بهترین تبلت مایکروسافت 2023 موجود در بازار ایران (اردیبهشت 1402)

بهترین تبلت های مایکروسافت 2023 انتخاب‌های متفاوتی را پیش روی ما قرار داده‌اند. باورش سخت است، اما از شروع فعالیت برند سرفیس مایکروسافت بیش از یک دهه می‌گذرد. با عرضه اولیه سرفیس، مایکروسافت تلاش کرد مردم را متقاعد کند که می‌توانند لپ‌تاپ به شکل سنتی آن را کنار بگذارند. پیشنهاد مایکروسافت مدل سرفیس وارد شدن به دنیای تبلت‌های بود که کیبورد جدا شدنی داشتند.

سرفیس‌های مایکروسافت‌ از آن زمان راه زیادی را طی کرده‌اند. انواع تبلت‌های مایکروسافت در مدل‌های سرفیس، سرفیس پرو، سرفیس GO اکنون در دسترس همه قرار دارند. در حالی که سرفیس BOOK بازنشسته شده، سرفیس Laptop Studio آمده است تا جای او را بگیرد.


بیشتر بخوانید:

بهترین تبلت های سال 2023


برای پیدا کردن بهترین تبلت مایکروسافت 2023 باید به زوایای مختلفی نگاه کرد. ممکن است شما به دنبال بهترین تبلت مایکروسافت برای بازی، بهترین تبلت مایکروسافت از نظر باتری، بهترین تبلت مایکروسافت از نظر پردازنده یا بهترین تبلت مایکروسافت از نظر صفحه نمایش باشید. ما در این مقاله از وبلاگ لیپک تلاش کرده‌ایم از زاویه‌های مختلف بهترین تبلت های مایکروسافت 2023 را برای شما معرفی کنیم.

بهترین تبلت مایکروسافت از نظر قیمت

مدل‌های سرفیس مایکروسافت یکی از نمادین‌ترین برندهای تبلت در جهان هستند. در حال حاضر طیف گسترده‌ای از این محصولات در لیست بهترین تبلت های مایکروسافت قرار دارند. اما بهترین تبلت های مایکروسافت 2023 برای نیازهای شما چیست؟

وقتی قرار است تبلتی بخرید که جایگزین همزمان لپ‌تاپ هم باشد، تبلت‌های مایکروسافت احتمالا جز اولین انتخاب‌ها خواهند بود. ما مجموعه‌ای از بهترین تبلت های مایکروسافت 2023 را در بازه‌های قیمتی مختلف برای شما معرفی کرده‌ایم.

پیدا کردن قیمت بهترین تبلت مایکروسافت یکی از دغدغه‌های همه کسانی است که می‌خواهند بهترین تبلت های مایکروسافت 2023 را داشته باشند. شما می‌توانید با بررسی قیمت و کاربرد بهترین سرفیس 2023 با ما همراه باشید. با خواندن این مقاله انتخاب خود را دقیق‌تر کنید.

بهترین تبلت مایکروسافت تا 10 میلیون

اگر همچنان به دنبال این هستید که برای تهیه بهترین تبلت مایکروسافت باید کمتر از 10 میلیون هزینه کنید، احتمالا چندان با بازار امروز ایران آشنا نیستید. در حال حاضر اغلب مدل‌های سرفیس مایکروسافت در این بازه قیمتی جایی ندارند. اما نباید ناامید شوید. رجوع به مدل‌های قدیمی‌تر سرفیس می‌تواند بهترین تبلت های مایکروسافت 2023 را در بازه قیمتی تا 10 میلیون در اختیار شما قرار دهد.

Microsoft Surface RT 32GB

احتمالا با این پول تنها تبلتی که بتوانید تهیه کنید، سرفیس مایکروسافت RT 32GB باشد. این محصول بازسازی‌شده، کاملا کاربردی و در شرایط عالی قرار دارد. این محصول با صفحه نمایش 10.6 اینچی، رزولوشن 1366 در 768 دارد. حافظه این دستگاه 32 گیگابایت است. همچنین می‌توانید از داشتن ویندوز 8 RT نیز مطمئن باشید. برای بررسی قیمت بهترین تبلت مایکروسافت می‌توانید سرفیس مایکروسافت RT 32GB را با 2 گیگابایت رم در ابتدای لیست ارزان‌ترین تبلت‌های مایکروسافت قرار دهید.

