بهترین هدست گیمینگ در سال 2024

یک گیمر حرفه‌ای علاوه بر سیستم پیشرفته گیمینگ، به تجهیزات جانبی نظیر کیبورد، ماوس، مانیتور و هدست گیمینگ نیاز دارد. هدست‌های بازی تجربه‌ای فراگیر از صدا را به شما ارائه می‌دهند تا حس کنید درست در میدان بازی حضور دارید. بهترین هدست گیم صدایی با کیفیت را بدون ایجاد خستگی شنوایی یا ناراحتی گوش‌ها پس از استفاده طولانی‌مدت ارائه می‌دهد. البته کاربرد هدست‌ها فقط به شنیدن محدود نمی‌شود و باید میکروفونی باکیفیت داشته باشند تا بتوان با هم‌تیمی‌های خود ارتباط برقرار کرد. به جز تفاوت در طرح، رنگ و نوع اتصال بی‌سیم یا با سیم هدست، کیفیت شنیداری و گفتاری هدست گیمینگ نقشی کلیدی در انتخاب بهترین گزینه خواهد داشت. به همین دلیل در این مقاله از مجله تکنولوژی لیپک می‌خواهیم شما را بهترین هدست‌های گیمینگ 2024 آشنا کرده و در زمینه‌های مختلف به معرفی بهترین گزینه‌ها بپردازیم؛ از جمله بهترین هدست ارزان، بهترین هدست وایرلس و …

فاکتورهای انتخاب بهترین هدست گیمینگ

هر ساله گیمرها و رسانه‌های تکنولوژی، انواع هدست را به صورت عملی بررسی می‌کنند و عملکرد هر یک از آنها را در جنبه‌های مختلف بررسی می‌کنند؛ این یعنی هر رسانه می‌تواند یک لیست اختصاصی از بهترین هدست‌های گیم منتشر کند. در این مقاله براساس معتبرترین وبسایت‌های تخصصی حوزه تکنولوژی، بهترین هدست‌های مخصوص گیم را براساس فاکتورهای موثر در کیفیت هدست و تجربه استفاده از آن به شما معرفی می‌کنیم.

در این بررسی ها، میزان دسترسی و پاسخگویی کنترل‌های هدست، نوع اتصال (و محدوده اتصال بی‌سیم)، کیفیت صدا، کیفیت میکروفون و البته قیمت هدست مورد ارزیابی و مقایسه قرار می‌گیرد.

توجه به نوع اتصال هدست

به‌طور کلی هدست‌های گیمینگ در دو دسته بی‌سیم و باسیم در بازار موجود هستند که مدل بلوتوثی یا همان بی­‌سیم راحتی بیشتر و قیمت بالاتری نسبت به مدل سیمی دارد. از جمله نقاط قوت هدست‌های بلوتوثی می‌توان به کاربری راحت، دست و پاگیر نبودن، زیبایی و طراحی جذاب‌تر و امکان انجام حرکات ناگهانی در زمان بازی اشاره کرد. با وجود این نقاط قوت، هدست‌های بلوتوثی قیمت بیشتری نسبت به مدل سیمی دارند و وابسته به شارژ باتری هستند که جز ضعف‌های آن محسوب می‌شود.

در مقابل هدست‌های بلوتوثی، هدست‌های سیمی هم نقاط قوتی مانند قیمت کمتر نسبت به مدل بی­‌سیم، سرعت بیشتر انتقال صدا و کیفیت بیشتر در انتقال صدا نسبت به مدل بلوتوثی هدست‌های گیمینگ دارند. همچنین از جمله نقاط ضعف هدست‌های سیمی می‌توان به دست‌وپا گیر بودن آنها به خاطر داشتن سیم، فناوری قدیمی‌تر و قطعی سیم‌ها در طولانی‌مدت نام برد.

