بهترین اسپیکرهای JBL

گوش دادن به موسقی با صدای بلند و کیفیت خوب حس لذت بخشی دارد. شرکت معتبر JBL با اسپیکرهای بلوتوثی زیبا و طراحی‌های فوق‌العاده شناخته شده است و اسپیکرهای آن همیشه جز بهترین اسپیکرهای بلوتوثی و خانگی محسوب می شوند. اسپیکرهای JBL صدای بسیار خوب و پرحجمی در فضای آزاد ارائه می‌دهند. از طرح‌های کم حجم این محصولات می‌توانیم JBL Go 3 را نام ببریم. اسپیکرهای JBL قابل حمل و بلوتوثی هستند و در طرح‌های متفاوتی عرضه می‌شوند. شرکت JBL یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌ها برای تولید اسپیکرهای بلوتوثی است. در این متن به معرفی بهترین اسپیکرهای JBL می‌پردازیم.


برای مشاهده قیمت و خرید اسپیکرهای JBL کلیک کنید


ویژگی‌های مهم اسپیکرهای بلوتوثی 

اسپیکرهای بی‌سیم JBL همیشه دارای سطح ثابتی از کیفیت همراه، طراحی و عملکرد قابل اعتماد هستند. از ویژگی‌های مهمی که برای اسپیکرهای بلوتوثی نیاز به توجه دارند می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

کیفیت صدا

مشخصات دقیقی برای این‌که بگوییم کیفیت صدای یک اسپیکر خوب است یا بد، وجود ندارد. این نام تجاری به دلیل ساخت اسپیکرهایی با بیس قوی شناخته می‌شود. بنابراین برای افرادی که موسیقی با بیس زیاد گوش می‌کنند؛ انتخاب خوبی است. مثل چندین برند دیگر، JBL یک برنامه همراه برای بلندگوهایش دارد که به شما امکان این را می‌دهد، تنظیماتی برای صدا انجام بدید.

طراحی بهترین اسپیکرهای JBL

انتخاب بهترین طراحی بین اسپیکرهای وایرلس کاملا به نیاز شما بستگی دارد. بعضی از این اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل هستند، ولی بعضی‌ها برای فضای آزاد یا خانه هستند. اسپیکرهای شرکت JBL برای مصارف مختلفی طراحی شده‌اند، بعضی از اسپیکرهای JBL موجود در بازار گیره‌هایی دارند که حمل آن‌ها را ساده کرده است و حتی در حال پیاده‌روی یا دوچرخه سواری می‌توانیم به موزیک با کیفیت صدای خوب گوش بدهیم. حتی اگر علاقه به گوش دادن موزیک در مکانی مرطوب دارید می‌توانید از اسپیکرهای JBL استفاده کنید به دلیل این‌که از فناوری ضدآب بهره می‌برند.


بیشتر بخوانید: راهنمای خرید اسپیکر دسکتاپ


طراحی اسپیکر بلوتوثی

ویژگی‌ها و ظرفیت باتری

دوام باتری خوب برای اسپیکرهای شارژی JBL تا حد زیادی بستگی به نوع و میزان استفاده شما از اسپکیر دارد. برای افرادی که می‌خواهند از اسپیکرهای وایرلس جی بی ال استفاده طولانی مدت و مداوم داشته باشند باید اسپیکرهای خود رو با ظرفیت باتری بالا و مناسب انتخاب کنند. محصولات جی بی ال باتری‌های قدرتمندی دارند که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

بعضی از اسپیکرهای JBL فناوری همگام‌سازی دارند که این امکان رو میدهد، موزیک را از چند اسپیکر به صورت هم‌زمان پخش کنید. برنامه JBL Connect+ به شما امکان اتصال چند اسپیکر به هم و پخش موزیک هم‌زمان رو می‌دهد. این فناوری حجم صدا را بیش‌تر می‌کند و می‌توانید موزیک را به صورت استریو گوش کنید. ولی اسپیکرهای قدیمی JBL که دارای JBL Connect است را نمی‌شود به اسپیکرهای جدیدتر که دارای JBL Connect+ متصل کنید. 

