راهنمای خرید ساعت هوشمند 2023 (آذر 1402)

راهنمای خرید ساعت های هوشمند 2023

ساعت‌های هوشمند طی سال‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین دیوایس‌ها در بازار تبدیل شده‌اند. این گجت‌ها طراحی ظاهری زیبایی دارند و همچنین بسیار کاربردی هستند. اما به علت تنوع بسیار بالای ساعت هوشمند در بازار، افراد در زمان خرید آن‌ها دچار تردید می‌شوند. چرا که نمی‌دانند که کدام ساعت هوشمند برای آن‌ها مناسب است. به همین خاطر، در این مطلب با راهنمای خرید ساعت هوشمند همراه شما هستیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید. برای خرید گوشی کلیک کنید.

فهرست مطالب

هنگام خرید ساعت هوشمند به چه نکاتی توجه کنیم؟

احتمالا شما هم می‌خواهید بدانید که هنگام خرید ساعت هوشمند به چه نکاتی توجه کنیم. به‌طور کلی در راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند، نکاتی مانند کیفیت و طراحی، سیستم‌عامل، سازگاری با انواع گوش‌های موبایل، ابعاد صفحه‌نمایش، رابط کاربری و برخی نکات دیگر وجود دارند که توجه به آن‌ها ضروری است. در واقع شما با توجه به نکات مهم خرید ساعت هوشمند، می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه با هر یک از این نکات آشنا می‌شویم.


بیشتر بخوانید: مقایسه ساعت هوشمند سامسونگ با شیائومی


کیفیت و طراحی

یکی از مهم‌ترین نکات خرید ساعت هوشمند، توجه به کیفیت ساخت این گجت است. با توجه به این که شما به‌صورت روزمره از ساعت هوشمند خود استفاده می‌کنید، این گجت پوشیدنی باید مقاومت بالایی داشته باشد و بعد از استفاده‌ای کوتاه دچار مشکل نشود. برندهایی مانند اپل، شیائومی، سامسونگ، کیسلکت، هوآوی و امیزفیت از بهترین‌ها در زمینه تولید ساعت‌های هوشمند باکیفیت هستند.

نکته مهم دیگر، توجه به طراحی ساعت هوشمند است. شما باید به سراغ ساعت هوشمندی بروید که از نظر طراحی، زیبا بوده و طراحی آن کاربردی نیز باشد. برخی ساعت‌های هوشمند مربع و برخی دیگر گرد هستند. به همین خاطر شما باید مطابق با سلیقه خود، ساعتی با طراحی مناسب خریداری کنید.

نکات خرید ساعت هوشمند

سیستم عامل

قطعا خرید یک ساعت هوشمند ارزان می‌تواند گزینه مناسبی برای بسیاری از افراد باشد. اما نباید فراموش کرد که بیشتر ساعت‌های هوشمند ارزان، سیستم عامل مناسب و کارآمدی ندارند که این امر یکی از بزرگ‌ترین نقاط ضعف آن‌ها به‌شمار می‌آید. درواقع اگر می‌خواهید از ساعت هوشمند خود به‌صورت بهینه استفاده کنید، حتما باید به سراغ محصولی با سیستم عامل کاربردی و مشهور بروید. برندهای هوآوی، شیائومی، اپل، سامسونگ، امیزفیت و کیسلکت ساعت‌های هوشمند خود را با سیستم‌عامل بهینه به بازار عرضه می‌کنند و از این نظر، محصولات آن‌ها گزینه‌های خوبی برای خرید هستند.

سازگاری با گوشی

یکی دیگر از نکاتی که در راهنمای خرید ساعت‌های هوشمند اهمیت بسیار زیادی دارد، سازگاری این گجت پوشیدنی با گوشی موبایل شما است. برای مثال، ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ، با گوشی‌های اپل سازگار نیستند و نمی‌توانند به آن‌ها متصل شوند. پس اگر صاحب یک گوشی آیفون هستید، خرید ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ نمی‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. البته بیشتر ساعت‌های هوشمند با انواع گوشی‌های اندرویدی و آیفون سازگاری دارند و تنها باید به جدول مشخصات آن‌ها برای بررسی این مورد مهم دقت داشته باشید.

