بهترین ساعت هوشمند شیائومی 2023 و جدیدترین در 2024

کمتر کسی به ساعت‌های هوشمند علاقه ندارد؛ اما گران بودن اپل واچ و گلکسی واچ سبب شده تا برندهای معتبر دیگر به گزینه خرید تبدیل شوند. شیائومی و برندهای زیرمجموعه اش، مدل‌های بی نظیری از اسمارت واچ را با قابلیت‌های مختلف و البته قیمت مناسب به بازار عرضه می‌کند و توانسته فروش بالایی در رده ساعت‌های هوشمند میان‌رده کسب کند. در این مقاله از لیپک، شما را با جدیدترین و بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی آشنا خواهیم کرد.

انواع ساعت‌های هوشمند شیائومی

شیائومی مثل بازار موبایل‌ های هوشمند خود که محصولات خود را با چند برند زیرمجموعه تولید می‌کند، در زمینه ساعت‌های هوشمند نیز با چند نام مختلف، مدل‌های مختلفی از انواع ساعت هوشمند را به بازار عرضه کرده است. برندهای زیر همگی متعلق به شیائومی بوده و از کیفیت مطلوبی برخوردارند:

نام برند نام انگلیسی آدرس وبسایت رسمی
میبرو Mibro mibrofit.com
می واچ Mi Watch mi.com
شیائومی واچ Xiaomi Watch mi.com
ردمی واچ Redmi Watch mi.com
پوکو واچ Poco Watch po.co
مایمو Maimo maimo.co
هایلو Haylou haylou.com

 

توجه داشته باشید که برخلاف باور عمومی، ساعت‌های هوشمند امیزفیت (Amazfit) متعلق به برند شیائومی نمی‌باشد.

جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی 2023

آخرین و جدیدترین مدل‌های ساعت هوشمند که توسط شیائومی و برندهای زیرمجموعه آن به بازار عرضه شده Xiaomi Watch S3 ،Watch 2 Pro و Smart Band 8 Pro نام دارند. شاید بتوان ساعت هوشمند Watch 2 Pro را پرچمدار ساعت هوشمند شیائومی نامید که قیمت بالاتری از سایر مدل‌ها دارد.

  Smart Band 8 Pro Watch S3 Watch 2 Pro
ابعاد 46×33.35×9.99mm 47x47x12mm 47.6×45.9×11.8mm
صفحه‌نمایش 1.74-inch AMOLED,336x480px 1.43-inch AMOLED,466x466px 1.43-inch AMOLED,466x466px
عمر باتری تا 14 روز تا 15 روز تا 65 ساعت
حالات ورزشی بیش از 150 حالت بیش از 150 حالت بیش از 150 حالت
وزن 22.5 گرم (بدون بند) 44 گرم 54.5 گرم
ضد آب گواهی 5ATM گواهی 5ATM گواهی 5ATM

 

مقایسه بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی 2023 و 2024

محصولات شیائومی را می‌توان با اطمینان خاطر خریداری و استفاده کرد. ساعت‌های هوشمند شیائومی چه از نظر نرم‌افزاری و چه سخت‌افزاری، کیفیت بسیار مطلوبی دارند که در کنار قیمت مناسب و تنوع در طراحی، جز بهترین ساعت‌های هوشمند بازار محسوب می‌شوند و با سنسورهای مختلف خود، طیف گسترده‌ای از کاربردهای ساعت هوشمند را پوشش می‌دهند.