توجه به نوع سیستم‌عامل و پلتفرم گیمینگ

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که از ایکس ‌باکس‌های قدیمی استفاده می‌کنید، برای اتصال هدست به دستگاهتان به یک آداپتور نیاز خواهید داشت که البته این مشکل در مدل‌های جدید ایکس‌باکس رفع شده است. اگر از لپ‌تاپ و کامپیوتر برای گیم استفاده می‌کنید هدست‌های گیمینگ هم در مدل بلوتوثی و هم سیمی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای اتصال به لپ‌تاپ و کامپیوتر مشکلی نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: برای گیم، لپ تاپ بهتر است یا کامپیوتر؟

توجه به نوع صدای خروجی

خروجی صدای هدست‌ها به دو نوع استریو و سوراند دسته‌بندی می‌شود. صدای استریو، خروجی صدای معمولی دارد و از دو کانال چپ و راست استخراج می‌شود؛ به همین علت با نام هدست‌های دوکاناله هم در بازار شناخته می‌شود. این دسته از هدست‌ها در دسته معمولی قرار گرفته و قیمت کمتری دارند؛ بنابراین اگر کیفیت صدا برای شما اهمیت چندانی ندارد، خرید هدست‌های استریو انتخاب مناسب‌تری است.

در مقابل هدست‌های سوراند خروجی صدای بسیار با کیفیتی دارند که از هشت کانال استخراج می‌شوند. این مدل هدست‌ها صدای چندبعدی را کاملاً طبیعی و باکیفیت منتقل می‌کنند. به‌ همین خاطر اگر گیمر هستید و کیفیت صدا برای شما جزو فاکتورهای مهم خرید هدست است بهترین گزینه، هدست‌های سوراند می‌باشد.

توجه به میکروفون هدفون

امروزه اکثر هدست‌ها مجهز به میکروفون هستند و به‌طور معمول هدست‌هایی که دارای میکروفون هستند با نام هدفون شناخته می‌شوند؛ و طبیعتاً به‌خاطر این فناوری جدید قیمت بیشتری هم دارند. اگر شما به بازی‌های گروهی و تیمی علاقه‌مند هستید بهتر است که هدفون گیمینگ میکروفون‌دار را تهیه و استفاده کنید.

ویژگی‌های دیگری نیز وجود دارد که در اولویت بعدی می‌تواند به انتخاب شما کمک کند؛ از جمله نوع باز و بسته بودن محفظه پشتی هدست که هر کدام، کاربردهای خاصی دارند اما برای گیم، نوع پشت‌بسته مناسب‌تر است (در تصویر زیر مشاهده می‌کنید).

بهترین هدست‌های گیمینگ 2024

در جدول زیر می‌توانید منتخبی از بهترین هدست‌های گیمینگ را مشاهده کرده و در ادامه، توضیحات کامل هر مدل را مطالعه نمایید. توجه داشته باشید که این لیست، با توجه به کیفیت امکانات و قابلیت‌های هر هدست و همچنین تجربه شخصی تهیه شده و قطعاً گزینه‌های دیگری نیز می‌توان به لیست برترین هدست‌ها اضافه کرد (که در ادامه مقاله، سایر مدل‌های برتر نیز معرفی شده‌اند).