جی بی ال JBL Flip 5

اسپیکر JBL Flip 5 

اسپیکر بی‌سیم JBL Flip 5 دارای کیفیت صدای عالی و طراحی جذابی است. از این اسپیکر می‌توانیم در دو حالت عمودی و افقی استفاده کنیم. این اسپیکر فناوری IPX7 دارد که از دستگاه در برابر نفوذ آب جلوگیری می‌کند. این اسپیکر بلوتوثی از شرکت JBL توانایی پخش موزیک تا 12 ساعت به‌طور مداوم را دارد و با توجه به ابعادی که دارد، به راحتی قابل حمل است. Flip 5 از فناوری PartyBoost JBL پشتیبانی می‌کند، فناوری PartyBoost این اجازه را به کاربرانش می‌دهد که این اسپیکر را با سایر اسپیکرهایی که از این فناوری بهره می‌برند متصل کند. همچنین باعث می‌شود در فضاهای بزرگ‌تر، صدای موزیک بهتر و باکیفیت‌تری را تجربه کنیم. یکی از نقاط ضعف، این محصول فناوری بلوتوث 4.2 است که قدیمی شده است.

وزن540 گرم
بلوتوثنسخه 4.2
پورتبلوتوث
باتری4800 میلی آمپر
ویژگی‌ها Party Boost برای اتصال به دیگر اسپیکرهای جی بی ال
قیمت5 میلیون تومان
جی بی ال PartyBox 310

اسپیکر JBL PartyBox 310

برای دورهمی‌های بزرگ و فضای باز می‌توانید روی JBL PartyBox 310 حساب باز کنید. این اسپیکر صدای بسیار پرقدرت و خوبی دارد که توجه بسیاری از طرفداران‌اش جذب کرده است. اسپیکر PartyBox صدای 240 واتی دارد که کیفیت بسیار خوبی را به کاربر هدیه می‌دهد. باتری این دستگاه تا 18 ساعت توانایی پخش موسیقی به صورت مداوم را دارد و از چراغ‌هایی استفاده می‌کند که با موسیقی همگام می‌شود. همچنین می‌توانید با برنامه‌ی شخصی‌سازی شده برای JBL حالت نوری دلخواه‌ خود را انتخاب کنید. 

وزن17.42 کیلوگرم
بلوتوثنسخه 5.1
پورتUSB , AUX
باتری7200 میلی آمپرساعت
ویژگی‌هارقص نور، توانایی اتصال به دو اسپیکر برای تولید صدای استریو
قیمت24 میلیون

اسپیکر JBL charge 5

جی بی ال ادعا می‌کند که JBL Charge 5 جدید حتی از چهار شارژ قبلی نیز بادوام تر است و صدای بهتری دارد. مدل قبلی آن دارای رتبه IPX7 بود، به این معنی که می‌توانست تا عمق 1.5 متری در آب غوطه‌ور شود، اما Charge 5 دارای رتبه IP67 است. یعنی این مدل نه تنها ضدآب بوده، بلکه در برابر گرد و غبار نیز مقاوم است. نسخه جدیدتر شارژر 5 با قابلیت Wi-Fi نیز در دسترس است. این مدل دارای یک دکمه JBL PartyBoost است، که به شما اجازه اتصال به دستگاه‌های دیگر با همین قابلیت را می‌دهد. به‌دلیل صدای پر قدرتی که دارد به‌راحتی حجم یک اتاق بزرگ را با موزیک خود پر می‌کند، پس برای مهمانی عالی است. این مدل دارای یک درایو بهینه است که باس خوبی را ایجاد می‌کند، این قدرت باس موجب می‌شود به‌راحتی در سفر از آن استفاده کنید. JBL Charge 5 نسبت به اسپیکر JBL Flip 6 شاید باس صدای پایین‌تری ارائه دهد، ولی عمر باتری بهتری دارد. اکثر افراد برای سفرهای خود به یک اسپیکر باکیفیت نیاز دارند، JBL Charge 5 بابت رتبه IP67 در برابر آب و گردوغبار مقاومت بالایی دارد. همین ویژگی موجب می‌شود، برای اکثر سفرها از جمله سفرهای صحرایی، دریایی و جنگلی مناسب باشد.