رتبه نام مدل مهم‌ترین مشخصات فنی
1 Xiaomi Watch 2 Pro صفحه‌نمایش AMOLED 1.43 اینچی با رزولوشن بالا، 54 گرم، پردازنده Snapdragon W5 Gen1، سیستم عامل WearOS، دارای eSIM، GPS پیشرفته، ضربان قلب و نظارت بر اکسیژن خون، 55 ساعت باتری در نسخه LTE و 65 ساعت در نسخه BT، بیش از 150 حالت ورزشی، استاندارد ضد آب 5ATM
2 Xiaomi Watch 2 صفحه‌نمایش AMOLED 1.43 اینچی با وضوح بالا، 54 گرم، پردازنده Snapdragon W5 Gen1، سیستم عامل WearOS، تماس اضطراری، GPS سطح بالا، نظارت بر ضربان قلب و SpO2، باتری 65 ساعته، 160 حالت ورزشی، استاندارد ضد آب 5ATM
3 Xiaomi Watch S3 صفحه‌نمایش AMOLED 1.43 اینچی با وضوح بالا، قاب قابل تعویض، سیستم عامل HyperOS، تماس اضطراری. ناوبری 5 سیستم GNSS دو باند، GPS پیشرفته، نظارت بر ضربان قلب و SpO2، باتری تا 15 روز با استفاده معمولی، NFC، میکروفون و بلندگو، 150 حالت ورزشی، استاندارد ضد آب 5ATM
4 Xiaomi Watch S1 Pro صفحه‌نمایش 1.47 اینچی AMOLED، تاج چرخان، بدنه فولادی ضد زنگ، کریستال یاقوت کبود، 5 سیستم GPS دو بانده. سیستم عامل ساعت MIUI. دریافت و پاسخ تماس ها. 100 حالت ورزشی، نظارت بر ضربان قلب و SpO2، دارای 14 روز عمر باتری، استاندارد ضد آب 5ATM
5 Xiaomi Watch S1 ظرافت و عملکرد بالا، کریستال یاقوت کبود، قاب فولادی ضد زنگ، صفحه‌نمایش 1.43 اینچی AMOLED، دریافت و پاسخ تماس‌ها، GPS دو باند، 117 حالت ورزشی، نظارت بر ضربان قلب و SpO2، شارژ بی‌سیم، باتری 12 روزه، استاندارد ضد آب 5ATM
6 Xiaomi Watch S1 Active اسپرت و شیک، صفحه‌نمایش 1.43 اینچی AMOLED، قاب فلزی و سبک‌وزن، دریافت و پاسخ تماس‌ها، GPS دو بانده، 117 حالت ورزشی، نظارت بر ضربان قلب و SpO2، باتری 12 روزه، استاندارد ضد آب 5ATM
7 Xiaomi Mi Watch صفحه‌نمایش 1.39 اینچی با وضوح بالا، طراحی سبک وزن 32 گرم، GPS پیشرفته، نظارت بر ضربان قلب و SpO2، باتری 16 روزه، 117 حالت ورزشی، استاندارد ضد آب 5ATM
8 Redmi Watch 4 صفحه‌نمایش 1.97 اینچی AMOLED LTPS 5 هرتز و 600 نیت، فریم آلومینیومی با چرخ فولادی ضد زنگ، باتری 470 میلی‌آمپر ساعتی با میانگین استقلال 20 روزه، سنسور 4 کانال PPG، 150 حالت ورزشی، تراشه GNSS مستقل با 5 سیستم موقعیت‌یابی، مقاومت در برابر آب 5ATM
9 Redmi Watch 3 صفحه‌نمایش 1.75 اینچی AMOLED، روکش فلزی، چند سیستم یکپارچه GNSS، استاندارد ضد آب 5ATM، پشتیبانی از پاسخگویی به تماس‌ها از طریق بلوتوث، 120 حالت ورزشی، تا 12 روز باتری.
10 Redmi Watch 2 Lite صفحه‌نمایش لمسی 1.55 اینچی اچ‌دی، 100 حالت ورزشی، استاندارد ضد آب 5ATM، سیستم GPS با دقت بالا، اندازه‌گیری SpO2، باتری 10 روزه.
11 Xiaomi Mi Watch Lite صفحه‌نمایش 1.4 اینچی TFT، سیستم GPS یکپارچه، نظارت بر ضربان قلب و خواب، باتری 9 روزه، استاندارد ضد آب 5ATM، دارای 11 حالت ورزشی.

 

بهترین ساعت هوشمند شیائومی از نظر قیمت

جدول بخش قبل، منتخبی از بهترین مدل ساعت هوشمند شیائومی را نمایش می‌داد اما این برند، تنوع بسیار بیشتری در بازار ساعت‌های هوشمند را ارائه کرده است. در این بخش، بهترین ساعت‌های شیائومی از کمترین قیمت تا بیشترین قیمت را با پوشش اکثر برندهای متعلق به شیائومی به شما معرفی می‌کنیم.