صفحه نمایش

صفحه‌نمایش تقریبا مهم‌ترین بخش یک ساعت هوشمند است. به همین خاطر ساعت مورد نظر شما باید صفحه‌نمایشی باکیفیت و با ابعاد مناسب داشته باشد. البته بزرگ بودن صفحه‌نمایش یک ساعت هوشمند لزوما به معنای خوب بودن آن نیست. چرا که خانم‌ها و یا آقایانی با دست‌های کوچک، نباید به سراغ ساعت‌های هوشمند با صفحه‌نمایش بزرگ بروند. درواقع مهم‌ترین شاخصه یک نمایشگر مناسب برای ساعت هوشمند، وضوح تصویر و کیفیت بالای پنل آن است. بیشتر شرکت‌های مشهور تولیدکننده ساعت هوشمند، محصولات خود را با نمایشگرهای بسیار باکیفیتی عرضه می‌کنند و شما در این زمینه نگرانی خاصی نخواهید داشت.

رابط کاربری

وقتی صحبت از رابط کاربری ساعت هوشمند می‌شود، افراد تصور می‌کنند که منظور ما همان سیستم عامل است. اما این دو مولفه با یکدیگر متفاوت هستند. بیشتر ساعت‌های هوشمند بازار با سیستم عامل اندروید عرضه می‌شوند، اما رابط کاربری مخصوص به خود را دارند. به عبارت دیگر، ممکن است دو ساعت هوشمند با سیستم عامل یکسان، از نظر رابط کاربری شرایط بسیار متفاوتی داشته باشند. یک رابط کاربری مناسب باید کاربرپسند باشد و تمام افراد برای استفاده از آن هیچ مشکلی نداشته باشند.

قابلیت مکالمه

یکی از جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین ویژگی‌های یک ساعت هوشمند حرفه‌ای، قابلیت مکالمه است. درواقع اگر محصول مورد نظر شما از این قابلیت پشتیبانی کند، شما می‌توانید بدون استفاده از گوشی خود، به مکالماتتان پاسخ دهید که یک قابلیت بسیار کاربردی به‌شمار می‌آید. به همین خاطر در زمان خرید ساعت هوشمند، به سراغ محصولاتی بروید که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند. البته در راهنمای خرید ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه باید به این نکته اشاره کرد که تمام ساعت‌های هوشمند از میکروفون‌های باکیفیتی برای مکالمه برخوردار نیستند و صرفا از این قابلیت به‌صورت پایه پشتیبانی می‌کنند. به همین خاطر به کیفیت میکروفون‌ها و قابلیت مکالمه ساعت هوشمند نیز باید توجه داشت.


بیشتر بخوانید: قابلیت های ساعت هوشمند


قابلیت‌های ساعت هوشمند

قابلیت‌ها و ویژگی‌های ساعت هوشمند

هر یک از ساعت‌های هوشمند بازار، قابلیت‌ها و ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. برای مثال، سنسور سنجش ضربان قلب، اکسیژن خون، میکروفون قدرتمند، طراحی زیبا، بدنه فلزی، نمایشگر باکیفیت، قابلیت‌های نرم‌افزاری، پایش خواب و … از رایج‌ترین این قابلیت‌ها هستند. اگر به دنبال محصولی همه‌فن‌حریف هستید، باید به سراغ ساعتی بروید که بیشترین ویژگی‌ها را داشته باشد.

سنسورهای ساعت هوشمند

ساعت‌های هوشمند برای پایش شرایط بدن افراد از سنسورهای مختلفی مانند سنسور سنجش اکسیژن خون یا سنسور ضربان قلب پشتیبانی می‌کنند. برخلاف تصور افراد، بیشتر ساعت‌های هوشمند از تمام سنسورها برخوردار نیستند و تنها محصولات حرفه‌ای هستند که تمام این سنسورها را دارند. در نتیجه اگر برای فعالیت‌های ورزشی و یا سنجش شرایط بدنی خود به دنبال خرید ساعت هوشمند هستید، حتما به سراغ ساعتی بروید که از تمام سنسورهای لازم برخوردار باشد.

راهنمای خرید ساعت های هوشمند شیائومی

برند شیائومی طی سال‌های اخیر توانسته است با عرضه محصولات باکیفیت، زیبا، کاربردی و مقرون‌به‌صرفه، به یکی از قطب‌های تولیدکننده لوازم الکترونیک و دیوایس‌های هوشمند تبدیل شود. ساعت‌های هوشمند این برند نیز از قاعده جدا نیستند و قیمت بسیار مناسب و در عین حال کیفیت فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهند. یکی از نکات مثبت ساعت‌های هوشمند شیائومی، تنوع بسیار بالای آن‌ها است.


