آموزش ساخت شماره مجازی

آموزش ساخت شماره مجازی

شماره مجازی رایگان امروزه می‌تواند به افراد کمک بسیاری کند. مخصوصاً اگر صاحب کسب و کاری هستید و یا نیاز به یک شمار تجاری دارید، شماره مجازی می‌تواند بهترین انتخاب باشد. در این مطلب قصد داریم به آموزش ساخت شماره مجازی به روش‌های مختلف بپردازیم. اگر شما نیز قصد ساخت یک شماره مجازی رایگان را دارید، تا انتهای این مطلب با لیپک همراه باشید.

ساخت شماره مجازی چرا مفید است و اصلاً به چه دردی می‌خورد؟

یکی از مهم ترین پرسش‌هایی که پیش می‌آید آن است که شماره مجازی چه کاربردی دارد؟ تصور کنید شما صاحب یک کسب و کار هستید یا خودتان نیاز به یک شماره کاری دارید. برای این کار می‌توانید یک سیم کارت تهیه کنید و از آن برای ساخت حساب‌های خود استفاده کنید. اما غالباً مدیریت دو سیم کارت کمی دشوار است. همچنین این شماره برای یک کشور است و ممکن است در کشورهای دیگر کار نکند.

بنابراین چه کاری باید انجام داد؟ برای این کار، تهیه یک شماره مجازی آمریکا بهترین گزینه است. زیرا هم می‌توانید آن را به سادگی مدیریت کنید و همچنین محدودیت‌هایی که برای شماره‌های داخلی وجود دارد را نیز دور بزنید. در ادامه به روش‌های مختلفی که برای ساخت یا خرید شماره مجازی وجود دارد را آموزش خواهیم داد.

خرید شماره مجازی

خرید شماره مجازی یکی از راه‌های تهیه این نوع شماره‌هاست. خرید شماره مجازی می‌تواند خیال شما را از بابت پشتیبانی آن راحت کند. اما می‌توانید این شماره‌ها را به صورت رایگان نیز تهیه کنید. البته توجه داشته باشید که در صورت مسدود شدن آن، به جایی دسترسی نخواهید داشت.

برای مثال اگر برای ساخت اپل آیدی از این شماره‌های نامعتبر استفاده کنید و سپس شماره مسدود یا از دسترس خارج شود، شما اپل آیدی خود را نیز از دست خواهید داد. با این حال برنامه‌هایی وجود دارد که امنیت خوبی را برای کاربران در نظر گرفته‌اند. اگر قصد خرید شماره مجازی دارید، می‌توانید به راحتی در گوگل سرچ کنید و به سایت‌هایی مراجعه کنید که این خدمات را ارائه می‌دهند.

پس از انتخاب شماره و پرداخت هزینه، شماره به شما تعلق خواهد گرفت. نکته‌ای که هنگام خرید شماره مجازی وجود دارد آن است که توجه کنید آن وب سایت پشتیبانی خوبی داشته باشد تا در صورت بروز مشکل پاسخگوی شما باشد.

ساخت شماره مجازی رایگان – آموزش ساخت شماره مجازی رایگان

همان‌طور که اشاره شد برای تهیه شماره مجازی دو راه پیش روی شماست. خرید شماره مجازی و ساخت آن توسط برنامه‌هایی که این سرویس‌ها را ارائه می‌دهند این روش را شامل می‌شوند.

چند مورد از سرویس‌هایی که به شما شماره مجازی آمریکا می‌دهند شامل اپلیکیشن‌هایی به نام Textme، Textplus، Text Free، TextUM  و موارد دیگر می‌شود. در ادامه آموزش ساخت شماره مجازی با استفاده از این اپ‌ها را به طور کامل آموزش خواهیم داد.

textplus

تکست پلاس یکی از نرم‌افزارهایی است که می‌توانید با استفاده از آن شماره مجازی رایگان بسازید. این اپلیکیشن برای سیستم عامل IOS و اندروید در دسترس است. بنابراین برای دانلود آن می‌توانید به پلی استور یا اپ استور مراجعه کنید. پس از دانلود و نصب برنامه باید وارد آن شده و سپس در آن ثبت نام کنید.