تبلت Microsoft Surface RT 32GB

بیشتر بخوانید:

بهترین تبلت های اپل

مقایسه تبلت سرفیس با آیپد


بهترین تبلت مایکروسافت تا 15 میلیون

آیا به دنبال خرید بهترین تبلت مایکروسافت تا 15 میلیون هستید؟ پیدا کردن تبلت های مایکروسافت تا 15 میلیون هم دشوار است. اما احتمالا در این بازه قیمتی دست شما برای تهیه یک سرفیس مایکروسافت بازتر است. اگر فکر می‌کنید که با این بودجه خرید بهترین تبلت های مایکروسافت 2023 ناممکن است، می‌توانیم به شما از داشتن یکی از این مدل تبلت‌ها اطمینان بدهیم.

این دستگاه‌ها ممکن است بهترین تبلت مایکروسافت در بازار با مشخصات بالا نباشند، اما می‌توانید به راحتی در انجام کارهای روزمره خود از آنها کمک بگیرید.

Microsoft Surface Go

مایکروسافت سرفیس Go یکی از دستگاه‌هایی است که می‌توانید آن را در بازه قیمتی تا 15 میلیون تهیه کنید. این تبلت مایکروسافت بدون قلم و کیبورد در این بازه قیمتی قابل خرید است. مایکروسافت سرفیس Go با رم 4 گیگاباتی و فضای ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی با این قیمت در دسترس شما قرار می‌گیرد. این دستگاه 10 اینچی با رنگ طلایی از ویندوز 10 بهره می‌برد.

این تبلت با صفحه نمایش PixelSense 10 اینچی با وضوح بالا، برای مشاهده، لمس و نوشتن طراحی شده است. این دستگاه 1.15 پوندی با نسبت تصویر 3:2 و عمر باتری حداکثر تا 9 ساعت شارژ بدون برق، یکی از بهترین تبلت های مایکروسافت 2023 است.

تبلت Microsoft Surface Go

Microsoft Surface Pro 3

با مراجعه برای پیدا کردن بهترین تبلت مایکروسافت تا 15 میلیون احتمالا تبلت مایکروسافت سرفیس Pro 3 شما را جذب خواهد کرد. دستگاهی را تصور کنید که در یک پوسته منیزیم نقره‌ای رنگ خیره‌کننده پیچیده شده است. وزن مایکروسافت سرفیس Pro 3 فقط 800 گرم است اما آنقدرها هم که فکر می‌کنید سبک نیست.

صفحه نمایش 12 اینچی ClearType full-HD Plus به شما این امکان را می‌دهد که از ویژگی صفحه نمایش لمسی به طور مؤثر و منظم استفاده کنید. البته باید بدانید در این رنج قیمتی شما باید روی نسل چهارم پردازنده اینتل Core i3، رم 4 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی SSD حساب کنید. عمر باتری این تبلت فوق‌العاده است. شما با یک بار شارژ کامل می‌توانید حدود 9 ساعت بی‌وقفه از آن استفاده کنید.

تبلت Microsoft Surface Pro 3

Microsoft Surface 3

در میان بهترین تبلت های مایکروسافت 2023، سرفیس 3 هم در رنج قیمتی تا 15 میلیون می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این دستگاه را می‌توان یکی از بهترین تبلت‌های ارزان قیمت سرفیس به حساب آورد. صفحه نمایش 10.8 اینچی این دستگاه عریض است. همچنین با خصوصیت لمسی فول اچ‌دی برای یک تجربه نمایشی خارق‌العاده است.

در کنار صفحه نمایش چشمگیر، رم 4 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی قابل‌توجه تا 64 گیگابایت دارد. اگر 64 گیگبایت مورد پسندتان نیست می‌توانید‌ فضای ذخیره‌سازی را افزایش دهید زیرا با یک اسلات MicroSD عرضه می‌شود. در سرفیس 3 مایکروسافت می‌توانید ماوس و همچنین پروژکتور را به هم متصل کنید!


بیشتر بخوانید: بهترین تبلت تا 15 میلیون


این دستگاه روی ویندوز 10 تا 10 ساعت کار می‌کند. این تبلت 1.37 پوندی مخصوصا به خاطر بدنه خوش‌دستش شهرت دارد تا به راحتی می‌توانید با آن سفر کنید.

تبلت Microsoft Surface 3

بهترین تبلت مایکروسافت تا 25 میلیون

اگر به دنبال بهترین تبلت های مایکروسافت 2023 هستید و قصد دارید لیست بهترین تبلت های مایکروسافت تا 25 میلیون را داشته باشید، راهنمای ما را دنبال کنید. هر چند که 25 میلیون هم در بازار امروز عدد زیادی برای خرید یک تبلت نیست اما می‌توانید از خرید بهترین سرفیس 2023 در این بازه قیمتی مطمئن باشید.