بیشتر بخوانید: بهترین ساعت های هوشمند شیائومی 2024


درواقع شما می‌توانید با هر بودجه‌ای، یک ساعت هوشمند شیائومی برای خود خریداری کنید. اگر دقت کرده باشید، در راهنمای خرید ساعت هوشمند گرد بیشتر وب‌سایت‌ها، محصولات شیائومی معرفی می‌شوند. چرا که این برند بیشتر ساعت‌های هوشمند خود را به شکل گرد تولید می‌کند. البته برخی از ساعت‌های این برند به شکل مربع نیز تولید می‌شوند.

ساعت های هوشمند شیائومی

از بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی می‌توان به مدل‌های زیر اشاره کرد:

راهنمای خرید ساعت های هوشمند اپل

شرکت اپل به‌عنوان غول تولیدکننده دیوایس‌های هوشمند، یکی از اولین تولیدکنندگان ساعت‌های هوشمند به شکل رسمی بود. این کمپانی طی سال‌های اخیر یکی از پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند را به بازار عرضه کرده است. در حال حاضر، اپل واچ سری 9 و اپل واچ سری اولترا، از جدیدترین محصولات برند اپل در این زمینه هستند که با مشخصات مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. قطعا در راهنمای خرید ساعت هوشمند، باید به محصولات این کمپانی اشاره کرد. چرا که ساعت‌های هوشمند اپل با وجود قیمت نسبتا بالا، کارایی و کیفیت بی‌نظیری دارند و از نظر طراحی نیز در سطح مناسبی قرار می‌گیرند.


بیشتر بخوانید: بهترین ساعت های هوشمند اپل 2023


برخی از بهترین مدل‌های ساعت هوشمند اپل عبارت‌اند از:

راهنمای خرید ساعت های هوشمند سامسونگ

نمی‌توان در راهنمای خرید ساعت هوشمند، به محصولات یکی از برترین برندهای بازار یعنی سامسونگ اشاره نکرد. ساعت‌های هوشمند این کمپانی از نظر عملکرد، طراحی، کیفیت ساخت و قابلیت‌ها در بالاترین سطح ممکن قرار دارند و قطعا انتخاب بی‌نظیری به‌شمار می‌آیند. درواقع اگر صاحب یک گوشی اندرویدی هستید، ساعت‌های هوشمند سامسونگ می‌توانند در صدر لیست خرید شما قرار بگیرند. یکی از نکات مثبت ساعت‌های هوشمند سامسونگ، تنوع بالای آن‌ها است. درواقع شما می‌توانید با هر سلیقه و بودجه‌ای که دارید، ساعت‌های هوشمند این کمپانی را خریداری کنید. در ادامه با برخی از بهترین ساعت‌های هوشمند این کمپانی آشنا می‌شویم.

ساعت های هوشمند سامسونگ

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 6 Classic

یکی از جدیدترین مدل‌ها در راهنمای خرید ساعت هوشمند، ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 6 Classic است. از نظر طراحی ظاهری می‌توان بالاترین نمره را به این ساعت هوشمند داد. قابلیت مکالمه، ضد آب بودن، نمایشگر سوپر آمولد 1.47 اینچی، باتری قدرتمند، سنسورهای کاربردی و کیفیت ساخت بالا از مهم‌ترین ویژگی‌های این ساعت هوشمند سامسونگ به‌شمار می‌آیند. برخلاف دیگر ساعت‌های هوشمند سامسونگ، Galaxy Watch 6 Classic از باتری قدرتمندی برخوردار است و در نتیجه میزان شارژدهی آن بسیار مناسب می‌باشد. در جدول زیر مشخصات فنی این محصول را مرور می‌کنیم.

جنس بدنهبدنه فلزی و بند سیلیکونی
وزن85 گرم
ابعاد46.5 در 46.5 در 10.9 میلی‌متر
صفحه‌نمایش1.47 اینچی از نوع سوپر آمولد
ضد آببله، گواهی IP68
باتری425 میلی‌آمپر ساعت
سیستم عاملWear OS
حافظه RAM2 گیگابایت
قیمت13 میلیون تومان

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 5 pro

یکی دیگر از ساعت‌های هوشمند برند سامسونگ در بیشتر مطالب راهنمای خرید ساعت هوشمند دیده می‌شود، مدل Galaxy Watch 5 pro است. این ساعت نیز می‌تواند تمام انتظارات شما از یک ساعت هوشمند حرفه‌ای را برطرف کند. این ساعت هوشمند سامسونگ از نظر کیفیت ساخت در شرایط مناسبی قرار دارد. هرچند باید اشاره کرد که شما نمی‌توانید آن را به گوشی‌های آیفون جدید متصل کنید. در جدول زیر مشخصات این محصول را مرور می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ


جنس بدنهبدنه فلزی و بند سیلیکونی
وزن46.5 گرم
ابعاد45.4 در 45.4 در 0.5 میلی‌متر
صفحه‌نمایش1.4 اینچی از نوع سوپر آمولد
ضد آببله، تا عمق 50 متری
باتری590 میلی‌آمپر ساعت
سیستم عاملWear OS
حافظه RAM1.5 گیگابایت
قیمت11.6 میلیون تومان

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 4

اگر به دنبال یک محصول ارزان در راهنمای خرید ساعت هوشمند می‌گردید که از نظر کارایی و کیفیت ساخت در بهترین شرایط باشد، ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 4 بهترین گزینه برای شما است. این محصول تمام ویژگی‌های یک ساعت هوشمند حرفه‌ای را ارائه می‌دهد و از کیفیت ساخت بالایی نیز برخوردار است. البته باید اشاره کرد که باتری تعبیه شده در این محصول ظرفیت بالایی ندارد و نمی‌تواند در یک روز شلوغ به‌صورت کامل شما را همراهی کند. در جدول زیر با مشخصات این ساعت بیشتر آشنا می‌شویم.

بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ
جنس بدنهبدنه فلزی و بند سیلیکونی
وزن175 گرم
ابعاد44.4 در 43.3 در 9.8 میلی‌متر
صفحه‌نمایش1.4 اینچی از نوع سوپر آمولد
ضد آببله، گواهی IP68
باتری247 میلی‌آمپر ساعت
سیستم عاملWear OS
حافظه RAM1.5 گیگابایت
قیمت5.6 میلیون تومان

راهنمای خرید ساعت های هوشمند هوآوی

برند هوآوی همواره با محصولات باکیفیت اما اقتصادی در بازار دیوایس‌های هوشمند مشهور بوده است. این برند در زمینه تولید ساعت‌های هوشمند نیز فعالیت‌های زیادی دارد و محصولات بسیار زیبا و باکیفیتی تولید می‌کند. در راهنمای خرید ساعت هوشمند، قطعا می‌توان محصولات هوآوی را نیز به‌عنوان گزینه‌های برتر خرید معرفی کرد. برخی از پرفروش‌ترین و جدیدترین ساعت‌های هوشمند هوآوی، ساعت‌های زیر هستند.

ساعت هوشمند هوآوی WATCH Buds

یکی از گران‌قیمت‌ترین و خاص‌ترین گزینه‌ها در راهنمای خرید ساعت هوشمند، ساعت هوشمند هوآوی WATCH Buds است. این محصول با قیمتی نزدیک به 20 میلیون تومان، یکی از گران‌قیمت‌ترین ساعت‌های هوشمند اندرویدی به‌شمار می‌آید. هوآوی در طراحی این محصول تمام تلاش خود را کرده است تا محصولی باکیفیت و خاص تولید کند که توانایی رقابت با محصولات برندهای مطرح مانند اپل و سامسونگ را داشته باشد. نکته بسیار جالب درباره این محصول، برخورداری آن از دو عدد ایرپاد به‌صورت مخفی است.

ساعت های هوشمند هووای

در پشت نمایشگر ساعت هوشمند هوآوی WATCH Buds، دو ایرپاد تعبیه شده‌اند و در نتیجه شما همیشه ایرپادهای خود را همراهتان خواهید داشت. به همین خاطر است که این ساعت هوشمند قیمت بالایی دارد. البته استفاده از بدنه فلزی، بند چرمی طبیعی و بهترین متریال‌ها در ساخت ساعت هوشمند هوآوی WATCH Buds نیز از دیگر دلایلی هستند که این محصول را به یکی از گران‌ترین ساعت‌های هوشمند اندرویدی تبدیل کرده‌اند. در جدول زیر، مشخصات فنی ساعت هوشمند هوآوی WATCH Buds را به‌صورت کلی مرور می‌کنیم.

