راهنمای خرید گلکسی واچ ۳

راهنمای خرید گلکسی واچ ۳

طرفدران پرو پاقرص ساعت های هوشمند خوب می دانند که گلکسی واچ ها چقدر از نظر طراحی و قدرت در بازار پیشتازند. ما معتقدیم که سامسونگ باز ها تفکری مدرن اما سلیقه ای کلاسیک دارند. یک نگاه به این ساعت ها که بیاندازید می بینید که چقدر این ساعت جذاب اند و چه ظاهر شیک و کلاسیکی دارند. خرید گلکسی واچ 3 نکات ظریفی دارد که در اینجا می خواهیم درباره آن ها صحبت کنیم. به همین منظور در ادامه از قیمت گلکسی واچ 3 خواهیم گفت و ویژگی های منحصر به فرد این ساعت شیک و پر زرق و برق را بررسی خواهیم کرد. همچنین به شما توضیح خواهیم داد که این ساعت چرا ارزش خرید دارد و از کجا خریدن آن به صرفه تر و بدون ریسک است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با مغرورترین ساعت هوشمند بازار یعنی گلکسی واچ 3 بیشتر آشنا شوید.

قابلیت های مهم گلکسی واچ 3

از حق نگذریم، می توانیم مدعی باشیم که گلکسی واچ 3 ساعتی با قابلیت های ویژه است. برخی از این قابلیت ها که به شما کمک می کند خرید بهتری داشته باشید، به این شرح است :

  • قاب چرخان: این ساعت هوشمند تنها ساعت بازار است که قاب چرخان هوشمند برای پیمایش برنامه دارد. قاب چرخان دور ساعت باعث شده تا ظاهر چشم نوازی پیدا کند.
  • تشخیص سقوط از ارتفاع: این ساعت مجهز به شتاب سنج قوی است که سقوط شدید را تشخیص می دهد و به صورت خودکار پیام درخواست کمک ارسال می کند.
  • بدون نیاز به گوشی: برای کار با این ساعت نیازی نیست گوشی داشته باشید. بدون گوشی همه برنامه ها به خوبی کار می کنند.
  • قابلیت اتصال: از طریق حساب سامسونگ کلود می توانید این ساعت را با سایر ابزارهای سامسونگ سینک کنید. علاوه بر دستگاه های سامسونگ همچنین با سایر دستگاه ها مثلا گوشی هواوی هم سازگاری دارد.

امکانات ورزشی گلکسی واچ

اگر اهل ورزش هستید، این ساعت برای شما مناسب ترین گزینه است. ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 دارای بیش از 120 برنامه تمرینی در خانه است و شما را از رفتن به باشگاه بی نیاز می کند. البته می توان از این ساعت در محیط باشگاه هم استفاده کرد. شما می توانید برنامه تمرینی مورد نظر را از صفحه به تلویزیون هم انتقال بدهید و به صورت زنده ببینید که در هنگام ورزش ضربان قلبتان به چه صورت است. این ساعت یک راهنمای دویدن هم دارد که به شما کمک می کند با سرعتی استاندارد و درست ورزش کنید. این برنامه از آسیب رسیدن به مفاصل جلوگیری می کند و باعث حفظ سلامت بدنی شما می شود. رقیب سرسخت و اصلی این گلگسی واچ یعنی اپل واچ با فیتنس پلاس توانسته دل بسیاری از ورزشکاران را بدست بیاورد، اما جالب است بدانید که گلکسی واچ ها به دلیل قدرت بالایی که دارند در تمرینات بدنی و در ورزش های آبی بسیار محبوبند.

