بهترین لپ تاپ های سری Yoga لنوو در سال 2023 (اسفند 1401)

در مطلب امروز قراره شما رو با بهترین لپ تاپ های یوگا لنوو آشنا کنیم که هر کدوم از اون‌ها می‌تونه نیازهای خیلی‌هایی که به دنبال یه لپ تاپ مناسب می‌گردن رو برآورده کنه. اگه سوال‌تون اینه که در بین لپ تاپ های مطرح جهان مانند لپ تاپ های اپل، دل و ایسوس و غیره، کدوم برند محصول درجه یکی رو عرضه می‌کنه، باید بگوییم که برند لنوو با تولید و عرضه بهترین لپ تاپ های Yoga که 2 در 1 هستند، تونسته کیفیت خودش رو در بین تموم برندها نشون بده و حرفش رو بزنه. حالا که حرف از بهترین لپ تاپ های یوگا شد، اجازه دهید در ادامه مجله لیپک به بعضی از اون‌ها اشاره کنیم.


بیشتر بخوانید:

مقایسه لپ تاپ های ایسوس و لنوو

12 از بهترین لپ تاپ های لنوو

بهترین لپ تاپ های سری ThinkPad


بهترین لپ تاپ های Yoga موجود در بازار

در این بخش از مقاله قصد داریم به بهترین لپ تاپ های یوگا لنوو اشاره کنیم که خیلی از طرفداران این فناوری، منتظر یکی از بهترین لپ تاپ های این برند چینی هستند که بالاخره تونستن جدیدترین لپ تاپ لنوو یعنی لپ تاپ یوگا 9 آی رو ببینن که امکانات فوق‌العاده‌ای رو در اختیارشون قرار می‌دهد. از لپ تاپ هایی که در ادامه به اون‌ها اشاره می‌کنیم که عبارتند از لپ تاپ یوگا 9 آی، یوگا 7، یوگا 6، لپ تاپ یوگا 900 و لپ تاپ تینک بوک 14s.

لپ تاپ یوگا 9 آی از لنوو

اگه قراره باشه به اولین لپ تاپی که از برند یوگا شرکت لنوو اشاره کنیم، ترجیح می‌دهیم نام لپ تاپ لنوو یوگا 9 آی رو بیاریم که از جدیدترین و بهترین لپ تاپ های یوگا لنوو 2 در 1 امروز در نظر گرفته می‌شه و می‌تونین اون رو به شکل عدد 8 فارسی (به صورت چادری) قرار بدین. فقط کافیه صفحه نمایش لمسی 14 اینچی 1920 در 1080 پیکسلی اون رو به پشت برگردونین. این لپ تاپ با امکاناتی که داره، تونسته خودش رو تو دل خیلی از افراد جا کنه. اگه بخواهیم از اون امکانات بگوییم، می‌تونیم به داشتن یه پردازنده Intel Core i7، پردازنده گرافیکی Intel Iris Xe، حافظه داخلی تا 1 ترابایت، حافظه رم تا 16 گیگابایت، قلم لمسی، وای فای و خیلی چیزهای دیگه اشاره کرد.

بهترین لپ تاپ های یوگا لنوو

تا یادمون نرفته بد نیست به بخشی از مزیت‌های این لپ تاپ اشاره کنیم و اون هم اینه که عمر باتری قوی داره و اگه به درستی از باتری اون استفاده کنین، می‌تونین حدود 13 تا 14 و حتی 15 ساعت از اون استفاده کنین و نیازی به شارژ مجدد هم نداشته باشین. البته تموم شدن باتری این لپ تاپ مثل هر وسیله دیگه‌ای به نحوه استفاده‌تون بستگی داره و اگه کارهای سنگینی با اون انجام بدین، به طبع ظرفیت باتری اون زودتر تموم می‌شه. به هر حال، اگه به دنبال مدل اولد 2.8k با رزولوشن 2880 در 1800 پیکسل یا به دنبال مدل اولد 4k با رزولوشن 3840 در 2400 پیکسلی هستین، باید منتظر بمونین تا این مدل‌ها در ماه‌های آینده عرضه بشن. نکته جالبی که درباره یکی از این مدل‌ها یعنی مدل Yoga Book 9i بیشتر از همه به چشم میاد، اینه که به 2 صفحه نمایش اولد مجهزه و بعد از تهیه‌اش، می‌تونین هر 2 صفحه نمایش اون رو همزمان داشته باشین و اون‌وقته که فضای بیشتری برای انجام کارهاتون دارین.

نکته: برای خرید و مشاهده قیمت لپ تاپ های لنوو کلیک کنید

لپ تاپ یوگا 7 از لنوو

لپ تاپ لنوو یوگا 7 هم یکی دیگه از لپ تاپ های 2 در 1 برند لنوو به حساب میاد که طراحی درجه یک و کیفیت موردپسندی رو در اختیار کاربرانش قرار می‌ده و اجازه می‌ده از کار کردن با اون لذت بیشتری ببرن. با اینکه این سری از بهترین لپ تاپ های یوگا لنوو عملکرد کاملی داره، اما خیلی نمی‌شه اون رو در کنار تاپ لنوو Yoga Book 9i قرار داد. منتها در کنار اون لپ تاپ، از جدیدترین لپ تاپ‌های لنوو به حساب میاد که از امکانات رفاهی مانند پردازنده Intel Core i7 نسل دوازدهم، به صفحه نمایش 14 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل با 400 نیت روشنایی و نرخ رفرش 90 هرتز، پردازنده گرافیکی اینتل آیریس Xe، حافظه داخلی تا 1 ترابایت، حافظه رم تا 16 گیگابایت، یه قلم و … برخورداره و اون رو می‌شه در لیست بهترین لپ تاپ های Yoga قرار داد.