مایکروسافت در کنار اپل همچنان در رتبه‌بندی بهترین تبلت‌ها رقابت می‌کنند. تبلت‌های مایکروسافت اغلب از دستگاه‌های سرفیس تشکیل شده است. در رنج 25 میلیون شما می‌توانید سرفیس‌های پر قدرتی را داشته باشید در حالی که عدد زیادی را به خاطر قیمت بهترین تبلت مایکروسافت نمی‌پردازید.

در این بازه قیمتی چند تبلت شگفت‌انگیز وجود دارد. دستگاه‌هایی که جز بهترین تبلت های مایکروسافت 2023 محسوب می‌شوند.

Microsoft Surface Go 2

مایکروسافت سرفیس Go 2 یکی از تبلت‌هایی است که در این بازه قیمتی به راحتی می‌توانید آن را تهیه کنید. این تبلت در مدل پایه آن تنها 1.2 پوند وزن دارد. همچنین صفحه نمایش لمسی جدید 10.5 اینچی آن امکانات قابل توجهی در اختیار شما قرار می‌دهد.

عمر باتری این تبلت با رم 4 گیگاباتی و حافظه ذخیره‌سازی 64 گیابایتی تا 10 ساعت است. با این مشخصات برای مرور کارها، خرید، ایمیل و تکالیف بسیار مفید است. همچنین قابلیت حمل تبلت، عملکرد و تطبیق‌پذیری لپ‌تاپ با پایه قابل تنظیم و پوشش نوع امضا ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه است.


بیشتر بخوانید: بهترین تبلت های تا 20 میلیون


دوربین‌های جلو و عقب Full HD این دستگاه به شما امکان می‌دهد با دوستان و خانواده تماس‌های واضح برقرار کنید یا عکس‌های عالی بگیرید و به اشتراک بگذارید. صفحه نمایش لمسی با وضوح بالا برای مرور، بازی و تماشای ویدئو و فیلم عالی است.

تبلت Microsoft Surface Go 2

Microsoft Surface Pro X

مایکروسافت سرفیس Pro X در لیست لیست بهترین تبلت های مایکروسافت قرار می‌گیرد. مدل پایه این تبلت در بازه قیمتی تا 25 میلیون یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود.

این دستگاه با رم 8 گیگاباتی و حافظه ذخیره‌سازی 128 گیگابایت، از صفحه نمایش 13 اینچی بهره می‌برد. صفحه نمایش سرفیس Pro X لمسی و با وضوح تصویر 2880 در 1920 است. همچنین، این تبلت با ویندوز 10 شروع می‌شود و دوربین آن تصویر 1080p را به شما می‌دهد.  

این تبلت ایده‌آل برای سبک زندگی در حال حرکت و سفر است. این دستگاه براق و باریک، فقط 7.3 میلی‌متر ضخامت و  1.7 پوند وزن دارد. همچنین پردازنده جدید مایکروسافت SQ1 با پشتیبانی از کوالکام، عملکرد لپ‌تاپ چندوظیفه‌ای، عمر باتری طولانی‌تر و اتصال سریع‌تر LTE و Wi Fi را ارائه می‌کند.

تبلت Microsoft Surface Pro X

Microsoft Surface Go 3

در میان بهترین تبلت های مایکروسافت 2023، مایکروسافت سرفیس Go 3 جایگاه ویژه‌ای دارد. این تبلت در بازه قیمتی تا 25 میلیون بین  بهترین تبلت مایکروسافت 2023 قرار می‌گیرد. این تبلت از برنامه‌های پریمیوم آفیس، از جمله Word، Excel، PowerPoint و Outlook پشتیبانی می‌کند.

این دستگاه با قابلیت حمل بسیار خوب‌ و صفحه لمسی یکی از بهترین تبلت‌های 2 در 1 مایکروسافت است؛ تبلتی ایده‌آل برای کارهای روزمره، تکالیف و بازی. سرفیس Go 3، با وزن 1.2 پوند و صفحه نمایش لمسی 10.5 اینچی با رزولوشن بالا 220ppi، پایه قابل تنظیم، قلم سطحی، و پوشش مناسب کارایی خوبی به شما ارائه می‌دهد.

عمر باتری این دستگاه تا 11 ساعت است. ضمن اینکه قابلیت شارژ سریع نیز دارد. ویندوز این دستگاه با ویندوز 11 شروع می‌شود و 1 ترابایت فضای ابری OneDrive دارد. این دستگاه با رم 4 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی eMMC عرضه شده است.