برای این کار روی Sign Up ضربه بزنید و سپس نام کاربری و رمز عبور خود را انتخاب کنید. حال باید موقعیت مکانی و پیش شماره‌ای که مورد نظر دارید را انتخاب کرده و روی گزینه Get custom number ضربه بزنید. پس از این کار اپلیکیشن یک شماره مجازی در اختیار شما قرار می‌دهد که برای ثبت‌نام در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها از آن استفاده کنید.

text free

Text Free همانند Text plus یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی است که می‌توانید برای ساخت شماره مجازی رایگان از آن کمک بگیرید. برای استفاده از این اپ ابتدا آن را دانلود و نصب کنید. سپس در آن ثبت نام کنید. پس از ثبت نام شما می‌توانید پیش شماره مورد نظر خود را وارد کنید.

در ادامه لیستی از شماره‌ها به شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. پس از انتخاب و دریافت شماره می‌توانید از آن برای ساخت و تأیید کردن دو مرحله‌ای حساب‌های مختلف و همچنین اپل آیدی از آن استفاده کنید.

شماره مجازی تلگرام

منظور از شماره مجازی تلگرام، شماره‌ای مجازی است که از آن برای ساخت حساب تلگرام خود استفاده می‌کنید. برای این کار ابتدا باید شماره مجازی آمریکا را خریداری کرده و یا از اپلیکیشن‌هایی که پیش‌تر معرفی شد، برای دریافت شماره استفاده کنید. سپس با استفاده از آن اقدام به ساخت اکانت تلگرام کنید.

خرید شماره مجازی تلگرام

اگر قصد دارید یک حساب تلگرام با شماره مجازی رایگان یا غیر رایگان داشته باشید باید در ابتدا آن شماره را تهیه کنید. همان‌طور که گفته شد خرید شماره مجازی کار ساده‌ای است و پیچیدگی خاصی ندارد. فقط باید به سایتی که خدمات فروش شماره مجازی را انجام می‌دهد مراجعه کنید.

شماره مجازی گوگل می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ساخت حساب تلگرام باشد. همچنین برای مدیریت این شماره مجازی، اپلیکیشن گوگل ویس با قابلیت‌هایی که دارد و رابط کاربری ساده به کمک شما خواهد آمد.

ساخت اکانت تلگرام با شماره مجازی

مراحل ساخت حساب تلگرام با شماره مجازی نیز تفاوتی با شماره معمولی ندارد. شما باید شماره مجازی تلگرام را وارده کرده و سپس منتظر تماس یا پیامک ارسال کد باشید. سپس با وارد کردن کد، اکانت خود را بسازید. اپلیکیشن‌هایی که با استفاده از آن‌ها، شماره مجازی را می‌سازید، فضایی را در اختیار شما می‌گذارند که می‌توانید تماس‌ها و پیام‌های خود را مدیریت کنید. کد ارسال شده در این بخش قابل مشاهده است.

شماره مجازی آنلاین برای تلگرام

شماره مجازی آنلاین برای تلگرام چیست؟ ممکن است هنگام جستجو در اینترنت با این عبارت رو به رو شده باشید. باید بدانید که تفاوتی بین شماره مجازی آنلاین با دیگر شماره‌های مجازی وجود ندارد. در واقع، دسترسی شما به هرگونه شماره مجازی، به صورت آنلاین خواهد بود. این شماره‌ها را زمانی قابلیت استفاده را دارند که به شما به اینترنت متصل باشید.