عنواننام هدستمعرفی کلی
بهترین هدست گیمینگHyperX Cloud Alphaبهترین هدست بازی که صدایی فوق‌العاده با پاسخ بیس‌دار و قیمت پایین ارائه می‌دهد. راحتی این هدست زیاد است و میکروفون عملکرد خوبی دارد.
هدست گیمینگ با بهترین قیمتCorsair HS55 Stereoبهترین هدست گیمینگ مقرون‌به‌صرفه که راحتی و صدای خوبی دارد. این هدست دارای گوشی‌های نرم، وزن سبک و میکروفون جداشدنی است؛ همچنین طراحی ساده‌ای دارد.
بهترین هدست وایرلس گیمینگHyperX Cloud Alpha Wirelessبهترین هدست بازی بی‌سیم برای بازی‌های کامپیوتری است که صدای فوق‌العاده، میکروفون شفاف و صدای فراگیر DTS دارد. همچنین سبک و راحت است و عمر باتری 300 ساعته دارد.
بهترین برای علاقه‌مندان به صداBeyerdynamic DT 900 Pro Xبهترین هدست بازی برای کسانی که به صدای باکیفیت علاقه دارند. محفظه‌های این هدست با ساختار و راحتی عالی، برای ساعت‌های طولانی بازی ایده‌آل هستند.
بهترین برای استریمAudio-Technica ATH-M50xSTS StreamSetبهترین هدست برای استریمرها که به میکروفون قوی و شفاف نیاز دارند.
بهترین صدای همه‌کارهAudeze Maxwellاگر می‌خواهید بهترین هدست را هم برای بازی و هم کاربردهای دیگر مثل گوش دادن به موسیقی داشته باشید، این هدست مناسب است.

بهترین هدست گیمینگ: HyperX Cloud Alpha

وایرلسخیر
درایوردو محفظه 50 میلی‌متری نئودیمیم
اتصال3.5mm
فرکانس پاسخ3Hz – 27,000Hz
قابلیت هامیکروفون حذف‌کننده نویز با قابلیت جدا شدن، کنترل‌های کابلی درون‌خطی
نقاط قوتراحت، صدای عالی، ارزشمند نسبت به قیمت
نقاط ضعفبدون دکمه قطع میکروفون

عنوان بهترین هدست بازی در سال 2024 از آن HyperX Cloud Alpha خواهد بود؛ در حالی که هدست گیمینگ BlackShark V2 ریزر قبلاً می‌توانست کلود آلفا را کنار بزند اما به دلیل کاهش دسترسی خریداران به آن، این جایگاه را از دست داده است. از مهم ترین ویژگی‌های متمایز Cloud Alpha می‌توان به صدای فوق‌العاده آن اشاره کرد که سبب می‌شود صداهای اطراف کمتر به گوش رسیده و تمرکز گیمر روی بازی معطوف شود.

این هدست گیمینگ با پاسخ بیس دار دلچسب از درایورهای نئودیمیم 50 میلی‌متری استفاده می‌کند. این یعنی می‌توان صدای انفجار یا ماشین اسپورت را به خوبی احساس کرد و از موسیقی متن بازی به‌طور کامل لذت برد. البته نمی‌توان از وضوح فوق‌العاده صدای آن نیز در این تجربه جذاب چشم‌پوشی کرد.

HyperX به لطف استفاده از طراحی دو محفظه‌ای در Cloud Alpha به چنین کیفیت صوتی چشمگیری دست پیدا کرده است. درایور هر گوشی آن به دو محفظه جدا می‌شود که به‌طور موثری اعوجاجی مختل‌کننده بیس را کاهش دهد (هدست BlackShark V2 Razer نیز تجربه‌ای مشابه ارائه می‌دهد).

هدست گیمینگ Cloud Alpha با استفاده از گوش‌بند و هدبند پددار، راحتی استفاده در طولانی‌مدت را فراهم کرده و از خستگی گوش‌ها و فشار به آنها جلوگیری می‌کند.

هدست گیمینگ با بهترین قیمت: Corsair HS55 Stereo

وایرلسخیر
درایور50 میلی‌متر، آهنرباهای نئودیمیوم
اتصال3.5mm
فرکانس پاسخ 20Hz – 20,000Hz
قابلیت هادکمه کنترل میکروفون
نقاط قوتکیفیت میکروفون فوق‌العاده، بازوی میکروفون برگردان، سبک و راحت، ارزش بالا
نقاط ضعفبازوی میکروفن می‌تواند در مواقعی مزاحمت ایجاد کند

Corsair HS55 بهترین هدست گیمینگ مقرون‌به‌صرفه است که پکیجی چشمگیر از صدای با کیفیت، میکروفون مفید و کیفیت ساخت خوب را ارائه می‌دهد.