صفحه نمایش با کیفیت ساعت هوشمند گلکسی واچ 3

اگر گلکسی واچ 3 را از نزدیک دیده باشید، حتما زیبایی و کیفیت بالای نمایشگر آن نظر شما را هم جلب کرده است. نمایشگر این ساعت هوشمند در دو مدل 1.4 اینچی برای مدل 45 میلی متر و 1.2 اینچی برای مدل 41 میلی متر ساخته شده است. در ساخت این صفحه نمایش همانند گوشی سامسونگ از فناوری Super AMOLED استفاده شده است. در این صفحه نمایش رنگ ها بسیار جاندار و نزدیک به واقعیت هستند. وضوح تصویر این صفحه نمایش هم 360 در 360 پیکسل است که برای نمایشگری با این اندازه بسیار مناسب است. البته این وضوح تغییری نسبت به نسل قبلی نداشته، اما کیفیت و روشنایی بیشتری پیدا کرده است. این ساعت از فناوری نمایشگر همیشه روشن هم پشتیبانی می کند.

اسپیکر و میکروفون فوق العاده

این ساعت هوشمند دارای اسپیکر و میکروفون بسیار قوی است و امکان برقراری تماس دارد. جالب است که سامسونگ این قابلیت را در هر دو مدل کوچک و بزرگ این ساعت قرار داده؛ در نسخه های قبلی چنین کاری انجام نمی شد. این ویژگی باعث شده تا قیمت گلکسی واچ 3 در هر دو نسخه 45 میلی متری و 41 میلی متری تا حدودی بالا باشد. البته این قابلیت ارزش پرداختن پول بیشتر را دارد. قابلیت LTE این ساعت هم باعث شده تا برای برقراری تماس و پاسخ دادن تماس، نیازی به نزدیک بودن گوشی نباشد و بدون وجود گوشی هم بتوانید با ساعت کار کنید.

محکم ترین بدنه در ساعت های هوشمند

اگر قصد خرید این ساعت هوشمند را دارید، باید بدانید که این ساعت سامسونگ از بهترین متریال ها ساخته شده است. جنس بدنه جلو این ساعت از گوریلاگلس DX است و فریمی از جنس فولاد ضد زنگ دارد. همچنین یک مدل تیتانیومی هم برای ساعت های 45 میلی متری در نظر گرفته شده است. این ساعت در برابر آب و پاچش آب هم مقاوم است. نکته بعدی که باعث شده تا واچ 3 از نظر قدرت بدنه بی رقیب باشد، جنس قسمت پشتی این گجت است. قسمت پشتی این ساعت مثل ساعت های دیگر موجود در بازار پلاستیکی نیست و مقاومت بسیار بالایی دارد.

راحت شنا کنید!

این ساعت دارای گواهی استاندارد 5ATM/IP68 است. طبق این گواهی نامه ساعت در برابر آب مقاومت پیدا می کند. به همین دلیل شما می توانید با این ساعت شنا کنید و حتی بعد از شنا در دریا و استخر آن را با آب شستشو دهید. البته باید بلافاصله نسبت به خشک کردن ساعت اقدام کنید. این ساعت همچنین دارای قابلیت Water Lock است. با فعال شدن این قابلیت، حالت لمسی صفحه غیر فعال می شود تا هنگام شنا کردن، برخورد قطرات آب به صفحه باعث تغییر برنامه ساعت نشود. شما همچنین می توانید با نگه داشتن کلید پاور، قفل صفحه را غیرفعال کنید. در این حالت بلندگو ساعت یک سری صدا تولید می کند تا قطرات آب درون آن بیرون بریزد.

باتری و ظرفیت شارژدهی و رهایی از دغدغه ی شارژ

طول عمر باتری و ظرفیت شارژدهی واچ 3 از نکات مثبت این ساعت است. این ساعت هوشمند سامسونگ دارای باتری 340 میلی آمپری برای مدل 45 میلی متری و باتری 247 میلی آمپری برای مدل 41 میلی متری است. از طرفی از شارژ بی سیم Qi هم پشتیبانی می کند. این ساعت در بهترین حالت می تواند تا 3 ساعت شارژدهی داشته باشد. البته اگر از امکانات و سنسورهای آن خیلی استفاده نشود تا یک هفته هم دوام دارد. برای یک ساعت هوشمند این مقدار شارژدهی کاملا راضی کننده است. این نکته را هم باید بدانید که اگر صفحه نمایش در حالت همیشه روشن باشد، طول عمر باتری کمتر می شود و نیاز به شارژ دارد. برای فول شارژ شدن روی پد شارژ بی سیم هم دو ساعت زمان نیاز است.