جنس بدنهاستیل ضد زنگ و بند چرمی
وزن67 گرم
ابعاد47.5 در 47 در 14.99 میلی‌متر
صفحه‌نمایش1.43 اینچی از نوع آمولد
ضد آببله، گواهی IP54
باتری410 میلی‌آمپر ساعت، 30 میلی‌آمپر برای هدفون‌ها
سیستم عاملHarmony OS
قیمت20 میلیون تومان

هوآوی Band 8؛ محصولی اقتصادی در راهنمای خرید ساعت هوشمند

یکی از اقتصادی‌ترین ساعت‌های هوشمند برند چینی هوآوی که قطعا خرید آن را پیشنهاد می‌کنیم، هوآوی Band 8 است. محصولی با طراحی ظاهری قابل قبول و کمی خاص که می‌تواند تمام انتظارات شما از یک ساعت هوشمند را برآورده کند. این محصول از سنسورهایی مانند شتاب‌سنج، شمارنده ضربان قلب و ژیروسکوپ برخوردار است و می‌تواند برای افراد ورزشکار کاربردهای زیادی داشته باشد. کیفیت مناسب صفحه‌نمایش، باتری قدرتمند و مقاومت در برابر نفوذ آب از دیگر ویژگی‌های هوآوی Band 8 به‌شمار می‌آیند. البته باید اشاره کرد که نمی‌توان از این ساعت هوشمند انتظار یک محصول حرفه‌ای را داشت. بلکه Band 8 بیشتر یک دستبند هوشمند با ظاهری شبیه به ساعت‌های هوشمند رایج در بازار است. در جدول زیر مشخصات فنی این محصول را به‌صورت خلاصه مرور می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: بهترین ساعت های هوشمند تا 1 میلیون تومان


جنس بدنهپلیمر مقاوم و بند سیلیکونی
وزن14 گرم
ابعاد13.4 در 24.5 در 8.99 میلی‌متر
صفحه‌نمایش1.47 اینچی از نوع آمولد
ضد آببله، گواهی ATM 5
باتری180 میلی‌آمپر ساعت
سیستم عاملHarmony OS
قیمت2.3 میلیون تومان

ساعت هوشمند Huawei Watch GT3

یکی از خاص‌ترین محصولات پیشنهادی در راهنمای خرید ساعت هوشمند، Huawei Watch GT3 است. این محصول به دلیل طراحی ظاهری خاص و کلاسیک، کیفیت ساخت فوق‌العاده بالا و مشخصات فنی مناسب، یکی از پرفروش‌ترین ساعت‌های بازار است که شما می‌توانید با قیمتی کم‌تر از 10 میلیون تومان آن را خریداری کنید. ساعت هوشمند Huawei Watch GT3 با سیستم عامل اندروید 6 و بالاتر و همچنین سیستم عامل آی او اس 9 و بالاتر سازگاری دارد. یکی از نقاط قوت این محصول، باتری فوق‌العاده قدرتمند 455 میلی‌آمپری آن است که می‌تواند تا ساعت‌ها نیروی لازم برای فعالیت ساعت را تامین کند.

به علت برخورداری Huawei Watch GT3 از گواهی ATM 5، این محصول می‌تواند تا عمق 50 متری آب بدون مشکل به فعالیت خود ادامه دهد که یک قابلیت بی‌نظیر به‌شمار می‌آید. شاید تنها نقطه ضعف این محصول، قیمت نسبتا بالای آن برای یک ساعت ساخت هوآوی باشد که با ارائه قابلیت‌های کاربردی، می‌توان این نقطه ضعف را نیز نادیده گرفت. در جدول زیر، مشخصات فنی این محصول را مرور می‌کنیم.

بهترین ساعت های هوشمند هووای
جنس بدنهپلیمر تقویت‌شده با فیبر و بند سیلیکونی
وزن42.6 گرم
ابعاد45.9 در 45.9 در 11 میلی‌متر
صفحه‌نمایش1.43 اینچی از نوع آمولد
ضد آببله، گواهی ATM 5
باتری455 میلی‌آمپر ساعت
سیستم عاملHarmonyOS 2
قیمت9.8 میلیون تومان

راهنمای خرید ساعت های هوشمند کیسلکت

اگر تصور می‌کنید که در راهنمای خرید ساعت هوشمند دیگر سراغ برند شیائومی نمی‌رویم، سخت در اشتباه هستید. چرا که برند کیسلکت به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های این کمپانی، از برترین تولیدکنندگان ساعت‌های هوشمند به‌صورت تخصصی است. محصولات این برند نیز از کیفیت ساخت بالا، طراحی فوق‌العاده زیبا و البته قیمت مناسب برخوردار هستند. برخی از بهترین ساعت‌های هوشمند برند کیسلکت را در ادامه مرور می‌کنیم.

