آموزش ساخت اپل آیدی

داشتن اپل آیدی یکی از الزامات کاربران اپل است. اولین کاری که پس از خرید گوشی اپل باید انجام دهید ساخت اپل آیدی است زیرا برای استفاده از استور اختصاصی اپل نیاز به اپل آیدی دارند. در واقع می‌توان گفت که آموزش ساخت اپل آیدی برای کاربران iOS مهم است زیرا اپل آیدی همانند شناسنامه عمل می‌کند. قیمت موبایل اپل در لیپک خیلی مناسب و اقتصادی می‌باشده پس اگر قصد خرید دارید، کلیک کنید.

ساخت حساب و استفاده از استورهای شرکت‌های دیگر مانند گوگل و مایکروسافت بسیار ساده تر است. اما اپل همیشه راه‌های پیچیده تری برای کابران به وجود می‌آورد. البته این باعث می‌شود امنیت دستگاه‌ها و حساب‌های این شرکت بسیار بیشتر باشد.

داشتن اپل آیدی یکی از الزامات کاربران اپل است. زیرا برای استفاده از استور اختصاصی اپل نیاز به اپل آیدی دارند. در واقع می‌توان گفت که آموزش ساخت اپل آیدی برای کاربران iOS مهم است. زیرا اپل آیدی همانند شناسنامه عمل می‌کند.

ساخت حساب و استفاده از استورهای شرکت‌های دیگر مانند گوگل و مایکروسافت بسیار ساده تر است. اما اپل همیشه راه‌های پیچیده تری برای کابران به وجود می‌آورد. البته این باعث می‌شود امنیت دستگاه‌ها و حساب‌های این شرکت بسیار بیشتر باشد.

راهنمای ساخت اپل آیدی

کاربران ایرانی آیفون خیلی اوقات برای ساخت اپل آیدی دچار مشکل می‌شوند. در ادامه این مقاله قصد داریم آموزش ساخت اپل آیدی را به طور کامل و البته بدون روش‌هایی که ممکن است در طولانی مدت باعث از بین رفتن آیدی شما شود، ارائه دهیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

روش ساخت اپل آیدی

همانطور که اشاره شد اپل آیدی برای کاربران اپل ضروری است. ساخت اپل آیدی یک روش کلی دارد اما به دلیل محدودیت‌هایی که در ایران وجود دارد می‌توان از روش‌های متفاوتی برای ساخت آن استفاده کرد. در ادامه ساده ترین و البته بهترین روش‌ها را آموزش خواهیم داد.

نحوه ساخت اپل آیدی رایگان

تا چند سال اخیر کاربران می‌توانستند به راحتی و با وارد کردن یکسری اطلاعات در دسترس، اپل آیدی خود را بسازند. برای این کار کاربران باید وارد وب سایت رسمی اپل می‌شدند و مراحل ثبت نام را انجام می‌دادند. اما امروزه به این فرم شماره تلفن نیز اضافه شده است. در صورتی که شماره خارجی داشته باشید می‌توانید با وارد کردن آن و سپس وارد کردن کد ارسال شده به راحتی اپل آیدی را بسازید. اما در غیر این صورت چه کاری باید انجام داد؟

ساخت اپل آیدی از ایران

بسیاری از افراد برای ساخت اپل آیدی از شماره‌های مجازی که برخی افراد در اختیار کاربران قرار می‌دهند، استفاده می‌کنند. اما باید بدانید که این شماره‌ها تاریخ انقضاء دارند. بنابراین احتمال بن شدن حساب شما وجود خواهد داشت. همچنین این شماره‌ها به صورت اشتراکی هستند. به این معنا که از یک شماره، کاربران زیادی استفاده می‌کنند.

پیش از این گفته شد که امنیت نرم افزاری اپل بسیار زیاد است. در همین راستا ممکن است خیلی زود متوجه تقلبی بودن شماره مجازی بشود. بنابراین این روش اصلاً پیشنهاد نمی‌شود. زیرا ممکن است با از بین رفتن اپل آیدی، اطلاعات شما نیز از دست برود. بنابراین اگر پیش تر اپل آیدی را خودتان نساخته‌اید، از بابت این موضوع اطمینان حاصل کنید.

ساخت آدرس برای اپل آیدی

یکی از گزینه‌هایی که برای ساخت اپل آیدی به آن نیاز خواهید داشت، کد پستی محل سکونت شماست. همانطور که مشخص است باید از کد پستی آمریکایی استفاده کنید. برای دریافت این کد می‌توانید وارد وب سایت Fakeaddressgenerator شوید.