هدست HS55 بسیار راحت‌تر از مدل‌های اقتصادی قبلی Corsair است. گوشواره‌های مخملی در HS55 مقایسه‌ای واضح با فوم سفت و بدون تکان‌های HS50 ایجاد می‌کند. HS55 وزن کمری در حدود 284 گرم دارد و سبک است و در طولانی‌مدت آزاردهنده نخواهد بود.

لایه‌های چرمی آن باعث می‌شود گوش‌ها کمی عرق کنند اما این مشکل در هدست‌های بازی مقرون‌به‌صرفه رایج است. میکروفون این هدست بازوی متحرک دارد و در مواقع عدم نیاز به آن می‌توان بازو را به سمت بالا هدایت کرد تا مزاحمتی ایجاد نکند. صدای بسیار واضح میکروفون این هدست نیز قابل توجه است و سطح وضوح بالایی دارد.

هدست گیمینگ Corsair HS55 از کابل با جک 3.5 میلی‌متری استفاده می‌کند و میکروفون و کیفیت صدای آن ممکن است تحت تأثیر منفی DAC/amp مادربورد یا هر کارت صوتی/دستگاه خارجی متصل شده به آن قرار گیرد.

بهترین هدست وایرلس گیمینگ: HyperX Cloud Alpha Wireless

وایرلسبله
درایوردینامیک، 50 میلی‌متر با آهنرباهای نئودیمیم
اتصالدانگل بی‌سیم 2.4 گیگاهرتز
فرکانس پاسخ15–21,000Hz
قابلیت هامیکروفون جداشدنی دوجهته
نقاط قوتعمر باتری جادویی، عالی برای گوش دادن به موسیقی و قدرتمند برای بازی، بسیار راحت
نقاط ضعفکیفیت پایین تر میکروفون نسبت به گوشی‌ها و طول کم

HyperX Cloud Alpha Wireless بهترین هدست بی‌سیم در سراسر جهان است. گرچه بزرگترین نقطه قوت این هدست، باتری بزرگ جدید آن است. عمر باتری تا 300 ساعت در کنار وزن نسبتاً سبک و ارگونومی راحت آن، یک شاهکار است.

کیفیت صدای این هدست گیمینگ از همه نظر باورنکردنی است؛ صدای موسیقی شگفت‌انگیز خواهد بود و هنگام بازی هم عملکردی بسیار مطلوب خواهد داشت. نوار بالایی ضخیم با لایه‌های نرم این هدست به همراه گوش‌کاپ‌های نرم از ناراحتی گوشی‌ها جلوگیری می‌کند و در عین حال، سروصدای اطراف را نیز از بین می‌برد. مشکل اصلی، میکروفون آن است که به نظر می‌رسد کیفیتی معمولی دارد.

بهترین هدست برای افراد حساس به صدا: Beyerdynamic DT 900 Pro X

وایرلسخیر
درایورSTELLAR.45
اتصالآداپتور 3.5mm و 6.35mm برای mini-XLR
فرکانس پاسخ5–40,000Hz
قابلیت هاگوش‌پد‌های مخملی
نقاط قوتعملکرد صوتی باورنکردنی، بسیار راحت، ساختار زیبا و محکم، عملکرد خوب با هر نوع دستگاه
نقاط ضعفبدون میکروفون جداشدنی یا درون‌خطی، گیره اولیه خیلی محکم است

همان ویژگی‌هایی که Beyerdynamic DT 900 Pro X را به بهترین هدست رده‌بالا برای ساعت‌های طولانی گوش دادن، میکس و مسترینگ صدا تبدیل می‌کند، این هدست را برای گیم نیز به گزینه‌ای عالی تبدیل می‌کند.