ساعت هوشمند کیسلکت مدل calling watch Kr Pro

اگر به دنبال خرید یک ساعت هوشمند باکیفیت، اقتصادی، زیبا و با پشتیبانی از قابلیت مکالمه هستید، خرید ساعت هوشمند کیسلکت مدل calling watch Kr Pro را به شما پیشنهاد می‌کنیم. محصولی با طراحی ظاهری بسیار جذاب که برای افراد خاص‌پسند طراحی شده است و قیمت بسیار مناسبی دارد. در این محصول بلوتوث نسخه 5.2 تعبیه شده است و در نتیجه برقراری مکالمات با استفاده از آن بدون هیچ‌گونه تاخیری انجام می‌شود. باید اشاره کرد که ساعت هوشمند کیسلکت مدل calling watch Kr Pro با سیستم‌عامل‌های آی او اس و اندروید به‌خوبی سازگار است و مشکلی برای هماهنگی با این سیستم‌عامل‌ها ندارد.

ساعت های هوشمند کیسلکت

مانند دیگر ساعت‌های هوشمند کیسلکت، calling watch Kr Pro نیز از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و قطعا می‌تواند گزینه عالی برای استفاده روزمره باشد. البته به دلیل بازه قیمتی calling watch Kr Pro، نباید انتظار یک محصول لوکس را از این ساعت هوشمند داشته باشید. بلکه calling watch Kr Pro تنها محصولی اقتصادی با مشخصات فنی قابل قبول و طراحی زیبا است. در جدول زیر، به سراغ معرفی کلی مشخصات فنی این ساعت هوشمند می‌رویم.

جنس بدنه و بندآلومینیومی
وزن34.3 گرم
ابعاد45.7 در 12.1 میلی‌متر
صفحه‌نمایش1.43 اینچی از نوع آمولد
ضد آببله، گواهی IP68
باتری280 میلی‌آمپر ساعت
سیستم عامل
قیمت2.3 میلیون تومان

ساعت هوشمند کیسلکت مدل Smart Calling Watch Kr

یکی از ارزان‌ترین گزینه‌ها در راهنمای خرید ساعت هوشمند، Smart Calling Watch Kr برند کیسلکت است که شما می‌توانید آن را با پرداخت کم‌تر از 1.5 میلیون تومان خریداری کنید. ساعت هوشمندی با امکانات پایه و قابل قبول که می‌تواند تمام انتظارات شما از یک محصول اقتصادی را برآورده کند. برای مثال، بدنه ساعت هوشمند Smart Calling Watch Kr، فلزی بوده و این محصول از سنسور سنجش اکسیژن خون نیز برخوردار است. همچنین این ساعت هوشمند از قابلیت مکالمه پشتیبانی می‌کند.

قطعا با پرداخت 1.5 میلیون تومان، شما نمی‌توانید از Smart Calling Watch Kr انتظار یک ساعت هوشمند همه‌فن‌حریف را داشته باشید. بلکه این ساعت برای افرادی طراحی شده است که به دنبال محصولی با قیمت بسیار مناسب هستند و نمی‌خواهند برای خرید ساعت هوشمند هزینه زیادی پرداخت کنند. در جدول زیر، مشخصات فنی Smart Calling Watch Kr را مرور می‌کنیم.

بهنرین ساعت هوشمند ورزشی
جنس بدنهبدنه فلزی و بند سیلیکونی
ابعاد45.7 در 12.1 میلی‌متر
صفحه‌نمایش1.32 اینچی از نوع آمولد
ضد آببله، گواهی IP68
باتری280 میلی‌آمپر ساعت
سیستم عامل
قیمت1.4 میلیون تومان

ساعت هوشمند کیسلکت مدل Lady watch l11 pro

اگر به دنبال یک ساعت هوشمند ظریف هستید که به‌صورت اختصاصی برای خانم‌ها طراحی شده باشد، ساعت هوشمند کیسلکت مدل Lady watch l11 pro می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این محصول با قیمتی در حدود 2 میلیون تومان، یکی از اقتصادی‌ترین ساعت‌های هوشمند بازار است. هرچند که قیمت پایین ساعت هوشمند کیسلکت مدل Lady watch l11 pro، اصلا روی کارایی و کیفیت آن تاثیر نگذاشته است و این محصول قطعا می‌تواند بسیاری از انتظارات شما از یک ساعت هوشمند را برآورده کند.