ساعت هوشمند Haylou GST Lite

ساعت Haylou GST Lite مقرون‌به‌صرفه‌ترین ساعت هوشمند است که با اعتبار شیائومی در بازار وجود دارد. برخلاف قیمت، این دستگاه یک ساعت هوشمند تمام‌عیار محسوب می‌شود و استاندارد ضد آب IP68 نیز دارد. طراحی ساعت به شکل مستطیلی و با وزن مناسبی است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این ساعت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عمر باتری طولانی
  • وزن سبک 42 گرمی
  • سنسور‌های ضربان قلب و اکسیژن خون با نظارت 24 ساعته
  • نمایشگر 1.69 اینچی با کیفیت HD
  • پنل TFT با رزولوشن 280 در 240 پیکسل
  • ردیابی فعالیت‌های ورزشی مانند پیادروی، دوچرخه‌سواری، بدنسازی، قایق‌سوری و کوهنوردی
  • عمر باتری 9 روزه در حالت نظارت سلامتی 24 ساعته و 20 روزه بدون نظارت 24 ساعته

ساعت هوشمند Haylou GS

ساعت‌های هوشمند هایلو جزء رده اقتصادی با عملکرد بالا هستند. هایلو جی‌اس با صفحه دایره‌ای شکل، ظاهر اسپرتی دارد و با در نظر گرفتن قیمت پایین آن می‌تواند یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی درنظر گرفته شود. این ساعت دارای گواهی استاندارد IP68 بوده که قابلیت ضد آب و گردوغبار را به این ساعت اضافه می‌کند. سایر امکانات این مدل را در زیر مشاهده کنید:

  • پنل TFT نمایشگر
  • سایر پنل 1.28 اینچ با حساسیت تاچ بالا
  • رزولوشن 240 در 240 پیکسل (نقطه ضعف)
  • امکان پایش برخی از فعالیت‌های ورزشی نظیر پیادروی، دو، ژیمناستیک، یوگا، دوچرخه‌سواری، بسکتبال و فوتبال
  • پایش اکسیژن خون با سیستم هشدار‌های سلامتی
  • باتری 220 میلی‌آمپری با دوام بین 8-20 روز

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان

اسمارت واچ Redmi Watch 2 Lite

ساعت Redmi Watch 2 Lite یک ساعت هوشمند مربعی از برند شیائومی است که مجموعه‌ای از ویژگی‌های قوی را برای کاربران اندروید و آیفون ارائه می‌دهد. از نظر طراحی، شباهت زیادی به شیائومی Mi Watch Lite دارد اما یک قاب پلاستیکی مات 41 میلی‌متری با صفحه‌نمایش 1.5 اینچی TFT 320×360 عرضه می‌کند که به‌طور کلی زوایای دید مناسبی دارد. با این ساعت هوشمند قابلیت‌هایی مانند نمایش اعلان‌ها، قابلیت دانلود واچ‌فیس‌های متنوع، کنترل موسیقی در حال پخش در گوشی و مشاهده به‌روزرسانی‌های آب‌وهوا را خواهید داشت. سایر ویژگی‌های ردمی واچ 2 لایت در زیر لیست شده است:

  • قابلیت اتصال به آیفون و اندروید
  • قاب 41 میلی‌متری
  • نمایشگر TFT در سایز 1.5 اینچی
  • دارای GPS
  • دوام باتری تا 10 روز با استفاده معمولی (5 روز استفاده سنگین)
  • مانیتور ضربان قلب، اکسیژن خون و پایش خواب
  • ضد آب و مناسب برای شنا با گواهی 5ATM
  • رزولوشن 320 در 360 پیکسل

ساعت هوشمند شیائومی Mibro GS

ساعت شیائومی Mibro GS از نمایشگر AMOLED با کیفیت و نرخ نوسازی 60 هرتز استفاده می‌کند و 1.43 اینچ اندازه دارد. وزن این ساعت 56 گرم است که به نسبت سایر ساعت‌های این رده قیمتی، کمی سنگین به نظر می‌رسد. این ساعت از حدود 70 حالت ورزشی مانند دویدن، پیاده‌روی، تنیس، فوتبال و … پشتیبانی می‌کند. Mibro ضد آب بوده و تا فشار 50 متر در برابر آب مقاوم هست؛ بنابراین به راحتی می‌توانید با آن به استخر بروید. جنس بدنه از فلز بوده و جنس بند آن نیز سیلیکونی است.