لپ تاپ یوگا 7 از لنوو

لپ تاپ یوگا 6 از لنوو

سومین لپ تاپ یوگا که در لیست بهترین لپ تاپ های یوگا لنوو می‌گذاریم، لپ تاپ لنوو یوگا 6 هست. این لپ تاپ که به پردازنده Ryzen 7، پردازنده گرافیکی Intel Iris Xe، صفحه نمایش 14 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل با روشنایی 300 نیت، حسگر اثر انگشت، حافظه رم تا 16 گیگابایت، تا 1 ترابایت حافظه داخلی و … مجهزه، برای کارهای سخت و پیچیده مانند مهندسی و حتی برای کارهای روزمره می‌تونه گزینه مناسبی برای خرید به حساب بیاد. حرف از پردازنده رایزن به میون اومد، بهتره بگوییم رایزن با اینکه جدیدترین سخت افزار از AMD نیست، اما هنوز هم می‌شه اون رو در حد یه پردازنده بسیار سریع دونست.


بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های مهندسی 2023

بهترین لپ تاپ های برنامه نویسی


لپ تاپ یوگا 6 از لنوو

از ویژگی‌های مثبت این لپ تاپ مانند ظرفیت بالای باتری اشاره کرد که عمر زیادی داره و می‌تونین حدود 18 تا 19 ساعت بدون اینکه دنبال شارژ کردن مجدد اون باشین، از اون در هر جای منزل یا بیرون منزل استفاده کنین. اما اگه اگه بخواهیم به یکی از ویژگی‌های منفی این لپ تاپ اشاره کنیم، می‌تونیم از صفحه کلید اون بگوییم که نمی‌تونین به پشت لپ تاپ برگردونین تا به یه تبلت تبدیل بشه.

لپ تاپ یوگا 900 از لنوو

یکی دیگه از بهترین لپ تاپ های یوگا لنوو هم لپ تاپ یوگا 900 ست که اون هم یکی از بهترین لپ تاپ های یوگا لنوو محسوب می‌شه و به امکاناتی مانند پردازنده Intel Core i7، پردازنده گرافیکی Intel 520، حافظه رم تا 8 گیگابایت و حافظه داخلی تا 512 گیگابایت، قلم مخصوص و … مجهزه که از این لحاظ نسبت به لپ تاپ های قبلی مقاله امروز، سطح برابری از امکانات رو برای کاربرش فراهم می‌کنه و برای کارهای سنگین به خصوص اجرای بازی‌های سنگین هم می‌تونه مناسب باشه. لنو در تولید لپ تاپ یوگا 900 ترجیح داده این لپ تاپ 2 در 1 رو با یه صفحه نمایش 13 اینچی با رزولوشن 3200 در 1800 عرضه کنه که نشون می‌ده از لپ تاپ های قبلی مقاله امروز چیزی کم نداره و یه تصویر باکیفیت رو براتون مهیا می‌کنه.

نکته: برای مطالعه و مشاهده بهترین لپ تاپ ها مقاله بهترین لپ تاپ های 2023 در بازار ایران را مطالعه کنید.

لپ تاپ یوگا 900 از لنوو

لپ تاپ تینک بوک یوگا 14s از لنوو

آخرین لپ تاپ مقاله امروز که می‌خواهیم به اون اشاره کنیم، لپ تاپی نیست جز لپ تاپ تینک بوک 14 اس یوگا که اون هم از اون دسته از لپ تاپ های 2 در 1 به حساب میاد که مثل لپ تاپ های قبلی انعطاف‌پذیری بالایی داره و یه صفحه نمایش 14 اینچی که رزولوشن 1920 در 1080 پیکسلی داره، فضای بزرگ‌تری رو در اختیارتون قرار می‌ده و می‌تونین نهایت استفاده رو از اون داشته باشین.

لپ تاپ تینک بوک یوگا 14s از لنوو

از امکانات دیگه این لپ تاپ هم نباید بگذریم که از بین اون امکانات می‌تونیم به پردازنده Intel Core i7، پردازنده گرافیکی Intel Iris Xe، حافظه رم تا 16 گیگابایت، حافظه داخلی تا 1 ترابایت، داشتن یه قلم، درگاه‌های مختلف اشاره کرد. البته ویژگی‌های منفی هم در این لپ تاپ دیده می‌شه که می‌تونیم به عمر پایین باتری‌اش اشاره کرد. یعنی برعکس لپ تاپ های قبلی که تا 14 ساعت بدون شارژ مجدد می‌تونسه به کارش ادامه بده، لپ تاپ تینک بوک 14 اس یوگا حداکثر تا 9 یا 10 ساعت می‌تونه ظرفیت باتری‌اش رو نگه داره.

کلام آخر

در مقاله امروز تموم سعی‌مون رو کردیم تا در بین لپ تاپ های مطرح جهان و در بین لپ تاپ های برند لنوو، شما رو با بهترین لپ تاپ های یوگا لنوو مانند لپ تاپ یوگا 9i، یوگا 7، یوگا 6، لپ تاپ تینک بوک 14s و لپ تاپ یوگا 900 آشنا کنیم که امکانات درجه یکی رو در اختیار افرادی قرار می‌دن که به کار با یه لپ تاپ حرفه‌ای احتیاج دارن. در ضمن، اگه بعد از مطالعه مطلب امروز به خرید یکی از این لپ تاپ ها علاقه‌مند شدید، قبل از خرید بهتره قیمت دقیق اون‌ها رو از منابع موثق پیگیری کنین.

نوشته های مرتبط

بهترین گوشی‌های شیائومی در 2023 و جدیدترین در 2024

بهترین اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل و بهترین مارک در 2024

بهترین cpu برای گیم: منتخب پردازنده‌های گیمینگ 2023 و 2024