توجه به حس کاربری در طراحی بدنه

بدنه گلکسی واچ یکی از مهمترین بخش های این ساعت است که در همان نگاه اول شما را جذب این ساعت می کند.

  • طراحی کلاسیک: اگر اهل تیپ های کلاسیک و کت و شلواری باشید، بعید است غیر از گلکسی واچ به ساعت های دیگر موجود در بازار فکر کنید.
  • جنس بدنه: این ساعت هوشمند بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ و تیتانیوم دارد.
  • طراحی ارگونومیک: ساعت خیلی خوب روی دست می نشیند و طراحی آن حس قدرتمند بودن را به فرد می دهد.
  • متریال با کیفیت: بدنه پشتی ساعت هم فلزی است و همین باعث شده تا قدرت ساعت بیش از پیش شود.
  • ظرافت در عین قدرت: این ساعت 14 درصد باریکتر و 15 درصد سبک تر از گلکسی واچ است. حلقه چرخان ساعت هم با کمی برجستگی روی صفحه قرار گرفته است که کارایی ضربه گیر هم پیدا کرده است.

سنسورهای کاربردی و شگفت انگیز

این ساعت به سنسورهایی مثل شتاب سنج، ضربان قلب، ژیروسکوپ و هواسنج مجهز شده است. با اینکه وجود این همه سنسور باعث شده تا قیمت گلکسی واچ 3 بالا برود، اما این ساعت را به یک ساعت تک تبدیل کرده است.

  • سنسور شتاب سنج: وجود این حسگر به ساعت کمک می کند تا سقوط افراد از ارتفاع را تشخیص دهد و همچنین با دقت بسیاری قدم شماری کند.
  • ضربان قلب: این ساعت دارای حسگرهای بسیار قوی برای بررسی ضربان قلب است و می توانید اطلاعات دقیقی از سلامت بدن خود بدست آورید.
  • هواسنج: وجود این سنسور در ساعت باعث شده تا گلکسی واچ بتواند اطلاعات دقیقی درباره وضعیت آب و هوا و محیط اطراف بدهد.
  • نوار قلب: این ساعت مجهز به نوار قلب است و در صورتی که وضعیت کارکرد قلب مناسب نباشد به شما هشدار می دهد.
  • فشار خون: با واچ 3 می توانید فشار خون را هم بسنجید.

دلایلی که شما را برای خرید مجاب می کند

کاربران بسیاری عاشق خرید این ساعت سامسونگ هستند. دلیل اصلی آن هم 5 مورد زیر است:

  • نمایشگر با کیفیت: یکی از نقاط ضعف ساعت های هوشمند، صفحه نمایش بی کیفیت آن هاست. این مشکل در گلکسی واچ 3 اصلا وجود ندارد. این صفحه نمایش وضوح بسیار عالی دارد.
  • طراحی زیبا و بدنه خوش ساخت: بدنه و طراحی ساعت برگ برنده اصلی آن است. این بدنه از جنس تیتانیوم و فولاد ضد زنگ است.
  • بزل چرخان: حلقه چرخان این ساعت یک ویژگی منحصر به فرد و مختص محصولات سامسونگ است.
  • رابط کاربری روان: سامسونگ رابط کاربری بسیار جذابی دارد و این را در ساعت هایش هم می توان مشاهده کد.
  • ابزارهای ردیابی سلامت و ورزش: امکانات سلامتی و ورزشی واچ 3 بی نظیر و بی رقیب اند. شما می توانید با این ساعت انواع ورزش ها را انجام بدهید و سلامت بدن خود را هر ثانیه چک کنید.