لازم به ذکر است که برای وارد شدن به این وب سایت نیاز به VPN دارید. اما زمانی که وارد سایت شدید و پیش از کلیک روی گزینه Randon Address باید نرم افزار تغییر IP خود را خاموش کنید. حال کد پستی را کپی کنید تا در مراحل بعدی در فرم مربوطه وارد کنید.


بیشتر بخوانید:

انتقال فایل از آیفون به کامپیوتر با کابل و بدون کابل


ساخت اپل آیدی با آیتونز

یکی از روش‌های اپل آیدی از طریق آیتونز است. برای این کار باید این نرم افزار را روی دستگاه خود نصب کنید. نکته قابل ذکر آن است که در نسخه‌های جدید آیتیونز نیز باید شماره تلفن خود را وارد کنید. اما در صورتی که ورژن‌های قدیمی تر آن را دانلود و نصب کنید، نیازی به وارد کردن شماره تلفن نیست.

در ادامه آموزش ساخت اپل آیدی با استفاده از آیتونز آورده شده است. البته ایراد ساخت اپل آیدی با آیتیونز آن است که ممکن است به ورژن‌های قدیمی دسترسی نداشته باشید.

  • ابتدا iTunes را نصب کنید.
  • حال در پنجره بالا روی گزینه Account کلیک کرده و سپس Sign in را انتخاب کنید.
  • در پنجره‌ای که برای شما باز می‌شود، باید با وارد کردن اپل آیدی وارد حساب کاربری خود شوید. اما گزینه‌ای دیگر برای ساخت حساب وجود دارد. بنابراین روی Create new apple ID کلیک کنید.

وارد کردن ایمیل و رمز عبور

در مرحله بعدی باید ایمیل و پسورد انتخابی خود را وارد کنید. توجه داشته باشید از ایمیلی استفاده کنید که به آن دسترسی دارید. در واقع، این ایمیل به حساب اپل شما متصل خواهد شد. در ادامه منطقه یا کشور را روی آمریکا قرار دهید. حال تیک آخرین گزینه را بزنید. سپس روی Continue کلیک کنید.

وارد کردن اطلاعات شخصی

در مرحله بعدی آموزش ساخت اپل آیدی وارد صفحه‌ای می‌شوید که باید اطلاعات شخصی خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که این اطلاعات برای بازیابی اپل آیدی شما کاربرد دارد. بنابراین آن‌ها را با کسی به اشتراک نگذارید. همچنین همه آن را به یاد داشته باشید تا در صورت نیاز بتوانید اپل آیدی خود را بازیابی کنید.

اطلاعاتی که در این بخش وارد می‌کنید شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد (به میلادی) و پرسش‌های امنیتی است. لازم به ذکر است که هر سؤالی که در بخش پرسش‌های امنیتی، پاسخ می‌دهید را باید همیشه به یاد داشته باشید تا در صورت نیاز آن را مجدد وارد کنید.

وارد کردن اطلاعات پرداخت و کد پستی

در مرحله بعدی آموزش ساخت اپل آیدی باید آدرس پستی و اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید. البته پیش از آن دوباره باید نام و نام خانوادگی خود را درون بخش‌های مربوطه تایپ کنید. حال اطلاعاتی که از وب سایت fakeaddressgenerator دریافت کردید را به ترتیب در این فرم وارد کنید. نکته قابل ذکر آن است که پر کردن بخش Apt و suite و bldg. ضروری نیست. همچنین از اطلاعات حساب بانکی تقلبی نیز استفاده نکنید. در آخر نام شهر و ایالت را انتخاب کنید.

تایید کردن ایمیل

پس از انجام تمام مراحل تا به اینجا، نوبت به تأیید کردن ایمیل می‌رسد. برای این کار یک کد به ایمیلی که در ابتدا وارد کردید، ارسال می‌شود.

این کد را برای تأیید شدن باید وارد بخش مربوطه کنید. سپس روی Verify کلیک کنید. پس از وارد کردن کد به شما اعلام می‌شود که اپل آیدی شما در حال ساخته شدن است. این کار ممکن است کمی زمان بر باشد. در آخر پیامی در راستای ساخت موفقیت آمیز اپل آیدی ظاهر می‌شود.

ایراد ساخت اپل آیدی با آیتونز

همانطور که اشاره شد، یکی از روش‌های ساخت اپل آیدی با استفاده از نرم افزار آیتونز است. اما آیتونز نیز در چند وقت اخیر، بخش افزودن شماره تلفن را به فرم خود اضافه کرده است. بنابراین برای این که از این اپ برای ساخت اپل آیدی استفاده کنید، باید نسخه‌های قدیمی آن را دانلود کنید. نسخه‌های قدیمی تر همچنان قابل استفاده بوده و بدون وارد کردن شماره تلفن، امکان ساخت اپل آیدی را به شما می‌دهند.

