 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی

قابلیت اتصال: وای‌فای، بلوتوث، جی‌پی‌اس، ان‌اف‌سی، ال‌تی‌ای

نقاط قوت: صفحه نمایش روشن و آسان برای پیمایش، سبک و راحت روی مچ دست، پایش سلامت پیشرفته شامل اندازه‌گیری ترکیب بدن، مقرون به صرفه.

نقاط ضعف: سازگار نبودن با آیفون، عمر نسبتا ضعیف باتری

گلکسی واچ 4 سامسونگ یک ساعت هوشمند همه جانبه با عملکرد بالا است. اگر گوشی هوشمند سامسونگ یا هر گوشی با اندروید 6.0 دارید، گلکسی واچ 4 بهترین ساعت گلکسی سامسونگ بین بهترین مدل‌های ساعت‌ هوشمند سامسونگ است که می‌تونید با قیمت مناسب اون رو تهیه کنید. این ساعت اولین ساعت هوشمندی است که آنالیز امپدانس بیو الکتریکی یکپارچه (BIA) رو ارائه می‌ده. همین‌طور، نظارت بر سلامت در گلکسی واچ 4 در سطح بالایی قرار داره.


بیشتر بخوانید:

مقایسه ساعت هوشمند سامسونگ با شیائومی

بهترین ساعت های هوشمند شیائومی


یکی دیگر از ویژگی‌های عالی گلکسی واچ 4 این واقعیت است که به جای سیستم عامل محدودتر سامسونگ که با مدل‌های قدیمی‌تر عرضه می‌شه، روی سیستم عامل Wear OS اجرا شده است. در حالی که سیستم عامل جدید نویدبخش سازگاری متقابل بود، اما همچنان فاقد ویژگی های مفیدی مانند دستیار گوگل است و در جهت تطبیق پلت‌فرم سامسونگ با سایر گوشی‌های اندرویدی – و نه دستگاه‌های iOS – طراحی شده است. گلکسی واچ 4 تقریبا به اندازه گلکسی واچ 5 قابلیت و دوام و قیمت پایین‌تر داره و اون رو به بهترین قیمت بین بهترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ تبدیل می‌کنه که می‌تونید بخرید.

Samsung Galaxy Watch Active2: بهترین ساعت هوشمند سامسونگ برای تناسب اندام

اندازه کیس: 40 میلی متر

عمر باتری: 247 میلی آمپر ساعت؛ حداکثر تا 43 ساعت

حافظه: 0.75 گیگابایت رم و 14 گیگابایت حافظه داخلی

قابلیت اتصال: وای‌فای، بلوتوث، جی‌پی‌اس، ان‌اف‌سی، ال‌تی‌ای

نقاط قوت: عمر باتری خوب، بازخورد لمسی (هپتیک فیدبک) استفاده دقیق از صفحه نمایش لمسی رو امکان پذیر می‌کنه، طراحی مینیمالیستی همه کاره و راحت است، با قابلیت الکتروکاردیوگرام (ثبت ضربان قلب).

نقاط ضعف: سیستم عامل تایزن سازگاری متقابل رو محدود می‌کنه اما حذف نمی‌کنه، کیس 40 میلی متری ممکن است برای برخی افراد خیلی کوچک باشه.

گلکسی واچ اکتیو 2 در هسته خودش بر تناسب اندام متمرکز شده است. این دستگاه مجهز به نرم‌افزار داخلی ردیابی خواب سامسونگ و همچنین یک سنسور ECG مورد تایید FDA است که می‌تونه بدون در نظر گرفتن این‌که آیا شما یک بیماری پزشکی دارید که به نظارت مداوم نیاز داره یا خیر، آرامش رو ایجاد کنه.

یکی دیگر از ویژگی‌های تناسب اندام اکتیو 2، GPS داخلی است که می‌تونه دویدن، راه رفتن و پیاده‌روی شما رو ردیابی کنه، چه به تلفن متصل باشه یا نباشه. این به ویژه در مواردی مفید است که می‌خواهید پیاده‌روی‌های کوتاه خود رو ردیابی کنید، اما تلفن شما برای سفرهای طولانی بیش از حد بزرگ است.

اکتیو 2 به دلیل ساختار بادوام خودش برای انواع فعالیت‌های بدنی داخل و خارج از خانه مناسب است. صفحه نمایش تا عمق بیش از 100 فوت ضد آب و با پوشش Corning Gorilla Glass DX+ تقویت شده است تا در برابر خش مقاوم بشه. اکتیو 2 یک ساعت هوشمند ساده و زیبا است که ردیابی تناسب اندام و پایش سلامتی رو با عمر باتری قوی جفت می‌کنه.