ساعت‌های هوشمند مخصوص خانم‌ها باید طراحی ظریف و زیبایی داشته باشد که Lady watch l11 pro انتظارات را در این زمینه برآورده می‌کند. شاید تنها ضعف بزرگ این محصول، باتری نه‌چندان قدرتمند آن باشد. البته به دلیل استفاده از نمایشگر آمولد، مصرف انرژی این ساعت هوشمند پایین است. همچنین نمایشگر این محصول ابعاد چندان بزرگی ندارد. البته در صورت استفاده مداوم در یک روز شلوغ، Lady watch l11 pro نمی‌تواند در تمام روز بدون شارژ مجدد همراه شما باشد. در جدول زیر، مشخصات کلی Lady watch l11 pro را مرور می‌کنیم.

جنس بدنهبدنه فلزی و بند سیلیکونی
وزن38 گرم
ابعاد45.7 در 45.7 در 10.7 میلی‌متر
صفحه‌نمایش1.3 اینچی از نوع آمولد
ضد آببله، گواهی IP68
باتری330 میلی‌آمپر ساعت
سیستم عامل
قیمت2 میلیون تومان

راهنمای خرید ساعت هوشمند آمیزفیت

یکی دیگر از زیرمجموعه‌های شیائومی که انواع ساعت‌های هوشمند خاص را تولید می‌کند، برند آمیزفیت است. ساعت‌های هوشمند این برند از نظر طراحی ظاهری بسیار خاص هستند و عموما قیمت بالایی دارند. درواقع اگر به دنبال یک ساعت هوشمند زیبا و باکیفیت هستید، محصولات این برند می‌توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند. در ادامه برخی از بهترین مدل‌های ساعت هوشمند آمیزفیت را به شما معرفی می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: بهترین ساعت های هوشمند 2023


ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-Rex 2؛ یک محصول حرفه‌ای در راهنمای خرید ساعت هوشمند

کمپانی امیزفیت با تولید ساعت هوشمند T-Rex 2 اثبات کرد که در حوزه‌ ساخت گجت‌های پوشیدنی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این محصول از نظر طراحی ظاهری، کیفیت ساخت، قابلیت‌ها و همچنین مشخصات فنی یکی از قدرتمندترین ساعت‌های هوشمند بازار است و قطعا در راهنمای خرید ساعت هوشمند، می‌تواند یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های شما باشد. انواع سنسورها در T-Rex 2 تعبیه شده‌اند و شما با باتری قدرتمند این محصول، در استفاده معمولی تا 20 روز نیازی به شارژ مجدد ساعت خود ندارید.

باید اشاره کرد که ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-Rex 2، اصلا یک محصول اقتصادی نیست و می‌توان آن را با ساعت‌های هوشمند برندهای معتبر مانند اپل و سامسونگ مقایسه کرد. درواقع اگر نام برند برای شما اهمیت چندانی ندارد، ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-Rex 2 از نظر ارزش خرید در سطح بالاتری نسبت به بسیاری از محصولات اپل، سامسونگ و حتی شیائومی قرار می‌گیرد. همچنین ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-Rex 2 به علت طراحی ظاهری خاص، یکی از زیباترین ساعت‌های هوشمند بازار است. در جدول زیر، مشخصات فنی این ساعت زیبا و قدرتمند را بررسی می‌کنیم.

راهنمای خرید ساهت هوشمند گرد
جنس بدنهبدنه فلزی و پلاستیکی و بند سیلیکونی
وزن65 گرم
ابعاد40.7 در 40.7 در13.7 میلی‌متر
صفحه‌نمایش1.39 اینچی از نوع آمولد
ضد آببله، گواهی ATM 10
باتری500 میلی‌آمپر ساعت
قیمت8.5 میلیون تومان

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTR 4

یکی از ساعت‌های هوشمند امیزفیت که طراحی کلاسیک و نسبتا ساده‌ای دارد، ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTR 4 است. این محصول با وجود طراحی بسیار ساده، جذابیت و زیبایی خاصی دارد. همچنین مانند تمام محصولات دیگر امیزفیت، از نظر قابلیت‌ها و کیفیت ساخت در سطح بسیار مناسبی قرار دارد. برای مثال، شما می‌توانید در ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTR 4، به سنسورهای ضربان قلب، اکسیژن خون، نظارت بر استرس و ردیابی خواب دسترسی داشته باشید. باتری این محصول نیز فوق‌العاده قدرتمند است و ظرفیتی برابر با 475 میلی‌آمپر ساعت دارد.