همچنین باتری 460 میلی‌آمپر ساعتی این اسمارت واچ، دوام 100 ساعتی برای آن به ارمغان می‌آورد و با استفاده معمولی تا 25 روز نیاز به شارژ مجدد نخواهد داشت. این ساعت برای روزمره و ورزش مناسب است و سنسورهای ضربان قلب، SpO2 برای پایش اکسیژن خون، پایش خواب و شتاب‌سنج نیز دارد. دیگر ویژگی‌های آن عبارت است از:

  • ابعاد 24.8 در 1.18 در 4.65 میلی‌متر
  • نرخ تازه‌سازی تصویر 60 هرتزی
  • صفحه‌نمایش لمسی
  • کنترل موزیک
  • پشتیبانی از نمایش اعلان فارسی
  • پاسخ‌دهی از طریق اتصال به هندزفری و بدون قابلیت مکالمه

ساعت هوشمند شیائومی مدل Xiaomi Watch Lite

ساعت هوشمند شیائومی واچ لایت یکی از هیجان‌انگیزترین ساعت‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه در بازار است و ارزش خرید بالایی دارد. صفحه‌نمایش رنگی 1.4 اینچی TFT با وضوح 320*320 که در برابر آب هم مقاوم است، با ساعت‌هایی نظیر Amazfit Bip U برابری می‌کند. این مدل ساعت هوشمند شیائومی دارای 11 نمایه تمرینی شامل دویدن، دوچرخه‌سوری، شنا، پیاده‌روی و … نیز است. همچنین شما با خرید این ساعت، GPS داخلی برای ردیابی دقیق تمرینات در فضای باز را در اختیار خواهید داشت.

عمر باتری این ساعت هم در نوع خود عالی‌ست و با استفاده معمولی تا 7 روز دوام خواهد داشت. یک مانیتور ضربان قلب روی آن وجود دارد، اما سنسور SpO2 که این تقریباً در هر ساعت هوشمندی وجود دارد را ارائه نکرده است.

ساعت شیائومی مدل Maimo WT2105

شیائومی مایمو در سال ۲۰۲۱ معرفی شد و در چهار رنگ سفید، مشکی، سبز و نارنجی عرضه می‌شود.صفحه‌نمایش این ساعت 1.69 اینچی و مربعی شکل است. بدنه آن نیز از جنس آلومینیوم و بند آن به صورت سیلیکونی طراحی شده که ضد حساسیت بوده و واکنش‌های حساسیت پوستی ایجاد نمی‌کند. وزن Maimo WT2105 فقط 24 گرم است که در مقایسه با سایر ساعت‌های هوشمند بسیار سبک محسوب می‌شود.

این ساعت بیشترین امکانات خودش را معطوف به سلامت کرده و با اندازه‌گیری و پایش ضربان قلب، نظارت بر سطح اکسیژن خون و ردیابی خواب یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی برای ورزشکاران خواهد بود. این دستگاه به دو صورت 7 ساعته و 24 ساعته می‌‌تواند ضربان قلب را پایش کند. Maimo WT2105 ضد آب بوده و می‌توان در استخر نیز از آن استفاده کرد. برای استفاده بهتر از این ساعت هوشمند برند شیائومی بهتر است اپلیکیشن Maimo Fit را دانلود و نصب کنید تا با بازدهی بیشتر، ورزش‌های مختلف مثل شنا و کوهنوردی را ر صد کنید.