Samsung Galaxy Watch 5 Pro: بهترین ساعت هوشمند سامسونگ برای عمر باتری

اندازه کیس: 45 میلی متر

عمر باتری: 590 میلی آمپر ساعت؛ حداکثر تا 80 ساعت

حافظه: 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی

قابلیت اتصال: وای‌فای، بلوتوث، جی‌پی‌اس، ان‌اف‌سی، ال‌تی‌ای

نقاط قوت: ساختار ناهموار و مواد درجه یک، ردیابی تمرین خودکار به شما یادآوری می‌کنه که داده‌های خودتون رو به حداکثر برسونید، تشخیص داخلی بیش از 90 تمرین، نرم‌افزار تجزیه و تحلیل خواب توصیه‌های منحصر به فردی رو ارائه می‌ده.

نقاط ضعف: گران قیمت، سایز بزرگ

سال‌ها طرفداران گلکسی واچ سامسونگ برای مدلی بادوام‌تر و با کارایی بالا که با ساعت‌های هوشمند گارمین رقابت کنه، صحبت می‌کردند و در نهایت با ساعت گلکسی واچ 5 پرو پاسخ خودشون رو گرفتن. از نظر دوام، 5 پرو کریستال یاقوت کبود داره، همون نوعی که در ساعت‌های غواصی فوق‌العاده ممتاز می‌بینید. به جای شیشه، بدنه تیتانیومی قوی داره. ساختار کلی اون مستحکم است و خود ساعت تا عمق بیش از 150 فوتی ضد ضربه و ضد آب است. 5 پرو همچنین دارای یک بند D-buckle است که هم راحت‌تر و هم لوکس‌تر از استاندارد نسل‌های قبلی گلکسی واچ عمل می‌کنه.

گلکسی واچ 5 پرو، علاوه‌بر طراحی و ساخت بهبود یافته شامل تمامی سنسورها و نرم‌افزارهای هوشمند ردیابی سلامت که در گلکسی واچ 5 هم بود، می‌شه. 5 پرو یک حس‌گر بیومتریک بهبود یافته داره و توانایی نظارت بر اکسیژن خون شما رو هم داره. گلکسی پرو 5 همه چیز رو از استرس، قدم‌ها و خواب گرفته تا ردیابی سلامت زنان اندازه‌گیری و اون رو برای ورزشکاران زن ایده‌آل می‌کنه.

Samsung Galaxy Watch4 Classic: بهترین ساعت هوشمند سامسونگ با طراحی کلاسیک ساعت

اندازه کیس: 42 میلی متر و 46 میلی متر

عمر باتری: 361 میلی آمپر ساعت؛ حداکثر تا 40 ساعت

حافظه: 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی

قابلیت اتصال: وای‌فای، بلوتوث، جی‌پی‌اس، ان‌اف‌سی، ال‌تی‌ای

نقاط قوت: ظاهر کلاسیک برای محیط‌های رسمی و حرفه‌ای ایده‌آل است؛ قاب چرخشی مکانیکی؛ درخشان، صفحه نمایش 60 هرتز OLED؛ قاب فولادی ضد زنگ با کیفیت بالا.

نقاط ضعف: شارژ سریع در گلکسی واچ 4؛ مدل 42 میلی متری فقط 24 ساعت عمر باتری دارد.

اگر به دنبال یک ساعت هوشمند زیبا هستید که خود را به عنوان یک ساعت سنتی رده بالا معرفی کنه، به گلکسی واچ 4 کلاسیک نگاه کنید. گلکسی واچ 4 کلاسیک نه تنها ارزش بسیار بیش‌تری نسبت به نسل قبلی خود، گلکسی واچ 3 کلاسیک داره، بلکه با انبوهی از پیشرفت‌های فنی و زیبایی‌شناختی همراه شده است. قاب فولادی ضد زنگ شبیه چیزی است که از یک ساعت سوئیسی با نام‌های بزرگ انتظار می‌ره و بر روی مچ حس فوق‌العاده‌ای داره.

برخلاف گلکسی واچ 4، ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 کلاسیک قاب مکانیکی مورد علاقه طرفداران رو از نسل‌های قبل حفظ کرد. در واقع، قاب مکانیکی گلکسی واچ 4 کلاسیک کمی ارتقا یافته است. یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته این ساعت به عنوان بهترین ساعت هوشمند برند سامسونگ کیفیت صفحه نمایش اون است. نمایشگر OLED تقریبا از هر زاویه‌ای عالی به نظر می‌رسه. گلکسی واچ 4 کلاسیک ترکیبی از فناوری داخلی یک ساعت هوشمند پیشرفته و زیبایی ظاهری و ظرافت یک ساعت کلاسیک است.