ساخت اپل آیدی بدون شماره با گوشی

برای ساخت اپل آیدی بدون شماره و با استفاده از موبایل باید آیتونز را به جای کامپیوتر بر روی آیفون یا آیپد خود نصب کنید. سپس باقی مراحل تکمیل فرم را انجام دهید. فقط توجه داشته باشید که از نسخه قدیمی آیتونز برای ساخت اپل آیدی استفاده کنید.

ساخت اپل آیدی با شماره تلفن

همانطور که در ابتدا اشاره شد، برای ساخت اپل آیدی به شماره تلفن نیاز دارید. اما در ادامه توصیه شد که به هیچ وجه از شماره‌های مجازی اشتراکی که وب سایت‌ها به طور رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهند، استفاده نکنید.

در ادامه قصد داریم روشی را برای ساخت اپل آیدی به شما آموزش دهیم که با استفاده از آن علاوه بر اپل آیدی می‌توانید یک شماره دائمی مجازی آمریکایی داشته باشید و از آن برای تأیید کردن حساب‌های مختلف استفاده کنید. گوگل، سرویسی به نام گوگل ویس دارد که کاربران می‌توانند از طریق آن به صورت رایگان شماره مجازی دریافت کنند.

البته این سرویس در ایران محدودیت‌هایی دارد و کاربران ایرانی نمی‌توانند به صورت رایگان شماره خود را دریافت کنند. اما در همین راستا برخی سرویس‌های داخلی هستند که با دریافت هزینه‌ای اندک، یک شماره دائمی مجازی گوگل ویس مادام العمر در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

برای دریافت این شماره می‌توانید از طریق وب سایت‌هایی که این سرویس‌ها را ارائه می‌دهند، اقدام کنید. پس از دریافت شماره باید از طریق وب سایت یا نرم افزار گوگل ویس به تماس‌ها و پیام‌های آن دسترسی داشته باشید. اما برای ساخت اپل آیدی می‌توان از شماره گوگل ویس استفاده کرد؟

خوشبختانه امکان تأیید کردن اپل آیدی با شماره مجازی گوگل ویس وجود دارد. برای این کار تنها باید باید وارد وب سایت رسمی ساخت اپل آیدی شوید، سپس به جای شماره تماس، شماره مجازی دائمی گوگل ویس خود را وارد کنید. سپس یک کد برای شما ارسال می‌شود. این کد را می‌توانید از درون برنامه گوگل ویس دریافت کنید. به همین راحتی می‌توانید اپل آیدی خود را به این روش بسازید.

ساخت اپل آیدی با اپ استور

هنگام اجرای مراحل آموزش ساخت اپل آیدی می‌توانید با گوشی و از طریق اپ استور اقدام کنید. برای این کار وارد اپ استور بشوید. سپس روی عکس حساب خود ضربه بزنید. حال گزینه‌ای با نامCreate New Apple ID وجود دارد. از این جا به بعد همه مراحل شبیه به ساخت اپل آیدی با آیتونز است.

به این معنی که باید ابتدا نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل، شماره تماس، اطلاعات پرداخت و آدرس پستی خود را وارد کنید. سپس ایمیل خود را تأیید کنید تا اپل آیدی شما ساخته شود. در اینجا نیز می‌توانید از شماره مجازی که پیش تر توضیح آن داده شد، استفاده کنید. همچنین لازم به ذکر است که می‌توانید اطلاعات پرداخت خود را وارد نکنید زیرا امکان ویرایش آن، پس از ساخت اپل آیدی نیز وجود دارد.

سخن پایانی درباره ساخت اپل آیدی

همانطور که خواندید روش‌های مختلفی برای ساخت اپل آیدی وجود دارد. بهترین روش در حال حاضر استفاده از شماره‌های مجازی گوگل است. زیرا همیشه به این شماره دسترسی خواهید داشت. روش دیگر نیز ساخت اپل آیدی با ایتونز است. شما نیز پس از خواندن این آموزش دیگر نیازی به کسی برای ساخت اپل آیدی نخواهید داشت. همچنین بهتر است همه مراحل را خودتان انجام دهید.

نوشته های مرتبط

راهنمای اکتیو کردن ویندوز 10 و 11 (فعالسازی رایگان با نرم افزار)

تبدیل ویندوز 11 به 10 بدون پاک شدن اطلاعات

رم چیست؟ آشنایی با انواع حافظه Ram لپ تاپ و گوشی و DDRها