تبلت Microsoft Surface Go 3

بیشتر بخوانید: بهترین تبلت های 2023 تا 30 میلیون


بهترین تبلت مایکروسافت تا 35 میلیون

وقتی صحبت از بهترین تبلت های مایکروسافت 2023 به میان می‌آید، طیف گسترده‌ای از قیمت‌ها و ویژگی‌ها برای انتخاب دارید. اگر به دنبال یک تبلت رده بالا با همه خصوصیات هستید، باید بیش از 35 میلیون خرج کنید. اما اگر مایلید برخی از ویژگی‌های پیشرفته را قربانی کنید و بهترین تبلت مایکروسافت تا 35 میلیون را بشناسید، چندین تبلت مایکروسافت در دسترس هستند.

Microsoft Surface Book 2

مایکروسافت در سری سرفیس Book دست به ابتکاری زد که شما هم‌زمان علاوه بر لپ‌تاپ، تبلت هم داشته باشید. یکی از مایکروسافت سرفیس Book 2 می‌تواند بهترین تبلت مایکروسافت در بازار باشد. این تبلت با پردازنده نسل هفتم اینتل Core i5، رم 8 گیگاباتی و حافظه ذخیره‌سازی 256 گیگابایت یکی از انتخاب‌ها در بازه قیمتی 35 میلیون است.

با مایکروسافت سرفیس بوک 2 می‌توانید تا 17 ساعت ویدیو پخش کنید. این دستگاه شامل یک پردازنده گرافیکی مجتمعIntel HD Graphics 620 و کارت‌خوان SDXC با اندازه کامل است. سرفیس بوک 2 یک صفحه نمایش 13.5 اینچی PixelSense پر جنب و جوش دارد.

تبلت Microsoft Surface Book 2

Microsoft Surface Pro 4

مایکروسافت سرفیس پرو 4 تمام کارهایی که باید انجام دهید را انجام می‌دهد، در حالی که سبک تر از همیشه است. صفحه نمایش 12.3 اینچی PixelSense دارای کنتراست بسیار بالا و تابش نور کم است تا بتوانید در طول روز بدون آسیب دیدن چشم کار کنید. رزولوشن صفحه نمایش 2736×1824 پیکسل است.

این دستگاه را می‌توان در میان لیست بهترین تبلت های مایکروسافت قرار داد. این تبلت با پردازنده اینتل Core i5، رم 8 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی یکی از دستگاه‌هایی قوی بازار در زمینه تبلت است. همچنین عمر باتری آن تا 10 ساعت در روز خواهد بود.

تبلت Microsoft Surface Pro 4

Microsoft Surface Pro 6

مایکروسافت سرفیس پرو 6 یکی از بهترین تبلت های مایکروسافت 2023 است. این دستگاه بهترین لپ‌تاپ در کلاس خود با تطبیق‌ پذیری استودیو و تبلت است. این تبلت با پردازنده جدید نسل هشتم اینتل، قدرت بیشتری دارد. در حالی که بسیار باریک و سبک است و تنها 1.7 پوند وزن دارد. این دستگاه با عمر باتری 6 ساعت، حداکثر 13.5 ساعت پخش ویدیو را پوشش می‌دهد. مایکروسافت سرفیس پرو 6، با صفحه نمایش 12.3 اینچی و وضوح تصویر 2736×1824 عملکردی بی‌نظیر را ارائه می‌دهد. ضمن اینکه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی دارد.

تبلت Microsoft Surface Pro 6

بهترین تبلت مایکروسافت تا 45 میلیون

انتخاب بهترین تبلت مایکروسافت تا 45 میلیون از میان لیست بهترین تبلت های مایکروسافت کار آسان‌تری است. زیرا می‌توانید تبلت‌های مایکروسافت را با مشخصات بالاتری تهیه کنید.

در این بازه قیمتی بخشی از تبلت‌های جدیدتر مایکروسافت که وظیفه پرچمداری محصولات سرفیس را بر عهده دارند نیز یافت می‌شود. می‌توانید با مقداری خوش‌شانسی و استفاده از تخفیف‌ها بهترین تبلت مایکروسافت تا 45 میلیون را تهیه کنید.

Microsoft Surface Pro 7

مایکروسافت سرفیس پرو 7 یکی از محصولاتی است که می‌توانید آن را در بازه قیمتی تا 45 میلیون تهیه کنید. این دستگاه یکی از بهترین تبلت‌های مایکروسافت در کلاس خود با تطبیق‌پذیری استودیو و تبلت است. می‌توانید به کمک آن به راحتی تایپ، لمس، طراحی، نوشتن، کار و بازی کنید.