ساخت تلگرام با شماره مجازی

برای ساخت تلگرام با شماره مجازی باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  1. دریافت شماره مجازی از پلتفرم‌های معتبر
  2. وارد کردن شماره در اپلیکیشن تلگرام
  3. انتظار برای دریافت پیامک یا تماس
  4. دریافت کد اعتبار سنجی
  5. وارد کردن کد
  6. ورود به برنامه و انتخاب نام کاربری و عکس پروفایل

نکته: ممکن است زمانی که شماره مجازی خود را در تلگرام وارد کردید، اگر بخش زمان بندی برای ارسال کد شما نشان داده نشد و در نتیجه کد نیز برای شما فرستاده نشد، باید از نسخه تلگرام بتا برای ساخت تلگرام با شماره مجازی استفاده کنید.

ساخت شماره مجازی رایگان تلگرام

در این بخش قصد داریم به آموزش ساخت یک شماره مجازی رایگان آمریکا بپردازیم. برای انجام این کار ابتدا باید یکی از نرم افزارهایی که پیش تر به نام آن‌ها اشاره شد را نصب کنید. ما در این آموزش از نرم افزار Text Me استفاده کرده‌ایم. برای نصب این اپلیکیشن می‌توانید از وب سایت رسمی آن، فایل نرم افزار را دانلود و نصب کنید. همچنین می‌توانید آن را از گوگل پلی و اپ استور نصب کنید.

  • ابتدا وارد اپلیکیشن شوید.
  • روی Get Started ضربه بزنید.
  • سپس دسترسی‌های لازم را به برنامه بدهید. (لوکیشین، دفترچه تلفن و موارد دیگر)
  • توجه داشته باشید برای وارد شدن به اپلیکیشن حتماً از وی پی ان با آی پی آمریکا استفاده کنید.
  • سپس از طریق اکانت گوگل یا فیسبوک وارد فضای اصلی اپلیکیشن شوید.

برای استفاده از این برنامه هم باید پس از نصب ایمیل خودتان را وارد کنید و پس از آن رمز عبور مورد نظر خود را برای ساخت حساب وارد کنید. در ادامه کد مورد نظر را به برنامه می‌دهید و در نهایت برنامه یک شماره مجازی برای شما در نظر می‌گیرد. توجه داشته باشید این شماره به صورت رندوم انتخاب می‌شود. اپلیکیشن تکست پلاس کاملاً رایگان بوده و با دسترسی به اینترنت به شما امکان مدیریت پیام و زنگ‌ها را می‌دهد.

پس از آنکه شماره‌ای مجازی برای شما در نظر گرفته شد، باید آن را کپی کرده و برای ساخت حساب‌های دیگر از آن استفاده کنید.

شماره مجازی رایگان تلگرام

این مراحل تقریباً در اپلیکیشن‌های دیگر نیز که امکان ساخت شماره مجازی را به شما می‌دهند، مشابه است و تفاوت چندانی با هم ندارد. بنابراین اگر فکر می‌کنید این اپلیکیشن مشکل خاصی دارد، می‌توانید نرم افزارهای دیگر را نیز امتحان کنید.

راهنمای استفاده از شماره مجازی در تلگرام

استفاده از شماره مجازی رایگان یا غیر رایگان برای ساخت اکانت تلگرام و واتس اپ تفاوتی با استفاده از شماره‌های غیرمجازی ندارد. به این معنی که شما باید دقیقاً همان مراحل را برای ساخت حساب خود طی کنید. تنها تفاوت شماره مجازی آن است که کد برای شما در اپلیکیشن خاصی که با آن شماره مجازی را ساخته‌اید، ارسال خواهد شد. بنابراین شما برای دریافت کد باید وارد نرم افزار شوید.

ساختن کانال تلگرام با شماره مجازی

کانال‌های تلگرام تبدیل به مکانی برای افزایش فروش کسب و کارها، اطلاع رسانی و نشر اخبار، پیج‌های طرفداری و موارد بسیار دیگر شده است. کاربرانی که روزانه برای دیدن محتوای مورد نظر خود به کانال‌های تلگرامی نیز سر می‌زنند، بسیار زیاد است.