وزن1500 گرم
بلوتوثنسخه 5.1
پورتبلوتوث
باتری7500 میلی آمپر
ویژگی‌هاتوئیتر جداگانه، تکنولوژی JBL PartyBoost
قیمتبین 5 میلیون تا 7 میلیون تومان
اسپیکر jbl flip 6

اسپیکر JBL Flip 6

Flip 6 نیز دارای IP67 است، به همین علت مقاومت بالایی در برابر آب و گرد و غبار دارد. بلندگوی این مدل پس از فرو رفتن در آب نمک نیز جان سالم به در می‌برد. این مدل را می‌توانید، به لباس و کیف خود متصل کرده و به راحتی حمل کنید. اما به‌دلیل وزنی که دارد، هنگام اتصال به لباس برای کوهنوری و بالا رفتن از کوه مناسب نیست.

این اسپیکر باس بالای دارد، در عین حال حمل آن نیز آسان است. پس به‌راحتی برای سفرهای شما آماده است. از ویژگی‌های شگفت‌انگیز Flip 6 استفاده از آن در حمام و استخر است. با وجود درایورهای دوگانه این اسپیکر، Flip 6 یک اسپیکر مونو است اما می‌توانید دو اسپیکر را به صورت بی‌سیم از طریق برنامه JBL Portable به یکدیگر متصل کنید تا یک جفت استریو قدرتمند بسازید.همچنین این مدل از بهترین مدل‌های JBL است که برای تفریحات بیرون از خانه مانند کمپینگ نیز مناسب است.

JBL Flip 6 نسبت به JBL Charge 4 بلندگوی بهتری دارد. Flip 6 کوچک‌تر است و دارای یک بند است که به حمل و نقل آن کمک می‌کند. کیفیت ساخت بهتری دارد و کیفیت صدای بالایی ارائه می‌دهد.

وزن 550 گرم
بلوتوث نسخه 5.1
پورت بلوتوث
باتری 4800 میلی آمپر
ویژگی‌ها فناوری Party boost
قیمت 3800 میلیون تومان
اسپیکر jbl boombox 3

اسپیکر JBL Boombox 3

JBL Boombox 3 نسل بعدی JBL Boombox 2 است. این اسپیکر بلوتوثی بزرگ و قدرتمند طراحی مشابه‌ با مدل قبلی خود دارد. خوش ساخت است و دارای استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. همچنین در آب شناور می‌شود، پس گزینه‌ای عالی برای بیرون از منزل است. برای فضاهای بزرگ با صدای پر قدرت خود بسیار مناسب است و می‌توانید مشخصات صدای پیش فرض آن را با یک EQ 3 باند سفارشی کنید.

همچنین صدای بسیار بلندی دارد، با حداکثر حجم فشرده سازی که کم‌تر از Boombox 2 است. بنابراین می‌تواند یک منطقه بزرگ را با صدای واضح پر کند. این باتری عملکرد بهتری نسبت به نسل قبلی خود دارد و با باس بهتر پیشنهاد خوبی برای خرید محسوب می‌شود، زیرا کیفیت صدا به گونه‌ای است که حتی با بلند کردن موزیک نیز از وضوح آن کاسته نمی‌شود.

پس در مهمانی‌های خانگی، دورهمی‌های بیرون خانه و حتی تفریحاتی که نیازمند یک اسپیکر باکیفیت است، JBL Boombox 3 کارآمد است.

وزن 6700 گرم
بلوتوث نسخه 5.3
پورتAUX، USB و جک 3.5 میلی متری
باتری10000 میلی آمپر
ویژگی‌ها اتصال هم‌زمان به دو موبایل، تکنولوژی JBL Party boost، پخش مداوم صدا تا 24 ساعت
قیمت از 16 تا 19 میلیون تومان
اسپیکر JBL PartyBox 710

اسپیکر JBL PartyBox 710

JBL PartyBox 710 یک اسپیکر برای مهمانی‌های بزرگ با طراحی مشابه سایر بلندگوهای سری PartyBox JBL است. این اسپیکر قدرتمند دارای چراغ‌های RGB قابل تنظیم، ورودی‌های میکروفن و گیتار است. همچنین می‌تواند صدای فوق‌العاده‌ای داشته باشد که استفاده از آن در مهمانی‌های شلوغ بزرگ را مناسب می‌کند. می‌شود آن را به صورت عمودی قرار داد و با ویژگی “تقویت بیس” روی “Deep” تنظیم کرد، حالا با یک نمایه صدای مهیج روبرو هستید!

صدای آن باس پایین تند و غرشی ایجاد می‌کند تا طرفداران موسیقی های باس سنگین مانند هیپ هاپ یا EDM را خوشحال کند. این مدل دارای دسته داخلی و چرخ‌هایی برای حمل و نقل آسان است اما باز هم سنگین بوده و فقط برای مهمانی‌های خانگی یا مکانی که پریز برق داشته باشد مناسب است.