سرفیس پرو 7 سریع‌تر از سرفیس پرو 6، با پردازنده‌ نسل دهم اینتل Core i7 است. با حمل این تبلت، به دلیل طراحی برجسته‌ای که دارد احساس سنگینی نمی‌کنید. سرفیس پرو 7 فوق‌العاده باریک و سبک است و تنها 1.7 پوند وزن دارد.

این تبلت 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد. همچنین عمر باتری آن 7.5 ساعت است. باتری حدود 80 درصد در کمتر از یک ساعت شارژ می‌شود.

تبلت Microsoft Surface Pro 7

Microsoft Surface Pro 7 Plus

مایکروسافت سرفیس پرو 7 پلاس یک تبلت ویندوزی با امکانات بالا است که برای تجارت و کارهای حرفه‌ای طراحی شده است. این دستگاه با استفاده از پردازنده Intel Core i7، کارت گرافیک Intel Iris Plus، رم 16 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی 256 گیگابایت عرضه شده است.

این دستگاه با صفحه نمایش 12.3 اینچی، رزولوشن 2736 در 1824 پیکسل و نور پس‌زمینه خالص دارد. همچنین طراحی باریک و سبک آن با وزن 895 گرمی موجود است. این تبلت از لمس با قلم Surface Pen پشتیبانی می‌کند. دارای باتری 50 وات‌ساعتی است که به طور فعال تا 10.5 ساعت کار می‌کند.

همچنین، این دستگاه دارای یک دوربین دوگانه با دقت 5 مگاپیکسل و 8 مگاپیکسل برای عکاسی و ویدیوکنفرانس است.

تبلت Microsoft Surface Pro 7 Plus

بهترین تبلت مایکروسافت تا 55 میلیون

وقتی از بهترین تبلت مایکروسافت تا 55 میلیون حرف می‌زنیم، دقیقا از کاربردی‌تر شدن تبلت‌ها می‌گوییم. با عرضه تبلت‌های جدید، می‌توانیم شاهد ادغام پردازنده‌های سطح پرچم‌دار باشیم تا به آن‌ها کمک کند سریع‌تر کار کنند.

همه تبلت‌های موجود در لیست بهترین تبلت‌های مایکروسافت، دارای اندازه‌های بزرگ صفحه نمایش هستند و می‌توانند چندین ویندوز را هم‌زمان اجرا کنند. با این تبلت‌ها می‌توانید به راحتی از جایگزینی لپ‌تاپ خود برای اکثر نیازها استفاده کنید.

Microsoft Surface Pro LTE

نسخه‌ای از تبلت‌های مایکروسافت سرفیس پرو که قابلیت اتصال به اینترنت از این دستگاه را دارد، Microsoft Surface Pro LTE  نامیده می‌شود. Microsoft Surface Pro LTE  دارای صفحه‌ی نمایش 12.3 اینچی با رزولوشن 2736 در 1824 پیکسل و نسبت تصویری 3:2 است.

این دستگاه با پردازنده‌ی قدرتمند Intel Core یا Intel Pentium Gold و 8 گیگابایت رم عرضه می‌شود. همچنین، ظرفیت حافظه‌ داخلی این دستگاه 256 گیگابایت است. این دستگاه دارای دوربین جلویی با رزولوشن 5 مگاپیکسل و دوربین پشتی با رزولوشن 8 مگاپیکسل است.

این دستگاه دارای قابلیت اتصال به اینترنت LTE است و امکان برقراری ارتباط با اینترنت در هر جایی که پوشش سلولار موجود است، را فراهم می‌کند. این قابلیت اتصال به اینترنت LTE به کاربران امکان می‌دهد تا در حالت حرکت به راحتی به اینترنت متصل شوند.

تبلت Microsoft Surface Pro LTE

Microsoft Surface Book 3

مایکروسافت سرفیس بوک 3 یک لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر با قابلیت‌های بسیار قدرتمند است که توسط مایکروسافت طراحی شده است. این دستگاه با ظاهری زیبا و قدرت پردازشی بالا، برای کاربرانی که به دنبال یک دستگاه لپ‌تاپ و تبلت قدرتمند هستند، مناسب است.

Surface Book 3 با صفحه‌نمایش 15 اینچی با رزولوشن 3000×2000 عرضه می‌شود. این دستگاه با پردازنده‌های قدرتمند اینتل Core i7 با فرکانس پایه 1.3 گیگاهرتز عرضه می‌شود. همچنین این دستگاه رم 16 گیگابایتی و حافظه‌ داخلی 256 گیگابایت دارد.