اگر کسی قصد داشته باشد در تلگرام یک کانال ایجاد کند، باید ابتدا یک اکانت شخصی داشته باشد. بنابراین شما برای ساخت حساب اولیه نیاز به یک شماره مجازی یا غیرمجازی دارید. پس از آنکه طبق آموزش‌های داده شده، شماره مجازی را تهیه و حساب خود را ساختید می‌توانید به راحتی با مراجعه به منوی تنظیمات تلگرام، کانال خود را بسازید.

شماره مجازی رایگان آمریکا

با استفاده از شماره مجازی رایگان آمریکا می‌توانید خیلی از محدودیت‌هایی که برای شماره‌های ایران وجود دارد را پشت سر بگذارید. علاوه بر آن نیز می‌توانید برای تأیید کردن (verify) حساب‌های مختلف از آن استفاده کنید. برای مثال از مهم ترین استفاده‌هایی که می‌توانید از شماره مجازی داشته باشید، ساخت حساب تلگرام، واتس اپ، ساخت اکانت آمازون و ساخت اپل آیدی است.

این شماره را می‌توانید از وب سایت‌های معتبر خریداری کرده یا از اپلیکیشن‌هایی که این شماره‌ها را به رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهند استفاده کنید. پیش تر به این اپلیکیشن‌ها اشاره شد. البته به جزء آنچه که خواندید، نرم افزارهای دیگری نیز با سرویس مشابه وجود دارد.

خرید شماره مجازی امریکا برای تلگرام

همان‌طور که اشاره شد، شماره مجازی آمریکا می‌تواند بسیار کاربردی باشد. برای مثال شما می‌توانید از این شماره برای کسب و کار خود استفاده کرده و به آن اعتبار ببخشید. مخصوصاً که این شماره‌ها به راحتی و تنها با دسترسی به اینترنت در سراسر جهان قابل استفاده هستند.

برای خرید شماره مجازی آمریکا برای تلگرام باید از طریق وب سایت‌های معتبر اقدام کنید. این وب سایت‌ها معمولاً دارای پشتیبانی هستند و شماره را به صورت مادام العمر در اختیار شما می‌گذارند.

خرید شماره مجازی امریکا برای اپل ایدی – شماره مجازی برای اپل ایدی

یکی از مهم ترین استفاده‌هایی که می‌توانید از شماره مجازی بکنید، ساخت اپل آیدی است. برای ساخت اپل آیدی حتماً از شماره‌های معتبر و قابل پیگیری استفاده کنید. زیرا در صورتی که از دسترس خارج بشود، همه اطلاعات شما از بین خواهد رفت و امکان بازیابی آن نیز وجود نخواهد داشت.

در چند سال اخیر بخشی در فرم ساخت اپل آیدی اضافه شده که باید در آن شماره آمریکا وارد کنید. این موضوع می‌تواند برای ایرانی‌ها مشکل ساز شود. امروزه تنها راه مطمئن ساخت اپل آیدی استفاده از شماره‌های مجازی است. شما باید شماره مجازی خود را در بخش مربوطه وارد کنید. سپس با دریافت کد و وارد کردن آن و سپس اطلاعات شخصی، اپل آیدی شما ساخته می‌شود.

سخن پایانی درباره ی ساخت شماره مجازی

همان‌طور که خواندید، می‌توانید به روش‌های مختلف شماره مجازی بسازید. از مهم ترین روش‌ها برای این کار، استفاده از اپلیکیشن و وب سایت‌های مختلف است که شماره مجازی را به رایگان در اختیار شما می‌گذارند. در این مطلب آموزش مراحل ساخت شماره مجازی و استفاده از آن در سرویس‌های مختلف شرح داده شد. شما نیز می‌توانید به راحتی با ساخت یک شماره مجازی رایگان، به سرویس‌هایی که نیاز به شماره خارجی دارند، دسترسی داشته باشید.

نوشته های مرتبط

راهنمای اکتیو کردن ویندوز 10 و 11 (فعالسازی رایگان با نرم افزار)

تبدیل ویندوز 11 به 10 بدون پاک شدن اطلاعات

رم چیست؟ آشنایی با انواع حافظه Ram لپ تاپ و گوشی و DDRها