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTR 4 به دلیل طراحی کلاسیک خود، می‌تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که علاقه چندانی به طراحی‌های مدرن ساعت‌های هوشمند ندارند. بلکه می‌خواهند یک ساعت هوشمند با ظاهری شبیه به ساعت‌های مکانیکی داشته باشند. این محصول نقطه ضعف خاصی ندارد و نداشتن محدودیت بودجه، ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTR 4 می‌تواند یکی از گزینه‌های اصلی در راهنمای خرید ساعت هوشمند برای شما باشد.

جنس بدنهبدنه فلزی و بند سیلیکونی
وزن34 گرم
ابعاد46 در 46 در 10.6 میلی‌متر
صفحه‌نمایش1.43 اینچی از نوع آمولد
ضد آببله، گواهی ATM 5
باتری475 میلی‌آمپر ساعت
قیمت8.4 میلیون تومان

ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-REX Pro

نسخه اقتصادی‌تری ساعت هوشمند T-Rex 2، ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-REX Pro است که همچنان از نظر طراحی و کیفیت ساخت در سطح بسیار مناسبی قرار دارد. به همین خاطر اگر به دنبال خرید یک ساعت هوشمند حرفه‌ای با قیمت مناسب هستید، خرید این محصول می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

باید اشاره کرد که شاید ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-REX Pro از نظر بازه قیمتی در دسته‌ پایین‌تری نسبت به T-Rex 2 قرار گیرد، اما از نظر قابلیت‌ها و همچنین طراحی ظاهری تفاوت خاصی با آن ندارد. برای مثال، باتری تعبیه شده در ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-REX Pro با ظرفیت 390 میلی‌آمپر ساعت همچنان یکی از قدرتمندترین باتری‌های به‌کاررفته در ساعت‌های هوشمند است. در جدول زیر، مشخصات فنی این ساعت زیبا و مقرون‌به‌صرفه را مرور می‌کنیم.

جنس بدنهبدنه فلزی و بند سیلیکونی
وزن59.4 گرم
ابعاد47.7 در 47.7 در 13.5 میلی‌متر
صفحه‌نمایش1.3 اینچی از نوع آمولد
ضد آببله، گواهی ATM 10
باتری390 میلی‌آمپر ساعت
قیمت5.1 میلیون تومان

کدام ساعت هوشمند برای من مناسب است؟

در این مطلب به‌صورت کامل نکات مهم راهنمای خرید ساعت هوشمند را مرور کردیم. اما اگر همچنان نمی‌دانید که کدام ساعت هوشمند برای شما مناسب است، باید به شما بگوییم که تهیه یک لیست از نیازهای شما می‌تواند کار را برایتان آسان کند. برای انتخاب ساعت هوشمند، پارامترهایی مانند طراحی ظاهری، برند تولیدکننده، قیمت و در نهایت قابلیت‌ها را در نظر بگیرید. هر محصولی که بیشترین تطابق را با خواسته‌های شما داشت، می‌تواند گزینه اصلی خرید شما باشد. شما می‌توانید انواع ساعت‌های هوشمند معرفی شده در این مطلب را با بهترین قیمت بازار و تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا از فروشگاه لیپک خریداری کنید. ما سال‌هاست که در حوزه فروش دیوایس‌های الکترونیکی مانند ساعت هوشمند، موبایل و لپ‌تاپ فعالیت می‌کنیم و شما با خرید از ما، تجربه‌ای تکرارنشدنی خواهید داشت.

سوالات متداول

1.بهترین برند تولیدکننده ساعت هوشمند چیست؟

برندهایی مانند اپل، سامسونگ، شیائومی، هوآوی، آمیزفیت و کیسلکت از بهترین برندهای تولیدکننده ساعت هوشمند هستند.

2.آیا ساعت‌های هوشمند با تمام گوشی‌های موبایل سازگاری دارند؟

خیر. قبل از خرید ساعت هوشمند، حتما نسبت به سازگاری محصول مورد نظر با گوشی موبایل خود مطمئن شوید.

3.آیا ساعت‌های هوشمند ضد آب هستند؟

بله. بیشتر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار از گواهی IP68 پشتیبانی می‌کنند و تا عمق 50 متری ضد آب هستند.

نوشته های مرتبط

ساعت هوشمند چه مارکی بهتر است؟ مقایسه 11 برند

راهنمای خرید گلکسی واچ ۳