ساعت هوشمند Poco Watch شیائومی

با یک شبیه‌سازی از روی Mi Watch Lite و Redmi Watch 2، شیائومی ساعت هوشمند Poco Watch را به بازار عرضه کرده است. این ساعت هوشمند صفحه‌نمایش AMOLED 1.6 اینچی و رزولوشن 320*260 را برای شما به ارمغان می‌آورد. با این ساعت، یک صفحه‌نمایش همیشه‌روشن (Always-On Display) در اختیار خواهید داشت که در محدوده قیمتی پایین، کمیاب است. این دستگاه با تلفن‌های هوشمند اندروید و iOS سازگار است و 100 حالت تناسب اندام را به همراه دارد که با GPS آن می‌توان تمرینات را در فضای باز رصد کرد.

مانیتور ضربان قلب این ساعت عملکرد مناسبی ندارد اما برای کسانی که به دنبال ردیابی سطحی تمرینات خود هستند، می‌تواند راضی‌کننده باشد. پوکو اعلام کرده که باتری آن با ظرفیت 225 میلی‌آمپر ساعت می‌تواند تا 14 روز در حالت استفاده معمولی دوام بیاورد اما در واقعیت این مدت تا هفت روز است که البته باز هم عمر باتری قابل قبولی محسوب می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: بهترین ساعت‌های هوشمند 2023

ساعت هوشمند شیائومی مدل Smart Band 7 Pro

ساعت شیائومی Smart Band 7 Pro یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی است که می‌تواند برای ردیابی فعالیت‌های ورزشی و سلامت شما مورد استفاده قرار بگیرد. این ساعت با ابعاد 11 در 28.8 در 44.7 میلی‌متر و با وزن 20.5 گرم به بازار عرضه شده که با اندروید و iOS سازگار است

جنس بدنه Smart Band 7 Pro از پلاستیک پلی‌کربنات است و در برابر آب و گردوغبار از خود مقاومت نشان می‌دهد. نمایشگر این ساعت 1.6 اینچ سایز دارد و از پنل پیشرفته امولد با رزولوشن 490 در 190 بهره می‌برد. فرم صفحه‌نمایش مستطیلی شکل آن نیز تراکم پیکسلی 326 پیکسل بر اینچ را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. باتری لیتیوم یونی 235 میلی‌آمپر ساعتی این اسمارت واچ نیز برای کاربری روزمره و ورزشی کاملاً مناسب است.

اسمارت واچ شیائومی مدل Mi Watch

شیائومی Mi Watch یکی از محصولات ارزشمند شیائومی بوده که از نمایشگر 1.39 اینچی امولد استفاده می‌کند. این نمایشگر کیفیت مناسبی داشته، رنگ‌ها را به صورت شفاف نشون می‌دهد و در نور، روشنایی کافی دارد. دو دکمه فیزیکی در بغل قاب این ساعت وجود دارد که کارکرد ساعت را برای کاربر راحت‌تر می‌کند. همچنین نمایشگر از حالت همیشه‌روشن هم پشتیبانی می‌کند که البته می‌تواند روی عمر باتری تاثیر بگذارد. ضخامت این ساعت به 2 سانتی‌متر می‌رسد و ابعاد آن حدود 5 در 5 سانتی‌متر هست.

در منوی اپلیکیشن‌های این ساعت می‌توانید به نمایه‌های مختلفی شامل آمار فعالیت‌ها، تاریخچه تمرینات، سنجش ضربان قلب، سنجش غلظت اکسیژن خون، پایش خواب، سطح استرس، تمرینات تنفسی و ذخیره انرژی دسترسی داشته باشید. عمر باتری 420 میلی‌آمپر ساعتی این مدل اسمارت واچ با استفاده عادی تا 16 روز داوم خواهد داشت.

ساعت شیائومی MI Band 7 Pro

ساعت شیائومی Band 7 Pro صفحه‌نمایش مستطیلی شکل این ساعت نسبتاً بزرگ بوده و با اندازه 1.64 اینچی و پنل امولد یکی از بهترین نمایشگر‌ها را در این محدوده قیمتی دارد. این نمایشگر رزولوشن 456 در 280 را ارائه می‌دهد و مقدار روشنایی آن به 500 نیت هم می‌رسه. این محصول از بند 22 میلی‌متری استفاده می‌کند و طول آن از 130 تا 205 میلی‌متر قابل تغییره. این ساعت به امکانات ورزشی زیادی مجهز شده که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌شود به سنسور ضربان قلب 24 ساعته اشاره کرد. در کنار آن به صورت 24 ساعته سنسور سطح اکسیژن خون هم وجود دارد. دو سنسور مهم دیگر این ساعت، سنسور‌های پایش خواب و سنجش میزان استرس هست که آن را تبدیل به یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی کرده.