پدهای بسیار خوش‌ساخت و راحت با ساختار مخملی دایره‌ای بزرگ، کاملاً گوش‌ها را می‌پوشاند و برای گیمرهای عینکی مزاحمتی ایجاد نمی‌کند (این پدها قابل تعویض هستند).

هدبند فولادی فنری دارای لایه‌های مموری فوم است که باعث می‌شود به خوبی روی سر شما قرار بگیرد اما برخلاف ماهیت پشت‌باز بودن آن، صدای بسیار خوبی ارائه می‌دهد و هم‌زمان می‌توان صدای محیط را نیز شنید.

Beyerdynamic شامل دو کابل مختلف با طول 3 متر و 1.8 متر کوتاهتر برای گیم‌پدهای کنسول، نینتندو سوییچ یا سایر دستگاه‌های قابل حمل می‌باشد. نیاز به انرژی کم 48 اهم به شما امکان می‌دهد از DT 900 Pro X تقریباً بر روی هر دستگاهی بدون نیاز به تقویت‌کننده استفاده کنید.

درایور STELLAR.45 هدست گیمینگ DT 900 Pro X روی پروفایلی صاف تنظیم شده که روی هر نوع صدا تاثیری مثبت می‌گذارد؛ از موسیقی کلاسیک گرفته تا آهنگ‌های بیس‌دار و افکت‌های صوتی گیم. پشت‌باز بودن این هدست فضایی برای تنفس ایجاد می‌کند و در نتیجه، صدای طبیعی تری به گوش می‌رسد.

بهترین هست برای استریم (بازی آنلاین): Audio-Technica ATH-M50xSTS StreamSet

وایرلسخیر
درایور45 میلی‌متر دینامیک
اتصالUSB Type-A w/ Type-C adapter, Analog XLR
فرکانس پاسخ15–28,000Hz
قابلیت هامیکروفون کندانسور کاردیوئید
نقاط قوتمحفظه‌های عالی و اتصال پذیری عالی برای بازی
نقاط ضعفنداشتن کنترل صدا بر روی هدست، قیمت بالا برای یک هدست سیمی

عنوان بهترین هدست بازی برای استریمرها به Audio-Technica ATH-M50xSTS StreamSet می‌رسد. گیمر معمولی به کیفیت صدای میکروفون اهمیت زیادی نمی‌دهد اما زمانی که نوبت به بازی و استریم آنلاین، تولید پادکست و … می‌رسد، میکروفون اختصاصی درجه یک، فاکتوری کلیدی در خرید هدفون و هدست خواهد بود.

ATH-M50xSTS StreamSet یک هدست مقرون‌به‌صرفه نیست و از نوع هدست‌های گیمینگ رده‌بالا با پشت بسته است. گوش دادن به موسیقی تجربه‌ای دوست‌داشتنی با ATH-M50xSTS خواهد بود اما مشابه اکثر هدست‌ها بیس آن کمی سنگین اما نسبتاً ملایم است.

محفظه بیرونی StreamSet بسیار محدود است زیرا کل آن فقط یک دکمه را ارائه می‌دهد، یک چرخ اسکرول قابل فشار که تنها عملکرد آن، خاموش کردن حالت مانیتور و تنظیم صدا می‌باشد.

از دیگر نقاط قوت این هدست، کیفیت بالای میکروفون آن با کندانسور کاردیوئیدی تعبیه شده در آن می‌باشد. همچنین در این هدست گیمینگ، هیچ درایور فیزیکی وجود ندارد و به نرم‌افزاری برای نصب هم نیاز نخواهد داشت.

کابل USB نوع A و آداپتور USB Type-C در جعبه آن و گزینه XLR آنالوگ فوق‌العاده از دیگر ویژگی‌های هدست بازی ATH-M50xSTS محسوب می‌شود که می‌توان از آن برای انواع بازی آنلاین نظیر کالاف دیوتی مدرن وارفار 3 استفاده کرد.