Surface Book 3 دارای دو کارت گرافیکی است. یکی از کارت‌های گرافیکی آن، NVIDIA GeForce GTX 1650 با حافظه‌ 4 گیگابایتی است که برای کاربرانی که به دنبال اجرای بازی‌ها و نرم‌افزارهای سنگین هستند، مناسب است. کارت دیگر، Intel Iris Plus Graphics  است که برای استفاده از نرم‌افزارهای معمولی و مرور وب کافی است. این دستگاه با باتری بزرگی که قابلیت استفاده برای 17.5 ساعت پشتیبانی از دستگاه را دارد، عرضه می‌شود.

تبلت Microsoft Surface Book 3

بهترین تبلت مایکروسافت تا 65 میلیون

در میان بهترین تبلت های مایکروسافت 2023 وقتی به بازه قیمتی تا 65 میلیون می‌رسید، می‌توانید از داشتن بهترین سرفیس 2023 اطمینان حاصل کنید. در این رنج قیمتی، انتخاب‌ها به چند مدل از سرفیس با مشخصات مختلف محدود می‌شود. اما می‌توانید از داشتن بهترین تبلت مایکروسافت تا 65 میلیون مطمئن باشید.

Microsoft Surface Pro 8

کسانی که برای لپ‌تاپ ویندوزی جدید خریداری می‌کنند، می‌توانند مایکروسافت سرفیس پرو 8 را نیز بررسی کنند، زیرا دارای طراحی تبلت 2 در 1 است. این تبلت 13 اینچی 2 در 1 دارای پایه پایه داخلی است که به کاربران کمک می‌کند تا به عنوان تبلت و لپ‌تاپ با اضافه شدن کیبورد آن کار کنند.

برای بهره وری، کاربران به سادگی صفحه کلید مغناطیسی را متصل کرده و از آن مانند یک لپ تاپ استفاده می کنند. این تبلت 2 در 1 دارای پردازنده Intel Evo Core i5 و کارت گرافیک Intel Iris Xe است تا عملکرد آن را افزایش دهد. این دستگاه ویندوز 11 را اجرا می‌کند و دارای طراحی شیک و جمع و جور است که جابه‌جایی آن را آسان می کند.

Microsoft Surface Pro 8 به‌علاوه یک سری ویژگی‌های جالب دیگر نیز دارد؛ از جمله دو دوربین 1080p برای ویدئو کنفرانس، سیستم صوتی Dolby Atmos، و اسپیکرهای پنوماتیک دوگانه. همچنین، این تبلت با باتری قوی، حدود 16 ساعت کارکرد در هنگام مصرف معمولی و بیشتر از 10 ساعت در حالت بازی، به کاربران امکان استفاده طولانی مدت از دستگاه را می‌دهد.

تبلت Microsoft Surface Pro 8

بهترین تبلت مایکروسافت بالای 65 میلیون

محدوده قیمتی بهترین تبلت مایکروسافت بالای 65 میلیون لحظه ورود حرفه‌ای‌هاست. اگر می‌خواهید یک تبلت همه‌کاره داشته باشید و برای آن هزینه‌ زیادی انجام بدهید، مطمئن باشید که بهترین تبلت مایکروسافت 2023 را در دست خواهید داشت. در این لیست با اطمینان زیادی Microsoft Surface Pro 9 قرار می‌گیرد.

Microsoft Surface Pro 9

تبلت سرفیس پرو 9 دارای صفحه نمایش 13.5 اینچی با رزولوشن 2256 × 1504 پیکسل است. این صفحه نمایش با تکنولوژی PixelSense و با قابلیت لمس 10 نقطه‌ای، به کاربران یک تجربه‌ بسیار عالی استفاده از تبلت را ارائه می‌دهد.

این تبلت با پردازنده‌ قدرتمند Intel Core i7-1185G7 و 16 گیگابایت رم عرضه می‌شود. همچنین فضای ذخیره‌سازی SSD این تبلت به 1 ترابایت می‌رسد. این ترکیب سخت‌افزاری سریع و قدرتمند، به کاربران امکان استفاده از برنامه‌ها و نرم‌افزارهای سنگین را بدون هیچ گونه اختلالی فراهم می‌کند.

سرفیس پرو 9 با دو دوربین جلو و پشت با کیفیت بالا (8 مگاپیکسل در جلو و 13 مگاپیکسل در پشت) و باتری با ظرفیت 56 وات ساعت امکانات متنوعی را به کاربران ارائه می‌دهد. به علاوه، سرفیس پرو 9 با وزن 1.7 پوند، بسیار سبک و قابل حمل است.