نقاط ضعف

  • ظرفیت باتری: این ساعت از نوع صفحه نمایش همیشه روشن است و به همین دلیل ممکن است هر روز نیاز به شارژ داشته باشد. اما با خاموش کردن این قابلیت می توان از باتری بیشتر استفاده کرد.
  • قیمت: قیمت این ساعت در برابر رقبایی مثل اپل آنقدر بالا نیست، اما ساعت های هوشمند شیائومی یا هواوی ارزان تر هم با همین قیمت یا پایین تر می توان پیدا کرد.
  • وزن بالا: این ساعت نسبت به مدل های دیگر موجود در بازار وزن بیشتری دارد. البته باید به این نکته توجه داشت که طراحی ساعت برای افراد طرفدار طراحی های کلاسیک انجام شده است و به همین دلیل می توان ظرافت های خاصی را در کنار جلوه قدرتمند این ساعت مشاهده کرد.
  • نسخه 4 گلگسی: از آنجایی که نسخه جدیدتر این ساعت یعنی گلکسی واچ 4 به بازار عرضه شده است، ممکن است برخی ویژگی های نسخه جدید را نداشته باشد.

مقایسه گلکسی واچ 3 با رقبا در برند های دیگر

واچ 3 در بسیاری از موارد و امکانات یک سر و گردن از سایر برندهای موجود در بازار قوی تر است. در ادامه این ساعت را با چند برند معروف تر و هم رده مقایسه کردیم:

  • اپل واچ: شاید بتوان گفت سرسخت ترین رقیب واچ 3 ساعت های اپل باشند. محصولات اپل امکانات ورزشی قوی تری دارند، اما از نظر ظاهری و طراحی ساخت بدنه به هیچ وجه نمی توانند به واچ 3 برسند.
  • شیائومی: همانقدر که در ساخت گوشی شیائومی باتری ها نسبت به سامسونگ قوی تر هستند، در ساعت هوشمند هم همین طور است. البته از نظر سخت افزاری و امکانات واچ 3 قدرت بسیار بیشتری دارد.
  • هوآوی: هوآوی هم باتری بهتری دارد، اما امکانات آن کمتر از امکانات واچ 3 است.
  • امیزفیت: ساعت های امیزفیت با اینکه از نظر طراحی بسیار زیبا هستند، اما از نظر سخت افزاری و قدرت عمل به پای ساعت سامسونگ نمی رسند.

از کجا و چطوری این ساعت را بخریم؟

در این مطلب قصد ما این بود که شما را با ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 آشنا کنیم. به همین منظور ویژگی های این ساعت را بررسی کردیم و توضیح دادیم که چرا این ساعت ارزش خرید بالایی دارد. همچنین در خصوص قیمت گلکسی واچ 3 اطلاعات لازم را ارائه دادیم. برای خرید این ساعت هوشمند حتما باید تمام جوانب توضیح داده شده را در نظر بگیرید. اگر به دنبال یک فروشگاه مطمئن برای خرید این ساعت هستید، ما به شما فروشگاه اینترنتی لیپک را پیشنهاد می دهیم. لیپک غیر از واچ 3 کلی ساعت هوشمند دیگر هم دارد که می توانید با یک چرخ کوتاه بین محصولات آن انواع دیگر گلکسی واچ ها را هم ببینید. این ساعت ها با گارانتی های معتبر و کاملا مطمئن هم ارائه داده می شوند و خیال شما در طول فرآیند خرید و ارسال کالا راحت خواهد بود.

منبع: samsung

نوشته های مرتبط

ساعت هوشمند چه مارکی بهتر است؟ مقایسه 11 برند

راهنمای خرید ساعت هوشمند 2023 (آذر 1402)