بهترین هدست با صدای همه‌کاره: Audeze Maxwell

وایرلسبله
درایور 90mm Planar Magnetic
اتصال2.4G, Bluetooth 5.3, USB-C, 3.5mm
فرکانس پاسخ10–50,000Hz
قابلیت هامیکروفون بوم هیپرکاردیوئید
نقاط قوتصدای خیره‌کننده، عمر باتری طولانی، شارژ سریع، راحت، میکروفون خوب
نقاط ضعفنرم‌افزار ضعیف

بهترین هدست گیمینگ همه‌کاره، Audeze Maxwell است که می‌توان به خوبی از درایورهای مغناطیسی مسطح آن بهره برد. Maxwell صدایی با شکوه، غنی و تاثیرگذار ارائه می‌دهد که در بازی و گوش دادن به موسیقی بسیار جذاب خواهد بود. درایورهای مغناطیسی مسطح از مفهومی کاملاً متفاوت با درایورهای پویا که اغلب در هدست‌های بازی یافت می‌شود، استفاده می‌کند. هر درایور برای تولید صدا از یک دیافراگم بزرگ و مسطح که توسط آهنرباها دستکاری شده استفاده می‌کند. نتیجه نهایی نسبت به یک درایور پویا با بیس زیاد، صدای بسیار طبیعی‌تر و گسترده‌تر خواهد بود.

سطح وضوح و تفکیک تون صدای این هدست فوق‌العاده است. تنظیم و جداسازی تقریباً هر صدایی که از طریق این صفحه‌ها در هر زمان پمپاژ می‌شود، امکان‌پذیر است.

Audeze طراحی پشت‌بسته دارد که برای جداسازی نویز عالی است، اما معمولاً می‌تواند منجر به نمایه صدای بسته‌تر شود. نکته منفی این هدست، سنگین بودن آن به دلیل درایورهای درشت آن و نیز قیمت بسیار زیاد آن می‌باشد. گرچه کیفیت بالای آن در کنار اتصال بی‌سیم و البته اتصال بلوتوثی می‌تواند دلیل قدرتمندی برای خرید آن محسوب شود.

بهترین هدست‌های گیمینگ در سایت Rtings.com

در این بخش، بهترین هدست‌هایی که طبق تست عملی کیفیت وبسایت معتبر rtings.com، بهترین امتیازها کسب کردند به شما معرفی می‌کنیم. در ابتدا لیست این هدست‌ها را در جدول زیر مشاهده کنید (امتیازات جدول از 10 حساب شده‌اند و با تمرکز بر کیفیت صدا در اتصال بی‌سیم رتبه بندی شدند).

نام هدستمدلاتصال اصلیامتیاز سیمی گیمینگامتیاز بدون سیم گیمینگمحفظهحذف نویزمیکروفون
Astro A50 Gen 4 Wireless2019بی‌سیم6.68.1پشت‌بستهندارددارد
Logitech G PRO X 2 LIGHTSPEED Wireless2023بی‌سیم8.18پشت‌بستهدارددارد
SteelSeries Arctis Pro Wireless2018بی‌سیم7.67.9پشت‌بستهندارددارد
SteelSeries Arctis 7X Wireless2020بی‌سیم7.87.7پشت‌بستهندارددارد
Razer BlackShark V2 Pro2023بی‌سیم7.77.5پشت‌بستهندارددارد
Astro A40 TR Headset2019سیمی8.26.2پشت‌بازندارددارد

هدست گیمینگ Astro A50 Gen 4 Wireless 2019

هدست خوش‌ساخت Astro A50 Gen 4 Wireless 2019 از بهترین هدست‌های گیمینگ بازار است که در اکثر ارزیابی‌ها نمره خوبی کسب می‌کند. راحتی بالا، تاخیر بسیار کم در انتقال صدا به صورت بی‌سیم، امکان شخصی‌سازی صدای دریافتی به همراه میکروفون باکیفیت، این هدست را به یکی از بهترین‌های بازار تبدیل کرده است.