تبلت Microsoft Surface Pro 9

بهترین تبلت های مایکروسافت گیمینگ

هنگام انتخاب بهترین تبلت‌های گیمینگ، این قانون که همه یکسان ساخته نمی‌شوند را می‌توانید در نظر بگیرید. چیزهای زیادی برای توجه در این باره وجود دارد:

  • بازی هایی که می خواهید انجام دهید
  • اندازه صفحه نمایش
  • سیستم عامل
  • پردازنده و رم

وقتی بحث درباره بهترین تبلت‌ های مایکروسافت گیمینگ است، همه موارد مربوط به چیزی است که شما از تبلت به دنبال آن هستید، نه آنچه که بهترین یا قوی‌ترین ویژگی در نظر گرفته می شود.

Microsoft Surface Pro 7

بهترین تبلت ویندوزی برای بازی بدون شک مایکروسافت سرفیس پرو 7 است. این تبلت به همراه ویندوز 10 از پیش نصب شده است و عملکرد شگفت انگیزی از 8 گیگابایت رم برای تجربه بازی با کیفیت دارد.

این شاهکار ناب نابغه مهندسی، می‌تواند بهترین تبلت مایکروسافت برای بازی باشد. این تبلت با SSD پرسرعت، مقدار زیادی رم، سه حالت استفاده مختلف (لپ تاپ، تبلت و حالت استودیو)، باتری با قابلیت پخش 10.5 ساعت ویدئو و پردازنده گرافیکی Intel Iris Plus i5 یا i7، همه آن‌چیزی که برای تجربه یک بازی بهتر به آن نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد.

Microsoft Surface Pro 9 & 8

مایکروسافت سرفیس پرو 8 و 9 هر دو تبلت‌های ویندوزی عالی هستند که دارای طراحی جذاب، پایه مناسب، صفحه کلید با کیفیت بالا و صفحه نمایش 120 هرتزی براق هستند. آنها همچنین به لطف جدیدترین پردازنده‌های اینتل، قدرت کافی برای بازی‌های سخت را ارائه می‌دهند.

در هر دو تبلت، نسبت تصویر نمایشگر 3:2 است و مایکروسافت با رزولوشن 2880 در 1920 پیکسل و 120 هرتز، صفحه نمایشی ایده‌آل برای بازی در هر یک از دو مدل جدید سرفیس خود ارائه می‌دهد.

بزرگ‌ترین مزیت مایکروسافت سرفیس پرو 8 و 9 ویندوز 11 است. آنها رایانه‌های کامل ویندوزی هستند و بنابراین می‌توانید تمام بازی‌های ویندوز را بازی کنید. SSD تبلت‌ها قابل تعویض است که این یک مزیت برای گیمرهایی است که آرشیو بزرگی دارند.

بهترین تبلت های مایکروسافت دانشجویی

هنگام انتخاب از بین بهترین تبلت‌ها برای دانشجویان باید موارد زیادی را در نظر بگیرید. آیا به قدرت یا تطبیق‌پذیری نیاز دارید؟ یا اینکه هزینه و برنامه‌های ترکیبی مهم هستند؟ بهترین تبلت‌ های مایکروسافت دانشجویی مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را شامل می‌شوند. هنگام انتخاب می‌توانید به اندازه و وضوح صفحه نمایش، لمسی بودن، پشتیبانی از قلم و کیفیت ساخت و همچنین اینکه دستگاه،  کیبورد قابل اتصال را ارائه می‌دهد، توجه کنید.

بهترین تبلت‌ های مایکروسافت 2023 برای دانشجویان بر اساس تجربه‌های مورد نیاز می‌تواند متفاوت باشد. ما بهترین تبلت را به شما معرفی می‌کنیم.

Microsoft Surface Pro 9

مایکروسافت سرفیس پرو 9، بهترین تبلت دانشجویی برای کسانی است که کامپیوتر می‌خواهند. مایکروسافت سرفیس پرو 9 تبلت قدرتمندی است که می‌توانید با کلیک بر روی کیبورد هیبریدی، آن را به یک کامپیوتر رومیزی مناسب تبدیل کنید.

اگر به دنبال جایگزینی لپ‌تاپ خود با یک تبلت قدرتمند و سازگار (که همچنین یک لپ‌تاپ است) متصل به ویندوز هستید، سرفیس پرو 9 یک گزینه عالی است.  Surface Pro 9 تبلتی با کیفیت، با صفحه‌نمایش فوق‌العاده و ساختار سبک و لمسی است.

Microsoft Surface Pro 8

اگر برای انجام تکالیف خود نیاز به استفاده از نرم‌افزار دسکتاپ کامل به جای نسخه‌های موبایل دارید، یک Microsoft Surface Pro می‌تواند بهترین تبلت دانشجویی برای شما باشد. Surface Pro یک رایانه شخصی ویندوزی به شکل تبلت است.