بیشتر بخوانید: بهترین مارک های ساعت هوشمند


بهترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ از نظر قیمت

در بازارهای جهانی برای خرید بهترین مدل‌های ساعت‌ هوشمند سامسونگ انتظار می‌ره بین 175 تا 500 دلار هزینه کنید. بزرگ‌ترین عامل تعیین‌کننده قیمت ساعت‌های سامسونگ، قابلیت فناوری داخلی است به‌خصوص اگر اون فناوری هدفمند ساخته شده باشه. با این حال، اگر قبلا یک گلکسی واچ داشتید، سامسونگ حالا برای این‌که شما بهترین ساعت‌ هوشمند سامسونگ رو داشته باشید، برنامه‌های تجاری جذابی رو ارائه می‌کنه.

بهترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ تا 8 میلیون

Samsung Galaxy Watch4 Classic 46mm بهترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ 2023[/caption]

بهترین مدل‌های ساعت‌ هوشمند سامسونگ احتمالا در بهترین وضعیت در بازه قیمتی تا 8 میلیون تومان در دسترس نباشن اما می‌شه در این محدوده قیمتی برای خرید بهترین ساعت‌های هوشمند این کمپانی اقدامات خوبی انجام داد. به این نکته باید توجه کرد که در شرایط امروز بازار ایران در اسفند 1401 و مسائل مربوط به نرخ ارز، نمی‌شه جدیدترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ رو تا 8 میلیون تومان خرید اما خریدار پیگیر و دقیق انتخاب‌های خوبی در دسترس خواهد داشت.

بهترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ تا 8 میلیون بخش مهمی از تولیدات این برند در سال‌های اخیر رو شامل می‌شه و به نوعی می‌تونیم بگیم غیر از بعضی ساعت‌های هوشمند سری گلکسی 5، بقیه مدل‌ها رو می‌شه در همین محدوده قیمتی مورد توجه قرار داد. ما در مجله لیپک لیستی از بهترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ تا 8 میلیون رو براتون تدارک دیدیم که همین الان می‌تونید اون‌ها رو از بازار تهیه کنید.

Galaxy Watch3 SM-R850 41mm

Galaxy Watch4 40mm

Galaxy Watch4 44mm

Galaxy Watch4 Classic 42mm

Galaxy Watch4 Classic 46mm

Galaxy Watch5 40mm

بهترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ تا 12 میلیون

Samsung Galaxy Watch5 44mm بهترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ 2023

بهترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ 2023 رو وقتی می‌تونید تهیه کنید که آماده باشید در محدود قیمتی 8 تا 12 میلیون تومان هزینه کنید. این بازه قیمتی البته گزینه‌های زیادی در بازار اسفند 1401 براتون باقی نمی‌ذاره و احتمالا فقط بتونید یک مدل از بهترین مدل‌های ساعت‌ هوشمند سامسونگ رو خریداری کنید.

گلکسی واچ 5 سامسونگ همون گزینه‌ای هست که شما می‌تونید در محدوده قیمتی 8 تا 12 میلیون اون رو بخرید و از داشتن یک ساعت هوشمند فوق‌العاده لذت ببرید. گلکسی واچ 5 سامسونگ فناوری برتر رو با قیمتی عالی ارائه می‌کنه. این ساعت هوشمند که صفحه نمایش SEMI AMOLED و 44 میلی متری داره یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ به حساب می‌آد. ظرفیت باتری این ساعت 410 میلی‌آمپرساعت و از نوع لیتیوم‌یون است و با 33.5 گرم وزن گزینه متفاوتی برای حرفه‌ای‌ها محسوب می‌شه.

شتاب سنج، سنسور نور محیط، ژیروسکوپ، GPS، فشارسنج، سنسور BioActive سامسونگ (شامل ضربان قلب نوری، سیگنال قلب الکتریکی و تجزیه و تحلیل امپدانس بیوالکتریک) مجموعه حس‌گرهای این ساعت هوشمند رو تشکیل می‌دن. همین االان با مراجعه به فروشگاه لیپک می‌تونید این ساعت هوشمند فوق‌العاده رو به عنوان بهترین ساعت‌ هوشمند سامسونگ در بازار خریداری کنید.

بهترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ بالای 12 میلیون

Samsung Galaxy Watch5 Pro 45mm بهترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ 2023

در لیست بهترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ بدون هیچ شکی می‌تونید به گرون‌ترین و در عین حال یکی از کامل‌ترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ رجوع کنید و با خرید گلکسی واچ 5 پرو به یک دنیای جدید وارد بشید. هر چند که همین جا باید تاکید کنیم این ساعت هوشمند سامسونگ در جمع بهترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ بالای 12 میلیون تومان قرار می‌گیره و شما برای خرید اون به بودجه زیادی احتیاج دارید.

گلکسی واچ 5 پرو که 45 میلی متری و صفحه نمایش اون Amoled با رزولوشن 450 در 450 پیکسل است، ویژگی‌های منحصربه‌فردی رو یک جا در این دستگاه جمع کرده: One UI Watch 4.5، Wear OS با پشتیبانی از سامسونگ، قاب چرخشی مجازی، بلندگو و میکروفون برای تماس، شارژ بی سیم Qi 10 وات، NFC، سازگار با MIL-STD-810H.


بیشتر بخوانید: رابط کاربری One UI چیست


بهترین ساعت هوشمند سامسونگ با قابلیت مکالمه

Samsung Galaxy Watch5

آیا تصور می‌کردید فیلم‌های جاسوسی حقیقت داشته باشن؟ حداقل این اتفاق درباره ساعت‌های هوشمند افتاده و حالا می‌شه با این ساعت‌ها مکالمه انجام داد. بسته به نوع ساعت هوشمند می‌تونید مستقیما از مچ دست خود تماس برقرار کنید و به اون تماس پاسخ بدید! فقط باید مطمئن بشید که ساعت از طریق بلوتوث یا از طریق شبکه تلفن همراه به گوشی شما متصل شده است.

به خاطر داشته باشید که نمی‌توانید مستقیم با ساعت خود تماس برقرار کنید یا به تماس‌ها پاسخ بدید، مگر این‌که ساعت شما دارای میکروفون و بلندگوی داخلی مثل مدل‌های Galaxy Watch Active2، Galaxy Watch3، سری Galaxy Watch4 ، سریGalaxy Watch5  و Gear S3 باشه.

پس از آزمایش ده‌ها ساعت هوشمند سازگار با اندروید، ما در مجله لیپک سامسونگ گلکسی واچ 5 رو به عنوان بهترین ساعت هوشمند سامسونگ با قابلیت مکالمه پیشنهاد می‌کنیم. این یکی از سریع‌ترین و مفیدترین پوشیدنی‌هایی است که قابلیت مکالمه فوق‌العاده‌ای داره و کسی رو پشیمون نمی‌کنه.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ از نظر باتری

Samsung Galaxy Watch5 Pro

به عنوان گلکسی واچ پرچم‌دار، 5 پرو بهترین عمر باتری و دوام رو بین ساعت‌های هوشمند موجود سامسونگ داره، اما بالاترین قیمت هم مربوط به همین ساعت هست. 5 پرو برای ماجراجویان، تمام ویژگی‌های مدل استاندارد رو با افزایش عمر باتری قابل توجه ارائه می‌ده که با نمایشگر همیشه روشن فعال ۵۷ ساعت کار می‌کنه!

این یک انتخاب خوب برای دوچرخه‌سواران کوهستان، دوندگان مسیر، کوهنوردان، و کسانی که در فضای باز کار می‌کنند، است. همچنین هرکسی که می‌خواهد یک ساعت هوشمند با ویژگی‌های کامل سازگار با اندروید داشته باشه و شارژ اون بیش از یک روز دوام بیاره، می‌تونن از این ساعت استفاده کنن. گلکسی واچ 5 پرو انتخاب مناسبی برای افرادی هست که به ساعت هوشمند با اندازه قابل توجه و عمر باتری چندین روزه علاقه دارند و هر از گاهی از ورزش در فضای باز هم لذت می‌برند.

علاوه‌بر این، زمان شارژ این ساعت بسیار مناسب است، به طوری که یک ساعت و 22 دقیقه طول می‌کشه تا از حالت خاموش به حالت کامل و از حالت خاموش به 38 درصد در 15 دقیقه برسه و این خصوصیت برای زمانی که به شارژ شدن سریع ساعت خود نیاز دارید و در شرف خروج از خانه یا محل کار هستید، بسیار مفید است.

نوشته های مرتبط

بهترین گوشی‌های شیائومی در 2023 و جدیدترین در 2024

بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2023 و جدیدترین در 2024

بهترین اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل و بهترین مارک در 2024