هدست بازی LOGITECH G PRO X

عمر بالای باتری هدست Logitech G PRO X WIRELESS LIGΗTSPEED Gaming Ηadset از نقاط قوت این مدل محسوب می‌شود؛ اما نسبت به Astro A50 Gen 4 Wireless عملکرد مدیریت نویز کمتری دارد و ممکن است برای استفاده در محیط‌های پرسروصدا مناسب نباشد.

پروفایل صدای پیش‌فرض این هدست مناسب است و می‌توان آن را با یک EQ گرافیکی و تنظیمات پیش‌فرض در نرم‌افزار شخصی‌سازی کرد. از دیگر ویژگی‌های این هدست می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای قابلیت شخصی‌سازی صدا و تنظیمات پیشرفته
  • طراحی مناسب برای استفاده طولانی‌مدت
  • دارای باتری با عملکرد بسیار خوب
  • میکروفون با عملکرد خوب
  • اتصال بی‌سیم

هدست گیم SteelSeries Arctis Pro Wireless

SteelSeries Arctis Pro Wireless برای بازی به صورت بی‌سیم گزینه‌ای مطلوب است و با صدای عالی و امکان استفاده هم‌زمان با یک کنسول و یک گوشی، کاربری لذت‌بخشی ارائه می‌دهد. میکروفون عالی این هدست، نویزها را فیلتر می‌کند، تاخیر بی‌سیم پایینی دارد و به‌طور کلی استفاده از این هدست در فضای ساکت، بهترین تجربه را فراهم خواهم کرد. از دیگر ویژگی‌های این هدست می‌توان به پوشش کامل گوش، محفظه پشت‌بسته، مبدل پویا و البته نداشتن حذف نویز اشاره کرد.

هدست گیمینگ SteelSeries Arctis 7X

SteelSeries Arctis 7X Wireless یکی دیگر از بهترین هدست‌های گیمینگ بازار است که یک دانگل USB با تأخیر کم دارد و تضمین می‌کند صدا و تصویر بازی هماهنگ خواهد بود. این هدست یک نمایه صدای پیش‌فرض دارد که می‌تواند جلوه‌های صوتی را در حین بازی بهتر درک کرد. این هدست توانایی کاربری مداوم تا 23 ساعت را فراهم می‌کند. میکروفون این محصول از شرکت SteelSeries کیفیت ضبط عالی و بدون نیز را ارائه می‌کند و استفاده طولانی از آن، گوش‌ها را خسته نخواهد کرد. ویژگی‌های دیگر این هدست را در زیر مشاهده می‌کنید:

  • تاخیر بسیار کم دانگل و هماهنگی صدا و تصویر بازی
  • طراحی مناسب برای استفاده طولانی‌مدت
  • تنظیمات EQ برای شخصی‌سازی صدای دلخواه
  • عملکرد عالی میکروفون

هدست Razer BlackShark V2 Pro

Razer BlackShark V2 Pro با تمرکز بر سه ویژگی صدای موقعیتی، وضوح ارتباط و حذف نویز، یک هدست گیمینگ بی‌سیم ممتاز به تمام معنا است. گرچه قیمت نسبتاً بالایی دارد اما با ویژگی‌های سطح بالای خود مانند درایوهای تیتانیوم 50 میلی‌متری، بالشتک‌های فوم مموری Flowknit، میکروفون Razer HyperClear Supercardioid و وزن کم 262 گرمی، قیمت آن مناسب و قابل توجیه خواهد بود. مشخصات این هدست از برند محبوب بلک شارک را در زیر مشاهده می‌کنید:

  • رابط 2.4 گیگاهرتز USB بی‌سیم
  • جک 3.5 میلی‌متری صدا
  • ویژگی‌های THX Spatial Audioو حذف نویز
  • درایور TriForce Titanium 50mm
  • میکروفون HyperClear Supercardioid قابل جابجایی
  • عمر باتری 24 ساعته
  • برنامه صوتی Razer THX Spatial برای سفارشی‌سازی صدای خوب
  • سازگار نبودن کامل با کنسول ها
  • نشانگر سطح باتری معمولی

هدست Astro A40 TR Headset برای گیمینگ

Astro A40 TR یکی از بهترین هدست‌های گیمینگ سیمی بازار است که کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد. این هدست دارای MixAmp است که تنظیماتی مثل میکس کانال‌ها، تنظیمات EQ و میزان صدا را در حین بازی به شما ارائه می‌دهد. بالشتک نرم آن حس خوبی را در هنگام استفاده به کاربران هدیه می‌کند و گوش‌کاپ‌های آن برچسب‌های بلندگوی قابل تعویض دارد.

میکروفون جداشدنی این هدست عملکرد بسیار خوبی دارد و می‌تواند نویز را از پس‌زمینه جدا کند تا به وضوح، صدا را انتقال دهد. به دلیل طراحی پشت‌باز این هدست، صداهای بازی به بیرون درز می‌کند و اطرافیان شما می‌توانند صداها را ​​بشنوند و شما نیز صدای محیط را بشنوید.

بهترین هدست‌های گیمینگ ارزان

عمده هدست‌های تخصصی گیمینگ، قیمت بالایی دارند اما می‌توان هدست‌هایی مخصوص گیم با قیمت مناسب نیز تهیه کرد و از آن لذت برد. در اینجا به چند هدست گیمینگ ارزان اشاره می‌کنیم.

هدست گیمینگ رپو مدل VH310

این مدل هدست گیمینگ توسط شرکت رپو ساخته شده که عمده محصولات آن قیمت مناسبی دارند. هدست گیمینگ رپو مدل VH310 دارای مشخصه‌ها و ویژگی‌های زیادی است که می‌توان به صدای فراگیر ۷.۱ کاناله مجازی، نورپردازی آرجی‌بی، داشتن دکمه برای کاهش یا افزایش حجم صدا، بدنه مقاوم و سبک به همراه میکروفون جمع‌شونده و نیز داشتن اتصال سیمی با استفاده از رابط USB اشاره کرد.

هدست گیمینگ رپو مدل VH700

مدل VH700 کیفیت صدای بسیار خوبی دارد و با نورپردازی آرجی‌بی بسیار خاص خود، ظاهر و جلوه مطلوبی ایجاد می‌کند. این هدست مجهز به درایورهای ۵۰ میلیمتری و خروجی صدای ۷.۱ کاناله است. این مدل از هدست‌های رپو سیمی هستند و رابطی از نوع USB دارند که برای اتصال به انواع کامپیوتر، لپ‌تاپ، ایکس‌باکس و دیگر دستگاه‌های دارای پورت USB مناسب هستند.

هدست گیمینگ ریزر مدل Blackshark V2 x

یکی از بهترین هدست‌های گیمینگ با قیمت مناسب و اقتصادی که از کیفیت فوق‌العاده و امکانات متنوعی برخوردار باشد، هدست گیمینگ ریزر مدل Blackshark V2 x است. از جمله ویژگی‌های این هدست گیمینگ می‌توان به پشتیبانی از صدای فراگیر ۷.۱ کاناله، درایور ۵۰ میلیمتری تیتانیومی، وزن سبک، طراحی چرمی و میکروفون نویز کنسلینگ اشاره کرد.

منابع: rtings.com | pcgamer.com

نوشته های مرتبط

بهترین گوشی‌های شیائومی در 2023 و جدیدترین در 2024

بهترین اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل و بهترین مارک در 2024

بهترین cpu برای گیم: منتخب پردازنده‌های گیمینگ 2023 و 2024