سرفیس پرو 8 برای نمایش ویندوز 11 طراحی شده است. این دستگاه به لطف صفحه نمایش فوق‌العاده و پردازنده قدرتمند عملکردی عالی دارد. عمر باتری نیز بی‌نظیر است. چندین پیکربندی وجود دارد؛ بنابراین می‌توانید برای صرفه‌جویی در هزینه، رم و فضای ذخیره‌سازی کم‌تری را انتخاب کنید.

Microsoft Surface Go 3

مایکروسافت سرفیس Go 3 بهترین تبلت ویندوزی مقرون به‌صرفه برای دانشجویان است. اگر از تبلت خود فقط برای یادداشت‌برداری و نوشتن مقاله استفاده می‌کنید، شاید بهتر باشد سرفیس گو 3 را انتخاب کنید.

سرفیس گو 3 نمی‌تواند مانند نمونه‌های پرو با برنامه‌های خلاقانه سنگین و رندر تصویر کنار بیاید. اما مقرون به‌صرفه‌ترین تبلت سرفیس است و طراحی شیک، سبک و قیمت پایینی دارد. Surface Pro 3 پردازنده جدیدتر و عملکرد کمی بهتری نسبت به مدل قبلی خود ارائه می‌دهد، اگرچه صفحه نمایش آن کمی تیره‌تر است و عمر باتری آن عالی نیست.

بهترین تبلت های مایکروسافت برای طراحی

استفاده از بهترین تبلت‌های طراحی به شما کمک می‌کند تا آثار هنری دیجیتالی زیبایی طراحی کنید. در طراحی تبلت‌ها طیف وسیعی از محصولات وجود دارد؛ از تبلت هایی که صفحه نمایش خود را دارند تا تبلت‌های گرافیکی که باید به مانیتور خارجی متصل شوند.

اکنون به لطف فناوری پیشرفته هنرمند، طراحی روی تبلت طبیعی‌تر از همیشه به نظر می‌رسد. سه نوع اصلی تبلت گرافیکی وجود دارد: نمایشگر قلم، تبلت گرافیکی و رایانه‌های لوحی.


بیشتر بخوانید: بهترین تبلت قلم دار 2023


Microsoft Surface Pro 8

سرفیس پرو 8 در مدل پایه دارای پردازنده Core i5-1135G7 اینتل، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت SSD است. این تبلت در مدل پایه خود قدرت زیادی دارد. صفحه نمایش این دستگاه بسیار عالی و با وضوح 2880 در 1920 است. اگرچه توجه داشته باشید که باید قلم آن را جداگانه خریداری کنید.

داشتن ویندوز 11 نیز یک مزیت بزرگ برای این تبلت است. با این مزیت می‌توانید از نسخه کامل دسکتاپ برنامه‌هایی مانند فتوشاپ استفاده کنید، نه اینکه با برنامه‌های تبلت کار کنید.

سوالات متداول

آیا تبلت مایکروسافت قیمت مناسبی دارد؟

تبلت مایکروسافت از قیمت های مختلفی برای مدل های مختلف خود استفاده می کند. اما اکثر مدل های آن از نظر قیمت نسبتا بالا هستند.

آیا تبلت مایکروسافت برای کاربردهای خاصی مناسب است؟

بله، تبلت مایکروسافت برای کاربردهایی مانند کاربری حرفه ای، طراحی گرافیکی، ویدئو و تدوین صوتی، کاربرد مناسبی دارد. همچنین برای استفاده در محیط های آموزشی و کسب و کارهای کوچک نیز مناسب است.

آیا تبلت مایکروسافت برای استفاده روزمره مناسب است؟

بله، تبلت مایکروسافت با ویژگی هایی مانند صفحه نمایش لمسی بزرگ، امکان تبدیل به لپ تاپ و اجرای برنامه های متنوع، برای استفاده روزمره نیز مناسب است.

آیا تبلت مایکروسافت برای بازی مناسب است؟

بله، تبلت مایکروسافت با قابلیت اجرای بازی های سنگین و گرافیکی، برای افرادی که به بازی های رایانه ای علاقه دارند، مناسب است.

آیا تبلت مایکروسافت برای استفاده در سفر مناسب است؟

بله، تبلت مایکروسافت با طراحی باریک و سبک و ویژگی های قابل حمل، برای استفاده در سفر و به عنوان یک جایگزین سبک برای لپ تاپ، مناسب است.

نوشته های مرتبط

بهترین گوشی‌های شیائومی در 2023 و جدیدترین در 2024

بهترین اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل و بهترین مارک در 2024

بهترین cpu برای گیم: منتخب پردازنده‌های گیمینگ 2023 و 2024