در مجموع، اگر به دنبال یک اسپیکر هستید که بتواند صدا را برای جمعیتی بالای 100 نفر Play کند، این اسپیکر مناسب است، در غیر این‌صورت خیر!

وزن 27.8 کیلوگرم
بلوتوث نسخه 5.1
پورتUSB ،AUX، بلوتوث
باتریندارد
ویژگی‌ها رقص نور، JBL Pro Sound، دارای سیستم کارائوکه، اتصال به چند دستگاه، دکمه تنظیم باس
قیمت 29 میلیون تا 36 میلیون

اسپیکرهای جی بی ال برای چه کسانی مناسب است؟

  1. سیستم‌های صوتی خانگی: اسپیکرهای جی بی ال به عنوان بخشی از سیستم‌های صوتی خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این اسپیکرها برای تماشای فیلم‌ها، گوش دادن به موسیقی و بازی‌های ویدئویی با کیفیت صدای بالا بسیار مناسب هستند.
  2. استفاده در اتومبیل: بسیاری از اتومبیل‌ها دارای سیستم‌های صوتی هستند که از اسپیکرهای جی بی ال استفاده می‌کنند.
  3. سیستم‌های پخش موسیقی حرفه‌ای: اسپیکرهای جی بی ال در صنایع حرفه‌ای مانند رکوردینگ استودیوها، تئاترها و کلاس‌های درسی برای پخش صدا با کیفیت بالا استفاده می‌شوند.
  4. سیستم‌های صوتی نورپردازی: در رویدادها و نمایشگاه‌های نورپردازی، اسپیکرهای جی بی ال برای پخش موسیقی و ایجاد جلوه صوتی استفاده می‌شوند تا تجربه بصری و صوتی برای مخاطبان بهبود یابد.
  5. سفرها: اسپیکرهای جی بی ال به‌دلیل ضدآب بودن و مقاومت بالا، همچنین پخش صدای باکیفیت بهترین گزینه برای سفر محسوب می‌شوند.

سخن آخر 

برای انتخاب و خرید اسپیکر باید به چند نکته خیلی مهم توجه کنید. اول از همه باید ببینید، چقدر استفاده از اسپیکر برای شما ضروری است، آیا در روز بیش‌تر از 8 ساعت موسیقی گوش می‌دهیم؟ اسپیکر را باید با توجه به این‌که در چه مکانی می‌خواهیم استفاده کنیم، انتخاب کنیم. اگر اسپیکر را برای استفاده شخصی و اتاق شخصی می‌خواهید که حمل و نقل راحتی داشته باشد باید به مدل‌هایی توجه داشته باشید که وزن و ابعاد کوچکی دارند، مثل JBL Go 3. در صورت استفاده برای دورهمی شما به یک پارتی‌باکس نیاز دارید؛ مثل JBL PartyBox 310. بعضی از کاربرها هم اسپیکرهایی که دارای رقص نور هستند را می‌پسندند. پس شما باید با توجه به نیازمندی و بودجه‌ی که دارید، اسپیکر خود را تهیه کنید.

1.آیا این اسپیکرهای جی بی ال با دستگاه‌های منتخب سازگار است؟

این اسپیکرها با اکثر دستگاه‌های چون تبلت، گوشی و دیگر دستگاه‌های که از جی بی ال پشتیبانی می‌کنند، سازگار هستند.

2.کیفیت صدای اسپیکرهای JBL چگونه است؟

جی بی ال بابت کیفیت و وضوح صدای که ارائه می‌دهد، شهرت دارد ولی پیش از خرید آن را تست کنید تا مطمعن شوید با چیزی که شما می‌خواهید مطابقت داشته باشد.

3.این اسپیکر چه نوع ویژگی‌های خاصی دارند؟

دارای ویژگی‌های مثل کنترل از راه دور، هماهنگی چند گوشی با اسپیکر، متصل شدن دو اسپیکر و ایجاد صدای استریو و…

نوشته های مرتبط

بهترین گوشی‌های شیائومی در 2023 و جدیدترین در 2024

بهترین اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل و بهترین مارک در 2024

بهترین cpu برای گیم: منتخب پردازنده‌های گیمینگ 2023 و 2024