با اپلیکیشن Mi Fitness که بر روی ساعت نصب شده می‌تونین اطلاعات مربوط به حدود 100 فعالیت مختلف ورزشی را بررسی کنید. نکته جالب در مورد این ساعت پشتیبانی از زبان فارسیه. ویژگی‌ها و قابلیت‌های مهم این ساعت شامل حسگرهای ورزشی، کنترل موسیقی، کنترل دوربین، قدم شمار، پایش خواب، سنجش میزان استرس، ضربان قلب و سنسور سنجش سطح اکسیژن خون می‌باشد.

شاید علاقه داشته باشید: مقایسه ساعت هوشمند سامسونگ و شیائومی

ساعت هوشمند شیائومی Watch S1 Active

ویژگی‌های اصلی نمایشگر ساعت S1 Active شامل نمایشگر امولد 1.43 اینچی با تراکم پیکسلی 326 و با قابلیت همیشه‌روشن می‌باشد. طراحی ساعت به صورت دایره‌ای شکل بوده و دو دکمه فیزیکی در اطراف کیس آن وجود دارد. این ساعت به لطف میکروفون و بلندگوی داخلی آن، قابلیت مکالمه نیز دارد که با یک ضربه روی نمایشگر می‌توانید به تماس‌های خود پاسخ داده و یا رد تماس کنید

با این ساعت حدود 117 فعالیت ورزشی را قابل ردیابی است که شاخص‌های دقیق و مفیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد. باتری ساعت با ظرفیت 470 میلی‌آمپری عمر بالایی دارد و با استفاده معمول تا 24 روز نیازی به شارژ مجدد نخواهد داشت. به‌طور کلی Watch S1 Active جز بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی است که با امکانات کامل و البته قابلیت مکالمه، قیمت بالایی نیز دارد.

حرف آخر: کدام ساعت شیائومی؟

شیائومی با مجموعه‌ای از برندهای مختلف در بازار ساعت‌های هوشمند فعالیت دارد و تنوع برند در کنار تنوع مدل، مقایسه ساعت‌های هوشمند شیائومی را سخت و انتخاب بهترین آنها را نیز چالش‌برانگیز می‌کند. تلاش کردیم در این مقاله، اطلاعات کاملی در اختیار شما قرار دهیم و امیدواریم توانسته باشیم در تصمیم‌گیری خرید ساعت هوشمند شیائومی به شما کمک کرده باشیم.

جدیدترین ساعت‌های هوشمند شیائومی کدامند؟

آخرین و جدیدترین مدل های ساعت هوشمند که توسط شیائومی و برندهای زیرمجموعه آن به بازار عرضه شده Xiaomi Watch S3 ،Watch 2 Pro و Smart Band 8 Pro نام دارند.

بهترین ساعت هوشمند شیائومی از نظر باتری کدام است؟

باتری ساعت هوشمند شیائومی Watch S1 Active قدرت بالایی دارد و در استفاده معمولی تا 24 ساعت دوام می‌آورد.

بهترین ساعت بدنسازی و فیتنس شیائومی چیست؟

شیائومی Mi Band 8 بهترین ردیاب تناسب اندام ارزان است. این ساعت آمار کلیدی تناسب اندام را ردیابی می‌کند و ابزارهای مفیدی برای نظارت بر سلامتی بدن ارائه می‌دهد.

کدام ساعت شیائومی قابلیت مکالمه دارد؟

Redmi Watch 3 و Watch S1 Active و Xiaomi Watch S1 از قابلیت مکالمه و پاسخ به تماس‌ها برخوردار هستند.

منابع: alixblog.com | mi.com | cnet.com

نوشته های مرتبط

بهترین ساعت هوشمند تا یک میلیون

بهترین ساعت هوشمند تا 2 میلیون 2023 (آذر 1402)

بهترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ در سال 2023